رفتن به مطلب

armin200011

کاربر سایت
  • پست

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های armin200011

0

اعتبار در سایت

  1. armin200011

    فروخته شد

    فروخته شد
  2. وقتی به مودم وصل میشم بخاطر فعال بودن ipv6 دی ان اس کار نمیکنه و از اکانتم میفتم بیرون. اما وقتی با نت گوشی پلی میدم اوکیه. نمیتونم همیشه به نت گوشی وصل باشم.
  3. باید گزینه ipv6 رو پیدا کنیم و غیرفعال کنیم. یک از دوستان میگفت گزینه ipv6 داره ولی جاش رو نگفت کدام قسمت هست.
  4. از ای پی ورژن 4 استفاده میکنه
  5. اصلا دست به تنظیمات مودم نزدیم. مساله اینجاست که مودم TF-i60 اصلا تنظیم IPV6 نداره و نمیشه گذاشت روی IPV4
  6. ایکس باکس رو به i60 وصل کردیم و می خواهیم DNS بدیم. باید ipv6 غیرفعال باشد چون اگر فعال باشد DNS قبول نمیکند. چطوری باید ipv6 را غیرفعال کنیم؟
  7. مودم آنلاک شده و تمامی سیم کارت ها را پشتیبانی می کند کاملا سالم و در حد نو می باشد مودم با کارتن و آداپتور برق و کابل شبکه تقدیم خریدار می شود قیمت : 3/000/000 تومان (سه میلیون تومان) ارسال با تیپاکس و به صورت پسکرایه نکته : در صورت نیاز به خرید می توانید با این شماره در واتساپ با من در ارتباط باشید (09381159008)
  8. armin200011

    ..............

    .................
  9. مودم ADSL مدل TD-W8961N خیلی خیلی کم استفاده شده و با نو هیچ فرقی نداره کارتن ، آداپتور برق ، کابل شبکه ، اسپلیتر (تفکیک کننده) دارد قیمت : 300 هزار تومان ارسال با تیپاکس به سراسر ایران به صورت پسکرایه لطفا تقاضای تخفیف نکنید
  10. armin200011

    فروخته شد

    فروخته شد
  11. سلام دوستان عزیز فروش دو عدد مودم سیم کارت خور مبین نت مدل B612 قابل استفاده در سراسر کشور (داخل شهر). بدون قطع و وصل سرعت فوق العاده تا 40 مگابیت بر ثانیه دارای ۲ آنتن داخلی با سیگنال دهی فوق العاده دارای ۴ پورت LAN بدون نیاز به خط تلفن ثابت مناسب برای ماینر، دوربین مداربسته، کارتخوان و بهترین جایگزین برای اینترنت خانگی (ADSL) مودم B612 یکی از بهترین مدل های مودم در حال حاضر در ایران هست! قیمت : هر یک عدد مودم یک میلیون و هفتصد هزار تومان. در صورت خرید دو مودم یکجا ، هر مودم یک میلیون و ششصد هزار تومان و جمعا سه میلیون و دویست هزار تومان با ارسال رایگان توجه: مودم ها بدون سیم کارت مبین نت میباشند. هزینه ارسال به عهده خریدار محترم می باشد بدین صورت که با تیپاکس و به صورت پسکرایه ارسال خواهد شد. (در صورت خرید تکی) پس از پرداخت، کالا ارسال می شود
×
×
  • اضافه کردن...