رفتن به مطلب

aminnaghizadeh

کاربر سایت
  • پست

    32
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های aminnaghizadeh

8

اعتبار در سایت

  1. برای این کار یا می‌تونید از منوی استارت وارد بشید یا اینکه کلید Windows + I روی کیبورد را بزنید. بعد وارد بخش System بشید و در پنجره‌ی باز شده، گزینه‌ی Display را انتخاب کنید. اینجا تمامی تنظیمات مربوط به صفحه‌ی نمایش قرار گرفته و می‌تونید با تغییرشون صفحه‌ی نمایش را عوض کنید یا مناسب با سایز نمایشگر انتخاب کنید.
  2. aminnaghizadeh

    تغییر زبان یک نرم افزار خاص

    دوستان امکان تغییر زبان یک نرم افزار خاص به فارسی وجود داره؟ یعنی همون مسیری که برای تغییر زبان ویندوز 10 به زبان فارسی به کار میره (که کاره مسخره ای هم هست) بیایم در رابطه با نرم افزار ها انجام بدیم؟؟؟؟
  3. تلویزیون ما سامسونگ هست. 4 بار خود به خود رفت تو منو مخفی و کل برنامه اصلی تلویزیون پرید و به خاطر همین 4 بار سرویس کار اومد و با کنترل منو مخفی، دوباره برنامه رو برگردوند. دست آخر هم کلاً دیگه بالا نیورد و 1 میلیون تومان خرج شد که آی سی فلش پنل تعمیر شه! خرابی برای همه تلویزیون ها هست. یکی کمتر یکی بیشتر. ولی میگن سونی خیلی خیلی کم خراب میشه؟!
  4. سلام. بنده یه سیستم قدیمی دارم که حالا می خوام کمی بروزش کنم. مثلاً یک ssd، یک هارد اینترنال جدید، رم جدید و یک کارت گرافیک 2 گیگی یا چهار گیگی جدید بهش اضافه کنم. نمی خوام سی پی یو و مادربرد هم تغییر بدم. پاور هم 400 وات گرین هست. مشخصات مادربرد: https://www.msi.com/Motherboard/B75A-G43/Specification و مشخصات سیستم کنونی هم در تصویر ارسالی هست: استفاده زیادی هم نمی خوام از این سیستم بکنم. یه ویندوز 10 و اجرای چند نرم افزار معمولی جوابه. حالا چه بخرم. چی کار کنم؟
  5. تهران هستم کسی نیست که کمکم کنه
  6. سلام. بنده در دفتر کارم دو سیستم رایانه ای، یک پلاتر با کابل اتصال کراس LAN به همراه آی پی اختصاصی مخصوص پلاتر و یک پرینتر دارم. هر سیستم رایانه ای دارای دانگل سخت افزاری خاصی به منظور فعالیت با نرم افزار اختصاصی صنعت پوشاک هست. حالا می خواستم که هر دو سیستم قابلیت انتقال داده میان یکدیگر را داشته باشن و هر دو سیستم از پلاتر مزبور و پرینتر مورد اشاره استفاده کنن. برای این کار باید سیستم ها و پلاتر و... شبکه بشن. اما بنده فرصت کافی برای این کار ندارم و از دانش کافی هم برخوردار نیستم. حالا می خواستم ببینم کسی یا شرکتی می شناسید که بتونه بهم کمک کنه ؟
  7. امروز تو خبرا اومده بود که ماینتر چین تو منطقه اقتصاد ویژه رفسنجان 40 میلیارد، در مجموع بدهی برق داره. تو یک ماه هم بالای 58 میلیون kwh مصرف برق داشته!!1😑
  8. aminnaghizadeh

    گارانتی فراسو کجاست

    ظاهراً فراسو دیگه محصولات خودشو مستقیم و با نام و برند فراسو تولید نمیکنه و برای این کار از نام برند بیاند استفاده می کنه! جالب اینکه لوگوی خودش هم روی تمام محصولات بیاند میزنه! اما گارانتی کننده اسپیرو هست! کلاً شلم شوربایییی شده!!؟!😄 الان اسپیرو که گارانتی کننده لاجیتک هم هست؛ بیاند رو ساپورت میکنه و به گروه تولیدی فراسو هم اشاره کرده
  9. داداش حتماً این کارو بکن. بعضی ها خودشون این کارو میکنن ولی برای اینکه مثلا دست زیاد نشه میگن نکن و...
  10. برج 3 امسال 250 گرفتم 😑
  11. aminnaghizadeh

    قطعی سایت لیون کامپیوتر

    سرور لیون ظاهرا تو آمریکا هستش! اگه واقعا این طور باشه یه دست و جیغ هورااااا چون حتی دیجی کالا هم ریسک سرور در خارج از ایران را قبول نکرده. این همه شرکت خوب تو داخل داریم چرا آمریکا خب؟!
  12. سلام. دوستان. میشه یه سری قطعات برای سیستم 8 هسته (اینتل) با قیمت 25 میلیون پیشنهاد بدید. کارت گرافیک برام اصلا مهم نیست. یدونه گرافیک یک یا دو گیگ معمولی هم برام کافی هست.
  13. ویندوز را نخریدم. کل سیستم را لیون کامپیوتر جمع کرده. کرکی هست. به نظر بعد از این آپدیت های بیخود و خوکار ویندوز این طور شده
×
×
  • اضافه کردن...