رفتن به مطلب

ehsana

کاربر سایت
  • پست

    3
  • تاریخ عضویت

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های ehsana

4

اعتبار در سایت

  1. سلام. کاش عکسی از فن و داخل کیس میگذاشتید که بهتر بشه راهنمایی کرد؛ با اینحال، روی فن همیشه مینویسه چند ولت هست، اکثر فن های کیس 12 ولت هست، با اینحال دقت کن شاید فن شما 5 ولت باشه! یک آداپتور 12 ولت بخر (از آداپتورهای قدیمی مودم، دوربین، تلفن و غیره هم میتونی استفاده کنی) و سیمش را از پشت کیس داخل کن و به فن متصل کن (به مثبت و منفی دقت کن). البته با آداپتورهای 9 و حتی 5 ولت هم میتونی یه فن 12 ولت را روشن کنی مشکلی پیش نمیاد اما خب آهسته تر میچرخه. بنده شخصا ترجیح میدم اگه پورت های پاورم پُره و در مورد توانش شک دارم، فن را با پورتی که زیاد استفاده نمیشه شریک بشم. یعنی چی: یعنی بعضی تجهیزات سیستم درسته که پورت پاور را اشغال میکنن ولی همیشه روشن نیستن یا مصرف زیادی ندارن مثل درایو نوری، فلاپی درایو، رم ریدر، کانکتور اضافه پردازنده (اگه مادربوردت فقط 4 پینش را استفاده میکنه) و امثالهم که میتونی قسمتی از کابلشون را لخت کنی و سیم فن را بهش لحیم کنی.
  2. اول از همه یک مانیتور پیدا کن که ورودی VGA داشته باشه. همیشه قبل از جا زدن یا بیرون آوردن کارت گرافیک، دوشاخ سیستم را از پریز برق خارج کن. 1. کارت گرافیک را در بیار بذار کنار. مانیتور را به گرافیک آنبورد سیستم وصل کن. سیستم را روشن کن و فوری برو داخل تنظیمات بایوس. 2. توی بایوس باید اسلات PCI Express را فعال کنی یا بعنوان اولویت اول قرار بدی. دنبال کلماتی مثل Video Configuration یا First Display Device یا Primary Display Adapter یا PCI-Express Graphics و امثالهم بگرد. وقتی تنظیمات را ذخیره و سیستم را خاموش کردی، کارت گرافیک جدید را جا بزن. 3. اینبار مانیتور را به خروجی VGA کارت گرافیک جدید متصل و سیستم را روشن کن. اگر مرحلۀ 2 را درست انجام داده باشی باید تصویر بده. وارد ویندوز که شدی آخرین درایور کارت گرافیکت را از سایت سازنده دانلود کن. اگه مطمئن نیستی میتونی مدل دقیق کارت گرافیک را همینجا بنویسی تا دوستان راهنمایی کنن. نکته: اگه کارت گرافیک جدیدی که خریدی خروجی VGA نداره، خروجی DVI یا HDMI را به مانیتور وصل کن. اگه مانیتورت این ورودی ها را نداره باید مانیتور کسی را قرض بگیری. (کمک نگرفتن از خدمات کامپیوتری و قطعه ای را مستقلا نصب کردن این دردسرها را هم داره 😉) 4. وقتی درایور کارت گرافیک را نصب کردی باید در پنجره Display Adapter Properties مشخصات کارت گرافیک جدید (مخصوصا Dedicated Video Memory) را دقیق و صحیح نشون بده. نکته: اگه نمیدونی این پنجره کجاست، کلید Win+R را بزن و این عبارت را کپی پیست کن: rundll32.exe display.dll,ShowAdapterSettings 1 5. حالا میتونی کابل VGA و مانیتور را جدا کنی بذاری کنار و کابل HDMI را به کارت گرافیک و از اون سمت به تلویزیون متصل کن و تلویزیون را روشن کن. 6. با دکمۀ Source یا Src روی کنترل تلویزیون ورودی HDMI را انتخاب کن. اگه دو تا پورت HDMI روی تلویزیون داری معمولا در تلویزیون های سامسونگ پورتی که سیگنال داره را پررنگ تر یا رنگی نشون میده، انتخابش کن. 7. با دکمه Win+P روی کامپیوتر، حالت ارتباط با تلویزیون را انتخاب کن. موفق باشی
  3. البته کار خلاقانۀ شما رو تحسین میکنم و ظاهرا باتری را از قبل داشتید ولی در کل ساختن پاوربانک بصرفه نیست چون فقط هزینۀ باتریش دو برابر پاوربانک های آماده در بازار در میاد!
×
×
  • اضافه کردن...