رفتن به مطلب

0123456

کاربر سایت
  • پست

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

759 بازدید کننده نمایه

دستاورد های 0123456

0

اعتبار در سایت

  1. سلام ! باز امدم من :) کسی می دونه چه طور میشه MW3 رو آنلاین بازی کرد اگه می دونه راهنمایی کنه لطفا ...
  2. سلام دوستان درست شد قبلا که گفتم من مک آدرس رو عوض کردم نشد اما حالا دو باره با نرم افزار TMAC عوض کردم تونستم یه اکانت جدید بسازم :clapping: :clapping: با تشکر از همه دوستان که راهنمایی کردن و زحمتشون دادم
  3. ___________________________________________________________________________ با تشکر از شما من قبلا این کار رو امتحان کردم(حتی مک آدرس رو هم عوض کردم)، اگه بخوام با اکانت قبلی وارد بشم که همون خطای قبلی رو می ده و اگه هم بخوام یه اکانت جدید بسازم خطا می ده که به سرور وصل نمیشه(که یه خطای دروغکی هست و حتی وقتی که بخوام بدون انvp یه اکانت بسازم با ز همین خطا رو می ده) عکس اروری که موقعه ساخت اکانت جدید می ده رو گزاشتم. حالا می خوام با نرم افزار Oracle VM VirtualBox یه ویندوز مجازی بسازم ببینم می تونم باش یه اکانت بسازم یا نه اگه شد که یعنی 100% سریال قطعات من رو بن کرده! ( 8-X 8-X که اگه اینطور باشه بد بختم من! 8-X 8-X ) باز هم تشکر از شما دوست عزیز!
  4. :( :( :( :( :( :( باشه مرسی از اینکه پیگیری کردین(البته یخورده عجیب غریب) یه تشکر هم از آقای حسینی وMR_MOHAMMAD
  5. (با عرض پوزش به دلیل این خنده!) پس ببخشید حالا من چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  6. سلام آقای حسینی خسته نباشید بررسی کردید !؟ چی شد؟؟؟ :-?
  7. آقای حسینی ایمیل و پسورد رو براتون فرستادم!!! با تشکر
  8. سلام لطفا کمک کنید من گیم رنجرم بن شده و هر کاری کردم درست نشد!!!!!! یعنی هم اکانت نو درست کردم هم اکانت های قدیمی رو امتحان کردم هم ویندوز و غیره ..... لطفا اگه کسی راه حلی داره بگه! (فکر کنم game ranger از کد قطعات سیستم برای banned کردن استفاده کنه،فک کنم!) این هم عکس اروری که میده:
×
×
  • اضافه کردن...