رفتن به مطلب

pc boy

کاربر سایت
  • پست

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های pc boy

0

اعتبار در سایت

  1. دوستان من مشکلم حل شد، برای اطلاع باقی دوستان عرض میکنم. از اونجا که با روشن گذاشتن و استارت پاور بصورت دستی به مدت تقریبا 2دقیقه وریستوری که تعویض کرده بودم سوخت و دود شد، شکم رفت به وریستور و این بار دقیقا یه وریستور مطابق همون وریستور اصلی یعنی 07241 خریدم و گذاشتم روی پاور و الان داره عین ساعت کار میکنه. موفق و پیروز باشید
  2. سلام و ممنون از پاسخ شما، تصورم این بود که گارانتی پاور یک سال هست و خودم بازش کردم و الان که دیگه بازش کردم، به کمک نیاز دارم تا تعمیرش کنم و بتونم ازش استفاده کنم. هر چند در مورد نوسان بسیار شدید برق بسیار بعید میدونم اینطور باشه، چون نه آذرخش یا چیزی شبیه به اون در این مدت داشتیم، و بعد هم اینکه هیچکدوم دیگه از دستگاههای که به برق متصل بودن و البته محافظ هم نداشتن هیچ مشکلی براشون پیش نیومده. به هر حال؛ ظاهر خازن ورودی که مشکلی رو نشون نمیده، همینطور باقی قطعات، اگر راهنمایی دقیقتری برای حل مشکلم بکنید ممنون میشم.
  3. سلام و ممنون از پاسخ شما، تصورم این بود که گارانتی پاور یک سال هست و خودم بازش کردم و الان که دیگه بازش کردم، به کمک نیاز دارم تا تعمیرش کنم و بتونم ازش استفاده کنم. هر چند در مورد نوسان بسیار شدید برق بسیار بعید میدونم اینطور باشه، چون نه آذرخش یا چیزی شبیه به اون در این مدت داشتیم، و بعد هم اینکه هیچکدوم دیگه از دستگاههای که به برق متصل بودن و البته محافظ هم نداشتن هیچ مشکلی براشون پیش نیومده. به هر حال؛ ظاهر خازن ورودی که مشکلی رو نشون نمیده، همینطور باقی قطعات، اگر راهنمایی دقیقتری برای حل مشکلم بکنید ممنون میشم.
  4. با سلام و عرض احترام خدمت دوستان خصوصا آقای شعبانی عزیز یه پاور گرین 380 سری ESD دارم که کار نمیکرد، بازش کردم و دیدم که یه وریستور توش ترکیده، اونو با یه نمونه تقریبا مشابه عوض کردم، فیوز هم سوخته بود عوض کردم. الان پاور رو وقتی دستی استارت می کنم همش خاموش و دوباره روشن میشه، وریستوری هم که تعویض کردم کناراش به همین سرعت سیاه شدن. مشکل از چی هست. باقی قطعات ظاهرشون سالمن. یه نکته هم بگم وریستور رنگش تقریبا آجری بود و روش نوشته بود TVR 07241 که من با یه وریستور آبی رنگ به شماره 10D241 که البته فروشنده می گفت تقریبا همسان هستن عوضش کردم.
×
×
  • اضافه کردن...