رفتن به مطلب

kamivh1

کاربر سایت
  • پست

    23
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

1 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های kamivh1

8

اعتبار در سایت

  1. باید تو صفحه اصلی برنامه اینجا از توی این نوار اسم کارت شبکه تو پبدا کنی اونو انتخاب کنی. با اینکار سرعت اینترنت و فقط مینویسه. اگه نشد گزینه های دیگه رو انتخاب کن حتما با یکدومش درست میشه! این هم عکس: د در ضمن بگم که من خیلی از برنامه خوشم اومد چند تا دلیل داره یکی اینکه زبان فارسی داره و یکیم که محیطش کاربرپسند هست و در تسکبار هم گراف رو نشون میده! از همه مهمتر رایگان هست!!! البته برنامه DUMeter هم در تسکبار نشون میده ولی من همیشه با کرک کردنش مشکل داشتم. و برنامه اجرا نمیشد! برنامه BWMeter هم یه مدت استفاده میکردم ولی اون در تسکبار نشون نمیداد و زیاد راضی نبودم تا اینکه اینجا رو دیدم. واقعا برنامه عالیه حتما بقیه هم امتحانش کنند.
  2. سلام این هم نتیجه تست من با کارت 6950: http://3dmark.com/3dm11/3472282
  3. سلام مدتیه که این صفحه در کنترل پنل دیگه دستگاه ها رو نشون نمیده و نوار سبز رنگ هم خیلی طول میکشه تا تموم بشه و به انتها نمیرسه! مشکل چی هست؟؟ فولدر هام هم دیگه view شون عوض نمیشه به صورت پیش فرض رو details موندن و وقتی عوضشون میکنم بعد اینکه دوباره به فولدر وارد میشم مثل قبل هست!
  4. نه این دو مدل اخر منظورم این بود که میشه تا چند دقیقه روشن نگه داره سیستمو؟ من دیگه نمیخوام کار کنم با کامپیوتر با این قیمتهایی که گفتید. ایا مدلی هست که فقط چند دقیقه روشن نگه داره سیستم رو و تا 150 تومن هم قیمتش باشه؟؟
  5. این مدل چی؟؟ http://www.rayansaba.com/index.php?productID=850
  6. همین مدل میکرو که گفتید رو میدونید چنده؟؟
  7. ممنون سایت فاراتل رو نگاه کردم منتها قیمتها رو ننوشته بود و اینکه متوجه نشدم کدوم بدردم میخوره.
  8. پس لطفا شما دستگاه مناسب با ذکر مارک و قیمت رو ذکر کنید که بتونه این سیستم رو بعد از قطع برق حدود 3-4 ساعتی روشن نگه داره. با سیستم هم در اون زمان قطع برق وب گردی و فیلم نگاه میکنم.
  9. سلام من یک سیستم 1 میلیون تومانی دارم با مشخصاتی که در امضام هست. میخوام یک دستگاه ups با بودجه 150 تومان بخرم.لطفا راهنمایی کنید.ممنون.
  10. فکر نکنم این مشخصاتش هست. 80g/m 2 A4 210x297mm colorlock technology ولی نمیدونم چرا دستگاهم چند مدتی هست سخت این کاغذ رو میگیره یعنی توی دستگاه معمولا صاف بیرون نمیاد یا بعضی مواقع حتی گیر میکنه کاغذ. بعضی مواقع هم دفعه اول پرینت نمیگیره در صورتی که job توی ویندوز تعریف شده.اشکالش چی هست کلا میخوام عوضش کنم.ببخشید اگه تو این تاپیک مینویسم خواستید پستم رو به تاپیک مربوطه ببرید.
  11. خیلی ممنون. یه سوال دیگه هم دارم. الان من سه کاره hp deskjet f2483 دارم یک پک کاغذه A4 paper one گرفتم. میخواستم ببینم این مدل کاغذ مشکلی نداره یا باید از مدل خاصی استفاده کنم؟؟
  12. ممنون منتها من تک کاره پرینتر میخوام. لطفا یک مدل با این خصوصیات معرفی کنید. لیزری هم باید شارز کرد؟ و ایا از جوهری دیرتر شارزش تموم میشه؟ممنون میشم یه توضیحی بدید من وارد نیستم.
  13. سلام من یک دستگاهه 3 کاره hp deskjet F2483 دارم که ازش اصلا راضی نیستم! اول اینکه تا یه مدت زمتن کوتاه استفاده نمیکنم زود شارزش تموم میشه! و اینکه کلا لرزش زیاد داره و کیفیت نداره! لطفا یک پرینتر نه 3 کاره معرفی کنید که کیفیت داشته باشه و اذیت نکنه.فقط برای پرینت نوشته میخوام نه عکس. و اینکه ایا لیزری بهتر از جوهری هست و ایا دیرتر از جوهری شارزش تموم میشه؟ بودجه هم تا 120-30 تومن. ترجیحا مارک اچ پی هم نباشه چون دیگه ازش زده شدم!
  14. سلام حقیقتش من جا ندارم که از اطلاعاتی که تو این هارد هست بک اپ بگیرم یا جایی کپی کنمشون. اگه با نرم افزار paragon partion manager به چند پارتیشن تبدیل کنم. احتمالش هست که اطلاعاتم بپره؟؟
×
×
  • اضافه کردن...