رفتن به مطلب

amir99ir

کاربر سایت
  • پست

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    تهران

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1114 بازدید کننده نمایه

دستاورد های amir99ir

25

اعتبار در سایت

  1. اینکه بگیم وضعیت اقتصادی در این دولت تفاوتی با اون دولت نداره به نظرم نشان دهنده مطلق عوام بودن است.
  2. اینترنت نامحدود کجا بود؟؟ زمان ایشون شما اینترنت 512 می خواستی بگیری باید 100 تا مدرک از دانشگاه و اداره و ... بیاری که نیاز علمی داری! وزیر می گفت برای کار علمی 128 کافیه بیشتر هم که نیاز نیست!! مخابرات خصوصی نشده و خصولتی شده اینکه مالکش کیه هم یک جستجو در گوگل می خواد فقط. زمان آن آقا داشتیم کره شمالی و ونزوئلا می شدیم کشور در ورطه سقوط بود. سال 91 گندم نداشتیم تو سیلو نون بدهیم دست مردم. با ماکت هواپیما و میمون هوا کردن دلمون خوش بود. بیشترین آمار واردات کشور سال 90 بود که 80 میلیارد دلار با نفت 100 دلاری دست بیل و چوب بستنی وارد کردیم.
  3. احتراماً توصیف شما از موضوع عوامانه است. شما چند دقیقه در رندر رو بی ارزش می دونی ولی حتماً 5 فریم در 100 فریم رو که بالای 60 اصلاً نیازی نیست رو بسیار مهم! شما امتیاز تست SSD رو مهمتر از عملکرد واقعی در رندر، تولید محتوی، تبدیل محتوی، فشرده سازی و غیره می دونی. من خودم CPU های AMD رو داشتم و مشکل خاصی تو هیچ برنامه ای ندیدم. اینکه سرعت گرافیکت کمتره بله کمتره توی نسل قبلی AMD نسبت به core i7 کمتره ولی تو Ryzen اینطوری نیست و اختلاف نهایتاً چند فریمه که اونم وقتی بهینه سازی بشه قطعاً به خاطر معماری قوی تر برتری با رایزن خواهد بود. اینکه رم ها توانایی اجرای فرکانس رو ندارند چه اهمیتی داره؟ شما نتیجه کار رو ببین حالا شده با SDRAM باشه یا DDR2 یا GDDR5 یا همین DDR4 یا هر چیز دیگه ای. ولی امان از تبلیغات اینتل از Sandy Bridge هیچ بهبود معماری خاصی نداشته فقط بهینه سازی بود مثلاً همه دیدیم 6700 با فرکانس یکسان هیچ مزیتی به 4790 نداشت ولی اینجا دوستان آنچنان تعریف و تمجید می کردند که فکر می کردی اسکایلیک چه غوغایی کرده بعد که گند خم شدن پیش اومد گفتند مشکلی نیست خوب پردازنده رو زیاد فشار ندید!! این تحلیل ها تنها افتادن پشت نظر عوام است. دوستان اپلی هم همینطور هستند. سامسونگ اگه کوچکترین امکانی رو گوشیش نباشه چپ و راست می کوبنش بعد اپل بلوتوث نداره می گن خب استفاده نکن! 4g قطع می شه می گن خب صبر کن درستش می کنند. 3.5 رو بر میداره می گن از اول هم نباید می گذاشت! عوام نباشیم ...
  4. مشکل از مادربورد و در حقیقت رگولاتورهای ولتاژ مادربورده که 1+4 فازیه و خنک کننده هم نداره. کیفیتشون هم پایینه فکر کنم نیکوس باشه که جز ضعیف ها است. دمای اینها که بالا میره به 100 درجه میرسه مادربورد برای بقای سیستم سرعت پردازنده رو به شدت میاره پایین تا رگولاتورها خنک بشوند. با 8320 و در صورتی که همه چی روی auto باشه اگه بازی از پردازنده استفاده زیادی بکنه خیلی سریع این اتفاق می افتد. شما با prime95 تست کن با hwinfo دمای auxiliary رو ببین چه بلای سرش میاد. تنها راهی که داری اینه که پردازنده رو تو بایوس undervolt کنی و توربو رو غیر فعال. اور رو هم بی خیال شو. خودم اینکار رو کردم راه دیگه اینکه روی vrm ها هیتسینگ بگذاری که من تجربه ای از اینکار ندارم.
  5. دوست عزیز کانفیگ من هم شبیه شماست: این مادربورد vrm های ضعیفی داره که با هشت هسته ای به شدت داغ می کنه واسه همین دماش از یه حدی بالاتر بره cpu ولتاژه خودشو شدید میندازه که سیستم نابود نشه و بعد که دما اومد پایین دوباره سرعت بر میگرده بالا. شما اولا اینکه ببین با HWINFO چک کن ببین دمای Auxiliary کی به 100 میرسه اون همون موقعیه که سرعت به شدت کم می شه برای حفظ سیستم. اولاً پاورت باید با کیفیت باشه که خیلی نوسان ولتاژ به سیستم نده و به نظرم با این گرافیک حداقل 40 آمپر باید روی 12 ولت داشته باشی. ثانیاً کیست باید حتماً جریان ورودی از بغل داشته باشه که هوا بخوره به vrm ها . اور اصلاً نکن و از فن استاک استفاده کن چون طراحی بورد طوریه که جریان هوای فن استاک به پایین پخش میشه روی vrmها. و اما مهمترین نکته اینه که توربو رو خاموش کن و تا میتونی cpu رو undervolt کن. من خودم روی کلاک 3500 با توربو خاموش روی 1.14 استیبل شد و حتی توی prime95 هم دمای auxiliary از 92 بالاتر نمیره و هیچ مشکلی پیش نمیاد. تا 3700 هم میتونی با ولتاژ 1.18 یا 1.20 استیبلش کنی که vrm ها توی تست های torture و به 100 میرسه ولی توی بازی بعیده. بالای 3700 اصلاً توصیه نمی کنم با این مادربورد به خاطر چند درصد افزایش سرعت سیستم به شدت ناپایدار میشه. نکته دیگه اینکه ماکسیمم دمای پردازنده توی بایوس رو از 60 بالاتر نزن.
  6. دوست عزیز ممکنه مشکل از SSD شما باشد. اگه چیپستش SandForce باشه این مشکل خیلی پیش میاد.
  7. متأسفانه مزیت خاصی نسبت به 1150 نداره. در حقیقت توی گیم ها 6700K حدود 4 درصد ضعیف تر از 4790K نشون داده که واسه همین بعضی سایت ها توی تست از 4770K استفاده کردند. در مورد قیمت هم خود CPU حدود 25 درصد گرونتره رم هاش هم گرونتره با وجود اینکه در عمل DDR4 نتونسته افزایش کارآیی داشته باشه. اگر می خواهید به اندازه 1151 هزینه کنید به نظر من 5820 و سوکت 2011 گزینه خیلی بهتری است و گرنه همچنان 1150 گزینه بهتری است.
  8. دوست عزیز کارت pcie3 روی pcie1 هم نصب می شود و به خوبی کار می کند، اصلاً این حرفها نیست. در مورد اینکه از تمام قدرت کارت استفاده نشه هم اختلاف pcie3 و pcie2 تنها در کارت های خیلی رده بالا مثل 980 و 290 در حد کمتر از 10 درصد ممکنه خودشو نشون بده و در مورد 960 مشکلی وجود ندارد. CPU شما هم قدرتش کاملاٌ در حد کارت شماست.
  9. کارت های AMD توان پردازشی بسیار بالاتری دارند در قیمت مشابه اما به دلیل اینکه بازی ها برای NVIDIA بهینه سازی می شود و تیم سبز نیز کارت های خود را به گونه ای طراحی می کند که بهترین کارایی با بازی های موجود و مطرح بدست آید، معمولاً از نظر پرفورمنس سبزها بهتر هستند. اما با تغییر شرایط بهینه سازی ها کم اثر شده و کارت های AMD قدرت واقعی خود را نشان می دهد.
  10. نتایج این نظر رو تأیید می کند که تیم سبز کارت ها رو براساس بازی ها و شرایط موجود بهینه سازی می کند ولی کارت های AMD توان عملیاتی بالاتری دارند. تغییر شرایط، بهینه سازی های NVIDIA رو کم اثر می کنه و اینجاست که قدرت عملیاتی کارت های قرمز خودش رو نشان می دهد.
  11. دوست من تنها راه ممکن و اصولی همینه که شما فرمودی. که به نظر من بهترین راه از نظر اجرا اینه که دادن قیمت زیر پایه، و اظهار هرگونه نظر ولو اسپم آزاد باشه. اون موقع اگر کسی قیمت پرت داد دوستانی که با انصاف و دلسوز هستند در همون تاپیک فروشنده قضیه رو مطرح می کنند و فروشنده هم حق هیچ اعتراضی نخواهد داشت.
  12. دوستان به نظر من بهترین راه برای اینکه موضوع حل بشه اینه که رفتار دموکراتیک و آزاد در پیش گرفته بشه: اول اینکه این قانون مسخره ممنوع بودن دادن قیمت زیر قیمت پایه برداشته بشه. در این صورت اگر شما مثلاً گفتی من می خوام 8800 رو 250 بفروشم من می تونم بیام بگم آقا من 50 می خرم اینجاست که کاربر تازه وارد که تاپیک رو می خونه یه کم موضوع دستش میاد. دوم اینکه نظردادن آزاد بشه یعنی اگه آقایی اومد گفت من می خواه 4850 رو 300 بفروشم من بتونم بیام در همون تاپیک بگم آقا کارت شما به نظر من 150 هم نمی ارزه و بعد شخص دیگری بگه 180 ارزش داره و ... نه اینکه اگر من نظر دادم به من حمله بشه که آقا به شما چه ربطی داره!!؟ هر کس آزاد باشه در هر تاپیکی هر نظری خواست بده...اون موقع واقعیت کم کم هویدا می شه...
  13. دوست عزیز این لینکی که شما گذاشتی 6670 است نه 6770 که فرق بسیار با هم دارند.....
×
×
  • اضافه کردن...