رفتن به مطلب

raoof_dark

کاربر سایت
  • پست

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های raoof_dark

4

اعتبار در سایت

  1. با عرض سلام مجدد خدمت شما عزیزان،طی پیگیری های نماینده رسمی کولر مستر از طریق اینستاگرام و تیم آواژنگ (تهران و اصفهان) از طریق دفتر آواژنگ اصفهان ضرف مدت 24 الی 48 ساعت کاری (با وجود تعطیل بودن دفتر آواژنگ به دلیل شرایط قرنطینه و وضعیت کرونا) در مورخ 99/9/9 یک عدد کولر مایع مدل Cooler Master ML120 RGBs به بنده تحویل دادند که از این بابت بسیار خرسندم،و طی این پیام از زحمات این عزیزان بسیار سپاس گذارم،امیدوارم همیشه این چنین و با عشق به یکدیگر خدمت کنیم❤️ @cooler master support cooler master support
  2. سلام عرض میکنم خدمت عزیزان، بنده حدود 8 ماه پیش یک عدد فن مایع پردانزده مدل Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB CPU Liquid Cooler تحت گارانتی 2 ساله آواژنگ خریداری نمودم که تقریبا 1 ماه پیش با مشکل عدم پمپاژ مایع و دمای 75 در جه در محیط بایوس و 99 درجه، سپس ریستارت در محیط ویندوز مواجه شدم،خودم شخصا قطعه رو فرستادم گارانتی دفتر اصفهان خیابان چهارباغ،طی هفته اول گفتند که توی ایران موجود نیست باید صبر کنید تا موجود کنیم،طی هفته دوم گفتند که ارتباطشون با تهران قطع شده و قادر به پیگیری نیستند و طی هفته پیش گفتند که نتونستند خرید کنند و مدل 240ARGB سفارش دادن و بنده هم موافقط کردم و قرار شد ما به تفاوتش رو هم با رضایت کامل پرداخت کنم،اما امروز بعد از کلی تماس و پیگیری به بنده گفتند که قطعه رسیده اما به دلیل بسته بندی نامناسب طی حمل و نقل دچار آسیب شده و درخواست خرید مجدد و ادامه ما جرا...! بنده میخوام شکایت کنم اما نمیدونم باید از چه طریقی پیگیری کنم،طی این چند وقت دچار ضیان سنگینی شدم اونم بخاطر یه فن که نتونستم سفارشاتمو تحویل بدم،دوستان اگر راه حلی جهت پیگیری میدونید لطفا دریغ نفرمایید با تشکر،و طی این تجربه چند ساله به نظرم گارانتی توی ایران کاملا بی معنیه و اگه نمره بدیم از 100 باید نمره 30 رو بهش داد.
×
×
  • اضافه کردن...