رفتن به مطلب

smartbuy63

کاربر سایت
  • پست

    78
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های smartbuy63

38

اعتبار در سایت

  1. آپ آقا یعنی کسی این کارت ما رو خریدار نیست؟ :blink: :( :(
  2. یک عدد گرافیک با مدل فوق که آکبند هست و گارانتی به روز داره به بالاترین پیشنهاد به فروش می رسه. لینک از وب سایت گیگابایت: http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4217#ov قیمت پیشنهادی 270000
  3. جای اشتباهی تاپیک زدید!
  4. عجب ساندویچ خوشمزه ای! نوش جون کسی که بخرتش! :)
  5. هر چند به سوال شما ربطی نداره ولی خواستم تجربه خودم رو در میون بگذارم. من الان ۲.۵ ساله از هیچ آنتی ویروسی استفاده نمی کنم. مخصوصا از زمان ویندوز ۸ کلا کنار گذاشتمش. به نظر من آنتی ویروس داخلی ویندوز به همراه ویندوز ۶۴ بیتی و استفاده از سیستم UAC به راحتی و اینکه بدونید به چه وبسایتی میرید به راحتی شما رو مصون نگه می داره. البته بنده بسیار فضولم و به هر سایت کرک و هک که فکرش رو بکنید میرم. تست هم کردم با nod32 سیستم بدون ویروسه.
  6. دوست عزیز smart مخفف Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology هست و همه هارد دیسک ها مجهز به این تکنولوژی محافظتی هستند. این ایراد نیست بلکه یه حسن برای هارد هست که وقتی ایرادی رو گزارش می کنه یعنی هارد به آخر عمرش داره می رسه!
  7. من تبریزم. ولی حیف که پولش رو ندارم. امان از این کاسیبلیخ. فعلا یه آپ برای همشهری عزیز.
  8. دوست عزیز هارد رو در بیارم کجا نصب بکنم؟ اررور نمیده ! پروسه این طور پیش میره که اگه بایوس روی بوت از هارد تنظیم شده باشه فقط میگه boot sector missing یا یه همچین چیزی. اگه روی سی دی باشه. Setup ویندوز بالا میاد. ولی در اول میگه که نتونسته هارد رو پیدا بکنه. همین. شما انتظار خاصی دارین؟ شاید من متوجه منظورتون نشده باشم؟!
  9. smartbuy63

    ;کمک ارور

    فای kbdhook.dll رو از مسیر زیر دانلود کنید: http://www.nodevice.com/dll/KBDHOOK_DLL/item9399.html فایل رو به مسیر windows\system32 کپی کنید سپس cmd رو در حالت adminstrator اجرا کنید و دستور زیر را وارد کنید: regsvr32 kbdhook.dll
  10. smartbuy63

    مشکل با کارت 670

    دوست عزیز تا اونجا که من دقت کردم درایور شما در سیستم جدید نسخه ۳۱۳ و در نسخه قدیمی ۳۱۰ بوده. علاوه بر اون در سی پی یو هم تغییر بوده. از نظر فریم هم فقط ۵ فریم افت بوده. حالا ممکنه بعضا با درایور های جدید بعضی مدلها دچار افت پرفرمانس بشن. هر چند این برنامه ها ادعا می کنند که سی پی یو در بنچمارک اونها اثری نداره ولی در عمل سی پی یو می تونه به علت offload کردن gpu تاثیر بگذاره. به همین علت هم سایت های معروف بررسی سخت افزار از پلتفرم یکسان برای مقایسه کارتهای گرافیک مختلف استفاده می کنند. در ضمن خود درایورها برای یه سری از برنامه ها به طور عمدی بهینه سازی میشه. مثال معروفش در زمان عرضه بنچمارک 3dmark vantage بود که معلوم شد انویدیا و 3dmark با هم مشارکت داشتند تا نتایج بالاتری برای کارتهای انویدیا نشون بده. هر چند بعدا اصلاح شد. خلاصه به نظر من حرص اون ۵ فریم رو نخورید.
  11. نه که گیر نیاد! ولی تواین آشفته بازار دیگه کسی رغبت نداره کارت موجود رو از دست بده! مردم پولشون کجا بود؟! به هر حال شما این رو یه آپ حساب کن!
  12. دوست عزیز دلیل اصلی اینه که بایوس لپتاپ شما در مود UEFI هست که فقط ویندوز ۸ از سری ویندوزها اون رو می شناسه. شما باید مود بایوس رو به حالت قدیمی عوض کنید. برای این کار: برید به bios. تب security.و secure boot رو غیر فعال کنید. بعد برید به تب advanced. بعد system configuration و boot mode رو به csm تغییر بدید. الان باید حل شده باشه مشکل شما.
  13. من الان از virtual box استفاده می کنم. زیاد یادم نیست از vm. به هر حال اگه دقت کنید تو عکس سوم مسیر هارد شما به صورت physical\\ نوشته شده که این نحوه آدرس به شبکه هست یعنی vm به جای اینکه هارد مجازی رو داخل هارد دیسک شما بگرده میره توی شبکه نگاه می کنه. آدرس اون هارد ها رو به محل اصلی ذخیره شدن فایلهای vdi تغییر بدین برای این کار همه هارد ها رو پاک کنید. بعد این دفعه که می خواین هارد رو اضافه کنید به vm بگید که از فایل vdi قبلی استفاده کنه. آدرس فایل هارد مجازی رو از شما می پرسه که توی documents ، virtual manager باید باشه. اون رو انتخاب کنید و تمام.
  14. دوست عزیز، در منوی استارت تایپ کنید cmd.حالا به جای زدن enter، دکمه های ctrl+shift+enter رو با هم بزنید.یه پنجره میاد که yes رو می زنید. دستورات رو هم سطر به سطر اجرا کنید. نه اینکه همشون رو تو یه سطر یه جا تایپ کنید. مثله پست شماره 23 بشه. در سایت زیر یه راهنمایی کامل در مورد هر دو دستور take own و icacls نوشته شده.دقت کنید سوییچ های به کار رفته در اینجا فقط برای یه فایل هست.برای حالت دسته جمعی همون طوری که من نوشتم سوییچ ها رو استفاده کنید. http://www.davescomputertips.com/2011/08/how-to-take-ownership-of-a-file-in-windows-7-and-vista/
×
×
  • اضافه کردن...