رفتن به مطلب

XFXForce

کاربر سایت
  • پست

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های XFXForce

1

اعتبار در سایت

  1. با سلام یک عدد مودم استفاده نشده و نو حرفه ای TP Link مدل W8980 با دو سال گارانتی به فروش میرسد. به دلیل مفقود شدن جعبه 100 هزار تومان ارزون تر از بازار گذاشتمش اما نو هست با گارانتی اصلی. و حتی میتونم براتون رایگان نصب کنم چهار تا پورت lan داره که یکش Lan/Wan هست. 2 تا پورت USB داره. 3 تا آنتن تقویت کننده ی WiFi داره که قابلیت جدا شدن هم دارن. مودم از نظر فنی و ظاهری کاملا سالم و نو و بدون مشکل هست. و هیچ خط و خشی هم روی دستگاه نیست. قیمت هم مقطوع 200 هزار تومان که تو بازار 300 هزار تومان هست.
  2. سلام جناب مودم e5577 که دارید 5577C هست یا S؟ و اون مدلی که بهش دو تا آنتن تقویت کننده امواج میخوره رو دارین؟ (همین e5577c که اینجا هم هست چه مدل بدون سفارش اپراتوریش و جه به سفارش اپراتورایی مثل bolt دارن این قابلیت رو و حتی مدل bolt رو خودش دو تا آنت رو هم داره) اگر موجوده لطفا قیمتش رو بهم بگین
  3. XFXForce

    فروش پاور ماژولار 670 وات AcBel

    با سلام یک عدد پاور 670 وات از برند AcBel که دوستانی که تو قضیه سخت افزار تخصص داشته باشن میدونن این شرکت یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده های پاور در جهان و بسیاری از سیستم های دسکتاپ شرکت های اچ پی و دل رو این شرکت تایوانی میزنه. این پاور خیلی تمیز هست و بسیار کم کار کرده، و از نوع ماژولار هست. یک فن خنک کننده عالی و بی صدا داره که نورپزدازی هم داره. مجوز 80 Plus رو داره. و اما خروجی ها: 8 تا برق ساتا داره، 2 تا 6 پین و 2 تا 8 پین برای PCI-E داره 10 تا هم خروجی برق عادی 2 خروجی برق فلاپی قیمتشم 300 هزار تومان هست. ویرایش شده در 9 دقیقه قبل توسط XFXForce
  4. درست میفرمایید من اول رفته بودم اون قسمت اما همش این صفحه ی ترافبک سایت بالاست میومد، نمیدونم چیش که اینجا آپ شده، لطفا دوستان حدف کنند این تاپیک رو که من منتقلش کنم.
  5. با سلام یک عدد پاور 670 وات از برند AcBel که دوستانی که تو قضیه سخت افزار تخصص داشته باشن میدونن این شرکت یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده های پاور در جهان و بسیاری از سیستم های دسکتاپ شرکت های اچ پی و دل رو این شرکت تایوانی میزنه. این پاور خیلی تمیز هست و بسیار کم کار کرده، و از نوع ماژولار هست. یک فن خنک کننده عالی و بی صدا داره که نورپزدازی هم داره. مجوز 80 Plus رو داره. و اما خروجی ها: 8 تا برق ساتا داره، 2 تا 6 پین و 2 تا 8 پین برای PCI-E داره 10 تا هم خروجی برق عادی 2 خروجی برق فلاپی قیمتشم 300 هزار تومان هست.
×
×
  • اضافه کردن...