رفتن به مطلب

dachmen

کاربر سایت
  • پست

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

4 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های dachmen

39

اعتبار در سایت

  1. از طریق برنامه MSI Afterburner تنظیمات پیشفرض فن رو فعال کن مثل اسکرین شات پایین میشه، از تظیماتش هم گزینه اتو استارت رو فعال کن. با این دیگه دمای کارت در حالت معمولی 28 تا 30 درجه میشه و موقع بازی هم از 70 درجه بیشتر نمیره، البته کارت من xfx هست کللاک و دمای بالاتری داره اصلا temp limit 90 درجه هست و در حالت پیشفرض دما رو فقط زیر 90 درجه میخواد نگه داره ولی من با این برنامه تونستم دما رو تا 70 75 نگه دارم. و بازم میگم روی دما حساس نباش کلا AMD 500 سری یه مقدار دماشون بالاست سرچ کنی متوجه این مسئله میشی. کولینگ کیس هم مهمه. هر چندماه یکبار با دمنده قطعات رو گردگیری کن مخصوص کارت گرافیک.
  2. سلام. کلا کارت گرافیک های AMD سری 500 یه مقدار دماشون بالا هست و زیاد روی این مسئله حساس نباشید حتی در انجمن های خارجی بعد از بررسی ها متوجه شدن حتی دمای 85 درجه هم برای RX580 دمای کاملا سیف به حساب میاد منتهی هرچی دمای کارت پایینتر باشه طبیعتا عمر و بازدهی آن بیشتر هست. چون همینطور که خودتان هم فرمودید با اینکه دمای کارت به 78 درجه میرسه دور فن افزایش زیادی پیدا نمیکنه در واقع نیازی نمیبینه که بخواد با سرعت بیشتر کار کنه، البته اگر روی این مسئله حساس هستید میتونید از همین درایور AMD سرعت فن رو در دماهای بالاتر بیشتر کنید و دمای کارت رو پایین تر نگه دارید.
  3. dachmen

    خرید از amazon

    متاسفانه امکان ثبت سفارش این محصول برای ما مقدور نمی باشد. به دلیل اینکه تامین کننده این محصول به کشور واسط ما ارسال ندارد همچنین این محصولات به صرفه نیستند به خاطر اینکه هزینه شپینگ و سایر هزینه های ان چند برابر خود محصول است.
  4. دمای کارت نباید از 90 درجه رد کنه. دمای زیر 90 درجه دمای SAFE برای این کارت هست. و هرچی شما بتونید دما رو کمتر کنید طبیعتاً عمر کارت گرافیک بیشتر خواهد بود. این موارد رو با سرویس کارت گرافیک در صورتی که نیاز دارد یا ارتقا سیستم تهویه محیط داخل کیس انجام بدید.
  5. البته یک مورد رو باید عرض کنم برای rx580 حتی دمای 85 درجه هم دمای safe به حساب میاد من در تست بنچمارک و یا در بازی گاهی به این دما میرسه کارت ولی فقط نهایتا از 60% سرعت فن استفاده میکنه. در دمای زیر 50 درجه هم که کلا فن رو خاموش میکنه. من یکبار به صورت تستی کانفیگ سرعت فن رو بیشتر کردم مثلا در مای 80 درجه سرعت فن رو بهش 85% دادم در این صورت دمای کارت از 80 درجه نمیتونست رد کنه. ولی خب فکر میکنم این مسئله باعث کاهش عمر فن کارت گرافیک بشه چون طبق تحقیقاتی که هرکدم دما نباید از 90 درجه بیشتر بشه. البته سیستم تهویه کیس هم تاثیر زیادی دارد مخصوصا برای کارت های AMD RX 500 که گرمای زیادی تولید میکنند.
  6. سلام، بنده هم یکسال پیش یک کارت xfx rx580 از ایشون خریدم و کارت مشابه نو بود و الان یکساله برای بازی استفاده میکنم الحمدلله مشکلی نبوده و راضی بودم به جز این مورد دو سه ماه بعد از خرید کارت گرافیک برای خودم، دوتا کارت Sapphire مدل rx570 و 580 برای دوتا از دوستان از ایشون تهیه کردم که بازم مشکلی نبوده. این کارتها واقعا کیفیت بالایی دارن و هم برای ماین مناسب هستند و هم برای گیم قدرت بسیار خوبی دارند(با توجه به قیمت) فقط بعد از خرید باید به بایوسی که روش هست توجه کنید، البته xfx خودش یه کلید سویچ بایوس داره ظاهرا یک بایوس ماینینگ دارد + یک بایوس گیمینگ. روی حالت بایوس ماینینگ فرکانس یا همان کلاک چیپ کمتر است.
  7. سلام. من همین کارت رو دارم و یکسال پیش دسته دوم خریدم ولی در حد نو بود، الان یکساله روی سیستمم هست و برای گیم های مولتی پلیر ازش استفاده میکنم و راضی هستم، کلا این کارتهای amd یکم دمایشون بالاست. من بایوسشو هم اپدیت کردم اپدیتش برای برج 8 سال 2019 بود آخرین اپدیتش. وقتی دمای کارت زیر 50 درجه هست کلا فن خاموش هست،زیاد از فن کار نمیکشه و هدفش اینکه دما رو زیر 90 درجه کلا نگه داره تاحالا ندیدم از 100% فن استفاده کنه یکبار با. میتونی با MSI Afterburner راحت تنظیمات فن رو در دماهای مختلف بهش بدی ولی خب این مطمئناً باعث کاهش عمر فن میشه به نظر من بهترین تنظیمات همان پیشفرض هست، میخوای کارت خنکتر بشه عوضش روی کولینگ کیس کار کن و اون رو ارتقا بده اگر کیس کوچکی داری کیس بزرگتر بگیر، فن های تهویه کیس رو بیشتر کن،کیس جایی باشه که هوا راحت تبادل بشه ، کارت رو سرویس کن (تمیزکردن) و اگر دماش موقع بازی بالای 90 درجه میره و از کارکرد کارت هم بیشتر از 1 سال گذشته نیاز به تعویض خمیر سیلیکونی داره.
  8. dachmen

    مانیتور LG 27MP59G

    خارج از فروم فروخته شد با تشکر
  9. dachmen

    مانیتور LG 27MP59G

    فروش مانیتور LG 27MP59G، کاملا نو و استفاده نشده است ، وارداتی و توسط خودمان از آمازون خریداری و وارد شده است 27 اینچ، پنل IPS و 75 هرتز, رزولوشن 1080P ، ویژگی های FreeSync و Dynamic Action Sync و Black Stabilizer و سرعت پاسخگویی 1ms قیمت:5.000.000تومان هزینه ارسال برعهده مشتری قیمتش داخل دیجی کالا بیشتر از 10 میلیون هست، سایر فروشگاها هم 6 الی 7 میلیون تومان. محصول در فروم همسایه یعنی پرشین تولز هم به فروش گذاشتم و در آنجا هم زیاد فعالیت داشتم و دارم و اعتماد سازی انجام میشود. ای دی تلگرام جهت ارتباط سریعتر: telegram.me/novinphone_sell
  10. با سلام و عرض ادب از عنوان تاپیک مشخص هست، خریدار یک عدد حافظه SSD M,2 با سایز 2242 هستم، 128 یا 256 گیگ، نو یا دسته دوم، کسی اگر داره قیمت رو ارسال کنه، ممنون از همگی .
  11. سلام دوست عزیز یک عدد SSD M.2 با سایز 42*22 هست از روی لپ تاپ JUMPER EZBOOK 3 Pro باز کردم خودم، میخوام256گیگ بگیرم، کلا 4 5 روز از لپ تاپ استفاده داره میشه، ویندوز هم خود شرکت داخل حافظه EMMC نصب کرده بود و SSD خالی بوده. مارک FORESEE هست، تصویرشم ضمیمه میکنم، خواستید در خدمتم قیمتشم پیشنهادی هست .
  12. با سلام فروش ویژه تبلت های ویندوزی و دوال بوت از برندهای اصلی چین نظیر: chuwi،teclast،onda,cube به صورت موجود در انبار ایران و ارسال با پست پیشتاز به سراسر کشور دوستان دقت کنید تمامی تبلت هایی که در لینک ذیل است به صورت موجود در انبار ایران میباشد،اگر محصول مورد نظر شما در لیست موجودی ما نیست با ما تماس بگیرید تا به صورت سفارشی و با ارائه خدمات ترخیص و گمرکی بسته را در ایران به شما تحویل دهیم. دقت داشته باشید تبلت ها همگی نو هستند ولی آکبند نیستند زیرا علاوه بر اینکه توسط گمرک بازدید میشود بعد از تحویل به ما جهت اطمینان از سلامت تبلت ها همگی مورد تست و بازبینی قرار میگیرند، همچنین بعد از فروش تبلت به مشتری و دریافت توسط مشتری 24 ساعت مهلت تست در صورت وجود نقص فنی به مشتری داده میشود. در خصوص خدمات پس از فروش از نظر تامین قطعات جای نگرانی نیست و توسط ما در صورت نیاز انجام میگیرید همچنین تبلت ها همگی دارای گارانتی شرکت سازنده میباشد که به این شکل از اگر طی مدت 1سال برای تبلت شما اتفاق غیر منتظره ای پیش آید ما هماهنگی و مکاتبه لازم را انجام میدهیم تا تبلت را به چین جهت گارانتی ارسال کنید، دقت داشته باشید ما وظیفه هماهنگی و پیگیری را برعهده داریم و هزینها برعهده مشتری است.اما با توجه به اینکه این محصولات از برندهای اصلی میباشند و از کیفیت خوبی برخودار هستند خرابی آنها بسیار انگشت شمار بوده و اغلب بر اثر ضربه دیدگی بوده است همچنین ما نکته نظرات و موارد مهم را به مشتری ارائه میکنیم که در صورت رعایت این موارد هیچ مشکلی نخواهید داشت. روش خرید هم به صورت آنلاین از طریق فروشگاه میباشد،نوین فون زیر مجموعه شرکت ارتباط پارسه خلیج فارس بوده و با 3سال سابقه در عرصه خرید و فروش و ارائه خدمات ترخیص و گمرکی و دارای نماد اعتماد 2 ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک و دارای نشان ملی از ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی میباشد. لینک محصولات موجود در انبار ایران : https://www.novinphone.com/index.php?route=product/category&path=102 ای دی تلگرام ادمین فروشگاه: https://telegram.me/novin_support کانال تلگرام ما: https://telegram.me/novinphone
×
×
  • اضافه کردن...