رفتن به مطلب

Green Day

کاربر سایت
  • پست

    165
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1
  • بازخورد

    0%

Green Day آخرین باز در روز آگوست 28 2010 برنده شده

Green Day یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

3 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Green Day

60

اعتبار در سایت

  1. دوستان من یه پردازنده 10400 خریدم که کولر نداره و هنوز به دستم نرسیده یه کولر اکبند اینتل دارم واسه core i5 2500k بوده که استفاده نکردم بهش میخوره یا باید یه کولر جدا بگیرم ؟
  2. سلام دوستان وقتتون بخیر لطفا یک سیستم برای فتوشاپ و ادیت و کمی گیم پیشنهاد بدید بودجه هم 24/5 تومن واسه کیس در نظر گرفتم 🌹
  3. با سلام یک عدد مودم ASUS DSL-N11 برای فروش موجوده دستگاه تا تاریخ 25/7/92 دارای گارانتی تهران فراژه هستش . متعلقات دستگاه کامل هست و دستگاه مانند سایر لوازمی که برای فروش میزارم در سلامت کامل و کاملا تمیز هستش . مشخصات در سایت سازنده تصاویر : قیمت پایه 120 و به بالاترین پیشنهاد فروخته خواهد شد . هزینه ارسال به عهده مشتری هستش .
  4. با سلام دوستان تاپیک فروش ادامه دارد . . .
  5. با سلام دوستان فعلا از فروش منصرف شدم ...
  6. سلام خیلی متشکرم نه خیر متاسفانه البته با گیم پد Microsoft هم نمیتونم خوب بازی کنم :D
  7. سلام دوستان این گیم پد دیروز به دستم رسیده و از اقای حسینی خریداری شده . همون دیروز میخواستم بزارم برای فروش ولی متاسفانه فرصت نشد ... دلیل فروش : از نظر کیفیت که مثل سایر محصولات لاجیتک که گرفتم خوش ساخت بود فقط مشکل با کلید های R2 و L2 هست که مثل کلید های گیم پد Xbox هستش و من اصلا بهش عادت ندارم :( و از اونجایی که دارم برای یک مسابقه اماده میشم فرصت تمرین کردن و روان شدن با این گیم پد رو ندارم و مجبورم از همون رامبل پد قدیمیم استفاده کنم :wacko: متعلقات ، جعبه و فاکتور خرید هم موجوده . قیمت خرید 161 بوده و فقط از پاکتش باز شده خودتون قیمت منصفانه بدید در خدمتتون هستم . ضمنا دوستان اگر امکانش هست پیام خصوصی بدید ممکنه فرصت نکنم به تاپیک سر بزنم . با تشکر .
  8. فروخته شد ..............
  9. Green Day

    فروش هدفون Pioneer SE-M390

    با سلام دوستان یک عدد هدفون Pioneer مدل SE-M390 برای فروش دارم که دقیقا 12 روز پیش خریداری شده و توی این 12 روز انصافا 2 ساعت هم کار نکرده !!! کاملا در حد اکبنده دوستانی که از من خرید داشتن میدونن وقتی میگم اکبنده یعنی واقعا با اکبند فرقی نداره ... صدای بلند و بدون نویز و باس عالی از ویژگی های این مدل هست . کارتن ، کابل های همراه و تبدیل ها هم طبیعتا موجوده . خودم 85 خریدم ، قیمت پایه 65 تومن . دلیل فروش : خرید Monster Beats Tour یا سن هایزر MM 30i‎ اگر کسی داشته باشه تعویض میکنم . تصاویر اینترنتی : عکس هایی که خودم گرفتم : سوالی بود در خدمتتون هستم .
  10. دوستان اسپیکرش اکبنده یه ذره با انصاف تر قیمت بدید !!!
×
×
  • اضافه کردن...