رفتن به مطلب

*Psycho*

کاربر سایت
  • پست

    0
  • تاریخ عضویت

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های *Psycho*

0

اعتبار در سایت

  1. با سلام فروش بازی ICO & Shadow of Colossus نسخه CLASSICS HD برای PS3 بازی فوق العاده کمیاب و آرشیوی می باشد و بسیار تمیز و سالم و دیسک آن بدون کوچکترین خط و خش و پک و متعلقات هم کامل و تمیز و به همراه دفترچه و مناسب برای آرشیو کردن می باشند. ریجن: 2 قیمت فروش: 880 هزار تومان هزینه پست با خریدار محترم. عکس:
  2. با سلام فروش مجموعه کالکشن بازی NINJA GAIDEN 1,2,3 برای PS3 (دو تا بسیار تمیز و یکی آکبند!!) قبل از هر چیز، کسانی که بنده رو از قدیم و فروم بازی سنتر میشناسند، میدونن که خیلی روی بازیها و کالکتورهام حساس هستم پس خیالتون راحت و حتی قاب های بازیها بقدره شفاف هست که مثل اینکه تازه از سلفون در آمدند. هر سه بازی در وضعیت عالی نگهداری شده است. شامل 3 بازی فوق العاده کمیاب برای PS3 که: NINJA GAIDEN 1,2 از آرشیو شخصی بنده بوده و فوق العاده تمیز، نو و مشابه آکبند می باشند و دیسک بازی بدون کوچکترین خط و خش و پک و متعلقات هم کامل و تمیز و به همراه دفترچه و مناسب برای آرشیو کردن می باشند. NINJA GAIDEN 3 هم بازی آکبند و پلمپ هست و سلفونش هنوز باز نشده است. ریجن هر سه بازی: 2 قیمت فروش: قیمت هر کدام جداگانه 750 هزار تومان و قیمت سه نسخه با هم با تخفیف 2 میلیون تومان هزینه پست با خریدار محترم. عکس:
  3. با سلام فروش بازی NieR: Automata نسخه Game of the YoRHa Edition یا همان Game of the Year Edition برای PS4 بازی بسیار کمیاب و آرشیوی می باشد و کاملاً تمیز و سالم و دیسک آن بدون کوچکترین خط و خش و پک هم کامل و به همراه دفترچه می باشد. لازم به ذکره نسخه Game of the YoRHa Edition شامل تمام DLC های منتشر شده برای بازی از ابتدا تا کنون می باشد و کاملترین نسخه بازی می باشد. (کدها را استفاده نکردم ولی از استفاده شدن یا نشدن آنها اطلاعی ندارم.) ریجن: 2 قیمت فروش: 480 هزار تومان هزینه پست با خریدار محترم. عکس:
  4. سلام بازیهای زیر بفروش می رسد: 1- SIMS 4 - تمیز و سالم و پک هم کامل - ریجن: 2 - قیمت: 450 تومان 2- DAYS GONE - تمیز و سالم و پک هم کامل - ریجن: 2 - قیمت: 420 تومان 3- THE ORDER 1886 - نسخه Limited Edition و Steelbook (قاب فلزی) - تمیز و سالم و پک هم کامل - ریجن: 2 - قیمت: 330 تومان فروخته شد. 4- Mortal Kombat X - نسخه Special Edition و Steelbook (قاب فلزی) - تمیز و سالم و پک هم کامل - ریجن: 2 - قیمت: 310 تومان هزینه پست با خریدار محترم.
  5. با سلام فروش بازی Days Gone برای PS4 بازی و دیسک سالم و تمیز می باشند. پک هم کامل و به همراه دفترچه. ریجن: 2 قیمت فروش: 420 هزار تومان هزینه پست با خریدار محترم. عکس:
  6. با سلام فروش بازی Dark Souls برای PS3. بازی آکبند و پلمپ هست و سلفونش هنوز باز نشده و در وضعیت عالی نگهداری شده است. ریجن: 2 قیمت فروش: 250 هزار تومان فروخته شد. هزینه پست با خریدار محترم. عکس:
  7. با سلام فروش Artbook و Soundtrack CD بازی Demon's Souls مربوط به کالکتور نسخه PS3 دیسک ساندترک در انتهای این آرتبوک قرار گرفته شده است و این آرتبوک مربوط به کالکتور ریجن 1 می باشد. این آرتبوک کمیاب و آرشیوی بوده که کاملاً تمیز و اتویی و دیسک ساندترک اون بدون کوچکترین خط و خش می باشد. قیمت فروش: 250 هزار تومان فروخته شد. هزینه پست با خریدار محترم. عکس:
×
×
  • اضافه کردن...