رفتن به مطلب

رضا سعیدی

کاربر سایت
  • پست

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1192 بازدید کننده نمایه

دستاورد های رضا سعیدی

6

اعتبار در سایت

  1. از دوستای تهرانی اگه بتونه پیگیری کنه کل پولی که دادم به این سایت 299 هزار تومان رو بهش میدم چون سختم میاد اینا بخورنش و نمیخوام این شغال ها این کارو با خریدارهای دیگه بکنن و بهم بخندن .
  2. ممنونم از شما دوستان ولی بازهم با اینکه 10 روزه پس فرستادم هرچی تماس میگیرم بعد از دیری جواب دادن میگن بدست مون نرسیده . این شماره پشتیبانی دزدشونه شماره مرکز پشتیبانی: 9-02144614875
  3. سلام دوست من ممنون از شما بله درست میفرمایین ولی باید واقعا از حقمون بگذریم و این شغال ها رو سیر کنیم و بگیم مهم نیست ؟!
  4. نه بخدا اصفهان نیستم ولی اگه راهی هست و تضمینیه خواهشا بهم معرفی کنید دوست عزیزم ؟
  5. کسی از بچه های تهرانی نمیتونه برام پیگیری کنه چون خدایی خیلی سختم میاد 299 هزار بریزم تو جیب این نا انسان ها .
  6. سلام دوستان من در تاریخ 01/08/1396 از سایت http://www.jivarco.ir شامپویی رو برای پرپشت کردن موی سر و ضد ریزش مو برای فروش گذاشته که حتی تبلیغات شون تو شبکه های 1 و 2و 3 صدا و سیما بارها پخش شده و من بدبخت هم از سر ناچاری و تعریفات و تبلیغات این سایت کثیف خریداری کردم به قیمت 299 هزار تومان که تو سایت نوشته پک 4 تایی همراه با کلاه سر و لوسیون و کرم و چی وچی اما چشم تون روز بد نبینه وقتی بسته رو دریافت کردم دو تا شامپوی یک نوع و دوتا شامپوی کوچک تر از همان نوع در جعبه پاره پوره و ظرف خیلی کثیف که انگار تو سطل آشغال نگهداری شده به من دادند که حتی برچسپ ها شامپو هم پاک شده و خیلی جعبه کثیفی در بسته بود که بعد از دیدن آن با شماره های پشتیبانی و سایت تماس گرفتم که گفتن بسته هامون همینطوری هست و مهم اینه که شامپو (یا آب فاضلاب داخلش ) نریخته باشه و بعد از هزار بار تماس قبول کردن که بسته رو پس بفرستم و پول رو پس بدن که تا به امروز 16/08/1396 بعد از هزار بار تماس دیگه و اشغال کردن خط شون به من هیچ پولی برگشت ندادن . خواهشا کمک کنید که چظوری پولم رو پس بگیرم ؟؟ من شاید به روباه باج بدم ولی به شغال های کثیف باج نمیدم و هیچ وقت از حقم نمیگذرم . این ادرس و شماره هاشونه : تماس با ما تلفن: 47261000-021 شماره مرکز پشتیبانی: 9-02144614875 پیامک: 2147261 پست الکترونیک:Info[AT]jivarco[DOT]ir آدرس : جنت آباد جنوبی - خیابان لاله شرقی - بعد از چهار اره پژوهنده (شاهین) پلاک 28 این عکس های شامپوی (یا آب فاضلاب ) 299 هزاری که برای من فرستادن :
  7. یعنی کسی براش مهم نیست این سوال من ؟
  8. رضا سعیدی

    سرور تلگرام در ایران

    سلام چندتا سوال در مورد انتقال سرور تلگرام به ایران داشتم . آیا الان سرور تگرام رو به ایران انتقال داده شده ؟ آیا اگر سرور تلگرام رو به ایران انتقال بدن اینا میتونن راحت به اکانت و آیدی های ما وارد بشن و سرک بکشن ؟ و اصلا تلگرام امن هست در صورت انتقال به سرورهای ایرانی ؟
  9. رضا سعیدی

    تاپیک دل تنگ

    سلام دوستان دلم تنگه شدید در طول زندیگم تمام کسانی را که دوست داشتم و میخواستم زندگیم را با آنان شریک شوم و ازدواج کنم هر کدام ازدواج کردند و من هیچ وقت نتوانستم موقعیت و پیشنهاد ازدواج دهم و در این 32 سال زندگی کل داراییم به هرکسی که باوردارین 450 هزار تومان میباشد که این کل دارایی من در این کره زمین پهناور و غنی است . پس چرا دلتنگ نباشم و به چه امیدی زندگی کنم .
  10. رضا سعیدی

    خورده شده مغزم

    سلام دوستان ساعت 8 صبح صدای ساختمان سازی و بریدن سنگ و مته کاری و کارگرهایی که به جای استفاده از بیسیم یا واکی تاکی ساده ، شروع به صداکرن همدیگه (هی گزم فر سیمان بده بالا هی مش حسین آجربیاد بالا ) با صدایی ناهنجار و زمخت میکنن صبح من و خانواده ام شروعی افتضاح آور میپذیرد که با اعصاب خورد از خانه خارج و بدنبال شغل بی درآمدمان میرویم . وقتی هم سرکاریم همان صدای ساختمان سازی بیخ گوشم بیشتر از پیش خوردم میکند خود و وجودم را . الان هم که یک هفته ایست وقتی هم از سرکار برمیگردم عزاداری حسینیه تا 2 شب اجدادم را از قبر بیرون میکشد . بخدا خورده شده مغزم و مانند مرده ای متحرک امروز از منزل بیرون آمدم و خواستم دردلی با شما دوستان مجازی کنم .
  11. سلام جناب مجیدی چهاررم 2 گیگ رو 150 خریدارم ؟ اگه مایل بودین شماره حساب تون رو برام PM کنید .
  12. ببخشید آیا این هارد های سرور رو میتونم با کابل تبدیل به هر مادربرد ی وصل کنم ؟ و قیمت شون چند هست ؟
×
×
  • اضافه کردن...