رفتن به مطلب

سروش

کاربر سایت
  • پست

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های سروش

0

اعتبار در سایت

  1. من که نگفتم کیس رو همینطوری می خوام بردارم حتما یک کیس توپ می گیرم ولی مسیله مهم پاور بود که حل شد.:)
  2. لطفا یک نفر راهنمایی کنه
  3. سلام دوستان یک سیستم واسه رایت می خوام (از اینا که فقط کیس است) اول راهنمایی کنید که چطور کار می کنه و قطعات مورد نیازش چی است و چقدری سرمایه نیاز داره واسه بستنش
  4. آخه اگر پاور رو ایین تر ببندیم واسه سیستم مشکلی پیش نمی یاد؟:-? کیس زیاد مهم نیست بدون کسی هم میشه تحمل کرد:)
  5. سلام دوستان می خواستم سیستم رو تا 1.200.000 یک میلیون و دویست هزار تومان ارتقا بدم حالا چی پیشنهاد میدید؟ لطفا راهنمایی کنید.
  6. دوستان کسی نیست ما رو راهنمایی کنه!!
  7. میشه در مورد این سه قطعه یکم برام توضیخ بدید؟ مثلا کش CPU چند است؟ میزان ساپورت مادربورد! قدرت کارت گرفایک چقدر است و... Intel Core i3 530 MSI 5770 1GB GDDR5 Gigabyte P55 UD3L TPM ممنون.
  8. سلام دوستان یک کیس خالی تا حد 400 هزار تومان می خواستم از خود lioncomputer بگیرم اما می خواهم با این هزینه کم بهترین قطعات ممکن را انتخاب کنیم سیستم برای فرد کاملا مبتدی است و احتمالا فقط بازی می کنه D:
  9. متشکرم از پاسخ شما میگم میشه لطف کنی و این سیستمی که دوستمون گفتم رو با این مقایسه کنی و تفاوت قطعات رو بفرمایید؟ http://lioncomputer....?product_id=535 البته فقط قطعاتی رو که تو پست اول گفتم رو می خوام باقیش رو نمی خواد بررسی کنید. سپاس
  10. مشاوره برای خرید سیستم از سایت لیون کامپیوتر چند وقت است که می خوام سیستم بگیرم هنگ کردم (تو بن بست قرار گرفتم Dead Lock):) تا آقای موذن من رو با این انجمن آشنا کرد.:D لطفا راهنماییم کنید یک سیستم تا سقف 800 تومان می خوام.B) البته بدون مانیتور و کیبورد و موس و ....B) فقط Power , HDD ,CPU , VGA , RAM ,MainBoard + کیس بشه 800 باقی لوازم برای سیستم موجود است. سیستم برای کارهای گرافیکی و کمی هم بازی به کار می یاد:) هارد از 500 گیگابایت کافی است.=P~ لطفا کمک کنید مخصوصا مدیرها بالاخره قرار خودشون زحمتش رو بکشن.
×
×
  • اضافه کردن...