رفتن به مطلب

Biejan

کاربر سایت
  • پست

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Biejan

0

اعتبار در سایت

  1. بله. همراه مادر برده. قیمتش الان 130 دلاره. من همه این قطعات را 1700000 می فروشم.
  2. نه متاسفانه. پسرم از خارج قطعات جدیدتر و گرانتری فرستاده. این ها را یکجا می فروشم.
  3. به روش شما و روش های معمول نشد. شاید چون ویندوز 10 دارم. در هر صورت به دو لینک جداگانه ارسال کردم.
  4. هر کاری کردم ، نشد. لطفا راهنمایی بفرمایید. عکس هم آماده است.
  5. دوستان یک مادر برد X79 GD 65 INTEL CPU 3820 8 گیگ رم Geil DDR 3 یک کارت گرافیک MSI 6870 برای فروش آماده است. حدودا یکسال روی سیستم بسته بوده است. از خارج آمدم. سیستم جدیدتری آورده ام. لطفا خریداران واقعی .
  6. دوستان متخصص چند روزی یک لپ تاپ اچ مدل 2170 خریده ام. سیستم عامل اورجینال آن ویندوز 7 Home Premium شصت و چهار بیتی بود. بر خلاف انتظار تعریف از سرعت آن ، سرعت آن چندان بالا نبود. لپ تاپ سی پی یو معمولی هم برای مقایسه همزمان دارم. ویندوز آن را به 7 Ultimate سی و دو تغییر دادم. سرعت همان است. یعنی نسبت به اچ پی های معمولی سرعت کمتری دارد. از دوستان کسی دلیل آن را می داند.حتی رم آن DDR 3 است.
  7. کاملا تایید می شه. من الان لپ تاپ 2170 اچ پی که ال ای دی هست ، را دو روز دارم باهاش کار می کنم. لپ تاپ سونی ar 890 فول اچ دی هم دارم. ال سی دی اون یک سر و گردن بالاتر از اچ پی است.
  8. من هم عازم مالزی هستم. 2170 اچ پی به مبلغ 1420000 دیروز گرفتم.
  9. nدوستان یک کیس گیگا بایت 3D Mercury امروز با تخفیف به مبلغ 300 هزار تومان خریدم. تا فردا می توانم معامله را فسخ کنم. آیا سیستم رادیاتور آن را راه بیاندازم یا به دردسرش نمی ارزد. آیا قیمت خوب است . با تشکر از پاسخ سریع
  10. اصلا من چنین گرافیکی را توصیه نمی کنم. یک مارک سفارش شرکت ایرانی و تنها مونیتور رل روشن می کند. سایر قطعات خوب روند بازار هستندو هم بهتر و بدتر از آنان است.
  11. عرض کردم. اگر مادر برد هارد اکسترنال را در ابتدای بوت بشناسد ، دیگر مسله حل است. هارد های اکسترنال نیاز به فرمات و پارتیشن بندی ندارند. ویندوز ویستا و ویندوز سون هارد اینترنال تکی وتازه نصب شده را ، بدون گرفتن فرمان از کار بر خود به خود فرمات می کند. والله و بالله من چندین شرکت خارجی در ایران و خارج از کشور کار کرده ام ودر طی چندین سال کار با کامپیوتر در شرکت های متعدد خارجی از زمان 286 و 486 ندیدم کسی هارد را پارتیشن بندی کند. یک استاد انگلیسی داشتیم که می گفت : فولدر کار همان پارتیشن را مکند و کاربر وارد بسیاری از روش ها را بلد است که اصلا نیاز به پارتیشن را عملا بی فایده می کند.در ضمن در ویندوز های ویستا و سون این دغدغه ایرانی ها در نظر گرفته شده است . شما هر چند بار ویندوز که می خواهید نصب کنید، هیچی از بین نمی رود و کلیه فایل ها و فولدر ها به فولدر old windows می رود که همه اطلاعات ویندوز قدیمی قابل دسترسی است.
  12. اگر مادر برد تو جدید باشد. یعنی به عبارتی اگر هنگام نصب هر ویندوزی در موقع انتخاب پارتیشن ، هارد اکسترنال مورد نظر شما نیز نشان داده شود. من سه هارد اکسترنال دارم ، مادر برد قبلی ام ep31 گیگا بایت بود و موقع نصب ویندوز ویستا تنها درایو هارد اینترنال را نشان می داد.ولی الان ep45-ud3r گیگا بایت دارم و موقع نصب ویندوز تمامل درایو ها چه اینترنال و چه اکستر نال را نشان می دهد.دلیلش ریستارت اول نصب است. چرا که بعد از کپی فایل های اصلی ، ویندور باید درایو را بشناسد که قبلا برای هارد اکسترنال در مادر برد های قدیمی این امر میسر نبود.
  13. با تشکر اجرا شد و آیکونش در کنار ویندوز سکوریتی است.
×
×
  • اضافه کردن...