رفتن به مطلب

aseam

کاربر سایت
  • پست

    47
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

137 بازدید کننده نمایه

دستاورد های aseam

4

اعتبار در سایت

  1. خوب الان مشکل از کجاست؟! همخوانی با کیس نداره یا استاندارد نیست؟! چون در اینفورمیشن کیس ننوشته چه نوع پاوری. مینی هم که نیست. کیس من این هست TD500 MESH V2 - پاور هم ROG STRIX 1000W AURA
  2. درسته. بهرحال هر فردی بر اساس بودجه و محدودیت های فعلی باید خرید رو انجام بده.
  3. https://www.digikala.com/product/dkp-7403570/کابل-hdmi-4k-باسئوس-مدل-cadklf-طول-1-متر/ دقیقا این مدل هست ورژن 2.0 ممنون از راهنمایی و نظارت مثبتتون. چطور؟! یک سوال من الان در https://pcpartpicker.com/list/ چک کردم دوتا نوت داشت برای ستاپ من. گفته ممکن هست پاور با کیس همخوانی نداشته باشه؟! یعنی چی؟! لطفاً بررسی کنید که محل اتصالات روی منبع تغذیه با ساختار کیس تداخلی نداشته باشد.
  4. راستی برای اتصال پی سی به تی وی من یک کابل با کیفیت اچ دی ام آی خریدم انجام شدنی هست بدون تاری و مشکلی؟!
  5. نمیدونم والا نظره دیگه. من یوتویوبر تیر هستم به اصطلاح فن یوتیوب. فل مثال محتواهای زیادی میبینم فردی یا فروشگاه اختصاصی سیستم رو با 4070 یا 4090 اسمبل میکنه خیلی عادیه براش و برای مخاطب های اون سیستم و در مقابل برخی دیگر هم هستن 1050 استوک میخرن میگن عجب غولیه یا به ضعیف ترین مادربرد ایسوس هم میگن با کیفیت. این یعنی تکثر عقیده و نظر و نگرش متفاوت و از ظرفی اندازه نگاه ها و انتظارها. درسته. ایشالله در آینده نزدیک به یاری خدا 😉 محبت داری دوست عزیز سرت سلامت دلت شاد باشه. 🥰
  6. :))) والا مانیتور رو 5 ماه پیش خریدم زیادم ازش کاری نکشیدم. سیستم که باشه میشه بعدا مانیتور رو ارتقاع داد. اصل سیستمه. تا ببینیم بعد چی پیش میاد و خدا چی میخواد درسته. اینتل خوب یا بد یک موضوع خیلی فاجعه ای رو یدک میکشه اون هم تبدیل شدنش به بخاریه. چشم حتما 11 رو در نظر دارم. نفرمودید امتیاز شما به این ستاپ چنده؟!
  7. درسته اما قطعات خریداری شده. خیلی ها الان رو 4060 وی رم 8 پلی میدن باز 4070 تی ای با 12 کافیه فعلا گرچه طبیعیه یک روزی هم میاد که 16 وی رم کفایت نمیکنه این یعنی گذر زمان و سیر صعودی پیشرفت گیم ها بخصوص در مپ. بله 2K به بالا ولی فعلا من مانیتور فول اچ دی دارم. ممنونم
  8. با درود و احترام ممنون از پیام تبریکتون. حتما ولی خوب فعلا بودجه ای ندارم مگر اینکه بخوام تک کلیه بشم :))) این مانیتور رو هم 5 ماه پیش گرفتم. قصد ارتقاع سیستم داشتم ( سی پی یو فعلیم 9600K و کارت هم 1660 تاف تری) که تبدیل شد به اسمبل سیستم یک سیستم جدید. بهرحال من سیستم رو با بودجه قطعی بستم هم برای حال هم آینده نگرانه که فردا روزی قصد ارتقاع داشتم مجبور به تغییر مین و پاور و ارتقاع با هزینه زیاد برای اس اس دی نشم.
  9. به هرحال بهترین سی پی یو موجود برای گیم این دو هستند از ای ام دی. بهتر بود که 800 باشه اما واقعا وجود خارجی نداشت در ایران. پس خوبه از نظر شما. درسته. بهرحال دو جانبه شد این کولینگ هم برای حال خوبه هم برای آینده. فقط اینکه من شنیدم 900 برخلاف 800 کش تری دیش گاهی تو مدار نمیاد و برای برخی از گیم ها ران نمیشه درسته؟! در مورد دی رم هم بگید اینکه 970 به جای کلو گرفتم منطقی تر نبود بخاطر دی رم؟! در مجموع به سیستم از 100 چه امتیازی میدید؟!
  10. درضمن یک موضوعی که یادم اومد خدمتتون عارض بشم اینکه برخی از دوستان گفتن چرا اون برند چرا این برند. فل مثال رم که انتخاب کردم 8 میلیون 700 بوده رمی که دوستان پیشنهاد دادن کلو بوده 6 میلیون 400 اختلاف قیمت ناچیز از طرفی کلو برند کره ای با 36 ماه گارانتی ولی جی اسکیل برند آمریکایی معتبرتر و جواب پس داده تر با گارانتی مادام العمر. نهایت 5 قطعه بود که اگر نهایت محسابه کنیم اختلاف قیمت رو در مجموع به 10 میلیون میرسید. 10 میلیون میرفت رو کارت گرافیک میشد تی آی سوپر درست اما با توجه به از دست دادن چه چیزی؟! کل ستاپ شهید بشه بخاطر 5 تا 10 اف پی اس ناقابل؟! از طرفی باتلنک رو هم داشتیم که باید سی پی یو هم قوی تر میشد. به نظر من عقلانی نبود. البته این نظر من هست نظر دوستان که روی چشم ما جا داره.
  11. بله واقعا جای تاسف بسیار هست. بله واقعا من نسبت به خرید یک کفش ساده هم حساسم چه برسه به قعطات الکترونیکی و برقی اللخصوص سیستم و پی سی. دو ماه تمام شبانه روز وقت گذاشتم. امیدورام همینطور باشه نمیدونم کمی دلسرد شدم با توجه به گفته دوستان ولی فکر نکنم ستاپ بدی باشه. هم کارت هم سی پی یو قوی هستند در حد و اندازه خودشون با توجه به بودجه نمیشد دیگه معجزه کرد تا به اینجا بدون لوازم جانبی 135 میلیون هزینه برداشته. خیلی ممنونم بابت تبریک و از مهر و محبت حضرتعالی ممنونم. از اینکه وقت گذاشتید و قبول زحمت کردید و مشارکت داشتید ممنونم.
  12. به عنوان یک نکته مثبت هزینه 7 میلیون اضافه تر برای پاور و مادربرد مطلوب بوده چوت آینده نگرانه تر هست با توجه به ارتقاعی که شاید در آینده داد دیگه نیاز به خرید پاور با قیمت اون زمان و تهیه باندل با دردسرهاش نیست.
  13. خوب از دید شما این باندلی که گرفتم خوب نیست؟! 7900 یعنی خیلی ضعیف تره؟! والا من تو عملکرد و بنچ ها دیدم تفاوت اف پی اس از 5 تا 8 بوده که زیاد نیست. حرف شما متین و صحیح هست اما 7800 انگار ملخ خورده تخمش رو. ز اگزو خواستم تهیه کنم تو سبد گذاشتم نیم ساعت بعد حذف شد تماس گرفتم گفتند تا دو ماه دیگه ما بار ای ام دی نداریم. از خیلی جاها پرس و جو کردم از سامان پیسی تا همین لیون و رینو ای تی هوم و کوثر و توس اراکس و اوج و یاس و غیره. خلاصه پیدا نکردم. در بقیه موارد از رم تا کولینگ از سیستم پیشنهادی شما برندهای معتبر تر و بهتر خریدم. یعنی از دید شما جی اسکیل از کلو ضعیف تره یا ایرکولینگ از کولر آبی 360 اون هم سری ال تی و اس سی ضعیف تره؟!
  14. اگر منظور شما پاور هست که خودتون هم سرچ کنید 90 درصد پاورهای ای تی ایکس تری بالای 9 و نیم قیمت میخوره من این پاور رو 13 تهیه کردم. ما به تفاوت 3 میلیونی زیاد نیست. از طرفی هم مایل به ازراک نبودم. اگر هم میگرفتم باز 3 میلیون از بودجه کسر میشد که در مجموع میشد 6 میلیون به اضافه 45 میشد 51 میلیون. 6 میلیون کسری برای تی آی سوپر بود که بنده بودجه نداشتم. لینک رو هم جستجو میکنم میفرستم ولی در آمازون هم نگاه کنید ریت تقریبا خیلی خوبی گرفته. https://www.amazon.com/Modular-Certified-Compatible-Axial-tech-Warranty/dp/B0BPM64FHX من ابتدا مایل به سری تاف بودم با توجه به تمجید ها از سری راگ مایل به این سری شدم. در مورد استوریج هم بنده استفاده زیادی از حجم فعلی دارم. در مورد هارد دیسک هم خیلی از دوستان گفتن با توجه ضریب خرابی و قدیمی بودن هارد دیسک سمتش نرو. من هم گوش دادم بهرحال بنده تایپیک زدم تا مشاوره داده شده رو عملی کنم و فقط حرف نباشه وگرنا من ابتدا میخواستم وسترن دیجیتال بلو 1 ترا بخرم. اختلاف قیمتش با ساتا فعلی ده هزار تومان بود 2/900 و 3 میلیون.
×
×
  • اضافه کردن...