با سلام و خسته نباشيد.نميدانم اين پيام را كدام مسؤول آواژنگ ميخواند ولي اميدوارم كسي باشد كه بتواند مرحمي برد رد دل مردم بگذارد.دو ماه پيش لبت تاب مارك ايسوس با پشتيباني آواژنگ را از يكي از فروشگاه هاي ايسوس به مبلغ ٢٧/٠٠٠/٠٠٠ تومن با وام و بدبختي براي پسر محصلم خريدم. تا اينكه ١٥ روز پيش يعني ١٠ بهمن ١٤٠٠ متوجه شدم لاي يكي از لولاي درب لب تاب باز شده است. به آواژنگ مراجعه كردم و گفتند كه لولا شكسته.گفتند كه با هزينه خودتان تعويض شود.گفتم خرجش چقدر مي شود؛ گفتند مسؤول فني ببيند بعدا به شما اطلاع ميدهيم.بعد از چند روز تماس گرفتند و گفتند خرجش ميشود ١/٦٠٠/٠٠٠ تومن. گفتم اشكالي ندارد.الان نزديك به ١٦ روز است كه لبتاب در اختيار شركت آواژنگ است و ميگويند سفارش قطعه داديم و هر وقت وارد شد با شما تماس ميگيريم. عرضم اينست كه آن مسؤول فني كه بررسي كرد و گفت خرجش اينقدر ميشود نميتوانست اين را هم ميگفت كه ممكن است قطعه به زو ي به دست ما نرسد.من حداقل به همان حالت لبت را استفاده ميكردم تا قطعه برسد.الان ١٦ روزه بچه من از درس و مدرسه عقب افتاده و بسختي ميتواند از گوشي براي كلاس درس استفاده كند. جالب اينست كه زماني كه تماس ميگيري و پيگيري ميكني اون خانم هايي كه پشت خط تلفن هستند خيلي با خونسردي و بي خيالي از زمان حاضر شدن لب تاب اظهار بي اطلاعي ميكنند و فقط ميگويند آماده شد با شما تماس ميگيريم.كاش كمي مردم دار بوديد.كاش با مردم عين خانواده خودتان رفتار ميكرديد.كاش درد مردم رو درد خودتون ميدونستيد. اونموقع اينقدر بيرحم نبوديد.
كاش همراه بوديد. فقط ميتونم بگم متاسفم از خريد خودم و متاسفم كه با آواژنگ آشنا شدم.
ياعلي