رفتن به مطلب

cooler master support

کاربر سایت
  • پست

    42
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1
  • بازخورد

    0%

cooler master support آخرین باز در روز سپتامبر 8 2020 برنده شده

cooler master support یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

3 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های cooler master support

28

اعتبار در سایت

  1. لطفا وقتی رسید کردید به ما هم اطلاع بدید تا پیگیر کار شما باشیم
  2. پس محبت کنید به مرکز خدمات مراجعه کنید تا دقیق تر بررسی بشه. فقط یک سوال دور واتر رو اتومات گذاشتید؟
  3. ببین شما میتونید دور واتر پمپ رو بزارید روی اتومات تا خود سیستم بر اساس سناریور های مختلف دور واترپمپ رو تنظیم کنه.قطعا این حالت منطقی هست. چون واقعا همیشه نیاز به 100 درصد دور واترپمپ ندارید و همچنین این موضوع باعث کاهش عمر واترپمپ خواهد شد. دقیقا مانند ایر فن ها. همیشه نیاز به دور فن 100 درصد نیست. اما حتی رو دور 100 درصد هم نباید نویز زیادی وجود داشته باشه. محبت کنید همون روشی که گفتم رو امتحان کنید و رادیاتور رو برعکس کنید. اگر باز هم صدا وجود داشت به مرکز خدمات مراجعه کنید تا اونجا به طور دقیق بررسی بشه.اما میزان دما بیانگر این موضوع هست که واترکولر اصلا مشکلی نداره و دماها هم بسیار خوب هستند. یک پیشنهاد: لطفا یکبار بایوس خود رو ریست فکتوری کنید و رو اون حالت سیستم رو بوت کنید.سپس دما و صدا رو هم چک کنید ببین همچنان این مشکل وجود داره یا خیر؟ ما هم مثل همیشه در کنار شما هستیم در صورت وجود احتمالی مشکل، این موضوع رو مرتفع کنیم.
  4. اگر امکان داره رادیاتور را برعکس نصب کنید. طوریکه لوله ها به سمت پاین کیس قرار بگیرندو یک تست دیگه انجام بدید.در خصوص افزایش نویز در دور های بالا کاملا طبیعی و منطقی هست. هر چه گردش دور واترپمپ بیشتر بشه قطعا میزان نویز هم افزایش پیدا میکند. فیلمی که گرفتید از فاصله بسیار نزدیک است. طبیعی است که حتی اگر از هارد دیسک هم از فاصله نزدیک فیلم بگیرید صدای کلاستر ها رو بشنوید.محبت کنید در حالت طبیعی(در کیس بسته و از فاصله یک متری منظور فاصله صندلی شما تا کیس ) فیلم بگیرید. این حالت استاندارد هست و بهتره میشه در مورد اون نظر داد.
  5. البته حق دارید اینطوری فکر کنید. چون شرکت ها عادت دارن زیر بار این مسئولیت نرن. البته در ایران. در تاپیک های پیشین که اتفاقا شما هم در اون فعال بودید اعلام کردیم که اگر بر اثر نشتی محصولات ما هر کدام از قطعات دچار مشکل بشن ما خسارت رو پرداخت میکنیم. حتی دوست عزیزمون هم رفتن گارانتی این موضع رو متوجه شدن.
  6. سلام مجدد خدمت شما. محبت کنید این چند کاری رو که میگیم انجام بدید: 1- نمای کامل از سیستم و نحوه نصب واترکولر رو بفرستید. 2-آیا این صدا همیشگی هستش؟ اگر خیر بفرمایید چه مواقعی بیشتر این صدا رو احساس میکنید؟ 3- یک فیلم هم از فاصله حدود یک متری و با در بسته کیس بگیرید تا میزان نویز در این حالت هم بررسی بشه. اما یک قاعده کلی : در هر محصولی که قطعه مکانیکی وجود داره قطعا وجود نویز بسیار طبیعی هست. حتی شما ایر فن هم بخرید میزان مشخصی نویز خواهید داشت. اما این نویز نباید غیر طبیعی و زیاد باشد. اما اینکه انتظار داشته باشید هیچ صدایی وجود نداشته باشه قطعا اشتباه هست. در آخر هم اگر محصول شما مشکل داشته باشد باز هم ما اینجا هستیم تا مشکل شما را رفع کنیم. البته امیدواریم بتونیم اینجا حضور مستمر داشته باشیم.چون مثل اینکه برخی از دوستان تمایلی به حضور ما در این فروم ندارند و قطعا ما هم اصراری به این موضوع نداریم.به هر حال ارائه خدمات به کاربران عزیزمون از افتخارات ما محسوب میشه. چه در این فروم باشیم یا نباشیم.
  7. البته این گونه رفتار ها اصلا برای ما جدید نیست و تازگی نداره.هنوز پاسخی از شما در مورد ادعاهایی که کردید دریافت نکردیم. بهتره به جای اینکار ها ادعاهایی رو که مطرح کردید ثابت کنید. قطعا مفید تر هستش.
  8. خوب بسیار جالب شد: - اگر شما مهندس الکترونیک هستید میدونید که مبنی حرف های شما باید با مدرک و دلیل و سند باشه و نه حرف. اصلا این خاصیت علم هست.در خواست ما خیلی ساده بود. شما ادعاهایی رو مطرح کردید و ما از شما برای اونها مدرک علمی و عملی خواستیم.(شما از کجا میدونید من رشته تحصیلیم چیه و از کجا میدونید که بهتر از من میفهمید) - شما پاور رو باز کردید. شما ادعا کردید. ما ادعا نکردیم که بخوایم چیزی رو ثابت کنیم. همیشه کسی که ادعا میکنه باید حرفش رو ثابت کنه. لطفا دنبال فرافکنی نباشید که اصلا جواب نمیده اینگونه رفتار ها و اصلا در خور فرد فرهیخته و علمی نیست. - از چه نظر قیمت واقعی ما 1/3 قیمت اون هست از نظر شما؟. لطفا این رو هم با مدرک بیان کنید. - در خصوص برند های خارجی احتمال زیاد شما خبر ندارید که هزینه های بیشتری در ایران پرداخت میکنند. مانند هزینه گمرکی بیشتر. چگونه انتظار دارید حتی اگر قیمت دلاری محصول برابر باشه قیمت تمام شده و فروشش در ایران برابر باشه؟ - در خصوص محصولات دیگر. خیلی ساده هست لطفا به سایت کولرمستر مراجعه کنید و میتونید طیف محصولات ما رو ببینید. اصلا نیاز به فیلم و مدرک نیست . لطفا یک توضیح بدید که چطور منکر اون همه محصول شدید و فقط کیس های ما مورد تایید شما هست. - در خصوص کیفیت هم باز باید شما با دلیل مدرک صحبت کنید. کولرمستر یک برند بسیار با کیفیت و خوشنام هست که در دنیا شهرت جهانی داره. قطعا این همه خوشنامی بی دلیل به دست نیامده . یکی از ویژگی های بارز کولرمستر کیفیت تولیدی محصولاتش هست. همین دلیل باعث شده بسیاری از وندور های خوشنام مانند AMD تولید راه کارهای خنک کنندگی محصولاتش رو به کولرمستر بسپاره. بسیار از وندور های خوشنام که همین الان در بازار میبینید از راه کارهای خنک کنندگی کولرمستر در محصولاتشون دارن استفاده میکند. قطعا اگر به قول شما بی کیفیت بودیم چنین به ما اعتماد نمیکردند. این خودش بهترین دلیل هست. - در خصوص تاریخ عضویت: ما به دعوت رسمی دوستان لیون اینجا عضو شدیم. وگرنه به لحاظ شخصی بسیار قدیمی تر از شما هستیم در این فروم. اینکه ما چیکاره هستیم و فقط آی دی کولرمستر داریم اگر حداقل همین تاپیک رو دنبال کرده باشید متوجه میشدید که کار دوستان رو به چه نحو راه انداختیم. اینکه چرا اکانت ما ویژه نیست و حتی لیون ما رو تایید نکرده این رو باید از دوستان بپرسید که ما رو اینجا دعوت کردند و این دوستان بهترین مرجع هستند برای پاسخ به این موضوع. - اما نکته آخر که فکر میکنم بیان گر خیلی از نکات باشه. شما اگر زحمت میکشیدید و به سایت کولرمستر مراجعه میکردید نمای باز شده پاور موجود بود: اینکه چطور از روی عکس شما به این نتایج رسیدید خودش مایع شگفتی است. همچنین طراحی این پاور برای خیلی سال قبل هست اما به خاطر کیفیت بالا و صد البته قابل اعتماد بودنش تا چند وقت پیش تولید میشده و الان جایگزین آن وارد بازار شده است. و شگفتی دوم این هست که شما دارید یک پاور دیجیتال رو با آنالوگ مقایسه میکنید. شما که مهندس الکترونیک هستید باید بدونید این دو محصول چه از لحاظ طراحی و چه از لحاظ ساخت باهم تفاوت دارند. فکر میکنم دوستان میتونن بهترین قاضی باشند.
  9. خوب در دوبخش باید صحبت هایی رو داشته باشیم. - خوشحالیم که شما چنین از کیس های ما راضی هستید. هر چند که این مدل حدود 3 سالی هست از رده خارج شده و کیس هایی با متریال بهتر و به روز تر را عرضه کردیم.هر چند که متوجه نشدیم آیا شما این کیس را دارید یا خیر. - اما در خصوص پاور مسائل بسیار جالبی رو مطرح کردید که خوب ما چند سوال از شما داریم: 1- چگونه به این نتیجه رسیدید که هیت سینک ها و مدار چاپی و مونتاژ کیفیت مناسبی ندارد؟ آیا شما پاور را باز کردید؟اگر بله ممنون میشیم در همین جا مدارک حرف خودتون رو منتشر کنید؟ همچینین باید بگیم که اگر پاور باز شده باشه قطعا از گارانتی خارج است. 2 - ملاک مقایسه شما با پاور دیگر چیست؟اگر امکان دارد این مقایسه که مبنی علمی و عملی دارد را نیز در این جا قرار بدید. (مقایسه سر به سر و با دلایل فنی) 3- تمامی پاور های دنیا (99%) همگی در چین تولید میشوند. چون تقریبا تمامی وندور های تولید کنند در کشور چین قرار دارند.حتی همین پاوری که شما با ما مقایسه کردید ساخت چین هست ( تمامی قطعات اصلی آن). (اطلاعات وندور تولید کنند در خود سایت گرین موجوده) 4- پاور های سری Vanguard به قول معروف از محصولات Hero کولرمستر میباشد که به علت کیفیت بالای تولید در سالیان متمادی تولید شده صد البته گارانتی 10 ساله تعویض (نه تعمیر) خود حاکی این مدعا میباشد که خیال کاربر از این پاور راحت باشد.البته اوایل امسال این پاور نیز بازنشسته شد و جای خودش رو به مدل جدید تر و با تکنولوژی به روز تر داد. 5-فکر میکنم چند سال پیش بود که دوستان شرکت محترم گرین و همین وب سایت لیون کامپیوتر به صورت لایو شروع به مقایسه و تست علمی پاور های مختلف بازار کردند که اگر دوست داشتید نتایجش در همین وب سایت موجوده :). 6- ما فقط کیس و پاور تولید نمیکنیم. کولینگ، محصولات گیمینگ، مانیتور، صندلی ، کولپد هم تولید میکنیم که خوب شما منکر همه اینها شدید و همچنان در این زمینه ما پاسخ روشنی از شما نگرفتیم. در آخر باز هم خواهش میکنم اگر ادعایی هست با مدرک مطرح بشه و نه فقط صحبت . قطعا اینطوری نتیجه بهتری میگیریم
  10. خدمت کردن به کاربرانمون باعث افتخار ما هست. همونطور که گفتیم هدف ما فقط فروش نیست. بلکه حفظ مشتری و ارائه خدمات در خور،وظیفه اصلی ما هست و به قول معروف کار ما تازه بعد از فروش شروع میشه. خدا رو شکر که از خدماتی که گرفتید راضی هستید و از شرکت آواژنگ هم غیر از این انتظار نمی رفت. باز هم با افتخار اعلام میکنیم هر مشکلی که باشه ما اینجایم تا اگر حل نشد پیگیری کنیم . حالا چی شد نظرتون عوض شد؟😁😆
  11. اون دوستمون که مدرک خواستیم برای حرفشون . خبری نشد ازشون. امیدوارم حداقل شما به ما با مدرک حرفتون رو اثبات کنید..
  12. سلام از اینکه این مشکل برای شما بوجود آمد عمیقأ متأسفیم.لطفا فردا بین ساعت ۹ تا ۱۱ به دفتر آواژنگ مراجعه کنید.کالای شما بدون درنگ تعویض خواهد شد. البته تا وقتی ما هستیم نیاز به شکایت و تلف کردن وقت نیست. ما سعی میکنم تمامی این موارد رو حل کنیم و بهترین خدمات رو به کاربرانمون ارائه بدیم.
  13. البته ما نزاشتیم ایشون تو سرش بزنه و البته ایشون رو مثل مشتری های دیگه بالاسرمون گذاشتیم 😆 در خصوص این موضوع باید به گارانتی مراجعه کنید و اگر دارای گارانتی باشد حتما خدمات لازم رو دریافت میکنند. البته بدون معتلی!!😂😂
  14. عرض کردیم یکی از دلایل ایجاد نویز میتونه عدم نصب صحیح باشد! نه اینکه کلا ایجاد نویز به خاطر عدم نصب صحیح باشد. بله در مواردی هم خود فن دچار مشکل هست. البته باز هم در این مورد نگرانی وجود ندارد چون کل محصول شما دارای گارانتی تعویض هست.
  15. سلام دوستان، اول از همه خوشحالیم که مشکل دوستمون حل شد و البته با تاخیر انجام شد که به دلیل خرابی سرور های آواژنگ بود. وگرنه استاندارد زمان پاسخگویی نهایت سه روز هستش و البته خیلی موارد هم ما یک روز انجام دادیم. اما جا دارد یکسری نکات رو خدمت دوستان اعلام کنیم - قانون گارانتی در ایران: طبق قانون ،اگر قرار به بازپرداخت وجه باشه در صورتی که کالا تعمیر نشه و یا موجود نباشه، ملاک سند رسمی هست و در اینجا سند رسمی یعنی فاکتور معتبر. فاکتور معتبر هم باید حتما ممهور به مهر فروشگاه باشه و اینکار به دلیل پیشگیری از سو استفاده های احتمالی هست. پس لطفا در هنگام خرید حتما حواستان به این موضوع باشد. و شما باید تا پایان زمان گارانتی حتما این فاکتور را نزد خود نگه دارید. متاسفانه این چند سال به علت نوسان قیمت ارز،قیمت کالا ها دچار تغییر شده و در اینجا ما ضعف قانون رو داریم. چون طبق قانون ملاک فاکتور هست و نه قیمت روز کالا. درست مثل قانون بیمه که اگر ماشین شما ارزشش بیش از 220 میلیون تومان باشد ماشین شما نامتعارف میباشد و بیمه فقط به اندازه یک ماشین متعارف به شما خسارت میدهد(بماند که تقریبا تمامی ماشین های تولید داخل با این قانون نا متعارف حساب میشن).اما در مورد برند کولرمستر همیشه سعی کردیم به نفع کاربر عمل کنیم و ملاک رو فاکتور زمان خرید قرار نمیدیم و سعی میکنیم بر مبنی قیمت روز هزینه رو پرداخت کنیم. - خدمات آواژنگ: اینکه حتما باید زور بالا سر دوستان باشه تا کار کنند به نظر ما حرف درستی نیست. این شرکت قدمت زیادی دارد و صد البته همیشه جز شرکت های خوشنام این حوزه بوده و هست. قطعا هر شرکتی دچار ضعف هایی میباشد. اما مهم برآیند کار هستش.اگر خدمات آواژنگ خوب نبود بسیاری از شرکت های مهم منجمله خود ما باهاشون کار نمیکردیم. - پیش از حضور ما در این فروم بسیار از موارد بود که خود ما پیگیری کردیم و به سر انجام رسوندیم. پس قطعا ما برای تبلیغ این کار رو نمیکنیم و نیازی هم به تبلیغ این کار ها نداریم. چون افتخار ما این هست که پایینترین نرخ خرابی رو داریم و خوب ترجیح میدیم بیشتر تبلیغ کیفیت رو کنیم تا خدمات. - در مورد شرکت هایی که رفتن ما نظری نداریم. اما خوب درکشون میکنیم!! چون در همین مدت کوتاه متوجه شدیم برخی از انتقاد ها اصلا منطقی نیست.و صد البته متاسفانه در همین فروم بودند کسانیکه نیت سو داشتند و البته ماه پشت ابر نماند و همه چیز نمایان شد.خوب در این صورت مطمئن باشید خیلی از شرکت ها رقبت ندارند در این فضا فعال باشند و ترجیح میدهند از پلتفرم های خودشان این موارد رو پیگیری کنند.به طور مثال اینکه یک نفر میاد خلاف دستور عمل های نصب عمل میکنه و بعد میاد میگه چرا این دستگاه خوب کار نمیکنه و پرفورمنسش پایینه خوب دیگه ما باید چه کنیم!!در این بین هم خدا رو شکر هستند عده ای که دنبال رو اون یک نفر میشن بدون اینکه ذره ای تحقیق کنند. البته به اون کاربر و کاربران محترم باید بگیم که اینکه آی دی تون رو عوض کنید مهم نیست. مهم اینه که زیاد از ما دور نیستید 😁😁😁😁 در آخر قطعا ما به شدت از هر پیشنهاد و انتقاد سازنده ای استقبال میکنیم اما قطعا از موارد غیر منطقی نه... در همینجا هم سعی کردیم خدمات در خور کاربر ایرانی رو ارائه بدیم.
×
×
  • اضافه کردن...