رفتن به مطلب

راهنمایی در مورد قاب کیس خریداری شده از لیون کامپیوتر


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

با سلام
دوستان در فروش ویژه لیون کامپیوتر در تاریخ 28 اسفند یکعدد کیس گرین Z2 هانر خریدار کردم که حضوری ازشون تحویل گرفتم
در حین تحویل گرفتن دیدم در کیس از زیر و رو چسب هاش باز شده و چندین بار به مسئول فروشگاه هم گفتم نباید اینگونه باشه ، با صحبتهایی که شد تضمین دادن که کیس نو هست و بعد از بررسی ظاهری هم موردی ندیدم
الان کیس رو سیستم داخلش بستم کنترلر فن شماره 2 کیس فقط حالت زیاد و خاموش کار میکنه و حالت سرعت کم کار نمیده و بصورت خاموش عمل میکنه
ضمنا وقتی گوشی رو به فرونت ها پنل  ورژن 2 کیس(پورت های USB2) وصل میکنم  فقط گوشی شارژ میشه و به هیچ عنوان اجازه دسترسی به حافظه داخلی داده نمیشه ولی وقتی به USB3 جلوی کیس وصل میکنم کاملاً سالم هست و موردی نداره
دوستان نظر و راهنمایی دارن ممنون میشم بفرمایند من چه کنم
با سپاس
 

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

این واقعا مشکلی که حل شدنی نیست

به نظر من کیس رو برای تعویض برگشت بدید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

الان دارم نیگاه میکنم می بینم قاب بالایی کیس پرچ شده  و پیچی  نیست و امکان باز کردنش هم به این راحتی ها نیست متاسفانه
واقعاً موندم چیکار کنم
راهی چیزی نداره ؟

 

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام.پس از پایان تعطیلات کیس رو برای گارانتی ارسال کنید. همکاران بنده مشکل شما رو حل می کنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 3 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

سلام.پس از پایان تعطیلات کیس رو برای گارانتی ارسال کنید. همکاران بنده مشکل شما رو حل می کنند.

امکانش هست فقط فرونت پنل کیس باز بشه و بیارم ؟ منظور همون قسمت کنترلر فن ها هست
خود کیس رو دردسر داره واقعاً اوردنش

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 دقیقه قبل، mInI_ClockEr گفته است :

امکانش هست فقط فرونت پنل کیس باز بشه و بیارم ؟ منظور همون قسمت کنترلر فن ها هست
خود کیس رو دردسر داره واقعاً اوردنش

اشکالی نداره. در این صورت باید خود بنده حضور داشته باشم. من شنبه 17 فروردین در خدمتتون هستم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

اشکالی نداره. در این صورت باید خود بنده حضور داشته باشم. من شنبه 17 فروردین در خدمتتون هستم.

بسیار ممنون از لطفتون
قبل اومدن  هماهنگ میکنم
با سپاس

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...