رفتن به مطلب

hias

کاربر سایت
  • پست

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های hias

1

اعتبار در سایت

  1. اگه nvme بگیری نسبت به sata سرعت بیشتری داره. 1650s خروجی آنالوگ نداره برای همین مجبوری یا از تبدیل dvi-d به vga (نوع فعالش، اونایی که چیپست داخلشون هست) یا hdmi به vga استفاده کنی. با اینکه مدل rog کیفیت بهتری داره ولی لزوما معنیش این نیست بقیه مدل ها آشغال هستن. مدل فینیکس هم تو استفاده معمولی و شرایط مناسب، میتونه تا مدتها عمر کنه. شخصا با این تفاوت قیمتی که بین rog و ph هست، ph رو ترجیح میدم. بازم این بستگی به نظر و بودجه خودت داره.
  2. قیمت پردازه های نسل های قبلی اینتل بالاست. الان بری 9100 بگیری با یه برد تازه خیلی به صرفه تره. اگه مانیتور/گرافیکتم در آینده می خوای ارتقا بدی، گزینه آینده نگرانه تر رایزن 3300x می تونه باشه. 3300x تا چند ماه دیگه وارد بازار میشه که هم قیمتش نسب به بقیه پردازنده ها خیلی خوبه ، هم درحدو اندازه 7700k قویه.
  3. با سلام من درنظر دارم یه 1650S برای سیستمم بگیرم. پاور پیشنهادی برای این گرافیک 350 وات و پاوری که رو سیستمم الان نصبه Memonex 370w Silent Eco-EX هستش. حالا سوالم اینه که این پاور برای این گرافیک و پردازنده i5 4590 بدون مشکل جواب میده؟ پاورم دو ریل 12ولت 18آمپری که کلا 255 وات باهم میدن و یه کانکتور 6 پین داره. اگه واقعا لازمه پاورم رو هم ارتقا بدم چه گزینه ای مناسبه؟
×
×
  • اضافه کردن...