رفتن به مطلب

alirezairan

کاربر سایت
  • پست

    35
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

2 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های alirezairan

0

اعتبار در سایت

  1. سلام دوست عزیز یک عکس از مادربرد باز شده به همراه قطعات بزار، چقدر از گارانتیش مونده، گارانتی کدوم شرکته قیمت آخر رو برام پ خ کن با احترام
  2. بنده هم سی پی یو رو خریدارم ولی مثه اینکه این دوستمون نیستن
  3. اگر گیم هم بازی میکنی به نظر من بهتره 40 تومن بیشتر بدی و سی پی یو 620 برداری.
  4. alirezairan

    غولها واقعیت داشته اند

    انسان قد بلند با انسان ديو مانند فرق ميكنه دوست من . اون دوستمون توي پست قبلي منظورش اين بود كه چون ساختمان هاي عظيمي ساخته شده پس انسانهاي تنومندي اينها رو ساختند (به نظر ميرسه منظورشون اين بوده كه يه آدمي بوده كه به ارتفاع ساختمون هاي ساخته شده، بلنديش بوده)، بنابراين با اين قسمت كه بخواهيم داستانها، تخيلات و موهومات رو واقعي بدونيم مخالفم. به هر حال من اشاره ام به اونايي بود كه فكر ميكنند انسان 10 متري هم وجود داشته.
  5. alirezairan

    غولها واقعیت داشته اند

    نه دوست من انسان درشت هیکل وجود خارجی نداشته. و ندارد. به عبارتی به گزارش این لینک بلند قدترین مرد جهان 2.67 تا بیشتر نبوده و بیشتر از این هم رویت نشد. و به لحاظ آناتومی بدن آدم هفشده متری امکان پذیر نیست چون انسان قرار روی 2 پا راه بره نه چهار پا. http://forum.p30world.com/showthread.php?t=219822 اون ساختمانهای عظیم گذشته هم حاصل تمدن بشری بوده به عبارتی انسان عصر حجر و انسان غار نشین که ساختمان های عظیم بلد نبود بسازه. وقتی هم که تمدن اولیه بشری به وجود اومد ارابه ها و ماشین آلاتی برای انتقال این سنگهای عظیم به وجود اومد. این رو در فیلمهای تاریخی هم به وفور میتونید مشاهد کنید. اما یه نکته: انسان خوبه قبل از اینکه حرف هر آدم کلاش و حقه بازی رو باور کنه به عقلش روجوع کنه. برای شما یه مثال میزنم. چطور میشه، فسیل و استخوان دایناسورها که صدها میلیون سال قبل می زیسته اند، به وفور پیدا میشه و تو هر موزه ای میره دهها نوعش هست، ولی فسیل و استخوان این انسان غول پیکر که میلیون ها سال بعد از دایناسورها زندگی میکردند تو یه موزه هم پیدا نمیشه.
  6. توی تنظیمات Screen Resolution بعد از گزینه 1680x1050 گزینه 1920X1080 هم داره، البته مانیتور خودم چون w2207 هست و خروجی dvi داره این گزینه رو نداشت. ولی سری جدید که برای یکی از دوستان گرفتم چون مدل w2207h بود و خروجی hdmi داشت، فکر میکنم به دلیل وجود این خروجی، ویندوز این رزولوشن 1920X1080 رو هم شناخت. اما وقتی که روی این رزولوشن تصویر رو قرار دادم refresh rate تصویر کاهش پیدا کرد و تصویر لرزش خاصی داشت (که مطمئنا برای کارهای معمولی به درد نمیخوره) ولی وقتی باهاش یه فیلم full hd اجرا کردم refresh rate به حال اول برگشت و تصویر با بالاترین کیفیت به نمایش دراومد. البته این رو هم بگم چون اکثر مانتیورهای فول اچ دی 22 اینچی که دیدم 21.5 واقعی هستند و این مدل hp نیم اینچ بزرگتر هست طبیعاتا اندازه تصویر کمی از کناره ها کوچکتر شد.
  7. به نظر من اون 2 مدل hp که گفتی گویا هر دو یک مدله و مشابه هم هستش. به هر حال من hpw2207h رو پیشنهاد میکنم. البته قیمتش 250 تومنه. ولی با اینکه رزولوشن 1680x1050 داره ولی من روی رزولوشن 1920x1080 هم تستش کردم که مشکلی نداشت و جواب میداد.
  8. به نظر من بین این پاورهایی که لیست شده فرق زیادی نیست مگر در اختلاف بین وات هاشون (که رنجشون بین 1100 تا 1250 هست) و جزئیات خیلی کم که معمولا به چشم نمیاد. این پاورها آنقدر قدرتمند هستند که پاسخگوی اکثر سیستم های حرفه ای امروزی باشند و یا هموشون از پس اورکلاکهای خیلی بالا بر بیاند. در ضمن پاورهای جدید گرین ( 1035 و 1235 وات ) تولید سون تیم نیست و تولید یه شرکت دیگه هست. و گرین هم مثل بقیه وارد کننده هست نه تولید کننده. (حداقل تا اونجایی که من میدونم در اکثر مدلها این امر صدق میکنه)
  9. بین اون مدلهایی که نام بردی در antec 1200 که شکی به خودت راه نده چون اکثر حرفه ای ها از این کیس استفاده میکنند. ولی اگر میخوایی کمتر هزینه کنی haf 932 بهترین گزینه هست. فن قرمز مسئله مهمی نیست. احتمالا بتونی عوضش کنی.
  10. براتون یه شب رویایی رو آرزو میکنم به خصوص برای متاهلین عزیز:|
  11. من هم به همه دوستان تسليت عرض ميكنم
×
×
  • اضافه کردن...