رفتن به مطلب

پشتیبانی بی نظیر Asus


Alirezatha
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

بنده مشکلی با سیستم نورپردازی هماهنگ مادربرد ایسوسم تحت نام aura sync داشتم که توی همین فروم هم تاپیکی زدم و راهنمایی خواستم ولی خوب مشکلم حل نشد به پشتیبانی ایسوس ایمیل زدم و کمک خواستم در عین حال که انتظار داشتم پاسخ ندن یا خیلی دیر پاسخ بدن ولی در کمال تعجب در کمتر از 24 ساعت پاسخ ایمیلمو دادن و گفتن فلان کار و فلان کار رو بکن اگر حل شد که خوش به حالت ولی اگر مشکلت حل نشد یه شماره موبایل، روز و ساعت بهمون بده باهات تماس بگیریم مشکلتو حل کنیم من هم اولا چون ایران بودیم و تحریم هستیم و از طرفی مشکلم اونقدرا جدی نبود شمارمو براشون نفرستادم و تصمیم گرفتم ویندوز عوض کنم ولی فرداش بهم ایمیل زدن گفتن مشکلت حل شد؟ اگر حل نشد چرا شماره نفرستاد؟ 

 

خلاصه هر چند مشکلم حل نشد ولی خیلی لذت بردم و به نظرم همچین برندی واقعا قابل احترامه البته نا گفته نمونه مشابه همچین مواردی رو قبلا در شرکت هایی مثل گرین، پانا و دیجیکالا در ایران هم دیده بودم 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

منم ی مشکلی با aura sync دارم اما چون زبانم خوب نیست هنوز بهشون پیام ندادم

مشکلم اینه که دو تا کارت rx470 strix دارم که یکیش فقط نورش رو میتونم تنظیم کنم ، (در کل 6 کارت روی سیستمه که 2 تاش ایسوس هست)

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خیلی هم عالی💪

البته ناگفته نماند با این قیمتای سوپر تخیلی که برخی محصولات ایسوز داره بردارن تکنیسنم بفرستن دم در خونه بازم تو کت آدم نمیره  !!! 😅

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Alirezatha گفته است :

بنده مشکلی با سیستم نورپردازی هماهنگ مادربرد ایسوسم تحت نام aura sync داشتم که توی همین فروم هم تاپیکی زدم و راهنمایی خواستم ولی خوب مشکلم حل نشد به پشتیبانی ایسوس ایمیل زدم و کمک خواستم در عین حال که انتظار داشتم پاسخ ندن یا خیلی دیر پاسخ بدن ولی در کمال تعجب در کمتر از 24 ساعت پاسخ ایمیلمو دادن و گفتن فلان کار و فلان کار رو بکن اگر حل شد که خوش به حالت ولی اگر مشکلت حل نشد یه شماره موبایل، روز و ساعت بهمون بده باهات تماس بگیریم مشکلتو حل کنیم من هم اولا چون ایران بودیم و تحریم هستیم و از طرفی مشکلم اونقدرا جدی نبود شمارمو براشون نفرستادم و تصمیم گرفتم ویندوز عوض کنم ولی فرداش بهم ایمیل زدن گفتن مشکلت حل شد؟ اگر حل نشد چرا شماره نفرستاد؟ 

 

خلاصه هر چند مشکلم حل نشد ولی خیلی لذت بردم و به نظرم همچین برندی واقعا قابل احترامه البته نا گفته نمونه مشابه همچین مواردی رو قبلا در شرکت هایی مثل گرین، پانا و دیجیکالا در ایران هم دیده بودم 

سلام دوست عزیز

بنده هم انتظار نداشتم این چنین پیگیرانه برخورد داشته باشن ولی خب یک برند در سطح جهانی باید به همین روال عمل کنه وگرنه نمیتونه رقابت کنه.البته اگر شماره موبایلی چیزی میدادی احتمالا قضیه فرق میکرد

من خودم چند روز پیش بخاطر یه مشکل توی بازی battlefield v رفتم سراغ پشتیبانی EAوشروع کردم به چت کردن اول بسم الله تا مشکلو براش گفتم(که بسیار هم عجیب ونادره این مشکل) گفت خیلی دلم میخاد کمکت کنم اما بخاطر قوانین وتحریم واز این دست مسائل متاسفم!!!!!!گفتم خب من اون موقع که میخاستم یه پول هنگفت بدم واین بازی رو بخرم خبری از تحریم نبود اما حالا که این چنین مشکلی داره تحریم مانع میشه؟؟!!!که خب بازم جواب درستی نداد منم عصبانی شدم ومساله تموم شد ومشکل منم هنوز پابرجاست.

از این بابت فکر نمیکنم ایسوس هم بعد از پی بردن به ایرانی بودن مشابه با روال عادیش برخورد کنه وبا یه متاسفم کار رو فیصله میده.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، alimogharehabed گفته است :

سلام دوست عزیز

بنده هم انتظار نداشتم این چنین پیگیرانه برخورد داشته باشن ولی خب یک برند در سطح جهانی باید به همین روال عمل کنه وگرنه نمیتونه رقابت کنه.البته اگر شماره موبایلی چیزی میدادی احتمالا قضیه فرق میکرد

من خودم چند روز پیش بخاطر یه مشکل توی بازی battlefield v رفتم سراغ پشتیبانی EAوشروع کردم به چت کردن اول بسم الله تا مشکلو براش گفتم(که بسیار هم عجیب ونادره این مشکل) گفت خیلی دلم میخاد کمکت کنم اما بخاطر قوانین وتحریم واز این دست مسائل متاسفم!!!!!!گفتم خب من اون موقع که میخاستم یه پول هنگفت بدم واین بازی رو بخرم خبری از تحریم نبود اما حالا که این چنین مشکلی داره تحریم مانع میشه؟؟!!!که خب بازم جواب درستی نداد منم عصبانی شدم ومساله تموم شد ومشکل منم هنوز پابرجاست.

از این بابت فکر نمیکنم ایسوس هم بعد از پی بردن به ایرانی بودن مشابه با روال عادیش برخورد کنه وبا یه متاسفم کار رو فیصله میده.

 

والا بنده چند وقت پیش برای تغییر ایمیلم تو اریجین به مشکل برخوردم وبا پشتیبانی وارد چت شدم دمش گرم با توضیحات کامل ایمیلمو عوض کرد.حالا بحث تحریم اصلا نبود ولی به هرحال حق باشماست ما رو تو همه جا تحریم کردن و واقعا نامردیه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 ساعت قبل، alimogharehabed گفته است :

سلام دوست عزیز

بنده هم انتظار نداشتم این چنین پیگیرانه برخورد داشته باشن ولی خب یک برند در سطح جهانی باید به همین روال عمل کنه وگرنه نمیتونه رقابت کنه.البته اگر شماره موبایلی چیزی میدادی احتمالا قضیه فرق میکرد

من خودم چند روز پیش بخاطر یه مشکل توی بازی battlefield v رفتم سراغ پشتیبانی EAوشروع کردم به چت کردن اول بسم الله تا مشکلو براش گفتم(که بسیار هم عجیب ونادره این مشکل) گفت خیلی دلم میخاد کمکت کنم اما بخاطر قوانین وتحریم واز این دست مسائل متاسفم!!!!!!گفتم خب من اون موقع که میخاستم یه پول هنگفت بدم واین بازی رو بخرم خبری از تحریم نبود اما حالا که این چنین مشکلی داره تحریم مانع میشه؟؟!!!که خب بازم جواب درستی نداد منم عصبانی شدم ومساله تموم شد ومشکل منم هنوز پابرجاست.

از این بابت فکر نمیکنم ایسوس هم بعد از پی بردن به ایرانی بودن مشابه با روال عادیش برخورد کنه وبا یه متاسفم کار رو فیصله میده.

 

درود بر دوستان

Asus برند عالیه  ولی خب قیمت هاش تو ایران فضاییه ولی انصافا کیفیت ساخت محصولاتش نسبت به عده ای از رقبا واقعا بسایر بالا و عالی تر هست و خب معمولا محصولات خارجی و مربوط به بلاد کفر معمولا در زمینه مشتری مداری و گارانتی و وارانتی و کلا هرچی مربوط به این زمینه ها میشه ، سعی میکنن بهترین برخورد و عملکرد رو داشته باشن بر خلاف خیلی از وطنی ها؟!!

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، DPSYS گفته است :

درود بر دوستان

Asus برند عالیه  ولی خب قیمت هاش تو ایران فضاییه ولی انصافا کیفیت ساخت محصولاتش نسبت به عده ای از رقبا واقعا بسایر بالا و عالی تر هست و خب معمولا محصولات خارجی و مربوط به بلاد کفر معمولا در زمینه مشتری مداری و گارانتی و وارانتی و کلا هرچی مربوط به این زمینه ها میشه ، سعی میکنن بهترین برخورد و عملکرد رو داشته باشن بر خلاف خیلی از وطنی ها؟!!

در مورد عدم پاسخگویی به علت تحریم ها هم خدمتتون عرض کنم که خب وقتی با همه دنیا دشمنیم و بر همه مرگ میفرستیم،  اونا هم بدون هیچ قسم و قرآنی پابند قوانینشون هستند و معلومه که جوابمون رو نمیدن؟!!

وقتی مشت ها رو گره می کنیم باید فکر ضربات متقابل حریف هم باشیم!

 

بله همینطوره درست میفرمایید.

خیلی نمیشه اشکالی وارد کرد به محدودیت های بوجود اومده اما خب این شرکت ها به طرق غیر رسمی اقدام به ایجاد شعبه ونمایندگی تو ایران میکنن(مثلا خود ایسوس یکیش)وبازار ایران روهم از دست نمیدن وفروششون رو اینجا هم مشابه با سایر جاهای دنیا اهمیت براش قائل میشن.همین عزیزان ایسوس ایران آقای مسلمی وحیدری ودوستان و.. دفتر در عین حال رسمی ولی غیر رسمی وخودجوش O.oایسوس هستن!!!

بازم میگم این محدودیت ها ثمره یکسری اقدامات,موضع گیری ها و..هست که پاسخ متقابلی دریافت کرده ولی وقتی به این شکل ودر این حجم گسترده شرکت ها  برای فروش بیشتر بلدن دور بزنن محدودیت ها رو  برای پشتیبانی هم همین روال رو باید دنبال کنن که نمیکنن.

خلاصه امر اینکه بد موقعیتی گیر افتادیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، DPSYS گفته است :

 

دوست عزیز لطف کنید مسایل تاپیک رو وارد بحث های سیاسی نکنید ممنونم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

پارسال ماه رمضون بود که ساپورت ایکس باکس خیلی کمکم کرد و حتی یادمه یه لینک بهم داد و شماره پیگیری هم داد که با اون لینک دیگه تو صف پشتیبانی نمونم و کد پیگیری رو هم به هر اپراتوری بدم که سریع بفهمه داستان چی بوده.

امسال حقیقتا نمیدونم اوضاع به چه روالی پیش بره. الان که ایکس باکس همینجوریشم به رومون مسدوده و با dns وصل میشم و بازی میکنم.

بازم دم ایسوس گرم که تو این مکافات بازم هوای مارو داره. البته ایسوس بالذات یه برند تایوانیه و قاعدتا خودشو قاطی این سیاسی بازیا نمیکنه و اینکه در ایران هم نمایندگی رسمی داره و مثل اینتل نیست.

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

تو دنیا - مادامی که کسی نفهمه ایرانی هستید - کمکتون می کنند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 22 ساعت قبل، alimogharehabed گفته است :

بله همینطوره درست میفرمایید.

خیلی نمیشه اشکالی وارد کرد به محدودیت های بوجود اومده اما خب این شرکت ها به طرق غیر رسمی اقدام به ایجاد شعبه ونمایندگی تو ایران میکنن(مثلا خود ایسوس یکیش)وبازار ایران روهم از دست نمیدن وفروششون رو اینجا هم مشابه با سایر جاهای دنیا اهمیت براش قائل میشن.همین عزیزان ایسوس ایران آقای مسلمی وحیدری ودوستان و.. دفتر در عین حال رسمی ولی غیر رسمی وخودجوش O.oایسوس هستن!!!

بازم میگم این محدودیت ها ثمره یکسری اقدامات,موضع گیری ها و..هست که پاسخ متقابلی دریافت کرده ولی وقتی به این شکل ودر این حجم گسترده شرکت ها  برای فروش بیشتر بلدن دور بزنن محدودیت ها رو  برای پشتیبانی هم همین روال رو باید دنبال کنن که نمیکنن.

خلاصه امر اینکه بد موقعیتی گیر افتادیم.

درود

باهاتون موافقم...

اینجا همه چیز مافیایی شده و ما هم دستمون به جایی نمیرسه! حالا اگه من و شما بخواین از این کارها بکنیم مگه کسی میزاره؟!!

در 22 ساعت قبل، Alirezatha گفته است :

دوست عزیز لطف کنید مسایل تاپیک رو وارد بحث های سیاسی نکنید ممنونم

دوست گرامی قصدم خراب کردن یا به بیراهه کشوندن تاپیک شما نیست... هرچند مدیران و ناظران گرامی زحمتش رو کشیدن!

ادامه اش نمیدم ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

اگر ادامه به دادی مشکل شما به نمایندگی در تهران واگذار می شد مشکل حل می شد ایسوس بهترين هَست فقط گرافیک هاش اگه گلوگاه بشن نابود میشن بعد مدت کمی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

متاسفانه اینقدر ما ایرانیا تو کشورمون از این برخوردها کم دیدیم که با دیدن چنین برخوردهای کاملا طبیعی از سوی سازنده ها به وجود میایم.

بارها از تو اخبار شنیدیم که فلا ماشین ساز (تویوتا، فولکس واگن) به خاطر عیب در فلان قطعه فراخوان داده برای جمع آوری ماشین هاش و رفع

مشکلاتشون در کوتاه ترین زمان ممکن، یاد اون زمانی تو ایران می افتم که به خاطر اشتباه خیلی فاحش یکی از تولیدکنندگان داخلی خیلی ها ماشینشون

سوخت و خیلی ها هم جونشو نو از دست دادن!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، amir1155 گفته است :

اگر ادامه به دادی مشکل شما به نمایندگی در تهران واگذار می شد مشکل حل می شد ایسوس بهترين هَست فقط گرافیک هاش اگه گلوگاه بشن نابود میشن بعد مدت کمی 

مشکل خوشبختانه  با تعویض ویندوز حل شد.

در 2 دقیقه قبل، Nsm1000 گفته است :

درود

متاسفانه اینقدر ما ایرانیا تو کشورمون از این برخوردها کم دیدیم که با دیدن چنین برخوردهای کاملا طبیعی از سوی سازنده ها به وجود میایم.

بارها از تو اخبار شنیدیم که فلا ماشین ساز (تویوتا، فولکس واگن) به خاطر عیب در فلان قطعه فراخوان داده برای جمع آوری ماشین هاش و رفع

مشکلاتشون در کوتاه ترین زمان ممکن، یاد اون زمانی تو ایران می افتم که به خاطر اشتباه خیلی فاحش یکی از تولیدکنندگان داخلی خیلی ها ماشینشون

سوخت و خیلی ها هم جونشو نو از دست دادن!

بعضی شرکت ها واقعا اذیت میکنن ولی نمیشه این رو به همه تعمیم داد شرکت های زیاد دیدم که بسیار پیگیر بودند مثل ایسوس

مثل گارانتی بی نظیر پانا

مثل isp سابقم فن آوا

و حتی یه مورد کلاهبرداری که ازم شد و طی حالا شکایاتی که شد و پیگیر بودن نهاد های مربوطه که به زودی تاپیکش رو خواهم زد

به طور کلی به نظرم هر جایی رقابت سالم باشه(نه مثل خودرو سازی که یه مافیا بزرگ پشتش هست و دولت کاملا حمایتش میکنه) خدمات به طرز بسیار خوبی سطحشون بالا میره که بار ها این موضوع رو به چشم دیدم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...