رفتن به مطلب

ARASH2

کاربر سایت
  • پست

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های ARASH2

0

اعتبار در سایت

  1. دوستانی که لپتاپ ASUS دارند آیا این تکنولوژی OPTIMUS مشکل دارد؟ لطفا" تجربیات خود را بنویسید. ممنون
  2. جناب حسینی قطعات زیر را با هم چند بر می دارید. با آن می خواهم از خودتان وسیله دیگری که بیشتر نیاز دارم بر دارم : مادر بورد MSI NF980-G65 (تنها مادر بورد با قابلیت SLI دو مسیره X16/X16 با پردازنده AMD) پردازنده ATHLON II 635 2.9 GHZ ( بالاترین فرکانس در رده ATHLON II فن GREEN TOWER 120 EXTREM ( کاملا" بی صدا و خنک )
  3. با سلام اکسترنال چی پیشنهاد می کنید؟ ممنون
  4. با سلام اگر می خواهید sli کنید یا از کارتهای nvidia استفاده کنید فقط MSI NF980-G65 با آخرین چیپست NVIDIA
  5. با سلام بهترین سازنده ها برای amd شرکت msi و asus هستند. msi مدلهای خوبی دارد . نیاز و کارت گرافیکی که می خواهید بردارید هم بگویید تا بهتر بتوان کمک کرد.
  6. با سلام به عنوان کسی که چند ماه در مورد سیستمهای بدون صدا تحقیق کرده حرف دوستمان آقای samanuski تایید می شود. پاور بی صدا فقط COOLERMASTE SILENT PRO . همچنین سری B گرین مثل 585B
  7. با تشکر از همه دوستان بله پیشنهاد همه دوستان خوب است( البته من haf 922 را ترجیح می دهم ) ولی من یک مشکل که ندارم !!. صدا هم برای من مهم است . سبکی هم مسئله مهمی است . البته ایده آل من silverstone ft02 است که متاسفانه هم در ایران نیست هم اینکه فعلا" گران است . silverstone rv01 هم خیلی خوب است ولی خیلی بزرگ است و هم سنگین ( حدود 18 کیلو فقط وزن کیس) . دوستان در ضمن سیستم من بصورت sli با 9800gt است . یکی از کارتها بدون فن است( gigabyte 9800gt silent ) در ضمن بازی crysis دمایش به حدود 90 درجه می رسد . آیا طبیعی است؟ کارت دیگر که فن دارد حدود 75 درجه. من در مورد کیسها خیلی تحقیق کردم . با توجه به نمونه های موجود در ایران بدون اولویت: 1- silverstone rv01= سنگین- گران-کولینگ عالی- صدای خیلی کم. 2- green vangaurd= سنگین-گران-کولینگ عالی- صدای متوسط 3- green galaxy= سبک-قیمت متوسط-کولینگ متوسط-صدای متوسط 4- green swish= سبک-قیمت متوسط-کولینگ ضعیف-صدای خیلی کم 5-green tuniq=سنگین-قیمت متوسط-کولینگ ضعیف-صدای کم 6-cooling master all case except cosmos= سنگین-قیمت متوسط-کولینگ عالی-صدای زیاد 7-cooling master cosmos= سنگین-گران-کولینگ عالی-صدای کم 8- nzxt lexa alminium= سبک-قیمت متوسط-کولینگ متوسط-صدا متوسط-قابل حمل و نقل با کیف مخصوص اگر مورد دیگری دارید لطفا" ذکر فرمایید.
  8. ARASH2

    خرید کیس LEXA

    با سلام به همگی من می خواستم یک کیس بخرم که سبک باشد-قدرت خنک کنندگی خوبی داشته باشد- ساکت باشد- حتی المقدور قابل حمل و نقل باشد. خودم بعد از تحقیق زیاد nzxt lexa را که آلمینیومی است انتخاب کردم. نظرتان چیست؟ در ضمن می خواستم بدانم کارتهای گرافیک خیلی بلند در ان جا می شوند؟ . من gigabyte 9800 silent دارم که هیت سینکش خیلی بلند است.
  9. با تشکر از آقای حسینی من مادربرد msi را سفارش داده بودم که در زمانی که انتظار داشتم (حدود 3 هفته) رسید. و سیستمم را به کمک همکاران آقای حسینی و چند قطعه دیگر که از ایشان تهیه کردم کامل کردم. ولی جدا" پیشنهاد می کنم اگر می خواهید از sli استفاده کنید حتما" از چیپست nvidia استفاده کنید.
  10. با سلام با تشکر مبلغ رو به صورت کارت به کارت به حساب ملی واریز کردم . اگر مشخصات فیش واریزی رو خواستید می تونم به ای میلتان بفرستم . مورد در خواستی مادربورد MSI NF980-G65 NF980-G65 با تشکر
  11. با تشکر به چه حسابی باید بریزم؟ زمان تحویل چگونه است؟ آیا گارانتی هم شامل می شود ؟ نحوه تحویل رو هم بفرمایید.
  12. با سلام لینک آن از سایت NEWEGG به شرح ذیل است البته سایتهای دیگر هم دارند. خصوصیت آن استفاده از جدیدترین چیپست NVIDIA برای سوکت AM3 به همراه گرافیک آنبرد 8300و SLI و HYBRID SLI و DDR3بر پایه پلتفرم AMD است .من چون می خواستم یک سیستم بدون صدا با گرافیک 9800 SILENT ببندم و از SLI استفاده کنم به این نیاز داشتم کارتشو با زحمت گیر آوردم موندم برای مادربورد. NF980-G65
  13. با سلام آقای حسینی من یک مادربورد می خواستم که لینکش رو در پیغام خصوصی برایتان فرستادم. ممنون
×
×
  • اضافه کردن...