رفتن به مطلب

Amin_CA

کاربر سایت
  • پست

    95
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

1 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    Ilam

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    AMD Ryzen 1700
  • مادربورد
    Gigabyte Aorus AX370-Gaming 5
  • رم
    Crucial Ballistix 16GB 2*8GB 3000mHz CL15
  • کارت گرافیک
    Asus Dual GTX 1060 6GB
  • ذخیره سازی
    Adata SP600 256GB SSD
    Toshiba P300 1TB HDD
  • درایوهای نوری
    RIP
  • منبع تغذیه
    Green OCPT v2.0 650w
  • کیس
    Corsair 460X
  • خنک کننده
    Cooler Master ML240L
  • مودم
    D-Link
  • مانیتور
    LG 24M47VQ
  • کیبورد و موس
    Rapoo V100 Gaming
  • اسکنر، پرینتر
    HP LaserJet P1102
  • سیستم عامل
    windows 10 64bit pro

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2036 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Amin_CA

37

اعتبار در سایت

  1. به نظر من از بهترین کیس هاست. قیمت زیاد ایوالو ایکس رو نداره، ولی امکانات داخلیشو داره به علاوه جریان هوای بهتر و احتمالا ساکت تر هم هست چون میشه پنل جلوش رو در سه حالت تنظیم کرد و پنل بالا هم در دو حالت. ایکاش با قیمت معقول وارد ایران هم میشد
  2. سلام خسته نباشید. ببخشید می‌خواستم بدونم فروش حضوری هم دارید یا خیر. اگه دارید لطفا آدرس رو ذکر کنید. با تشکر
  3. Amin_CA

    اثر انگشت

    انگشت نگاری هست ولی فکر کنم فقط میشه از روی سطوح براق و شفاف مثل شیشه یا شیشه تلویزیون و... اینکارو کرد.
  4. دوست عزیز این دو پلتفرم کاملا متفاوت هستند. به نظر من اول پلتفرم مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید بعد به دنبال برند و مدل مادربرد باشید. و اینکه اگر رایزن رو انتخاب کردید، تا جای ممکن به دنبال مادربرد ایسوس باشید. و هرگز سمت گیگابایت بخصوص همین مدلی که شما اشاره کردید نرید، دلیلش هم توی پروفایل من هست. هنوز هم گریبان منو گرفته
  5. اینکه ورج به درد نخور ترین منبع برای اخبار و مقالات پی‌سی هست به کنار. ولی من کامل خوندم این متنو. به نظرم دقیقا همون چیزی رو گفت که من گفتم.
  6. منم موافقم اما برای ای‌ام‌دی مادربرد گیگا نگیرید. تا جایی که میتونید برید سراغ ایسوس. دلیلش هم درتاپیک خودم مطرح شده. ولی اگه میشه یه اس اس دی کم حجم هم یجوری جا بدید توی کانفیگ که کار کردن با سیستم قابل تحمل باشه. سی پی یو هم حداقل 1500x و رم هم تا حد امکان دوکاناله با فرکانس بالا. چون رایزن خیلی به فرکانس رم حساسه.
  7. درسته ولی این تفاوت قابل پیشبینی بود. چیزی نبود که تعجب برانگیز باشه. و اینکه ری تریسینگ فقط چهارتا افکت نور و سایه نیست و یکم پیچیده تر از این حرفاست. هرچند که خودم به شخصه برای بازی به فریم ریت بیشتر اهمیت میدم تا نحوه پردازش نور و بازتابش. بله درسته. ولی شواهد نشون میدن که انویدیا قراره از سری 2060 به پایین رو همون GTX نامگذاری کنه چون قدرت خام کافی رو برای ری تریسینگ در آنِ پردازش ندارن. باز هم خبر ها جوریه که نشون میده که این ریل تایم ری تریسینگ رو میشه تو بازی ها غیرفعال کرد. چون امکان نداره انویدیا بیاد و با حمایت از توسعه بازی‌هایی که فقط با این فناوری توسعه داده شدن، سهم اصلی خودشو که با پاسکال درحال حاضر نگه داشته از بین ببره. نه دوست عزیز. قیمت این مدل پایه 1000 دلار هست و نسخه رفرنس که همون فوندرز ادیشن محسوب میشه 1200 دلار. شرکت های شخص ثالث اون مدل پایه رو میگیرن و ممکنه کولر رو برای همون طراحی کنن و پی‌سی‌بی کاستوم طراحی و تولید کنن که باز هم به قیمت اضافه میشه. ولی درهرحال به اون 2000 دلار نمیرسه. درسته اما هنوز تست نشده. و شرکت‌های شخص ثالث هم همیشه میتونن تاجای ممکن عملکرد رو بکشن بیرون با پی‌سی‌بی های کاستومشون. مگه اینکه انویدیا با یه سیاست کثیف جدید این اجازه رو نده. بله اما از قیمت پایه کاستوم گرون تره. این شیوه جدید قیمت گذاری انویدیاست و اگه دقت کنید فرکانس بوست مدل فوندرز ادیشن از بقیه مدل ها بالاتره. اما شرکت های دیگه ممکنه بتونن این محدودیت رو رد کنن. بله کاملا درسته. به دلیل نبود سخت افزاری که برای ری تریسینگ طراحی شده باشه ، پردازشش در فیلم هایی که از CGI استفاده میکنن و انیمیشن ها بسیار طول میکشیده. اما الان یه واحد مخصوص در خود جی‌پی‌یو برای این پردازش طراحی شده. برای همین به نظرم مقایسه این کارت ها از نظر این فناوری با کارت های قدیمی تر که به این منظور طراحی نشدن کار اشتباهیه.
  8. https://www.digikala.com/product/dkp-450370/کابل3-متری-hdmi-آمازون-مدل-بیسیکس البته الان تقریبا قیمتش دوبرابر شده. با این قیمت پیشنهادش نمیکنم.
  9. بنده کابل amazon basics رو چندوقت پیش از دیجی کالا خریدم. مشکلم مشابه مشکل شما نبود اما بعضی وقتا موقع بوت سیستم تصویر نمیداد مگه اینکه میرفتم از پشت، کابل رو از یه پورت به پورت دیگه متصل میکردم. از وقتی این کابل جدید رو گرفتم، مشکلم برطرف شده.
  10. امروز بالاخره برد از گارانتی اومد. متاسفانه وقتی تماس گرفتم گفتند که تعمیرکار حضور نداره و نمیدونن که دقیقا چه مشکلی داشت، اما در حال حاضر هردو بایوس سالم هستند و همون ورژنی هستند که قبل و موقع خرابی بودند. امیدوارم که دوباره چنین مشکلی پیش نیاد. اما از اونجایی که بردهای گیگابایت در این زمینه بخاطر مشکل کارخونه‌ای معروف هستن، شک دارم که تکرار نشه. بنده همین ارور رو در یوتوب سرچ کردم و حداقل بیست نفر دیگه با برد مشابه من و یا مدل k7 که تقریبا مشابه همین مدل هست، دقیقا همین مشکل رو داشتن.
  11. گارانتی لایف سرویس هست تا ۲۰۲۰ حدودا یک سال کارکرد داره
  12. دوباره سلام ? من امروز بالاخره بعد از کلی بدبختی تونستم سیستم رو کاملا تست کنم و مشخص شد که ایراد از مادربرد هست. و کمی هم که بیشتر تحقیق کردم، فهمیدم این اولین باری نیست که یک برد گیگا دچار این مشکل میشه. چندین ویدیو در یوتوب هم بود که دارندگان این مادربرد و مدل های مشابه مانند k7 همین مشکل رو داشتن و نمیتونستن برطرفش کنن. و در نهایت مادربرد رو پس میفرستادن و شرکت یه جدیدشو براشون میفرستاد. من هم امروز مادربرد رو برای گارانتی فرستادم ببینم چی میشه.
  13. سلام خسته نباشید با Asus GTX 1060 dual O6G تعویض دارید؟ در صورتی که دارید، چقدر سر میگیرید؟ کارت هم فقط برای گیم استفاده شده و ۹۰ درصد هم csgo
  14. بله درسته ولی این رم ها روی ۲۱۳۳ کار میکردن چون رو سیستمی که بودن xmp غیرفعال بوده. و من هم همیشه بایوس رو آپگرید میکنم ولی این مشکل حتی قبل از اینکه نسخه f رو داشته باشم هم وجود داشته تو همه نسخه های بایوسی که تا الان داشتم. والا فک نکنم تو شهر ما فروشگاهی پیدا بشه که با ddr4 آشنا باشه? ولی باز هم تلاشمو میکنم. ممنون از اینکه پیگیر هستید.
  15. با رم های دیگه‌ای (geil Forza 2*4 3200mhz CL16) هم تست کردم باز هم همین ارور رو میداد. پس در نتیجه مشکل از رم ها نیست. به نظرتون مادربرد رو بفرستم برای گارانتی؟
×
×
  • اضافه کردن...