رفتن به مطلب

Meysam1990

کاربر سایت
  • پست

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های Meysam1990

0

اعتبار در سایت

  1. تصویر به پست اول اضافه شد. قیمت جدید: 280 هزار تومان.
  2. دوست عزیز شما تو فروم PT هم این قیمت رو گفتید و منم اعلام کردم که قیمت دوستان پایینه و نزدیک به قیمت پایه نیست. عکس هم چشم میذارم.
  3. با سلام خدمت همه دوستان یک عدد کارت گرافیکی مدل Zotac GeForce GTX 470 به فروش می رسد. این کارت کمتر از 6 ماهه خریداری شده و دو سال گارانتی معتبر آواژنگ داره. کارت گرافیک کاملا تمیز و سالم است و هیچ گونه مشکلی ندارد. علت فروش: خیلی وقت نمیکنم رو PC بازی کنم, دو تا کنسول 360 و PS3 هم دارم اگه وقت داشته باشم رو اینا بازی میکنم دیگه به PC نا نمیرسه قیمت: 280 هزار تومان عکس کارت: در ضمن من تبریز هستم و دوستان تبریزی به صورت حضوری تحویل میگیرن و برای عزیزان شهرستانی با تیپاکس یا با پست پیشتاز ارسال می کنم. هزینه تیپاکس و یا پست پیشتاز بر عهده خریدار است. ممنون لینک از سایت میهن مارکت
  4. با سلام خدمت همه دوستان یک عدد فرمان بازی به مدل Logitech G27 به فروش می رسد. این فرمان بازی مخصوص کنسول های بازی PS3،PS2 و PC می باشد. متعلقات جعبه عبارتند از: فرمان شیفتر 6 دنده ای+یک دنده R پدال گاز،ترمز و کلاچ در یک صفحه من خودم فقط با این فرمان، بازی GT5 واسه کنسول PS3 رو در حد خیلی کم بازی کردم. به همین خاطر کل متعلقات تمیز،سالم و در حد نو است. یکسال گارانتی لادیز الکترونیک هم داره. علت فروش: به پولش نیاز دارم این هم عکسی از کل متعلقات: قیمت پایه: 350 هزار تومان من تبریز هستم و دوستان تبریزی میتونن حضوری تحویل بگیرن و برای عزیزان شهرستانی با تیپاکس ارسال می کنم. هزینه تیپاکس بر عهده خریدار می باشد.
×
×
  • اضافه کردن...