رفتن به مطلب

MohMosGh1973

کاربر سایت
  • پست

    74
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

1 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • محل سکونت :
    اهواز

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    AMD Ryzen5 1600X
  • مادربورد
    ASUS X370 Prime Pro
  • رم
    Kingston HyperX Predator 2*8 GB 3000 Mhz Cl15
  • کارت گرافیک
    Gigabyte RX Vega 64 OC Gaming WF 2X
  • ذخیره سازی
    SSD : SAMSUNG 860 EVO 240 GB
  • منبع تغذیه
    Green 850 OCPT
  • کیس
    CoolerMaster HAF 932
  • خنک کننده
    DeepCool Gammaxx 400
  • مودم
    TP Link W8151N
  • مانیتور
    ASUS MX239H
  • کیبورد و موس
    CoolerMaster MasterSet MS120
  • سیستم عامل
    Windows 7 64 bit
    Windows 10 64 bit

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2517 بازدید کننده نمایه

دستاورد های MohMosGh1973

40

اعتبار در سایت

  1. انقدر وضعیت خرابه که ملت دیگه چیزیو سالم نمیزارن از آهن و نرده بگیر تا کابل و جعبه تقسیم و خللاصه هرچیزی گیر بیارن ببخشید لخت میکنن. این مورد دوستمون هم خیلی زیاد شده. فقط تو کوچه ما جعبه تلفن ما سالم مونده که اونم همین روزاست که ترتیبشو بدن چون چند شب پیش کابلای تلفن دم خونه رو از دو طرف بریده بودن ولی آقا دزده وقت نکرد ببره حالا یا کسی رد شده زده به چاک. چند شب پیش شبکه من و تو یه گزارش نشون داده بود که کل کافو مخابراتو از جا کنده بودن این که دیگه چیزی نیست واسشون.
  2. MohMosGh1973

    گارانتی لایف سرویس

    احتمالا اینم مثله بایوسی بوده که برای گرافیک شما زدن.
  3. سلام دوست عزیز من هم تجربه خودمو در رابطه با گارانتی آواژنگ میگم البته قبلا هم در فروم توضیح داده بودم. حدودا سال قبل بود که کارت گرافیک رو بابت مشکلی که داشت به دفتر آواژنگ در اهواز تحویل دادم و بعد از بررسی ظاهری و نبود ایراد یک فیش به من دادند که تاریخ دریافت و مشکل گرافیک توش ذکر شده بود.کارت بیش از یک سال از گارانتیش گذشته بود و به من گفتن تست میکنیم و باهاتون تماس میگیریم. دو هفته گذشت و خبری نشد و زنگ زدم دفتر اهواز کسی پاسخگو نبود. بعدش با دفتر مرکزی تهران تماس گرفتم و گفتن اگر خبری شد باهاتون تماس میگیریم و به دفتر اهواز هم اطلاع میدیم. باز هم دو هفته گذشت و درنهایت تماس گرفتن و گفتن مدل کارت شما موجود نیست و یه مدل پایینتر رو بعلاوه مابه التفاوت بهتون میدیم. من چون میدونستم چندتا از فروشگاه های اینترنتی اون مدل رو موجود دارن زیر بار نرفتم و بهشون هم گفتم فقط مدل کارت خودمو میخوام که گفتن پس باید صبر کنی. اینجا بود که فهمیدم شاید کار به شکایت و این حرفا برسه البته از قبل هم طبق تجربیاتی که قبلا خونده بودم خودم رو آماده این داستانا کرده بودم پیش دستی کردم و یک نامه برای شرکت گیگابایت فرستادم و بهشون اطلاع دادم که نمایندگی شما در ایران به اسم آواژنگ با وجود موجود بودن همون مدل گرافیک از تعویض اون خودداری میکنه. یک هفته زمان برد تا پیام من توی سایت گیگابایت دیده بشه و بعدش در حالی که اصلا باور نمیکردم باهام تماس گرفتن و گفتن یدونه کارت آکبند به نمایندگی اهواز دادیم برید تحویل بگیرید و هیچ فاکتوری هم ازم نخواستن. دوست محترم شما هم به هیچ وجه نباید کوتاه بیای. تجربه ای که من داشتم در رابطه با کارای اداری اینه که نباید کوتاه بیای و بزاری حقتو بخورن و شده ببخشید با داد و بیداد یا از راه قانونی نهایتا پیگیری کنید. موفق باشید
  4. ریپل توصیه نمیشه برای امسال این ارزها ارزش سرمایه گذاری بیشتری دارن omg - nano - waves - qtum - trx - lisk - icx - vet - ada - eos - iota - eth - zen - link - xtz
  5. با قیمت الان دلار واقعا ریسکه ولی نظر خودم محدوده 6 الی 7 هزار هست و اگه رسید به این محدوده با دلار 30 تومنی هم شده میخرم. البته دید من بلند مدته ( حداقل 2 سال ) یه راه دیگه هم هست اینه که سرمایتو به چند بخش تقسیم کنی و در بازه قیمتی 500 تا 1000 دلاری یه بخشی رو خرید کنی. اینطوری میانگین قیمتی بدست میاد.
  6. سلام 1- برای خرید بیت کوین شما اول توی صرافی های ایرانی ثبت نام و احراز هویت میکنی. بعدش میتونی هر ارزی مدنظرته بخری. صرافی هایی مثل کریپتولند ، اکس کوینو ، نوبیتکس ، رمزینکس ، والکس 2 - امکان تحریم هست ولی معمولا قبلش اطلاع میدن که دارایی رو خارج کنی. 3 - لوکال بیت کوین یک پلتفرم خرید و فروش بیت کوین بصورت کاربر به کاربر هست که قبلا ایرانی ها هم میتونستن راحت خرید و فروش کنن ولی الان محدودیت ها رو زیاد کرده و بهتره از همین صرافی های ایرانی استفاده کنی. 4 - زمانی که برای اولین بار کیف پول رو نصب میکنی و ثبت نام میکنی حتما 12 یا 24 کلمه ریکاوری رو به ترتیبی که مشخص شده یادداشت کن و یه جایی بزار که فقط خودت بهش دسترسی داشته باشی چون هرکس این کد ریکاوری رو داشته باشه میتونه به موجودی حساب هم دسترسی پیدا کنه. برای امنیت هم بهتره کیف پول روی گوشی نصب باشه که زیاد برنامه های متفرقه روش نصب نباشه و به اینترنت هم زیاد وصل نشه . بهترین حالت هم استفاده از کیف پول سخت افزاری هست. سوال دیگه ای هم بود در خدمت هستم.
  7. پیشنهاد میکنم به یک چشم پزشک خوب مراجعه کنید چون توی تاپیک ، لینک پرشن تولز قرار داده شد ، لازم نمیبینم بیشتر از این توضیحی بدم چون همه چیز واضح بود ، از مدیران فروم هم درخواست دارم اگر اشتباهی از بنده سر زده بفرمایند در غیر اینصورت به کاربرانی که بدون دلیل موجه بعد از هر مزایده جنجال ایجاد میکنند تذکر بدهند.
  8. سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به اینکه بالاترین پیشنهاد در فروم پرشن تولز و به قیمت 610 بود ، پاور به همین قیمت فعلا فروخته شد. بنده شرمندتون شدم ولی اگه خریدار پشیمون شدن پیشنهاد شما اولویت بعدیه.
  9. من درخدمتم. در صورتی که تا ساعت 24 امشب پیشنهاد دیگه ای نباشه تقدیمتون میشه.
  10. ساعت 24 امشب پایان مزایده
  11. 590 در پرشن تولز
  12. چ کنم مجبور بودم دیگه. شما راه بهتری سراغ داری؟
  13. ممنونم از شما. خاطرتون جمع به هیچ عنوان تعمیر یا تعویض قطعه ای انجام نشده. در فروم پرشن به قیمت 570 پیشنهاد شده.
  14. تا اینجا شرمنده شما هستم دوست محترم. دوستان پیشنهاد بالاتری اعلام فرمودن.
  15. سلام دوست گرامی ، تا اینجا برای شما پاور توسط خودم تمیز شده و تضمین میکنم که نه تا حالا تعمیر شده و نه قطعه ای تعویض شده. برای اینکه مزایده هم بیش از حد طول نکشه من زمان پایان کلی مزایده رو تا ساعت 24 جمعه تعیین میکنم و در نهایت به دوستی که بالاترین پیشنهاد رو داده باشند تقدیم خواهد شد.
×
×
  • اضافه کردن...