رفتن به مطلب

aqua

کاربر سایت
  • پست

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    Alborz

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های aqua

1

اعتبار در سایت

  1. فن هارو به همون صورت وصل کردم. الآن سرعت فن ها در قسمت بایوس و همینطور در برنامه Fan Expert خود مینبورد قابل مشاهده هست و مثل قبل دارن با بالاترین سرعت ممکن میچرخن. ولی Fan Expert پیام میده سرعت فن های کیس قابل کنترل نیست و صفحه مربوط به کنترلشون غیر فعاله. مثل قبل فقط فن CPU قابل کنترله.
  2. یعنی پین 5 ولت آزاد بمونه؟ با این این حساب پین سمت راست سوکت فن کیس گرین باید Ground باشه ولی نمیدونم همین باشه یا نه. اتصال به این شکل آسیبی نمیزنه به فن یا مینبورد و کنترل فن ها درست انجام میشه؟ یه سوال دیگه اینکه فرقی نداره کدوم فن به کدوم یکی از 3 کانکتور فن روی مینبرد وصل بشه؟
  3. یه فروشگاه خوب باید اعتماد مشتری رو جلب کنه و بتونه معیار های مشتری رو برآورده کنه تا اون رو برای خرید متقاعد کنه. برای جلب اعتماد داشتن نماد اعتماد الکترونیک شرط اول هست و استراتژی هایی مثل تضمین ارسال کالای اصل، نو و سالم و همینطور امکان مرجوع کردن کالای معیوب تاثیر بسیار زیادی بر جلب اعتماد دارن. فروشگاه برای شناخته تر شدن میتونه طیف کالاهاشو گسترش بده و تو فعالیت های جانبی و نمایشگاه ها شرکت داشته باشه و سایر استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی. (استفاده از پیام رسان هایی مثل تلگرام که ممکنه مردم در روز زیاد باهاشون سروکار داشته باشن و ساخت کانال و تولید محتوا هم میتونه تصویر برند فروشگاه رو ذهن مشتری قویتر کنه و حتی با ارسال آفر هایی مشتری رو به خرید کالایی ترغیب کنه که شاید اصلآ در فکر خریدش نبودن! D:) معیار های مشتری برای یه خرید خوب به نظرم شناخت درست از کالا و قیمت مناسب هست. یعنی بعد از اعتماد به فروشگاه بتونه کالاهارو از طریق مشخصات و شرحی که براشون تو فروشگاه وجود داره و نظرات سایر مشتریان بررسی کنه و وقتی قیمت رو مناسب ببینه با خیال راحت خریدش رو انجام بده. نحوه ارسال، هزینه پست، اطمینان از آسیب ندیدن کالا در حین پردازش و ارسال هم مهمه. یکی از عواملی بسیار مهمی که در نهایت میتونه مشتری رو از خرید منصرف کنه هزینه بالای ارسال هست که اگر بشه رو این بخش کار کرد خیلی مفید و کارسازه. ارائه پیشنهاد ها و تخفیف های جذاب در زمان های مختلف هم میتونه مشتریان رو ترغیب کنه و سفارش های بالایی رو جذب کنه و به نظرم برای مورد بالا یعنی هزینه ارسال هم میتونه یه راهکار کوتاه مدت باشه و کسی که اولین خریدش رو انجام بده و از خریدش لذت ببره اعتمادش جلب میشه و چی میتونه برای یه فروشگاه مهمتر از اعتماد و رضایت مشتری باشه، چرا که باعث گسترش اعتماد بین افراد بیشتری میشه و فروشگاه به سرعت پیشرفت میکنه و اسمش سر زبون ها میفته. در آخر اینکه فروشگاه میتونه با داشتن یه سیستم مدیریت محتوی و تالار گفتگو در کنارش و با تولید محتوی و جذب بازدید کننده های دائمی که ممکنه به هر طریقی حتی از کانال تلگرام (برای خوندن ادامه مطلب ارسالی در کانال) وارد سایت شده باشن آمار بازدیدش رو بالا نگه داره و رنکینگش در گوگل بالا بره و وقتی افراد در نتایج جستجو سایتی رو در جایگاه بالاتر ببین طبیعتآ بهتر و بیشتر بهش اعتماد میکنن. (مطمئنآ زیرساخت خود سایت هم باید قوی باشه و مباحث مربوط به SEO هم توش درست انجام شده باشه).
  4. سلام دوستان همونطور که میدونید فن های کیس گرین X3 یه سوکت 3 پین برای کنترل دور فن دارن. من میخوام این سوکت هارو به مینبورد ASUS P8Z77-V بعنوان Chasis Fan وصل کنم تا خود مینبورد سرعتش رو کنترل کنه ولی سوکت های فن مربوط به کیس روی مین بورد 4 پین هستن. چطور میتونم فن هارو وصل کنم؟ با تشکر (یه موضوعی هم در مورد کیسم وجود داره اینه که از اولی که من کیس رو خریدم متاسفانه مدار کنترلر فن روی کیس به هیچ وجه کار نمیکرد و تغییری در سرعت فن ها ایجاد نمیشد چه 2 فن 12 سانت چه 1 فن 20 سانت و الآن هم سوکت برقش متصل هست و یکی از سوکت های 3 پینش هم به فن درب کیس وصله ولی کنترلر هیچ تغییری تو سرعت ایجاد نمیکنه! منم نتونستم کیس با اون وزنو ببرم گارانتی و در حال حاضر فن ها بدون هیچ کنترلری کار میکنن) عکس به ضمیمه پیوست شد.
  5. انصراف از خريد ختم تاپيك
  6. سلام. مدل دقيق كارتتون رو بفرماييد و اگر ميشه يه عكس ديگه مثل همين از پشت كارت و كارتن بذاريد. چه قيمتي مد نظر شماست؟
  7. متاسفانه اين مدل به كارم نمياد دوست عزيز
  8. چقدر كار كرده دوست عزيز؟
  9. با ايشون هماهنگ كردم ولي قسمت نشد كارتشون رو بگيرم. در حال حاضر فروختن همچنان منتظرم هستم
×
×
  • اضافه کردن...