رفتن به مطلب

mh.niki

کاربر سایت
  • پست

    110
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1
  • بازخورد

    0%

mh.niki آخرین باز در روز سپتامبر 9 2021 برنده شده

mh.niki یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

7 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های mh.niki

86

اعتبار در سایت

  1. ابراهیم جان کالای شما در حال تامین هست و بنا به دلایلی که گفتم کمی تامین با کندی انجام میشه، فکر میکنم تا روز سه شنبه کالا برای شما ارسال بشه، باز هم زمان دقیق ارسال رو روز دوشنبه به شما اطلاع میدیم
  2. در حال پیگیری هستم نتیجه رو برای شما ارسال میکنم
  3. سلام آقا ابراهیم عزیز روز شما بخیر باشه لطفا برای من شماره سفارش خودتون رو ارسال کنید برای شما پیگیری کنم طی یکی دوهفته گذشته یک سری مشکلات در واردات کالا ایجاد شده و بنا به دلایل‌گمرکی و موارد مشابه که در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم اطلاع رسانی کردیم واردات کالا به سختی داره انجام میشه و در پردازش سفارش ها کمی تاخیر به وجود اومده. شما اطلاعات سفارش خودتون رو به من بدین من پیگیری کنم وضعیت سفارش رو
  4. جناب مهدوی من ویس های که شما با شماره همراه مندرج در سفارش داشتین رو گوش دادم ، از زمان ثبت سفارش تا امروز شما 6 مکالمه داشتین که با بچهای پشتیبانی ما صحبت کردین، در ویس اخر شما موضوعی که گفتین اتفاق افتاده و همکار من به شما در مورد تاخیر و دیجی کالا گفتن که بابت این موضوع ما از شما عذرخواهی میکنیم و متاسفیم، در رابطه با زمان پردازش سفارش جناب مهدوی، یکی از کالاهای شما باید از سمت تامین کننده اصلی برای ما ارسال بشه که اینور سال به خاطر مسائل برجام و مذاکرات و نوسانات بازار ارز کار تامین واقعا داره به سختی انجام میشه و ما داریم تمام تلاش خودمون رو میکنیم که در کمترین زمان این کار رو انجام بدیم، حتی همین هفته چندتا از تامین کننده ها فروش رو بستن و اعلام کردن از شنبه قیمت های جدید اعلام میشه، ما همه جوره داریم سعی خودمون رو میکنیم که تامین کالاها با بهترین کیفیت انجام بشه ام ی سری جاها به اجبار و ناخواسته از سمت عوامل دیگه این تاخیر به وجود میاد. بابت همراهی و صبوری شما ما از شما تشکر میکنیم و دلخوری که به وجود اومده رو برای شما جبران میکنیم.
  5. جناب مهدوی مواردی که گفتین رو دارم پیگیری میکنم و بعد از پیگیری خدمتتون نتیجه رو اعلام میکنم
  6. سلام دوست من، لطفا شماره تماس خودتون رو بدین مکالمات شما رو با همکارانم چک کنم. شماره سفارش خودتون رو هم برای من داخل چت خصوصی ارسال کنید تا برای شما سفارش رو پیگیری کنم
  7. سلام جناب قائم مقامی وقت شما بخیر باشه سفارش شما امروز تحویل تیپاکس میشه و شماره پیگیری برای شما پیامک میشه. سلام جناب جلیلپور لطفا اگر مسئله یا موضوعی دارین با فروشگاه عنوان کنید پیگیری بشه، اقای قائم مقامی مسئله خودشون رو عنوان کردن که پیگیری بشه و کارشون رو انجام دادیم شما هم اگر مسئله ای دارین میتونید به صورت مجزا مسئله خودتون رو عنوان کنید
  8. سلام دوست من، وقت شما بخیر باشه دوست من کلیه حساب کتاب و سود حاصله از اقساط و مبلغ مازاد بر اون برای شرکت های واسط هست که این خدمات رو دارن ارائه میدن و هیچ کونه سود مازادی لیون کامپیوتر از بخش اقساط به کسب نمیکنه. عکسی که گذاشتین مربوط به محاسبه گر سایت بایچک هست (https://www.bycheck.ir/ ) میتونید مبلغ دقیق اقساط رو در خود سایت ببینید محاسبه کنید محاسبه گر هم به بخش فنی ارجاع داده شد دوست من برای پیگیری.
  9. سلام دوست من وقت شما بخیر باشه کالای که در سایت لیون کامپیوتر هست با گارانتی اصلی ارائه میشه و کالادر سایت دیگر بدون گارانتی هست
  10. سلام جناب عسگری عزیز، از شما ممنونیم که لیون کامپیوتر رو برای خرید انتخاب کردین و به ما اطمینان کردین جناب عسگری سفارش شما رو پیگیری کردم ، تاریخ ثبت سفارش شما 11ام دی ماه ساعت 15:52 دقیقه هست و طبق پیامی که به شما ارسال شده پردازش سفارش بین 24 تا 48 ساعت طول میکشه و سفارش شما در تاریخ 12ام دی ماه انتهای روز کاری تکمیل شده و درخواست جمع اوری به اداره پست ارسال شده و در تاریخ 13ام دی ماه تحویل اداره پست شده جناب عسگری عزیز و شماره پیگیری رو امروز دوستانم به محض دریافت از اداره پست برای شما ارسال کردن. به شما حق میدیم که این انتظار رو داشته باشین که سفارش شما در سریع ترین حالت ممکن به دست شما برسه ، ما خودمون هم دوست داریم در سریع ترین حالت سفارش شما عزیزان رو پردازش و ارسال کنیم همونجوری که وقتی خودمون از جایی سفارش انلاین داریم دوست داریم سریع به دستمون برسه، بی شک با صحبت های شما و فیدبک های که شما عزیزان به ما میدین ما هر روز رشد میکنیم و بهتر میشیم، لیون کامپیوتر نه تنها در طول خرید بلکه بعد از دریافت سفارش در کنار شماست و از شما حمایت میکنه. از شما ممنونیم که ما رو انتخاب می کنید
  11. سلام جناب طالب زاده وقت شما بخیر باشه بابت اتفاقی که افتاده متاسفیم، من مسئله شما رو از واحد ارتباط با مشتریان صبح اول وقت پیگیری میکنم جناب طالب زاده و خدمت شما تماس میگیریم.
  12. mh.niki

    گیر کردن در صفحه windows loading

    سلام جناب پناهی وقت شما بخیر باشه عزیز دل در رابطه با مسئله ای که در مورد پست عنوان کردین، توی پنل خود پست هم نگاه کنید ساعت مراجعه رو زده 16:13 که این ساعت وسط ساعت کاری لیون کامپیوتر هست و در اون ساعت همکاران ما در محل کار حضور دارن و بسته های پستی رو تحویل میگیرین، بعد از اینکه دیروز شما عنوان کردین ما با اداره پست منتطه کار رو پیگیری کردیم و بهشون گفتیم که کالا رو برای ما بیارن و امروز هم کالا رو تحویل ما دادن ، در مورد مسئله فنی هم که عنوان کردین بعد از بررسی کالا و تست ، همکاران من بهتون اطلاع میدن. در مورد مبلغی که اعلام کردین در حساب کاربری شما هست، اون مبلغ بابت تضمین قیمت لیون کامپیوتر برای شما شارژ شده و قابل انتقال به کارت نیست.
  13. عزیز دل سلام، وقت شما بخیر باشه من نمیدونم دقیقا چه اتفاقی افتاده در سال 99 و چه مواردی عنوان شده و بابت این موضوع متاسفیم، اگر فکر میکنید از راه قانون زودتر به جواب می رسید حق انتخاب با شما هست و میتونید انتخاب کنید از چه راهی اقدام کنید ، اما اینجا لیون کامپیوتر هست و ما فراتر از قانون از مشتری های خودمون حمایت میکنیم و در کنار اونها هستیم ، اگر شما در اون زمان در هفت روز مهلت تست اعلام کردید که این کالا رو نمیخواید و مستنداتش رو داشته باشید و یا در سیستم CRM ما ثبت شده باشه مثل تماس تلفنی ، پیام در شبکه های اجتماعی؛ و کالای شما هنوز پلمپ هست و از حالت پلمپ خارج نشده به ما با شماره 09395176159 روز شنبه تماس بگیرید، اگر موارد بالا اثبات بشه ما قوانین 7 روز مهلت تست رو برای کالای شما درنظر میگیریم و اصلا مهم نیست این موضوع چه زمانی اتفاق افتاده وقتی حرف از خدمات لیون کامپیوتر میزنیم برای ما حس خوب شما مهم هست جدای از زمان. ما هوای مشتری هامون رو همیشه داریم دوست من. در رابطه با پیام ارسالی هم ربات واتس اپ بعضی موارد رو اتوماتیک ارسال میکنه متاسفانه و بابت این پیام عذر خواهی میکنیم. مرسی از اینکه مشکل خودتون رو به ما گفتین چون تا از مشکلات باخبر نباشیم نمیتونیم کمکی بکنیم.ممنونیم از شما
  14. جناب بخشایش کار شما رو عزیز دل پیگیری کردم ، امروز کار شما رو انجام میشه.
  15. سلام دوست من وقت شما بخیر باشه عزیز دل قوانین دست دوم در حال به روز رسانی هست و بعد از هر به روز رسانی تاریخ به روزرسانی در ابتدای قوانین درج میشه ، در به روز رسانی که در تاریخ 19 خردادماه انجام شده هزینه به عهده خریدار بوده اما در اخرین به روزرسانی(20 شهریور ماه) این قانون عوض شده و هزینه به عهده فروشنده هست. توضیه میکنم قبل از هر معامله ای در بخش دست دوم قوانین این بخش رو مطالعه کنید عزیز دل. با در نظر گرفتن موارد و نظرسنجی های که از خریدار و فروشنده بعد از اتمام معامله انجام میشه قوانین رو در دوره های زمانی مختلف بررسی میکنیم و در صورت نیاز به به روز رسانی این کار رو انجام میدیم. در رابطه با خرید دومی که عنوان کردین کالا بعد از دریافت از فروشنده و انجام تست در لیون کامپیوتر رد شده و کالا سالم نبوده ، روز 5 شنبه برای شما سند واریزی خورده و روز شنبه برای شما واریز شده، بابت این تاخیر در واریزی متاسفیم.
×
×
  • اضافه کردن...