رفتن به مطلب

taha.h

کاربر سایت
  • پست

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های taha.h

0

اعتبار در سایت

  1. اسنپدراگون رو از کجا باید خرید؟ و تفاوت قیمت با اگزینوس چقدره؟
  2. سلام وقت بخیر بین گوشی S21 fe و a73 کدام رو پیشنهاد میکنید؟ خب در بیشتر موارد s21 بهتره و برتری داره ولی 2 مورد باعث تردیدم شده که لطفا راهنمایی کنید: یکی تفاوت پردازنده که یه سری ها میگن اگزینوس زیاد جالب نیست و داغ میکنه و ... و اینکه در داخل هم برای s21 اگزینوس وجود داره. و باتری s21 رو اونایی که کار کردن از ضعیف بودن باتری میگفتن و اینکه باید در فواصل زمانی کوتاه به شارژ بزنی و ... یک نکته دیگه هم انتخاب بین 128 یا 256 میباشد و به هر حال حافظه هم در جای خود مهم است ولی آیا ارزش دارد که هزینه بیشتری بشود و حافظه بیشتر رو خرید با توجه به اینکه امکان استفاده از رم هم وجود نداره یا اینکه 128 کفایت میکنه؟ لطفا نقاط قوت و ضعف این دو مدل رو بیان کنید تا بهتر بشه انتخاب کرد و تردیدی نباشه.
  3. سلام قیمت توافقی (فقط در خصوصی) هارد نو و آکبند و دارای پلمپ می باشد. دارای گارانتی سازگار دارای کش 256 طبق برچسب گارانتی هزینه ارسال بر عهده خریدار می باشد. ساکن تهران هستم. لطفا در خرید دقت کنید، چون محصول نو می باشد و استفاده ای نشده است، در صورت ارسال محصول و دریافت توسط خریدار و تایید محصول توسط خریدار، محصول پس گرفته نخواهد شد.
  4. taha.h

    مخفی شدن درایو هارد دیسک

    سلام دیشب داشتم با کامپیوتر کار میکردم که متوجه شدم که نمیتونم وارد یکی از درایوها بشم و باز نمیشه و خطای The file or Directory is Corrupted and Unreadable میداد در حالی که چند ساعت قبلش مشکلی نبود. ولی از روشی میشد فایل ویدیویی داخل درایو رو اجر کرد و پخش میشد و فایل ها سالم بود. اما وقتی سیستم رو ریستارت کردم متاسفانه درایو ناپدید شده بود و به شکل تصویر زیر تبدیل شده بود. و تقریبا کل حجم این درایو فایل و اطلاعات داشتم و تا حالا این مشکل رو نداشتم و نمیدونم چرا اینطوری شده. الان چیکار کنم که این درایو برگرده و به اطلاعاتم دسترسی پیدا کنم؟ هارد هم 2 ترابایت سیگیت هست. https://uupload.ir/files/ce6f_1.jpg https://uupload.ir/files/a40s_2.jpg
  5. کاربری مختلف هم یعنی تقریبا همه کارهای روبرو رو بشه انجام داد مثل بازی، سینک و ویرایش ویدیو، اینترنت گردی، مالتی مدیا و ... در واقع بازی هم یکی از کارها هست و کارهای مختلفی انجام می دهم و اینکه خودم هم فکر کردم که می تونم کامپیوتر هم بخرم ولی چون معمولا زیاد از کامپیوتر استفاده می کنم، نمی تونم زیاد و به طور مداوم از کامپیوتر استفاده کنم، چون بدن درد، گردن درد و ... رو به همراه داره ولی لپ تاپ راحت تره و نشسته و حتی به صورت خوابیده هم میشه ازش استفاده کرد و دلایل دیگری که باید لپ تاپ رو انتخاب کنم. حالا از بین tuf و zephyrus با توجه به در نظر گرفتن عملکرد، صفحه نمایش، تهویه، بدنه و ... بررسی این موارد کدوم رو پیشنهاد می کنید؟
  6. سلام وقت بخیر لطفا برای انتخاب و خرید از بین لپ تاپ های زیر راهنمایی جامع بفرمایید: https://yun.ir/9n5os 1. لطفا از نظر صفحه نمایش، بدنه، پورت های مختلف، سیستم تهویه، عملکرد هنگام اجرای نرم افزارها و بازی های سنگین و ... بررسی بفرمایید. و بطور کلی در عملکرد کلی لپ تاپ، کدام یک بهتر هستند؟ 2. کانفیگ مد نظرم هم از نظر cpu، ram و ... همین ها که در لینک مشخص کردم هستند. اون مدل rog strix چند میلیون بیشتر هست ولی بدون توجه به قیمت با دو مدل دیگر بررسی کنید و اینکه آیا با توجه به قیمت بیشتر آیا ارزش دارد یا خیر؟ 3. لطفا در هنگام بررسی، از نظر کارت گرافیک، یک یا دو رده پایین تر و یک یا دو رده بالاتر هم در نظر بگیرید که همون لپ تاپ که در گرافیک 1660ti بهتر است آیا در گرافیک پایین تر یا بالاتر هم بهتر از بقیه است؟ چون بر فرض ممکنه مجبور بشم از نظر قیمتی، از نظر گرافیک یک رده پایین تر یا اگر مثلا پولی اضافه داشته باشم، بالاتر بگیرم. کاربری مختلف هم یعنی تقریبا همه کارهای روبرو رو بشه انجام داد مثل بازی، سینک و ویرایش ویدیو، اینترنت گردی، مالتی مدیا و ... . ببخشید توضیحات زیاد شد. پیشاپیش تشکر بابت راهنمایی
×
×
  • اضافه کردن...