رفتن به مطلب

eceh

کاربر سایت
  • پست

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های eceh

0

اعتبار در سایت

  1. بعضی از کارت های دست دوم یا آکبند چینی بایوس میشن و به عنوان کارت مدل بالاتر فروخته میشن. ویدئویی از Linus مربوط به این قضیه هست اگه سرچ کنید.
  2. خرید فقط و فقط توسط سیستم واسطه لیون انجام میشه و کارت باید گارانتی داشته باشه. یک هفته دیگه مسافر هستم و دسترسی به اینترنت ندارم واسه همین اگه پیام میدید نرید تا هفته ی بعد آفلاین بشید. پیشنهاد هارو هم میتونید پ خ.
  3. شما هم گویا رقبت آنچنان برای فروش نداشتید. گوشیتون رو 3 یا 4 مرتبه من زنگ زدم هم صبح هم شب و شما برنداشتید. شماره ی کارت هم که نفرستادید. هیچ عکسی از دمای کارت و جی پی یو زی هم به من ندادید. جواب تلگرام هم که فقط بعد از یه روز دادید گفتید که گوشی رو برنداشتید پای لپتاپ بودید شما خودت رو بزاری جای من راجع به طرف مقابل همینطوری قضاوت میکنی و میگی طرف حتما نمیخواد بفروشه. من هم به شما گفتم جمعه براتون واریز میکنم چون تعطیلی بود و ارسال نمیشد کارت و گویا همین مورد شد بهانه. به هر حال شما مالک جنستون هستید و میتونید به هرکس که میخواید بفروشید ولی اخلاقتون غیر قابل دفاع هست حداقل توی این مورد که من با شما برخورد داشتم.
  4. بنده هم نقش چغندر . گوشیشون رو که بر نمیدارن جواب هم نمیدن بعد توی تلگرام میفرمایند من کلا معامله حضوری رو ترجیح میدم. شما که معامله حضوری رو ترجیح میدی چرا اصلا میای اینجا؟
  5. سلام فوری
  6. سلام با مهلت تست و سیستم واسطه 2750 خریدارم
×
×
  • اضافه کردن...