رفتن به مطلب

djc

کاربر سایت
  • پست

    22
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های djc

-17

اعتبار در سایت

  1. چند تاشون حذف شد، اگر قانع نشدید بفرمایید ادامه بدم !! :lol:
  2. اول اين که اگر واقعا منصفانه نگاه کنيد، من بجز اولين پستم که نه توهين بود بلکه تند بود، هر جا صحبتي کردم بحث دفاع از خودم بوده در پاسخ به بقيه! و اين که شما هنوز نمي دونيد تو ادبيات صحيح فارسي بايد جدا بنويسد بعد از من ايراد مي گيريد؟ (مي گيريد درسته نه ميگيريد!) بيشتر مطالعه آزاد داشته باشيد که سوء تفاهمات رفع بشه! 1- اول از همه الگوريتم محاسباتي رندرينگ در انواع بخش ها رو مطالعه کنيد متوجه بشيد اصلا رندرينگ چيه و چجوري محاسبه مي شه! اگر سخت بودم از مترجم ها مي تونيد استفاده کنيد که اشاره شده کدوم بخش هاي سخت افزاري عهده دار محاسبات اون ها هستند: http://www.cgg.unibe...ring-algorithms 2- اين رو هم ترجمه کنيد: http://www.3dmd.net/...ssion-5688.html 3- اين جا هم اشاره شده که طرف نسبت هزينه اي که انجام بده چجوري باشه: http://www.hardwarea...nt/topic/71764/ 4- اين هم که مختصر مفيد: http://forum.daz3d.c...324b07e840d947c 5- اگر تواناييشو داريد اين رو هم بخونيد: http://www.google.co...EV1qtdzMszwliGA 6- اين ها هم براي بنچ مارک دوستان عزيز: http://fireuser.com/...ender-times.png http://www.nor-tech....k-Results-1.gif http://en.community....12.fig3namd.jpg http://desmond.image...png&res=landing --------- اين ها هم ديگه ختم کلام : http://www.legitrevi...1650/3dmark.jpg http://www.legitrevi...1665/3dmark.jpg :lol: ;) مدارک و دليل کافيه ؟!! نه فقط رندرينگ بلکه کل محاسبات رو هم نشون ميده ! :D
  3. یه چیزی از i-ray شنیدید و واسه این که تو بحث قبول نکنید بی راهه رفتید دارید بحث رو کاملا ناشیانه جمع و جور می کنید! ضمنا اگر من فشار به مغزم میارم، شما فشار ... :lol: :lol: :lol:
  4. شما فقط بنچ مارک بلدید، اونم نه خودتون بلکه با جستجو و لینک دادن :lol: :lol: :lol: :lol: کسی که می خواد V-Ray کار کنه بنچ مارک کارت گرافیک و هزینه کردن روی اون چه فایده ای داره ؟!! :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: کلا خیلی پرت تشریف دارید ! ;)
  5. عجب !! شما که خیلی متوجه هستید، بفرمایید I-Ray کجا و V-Ray کجا ای سنبل تمرکز و آگاهی! بله آدم وقتی حرف مفت یه گله آدمی که گوگل رو ازشون بگیرن دیگه حرفی واسه گفتن نداره و اینقدر هم خودشون رو تحویل می گیرند بر می خوره، معلومه که جای افسوس و ناراحتی داره ...
  6. و چطوره دوستانی که کارت گرافیک قوی تری می سازن از روی عقل بوده، ولی باس بالاتر نه !! :D
  7. با تشکر از دوستانی که نمیدوند کسی که می خواد 4 میلیون تومن پول کیس بده می خواد حرفه ای کار کنه یا مبتدی !!! در ثانی کدوم آدم عاقلی میاد به جای V-Ray با IRay کار کنه که معلومه این حرف رو فقط زدید که اثبات کنید کارت گرافیک هم تأثیر مثبتی داره :lol: :lol: به زودی یک پست کامل علمی، نه فقط با جستجوی 2 کلمه ای در گوگل!!!!! ارائه خواهم داد تا معلوم بشه کی بادلیل حرف میزنه و کی با جستجو تو گوگل!! :blink:
  8. واسه این که دوستان کمی بیشتر توی فاز قرار بگیرند! گرافیک در رندر فقط روی Texture و Threat های ذره ای دستیاری میکنه و بس! ;)
  9. اول این که شما منو نیمشناسید حرف بی خود نزنید ! این مشخصه درک و فهم بالای شماست !!!!! در ثانی باز هم منو نمیشناسید و کاملا از روی منطق پس صحبت کردید !!! سوما معلومه توی عمرتون یا با 3DS Max کار نکردید و یا اگر خیلی زحمت کشیده باشید باهاش قوری ساختید! اگر توی مکس هر کدومتون ادعاتون میشه بنده با کمال میل در خدمت برای رقابت و بحث هست :lol: :lol: :lol: اولا کارت گرافیک در 3DS Max 2013 هم در رندر بیش از 14% تأثیر نداره این از حرف علمی و بررسی شده شما !! بحث کلی این تاپیک روی نسبت قیمت به قطعات بود که شما اول گفتید به جای این که اون همه پول باس بالا بدیم رم بیشتر می خریم و نتیجه بهتر می گیریم پس چرا الان دارید جاده خاکی می زنید ! کسی توی عمرش یک بار یک پروژه خیلی کوچیک هم کار کرده باشه با مکس هرگز نمیاد این حرف رو بزنه که اون گرافیک توی مدلینگ کمک میکنه! بنده یک سیستم 4 میلییونی خدا رو شکر دارم که گویا تو مخیله دوستان با سواد مدعی ما هم نمی رسه چجوری کار میکنه !! عزیزم، زیبا، شما با رم 16 گیگ و یک کارت گرافیک 5870 می تونید تا 20 میلیون POLYGON رو به راحتی توی صحنه کار کنید که اگر شما با این cpu که فرمودید و اون گرافیک بخواید رندر بگیرید (نمیدونم V-Ray میدونی چیه یا نه!!!) فرض میگیرم 10 دقیقه طول خواهد کشید که من حاضرم بنچ مارک هم بذارم که اگر جای قیمت CPU و گرافیکش رو عوض کنید زمان حدود یک سوم شده و هیچ مشکلی هم در کار با صحنه نخواهید داشت !!! شما اگر ادعاتون میشه که سخت افزار بلدید و من هم به خودم مخدر تزریق کنم و این حرف رو باور کنم، 100% مشخصه که با نرم افزار گرافیکی کار نکردید! فتوشاپ هم کار کرده باشید تو عمرتون بالای A3 نزدید با DPI 300 با هم اگر ادعایی در موضوع نرم افزار گرافیک دارید، حاضرم در یک تاپیک جدا با کل گروهتون یکجا رقابت کنم، هر چند یک مرد جنگی ... ;)
  10. میگم اگه خواستید بگید چند تا از بچه ها رو بفرستیم بیشتر تحویلتون بگیرن ! :lol: اگه مثبت هم خواستید بگید من دارم :blink: ضمنا به کسی ارتباطی نداره منفی بدم یا مثبت، نظر خودمه! این تهدید کردنه که گزارش داره ;)
  11. عجب!! یعنی اگر طرف 600 تومن از اون کارت گرافیک کم کنه روی CPU بگذاره بنچ مارک ضعیف تری می گیره !! والا ما تو این 10 - 11 سال که با مکس کار کردیم ندیده بودیم کارت گرافیک اون تأثیری که شما میگید بگذاره ! لطف کنید پس برای این که ما هم از شما یاد بگیریم یه بنچ مارک از اون گرافیک و مقایسه با گرافیک 600 تومنی و CPU 1200 متحیر بشیم !!!! ممنون که دوستانتون رو راهنمایی میکنید! شما کلا با 3DS Max کار کردید؟!
  12. دوست عزیزی که اینقدر ادعا می کنید و می فرمایید اگر به سنگ هم گفته بودی قانع شده بود ! اولا مگر این که این دلایلت رو به سنگ بگی قانع بشه، کلا به سنگ هرچی بگی حرفی نمی زنه !! شما که ادعات میشه خیلی می دونی، شما این رو نمی دونی تو 3DS Max برای رندر CPU و RAM مهمه که کارت گرافیک 1 میلیونی پیشنهاد کردی و CPU که نصف قیمت اون میشه !!!؟؟
  13. یک مادر بورد خوب، یک سیستم عامل بسیار عالی 64 بیتی مثل ویندوز 7 و یک ابرنرم افزار 3DS Max با این مسائل مشکل داره ؟؟؟؟ نمیتونه استفاده کنه ؟!!
  14. اولا شما اون طور نگفتید ! ثانیا خوشبختانه یک برنامه نام ببریم که از 2 ترابایت رم هم پشتیبانی میکنه مکسه ! ثالثا بین مثال های من کدوم ناقضه ؟! رابعا شما امروز رو میبینی که بازار سیستم و نرم افزار 32 بیتی داره ؟! فردا که طرف 4 میلیون خرج کیسش کرده برنامه نسخه جدید بیاد چکار کنه ؟ بیاد از شما پول بگیره ارتقاء بده ؟!
  15. پاسخ دوستان رو قبول دارم ... من در جواب شخصی که مستقیما برگشت و عین این جمله رو نوشت مشکل دارم : << باس رم مهم نیست، حجمش مهمه !!! >> وگرنه در قیاس پولی که خرج میشه و چیزی که گیرت میاد نیازی به این آمارها نیست. ضمنا اگر تو بازار فلان قطعه کم گیر میاد و یا فلان مارک با فلان قطعه خوب مچ نمیشه دلیل بر نامناسب بودن قطعه نیست. حالا بماند که اگر اجازه بدید اون دانشمندای خارجی بی سوادی که توی الکترونیک و کامپیوتر مدرک الکی گرفتند، یه چیزایی میدونستند که باس بالاتر ساختند !
×
×
  • اضافه کردن...