رفتن به مطلب

MA.Master

کاربر سایت
  • پست

    44
  • تاریخ عضویت

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های MA.Master

19

اعتبار در سایت

  1. MA.Master

    راهنمایی برای نصب برنامه در گوشی

    سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستان بنده اخیرا یک گوشی اندرویدی خریدم و موقع راه اندازی درخواست کرد تا حساب جیمیل رو به تنظمیات اصافه کنم؛ من هم حساب رو اد کردم و سایر مراحل تنظمیات گوشی رو انجام دادم. خواستم برم سراغ آپدیت برنامه ها و نصب چندتا اپلیکیشن جدید که فهمیدم یک مشکل جدی وجود داره: تحریم و باز نشدن گوگل پلی چند نفر از اطرافیان گفتن با نرم افزار قند.ش.ک.ن وارد گوگل پلی بشم اما اکانت گوگل پلی به همون حساب جیمیلی وصله که موقع راه اندازی اضافه کردم. این حساب جیمیل هم خیلی برام مهم هست و نمیخوام به خاطر استفاده از قند.ش.ک.ن، گوگل شک کنه و حساب رو مسدود کنه. گوشی رو برای انجام کارهام میخوام و لازمه با حساب جیمیل در سایت های مختلف لاگین کنم. طبق بررسی هایی که انجام دادم، گوگل IP کاربر رو در زمان اتصال به حساب چک میکنه و میترسم اگر بفهمه من با IP متفاوت وارد گوگل پلی میشم و از اون طرف با IP ایران از سایر سرویس هاش استفاده میکنم، حساب رو مسدود کنه. آیا راهی وجود داره که هم امنیت حسابم حفظ بشه و هم بتونم از گوگل پلی استفاده کنم؟ اگر راهی نیست، دوستان ممنون میشم یک فروشگاه اپلیکیشن غیر از گوگل پلی برای اندروید معرفی کنید که اپلیکیشن ها رو با امنیت بالا عرضه کنه؛ چون واقعا امنیت دستگاه و ویروسی نشدن اون برام خیلی مهمه.
  2. خبر آوردم داغ داغ😅 بالاخره AMD و مایکروسافت قراره برای رقابت با انویدیا باهم به توافق برسند ؛ در راستای پیشرفت در حوزه هوش مصنوعی مایکروسافت میخواد از AMD حمایت مالی بکنه و تیم مهندسی بزرگی رو جهت کمک بیشتر در اختیار ای ام دی قرار داده. ~~ (این مورد رو مطمعن نیستم) ، همانطور که اطلاع دارید بازی Star Wars Jedi Survivor مدت کوتاهی هست که ریلیز شده و طبق روال همیشگی و مریضی ای که بین کمپانی ها و استودیو ها در حال انتقاله😒 ، EA هم برای این عنوان ضد حال سنگینی به گیمرا زده . اصلا بهینه نیست!!!! RX7900XTX تونسته در این تایتل ، RTX4090 رو شکست بده . جزئیات بیشتر رو فردا میفرستم. ~~ نمیدونم دلیل این همه کندی لیسا سو در عرضه گرافیک های جدیدش چیه!😐 انویدیا تا الان 4 تا کارت معرفی کرده ولی ای ام دی هنوز هیچ اطلاعات جدیدی از کارت RX 7600 منتشر نکرده.
  3. کاهش قیمت کارت گرافیک RTX 4090 FE در اروپا – 9 درصد زیر MSRP اینطور که به نظر می‌رسد، شرکت انویدیا تصمیم گرفته قیمت کارت گرافیک‌های پرچمدار GeForce RTX 40 را باز هم پائین‌تر ببرد. در قاره اروپا و در ماه مارس، قیمت کارت گرافیک RTX 4090 FE حدود 40 دلار کاهش پیدا کرده بود؛ اما به تازگی قیمت این کارت گرافیک در اروپا به 1769 یورو هم رسیده که یک کاهش 9.2 درصدی نسبت به MSRP این کارت یعنی 1949 یورو محسوب می‌شود. نه تنها هیچکدوم از این کاهش قیمت ها در اینجا اعمال نمیشه ، کارت ها گرون تر هم میشن😂😑
  4. داداش ظاهرا خیلی دوست داری تایپکو سمی بکنی؟!😂 محیط تاپیک آروم باشه بهتره ... بنچمارک و مقایسه داری بفرست ، آتیش روشن نکن😄
  5. سلام شرمنده اگر اشتباه نام بردم ، واقعیتش تا به حال تجربه استفاده از این هندزفری بلوتوثی ها نداشتم. به هر سایتی هم مراجعه کردم ، به هر شکلی که دوست داشتند برای این هندزفری ها اسم گذاشته بودند و خودم هم گیج شده بودم. ممنون بابت آگاه سازی.🌹
  6. تعریف برند انکر رو زیاد شنیدم ، اما نظرات داخل آمازون رو که میخوندم ، برخی خریداران گفته بودن هنگام شارژ شدن کیس ایرپادها ، سوکت type-c اتیش گرفته یا ذوب شده ! برای همین بهش یک مقدار شک دارم. شما تجربه استفاده ایرپادهاتون با کامپیوتر هم دارید؟ کیفیتشون در اون حالت چطوره؟ چون من میخوام تقریبا ایرپاد رو جایگزین هدفون بکنم و بیشتر کارهام رو باهاش انجام بدم.
  7. سلام ممنون از شما راحت به کامپیوتر متصل میشه؟ تاخیرش اذیت کننده نیست؟
  8. سلام بر دوستان مدتیه هدفون خودم که CoolerMaster CH321 هست گوشم رو اذیت میکنه و به دلیل درایورهای بزرگش بعد از مدتی استفاده دچار سر درد میشم و نمیتونم کارم رو ادامه بدم. به همین دلیل قصد دارم یک ایرباد (هندزفری بلوتوثی) تهیه بکنم ؛ من اکثر اوقات با هدفون پشت سیستم موزیک گوش میدم یا ویدیوهای کوتاه مثل ویدیوهای یوتیوب تماشا میکنم اما دنبال یک محصولی هستم که بی سیم ، سبک و راحت باشه. مادربردم هم مدل Tuf gaming B560 plus wifi هست و از بابت کانکت شدن قطعات بلوتوث دار مثل ایرباد یا هدفون وایرلس مشکلی ندارم. بودجه ام هم حدودا یک میلیون و نیم هست. نمیدونم تصمیمی که گرفتم درسته یا نه ، آیا ایرباد برای کار من مناسبه ؟ اگر دوستان تجربه ای دارند ممنون میشم کمک بکنید.
  9. وای از دست این فن استوک اینتل😑 توصیف بسیار به جایی و درخوری بود😂 آخه اینتل تا کی قراره این بنجل هاشو به جماعت مصرف کننده غالب کنه؟!😕 وجدانن کی برای سی پی یو هشت یا ده هسته ای این اسباب بازی رو میبنده رو سیستم. هفت جد ما میومد جلو چشامون هر وقت میخواستم بازش کنم!!
  10. بسیار ممنونم 😊 پس اینجور که به بنظر میاد باید ریفاندش کنم و قیدش رو بزنم😶
  11. عزیز حالا برا چی آتیشی میشی؟!😕 من خودم پی سی پلیرم و کنسول ندارم. اولا منظور بنده از "متاسفانه" طمع و بدقولی زیاد شرکت ها و استودیوهای سازنده گیم های انحصاری بود و به نوعی من هم نارضایتی خودم رو نسبت بهشون اعلام کردم و اگر شما با دقت خونده باشید متوجه میشید نظر بنده هم مثل شماست. دوما اگر هم قراره پورت پی سی گیمی رو بدن بیرون انگار میخوان قضیه فیثاغورس رو به اثبات برسونند😑 زورشون میاد قبل عرضه یه ذره روی گیم کار کنند و بهینش کنن که مثل TLOUS اینجوری گند نزنن به حال گیمرا. درسته که بعدها با آپدیت درست میشه ولی چه فایده وقتی با کلی ذوق گیم رو میخری ولی ضدحال میخوری باید بشینی باگ ها و کرش هاشو تحمل کنی به امید اینکه یه زمانی قراره براش آپدیت بدن.
  12. خیر متاسفانه ، فقط افزونه مرورگر با ip ترکیه دارم.
  13. سلام بر همه دوستان😊 من اخیرا به یاد قدیما بازی GTA IV : Complete Edition رو از استیم خریدم و با موفقیت به لیست بازی های اکانتم اضافه شد اما زمانی که برای دانلود و نصبش به Library استیمم مراجعه میکنم ، مینویسه که بازی در ریجن شما در دسترس نیست!!😐 اگه در دسترس نیست پس چرا توی فروشگاه نشونش میده و اجازه داد که بخرمش! ریجن اکانت استیم بنده ترکیه هست و بازی رو با استیم والت خریداری کردم. ممنون میشم دوستانی که میدونند مشکل چیه راهنمایی کنند.
×
×
  • اضافه کردن...