رفتن به مطلب

ehsanps4

کاربر سایت
  • پست

    28
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های ehsanps4

8

اعتبار در سایت

  1. سلام فعلا ماینیگ سود آور نیست. توصیه من این است که سرمایه خود را به سبدی از ارز های آینده دار تبدیل کنید. قیمت ارزهای دیجیتال کاهش زیادی پیدا کرده است. شما میتوانید از صرافی های ایرانی چند اتریوم خریداری کنید. و با انتقال اتریوم به اکسچنج های خارجی اتریوم را به ارزهای آینده دار مثل ریپل و اتریوم کلاسیک و ... تبدیل کنید. مثلا میتوانید سبدی از چند ارز دیجیتال تهیه کنید و در پایان سال 2018 بفروشید. برای ماینینگ باید چند ماه صبر کرد تا آینده ماینیگ مشخص شود. البته هیچ تضمینی برای سود آوری این سرمایه گذاری وجود ندارد و این فقط یک توصیه است. تصمیم اصلی را خود شما میگیرید و ریسک این کار بسیار زیاد است.
  2. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    سلام الان امکان ماینینگ بیت کوین گلد وجود دارد؟ کیف پولی براش پیدا نکردم. exchange ها هم آدرس کیف پول نمیدن.
  3. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    سلام یه سوالی که اینجا پیش میاد اینه که امکانش هست تحریم های ایران به کیف های پول هم سرایت کنه؟ امکانش هست کیف های پول ایرانی ها بسته شود؟ تا اونجایی که من دیدم هیچ احراز هویتی داخل کیف های پول وجود ندارد. فعلا هم فکر نکنم بتوانند احراز هویت کنند. فقط شاید بتوانند از روی ip کاربر حساب کسی را مسدود کنند.
  4. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    تا اونجایی که من دیدم این دستگاه با استخراج DASH سالی 2500 دلار درآمد داره که باید هزینه برق از اون کم بشه. قیمت پایه دستگاه 1600 دلاره که البته تو ایران خیلی قیمتش بیشتره. مشکلی که این دستگاه داره اینه که با آمدن ورژن بعدی، این دستگاه دیگه ارزش چندانی نخواهد داشت.
  5. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    سلام مثل اینکه اول باید مشخصاتت را وارد سایت کنی و بعد با ارسال اسکن پاسپورت اکانت فعال میشه. البته اگر از زمان ساخت اکانت چند ماه گذشته باشه با فعال کردن ورود دومرحله ای یه مقدار مشخصی میشه در هر روزخارج کرد از سایت. البته من هم هنوز فعال نکردم اکانتم را.
  6. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    سلام فکر کنم استفاده از مادربرد مخصوص ماینینگ خیلی بهتر باشد. اصلا ارزش ریسک کردن را ندارد. با استفاده از این هاب هم اینکه تغذیه کارت های گرافیک مشکل پیدا می کند و هم اینکه مادربرد فشار زیادی را تحمل می کند و در صورت ایجاد مشکل بیشتر کارت های گرافیک با هم بسوزند.
  7. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    نوع ارز استخراجی بستگی به نوع کارت گرافیک شما دارد. هر کارت گرافیک بیشترین کارایی را در یک نوع ارز خاص دارد. در چند ماه گذشته بیشتر ماینرها ارز اتریوم را استخراج می کردند.ولی با بالا رفتن قیمت ارز مونرو و ارز زی کش تمایل برای استخراج این دو ارز بیشتر شده است. در صورت تهیه یک سیستم ماینیگ سیستم شما باید توسط یک متخصص بهینه شود تا بالاترین هش بدست آید. با مشاهده ویژه برنامه ماینینگ در این لینک جواب بیشتر سوالات خود را دریافت می کنید.
  8. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    سلام خرید کارت گرافیک خیلی بهتر است. ASIC برای یک ارز خاص ساخته می شود و بیشتر برای کسانی است که تعداد زیاد دستگاه را بصورت مستقیم با قیمت اصلی وارد کند. در یک زمان کوتاه سود خود را بدست آورد و با آمدن ورژن جدید دستگاه ASIC دستگاه جدید را جایگزین ورژن قبلی کند. دستگاه های ASIC داخل ایران به چند برابر قیمت اصلی فروخته می شود و احتمال فروش دستگاه های کارکرده وجود دارد. با سرمایه کم بهترین کار استفاده از کارت گرافیک است زیرا با توانایی استخراج انواع مختلف ارز ریسک کار کاهش پیدا می کند. ولی دستگاه ASIC مخصوص یک ارز خاص است.
  9. سلام بهترین روش برای تبدیل ارز دیجیتال به ریال چیست؟ پرفکت مانی و بیتکوین را صرافی های معتبر تبدیل به ریال می کنند.؟ معتبرترین صرافی برای تبدیل پرفکت مانی و یا بیتکوین به ریال کدام است؟
  10. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    بله احتمالا زمانی که قیمت جهانی کارت معقول شود به بازار ایران بیاد. قیمت پایه کارت 56 وگا 400 دلاره ولی الان سایت آمازون 520 دلار قیمت گذاری کرده. کارت rx 56 vega ارزش صبر کردن برای به بازار آمدن را دارد. بهترین کارت برای ماینینگ همین کارت rx 56 vega و کارت 1070 ti است. البته خیلی طول میکشه که کارت 1070 ti به بازار ایران بیاد. در مورد سرمایه گذاری هم ماینینگ بازگشت سرمایه خیلی خوبی داره ولی شش ماه و یا یک سال آینده ماینینگ مشخص نیست و ممکن است ارزش ارزهای دیجیتال یک سقوط بزرگ را شاهد باشد. کلا در کنار سود خوب ریسک بالایی هم دارد.
  11. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    سلام مونرو زمانی که به 0.005 رسید منتقل می شود. برای خرید کارت بهتر است صبر کنید تا کارت rx 56 به بازار ایران بیاد.
  12. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    سلام یه سوال داشتم. دوستانی که کارت 470 یا 480 یا 580 دارند مقدار هش این کارت ها در zcash و مونرو چقدر هست؟ دوستانی که تست کردن لطفا هش این دو ارز را لطف کنند بگن.
  13. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    خیلی ممنون از راهنمایی. فکر خیلی خوبی هست. منتظر آموزش های خوب و کاربردی شما هستم.
  14. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    قصد من این است ارزهایی که الان ارزش خیلی کمی دارد ولی چند سال آینده امکان رشد دارند را استخراج کنم. اصلا طرف سکه هایی که به سختی استخراج می شوند نمی روم. یک ورژن دیگر سی سی ماینر را امتحان کردم ولی همان ارور را داد.هش کارت 1060 ارز مونرو که شبیه بایت کوین است داخل سایت زیر 1050 است. ولی داخل سیستم من با نرم افزار ماینرگیت هش حدود 500 هست. فکر کنم نرم افزار ماینرگیت با ورژن ویندوز 10 من سازگار نیست. امکان نصب ویندوز 8.1 و 7 هم چون سی پی یو i5-7500 دارم ندارم. http://monerobenchmarks.info/list.php
  15. ehsanps4

    ماینینگ - Mining

    خیلی ممنون نرم افزار ccminer را امتحان کردم ارور میدهد. اسم فایل اجرایی هم با اسم وارد شده یکی هست. با سرور خود مونرو هم ارور می دهد. الان من مشکلم سرعت هش داخل ماینر گیت هست. سرعت هش ایتریوم داخل کلیمور برای من 19.5 هست. ولی سرعت هش ایتریوم داخل ماینر گیت 8.5 هست. دلیل اختلاف سرعت چیست؟
×
×
  • اضافه کردن...