رفتن به مطلب

ASHKANbvn

کاربر سایت
  • پست

    33
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

1 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های ASHKANbvn

6

اعتبار در سایت

  1. اگه قابل فروش نیستند در تاپیک اعلام کنید
  2. درود بر دوستان و اساتید گرامی یک عدد مودم بی سیم موجود هست که اینترنت سیستم رو تامین میکنه حالا قرار دو سیستم دیگه اضافه بشه و از اونجایی که مودم بی سیم فقط یه پورت لن داره مخواستم بدونم برای اتصال اون دو سیستم بصورت کابلی باید چکار کنم ؟ یک عدد روتر بخرم کارم راه میوفته ؟ اکسس پوینت و سوییچ همین کار رو میتونند انجام بدند ؟ اگه یه مودم ای دی اس ال روتردار داشته باشم چی از اون میتونم به عنوان روتر استفاده کنم ؟
  3. لطف میکیند، خصوصی پیام دادم
  4. با توجه به ارورهایی که میده بیشتر احتمال میدم از رم باشه با برنامه memtest هم که چک کردم ارور میداد حالا احتمال داره که از رم باشه ولی برد هم مشکل داشته باشه ؟
  5. دوستان کسی این تجربه این کار رو داشته باشه که لپ تاپ رو بفرستم براش ؟
  6. ❤️ ممنون عجله ای ندارم اگه میتونید اوکی کنید آدرس بدید براتون ارسال کنم هرموقع وقت داشتید برام انجام بدید ❤️
  7. تهران نیستم ، بین بچه های لیون کسی نیست کارش درست باشه بفرستم براش ؟ ممنون
  8. ممنون ، هر تعمیرکاری میتونه انجام بده یا بفرستمش مرکز معتبر ؟
  9. تو پست قبل گفتم رم مجزا رو جدا کردم و مشکل بلو اسکرین حل شد ولی همچنان هنگام نصب ویندوز اروری میده که احتمال زیاد مربوط به رم باشه با برنامه memtest نمیشه تست کرد در حالت scanning گیر میکنه و جلوتر نمیره درصورتی که وقتی رم مجزا نصب باشه این مشکل رو نداره با برنامه Windows Memory Diagnostic که تست میکنم ارور زیاد میده حالا سوال من اینه که این رم آنبرد رو باید چکار کرد ؟ میشه غیر فعالش کرد ؟ یا تعویض ؟ ممنون
  10. سلام ، دوستان چون به رم مشکوک شده بودم امروز رم 2 گیگ لپ تاپ رو جدا کردم و مشکل بلو اسکرین برطرف شد و میره برای نصب ویندوز ولی باز در حین نصب ارور 0xc0000005 و the windows cannot instal required files میده که ظاهرا باز هم مشکل رم هست حالا این مدل لپ تاپ یک عدد رم 4 گیگ آنبرد داره و مشکل اینجاست که نمیدونم چطور باید این رم رو جدا کرد و یا تعویض کرد ؟ اینجا هم تعمیرکار خوب نداره چند ماه لپ تاپ پیش یک تعمیرکار بود و هیچ کاری نتونست انجام بده ! مرکز معتبری سراغ دارید ؟
×
×
  • اضافه کردن...