رفتن به مطلب

گارانتی گرین


Recommended Posts

سلام دوستان بنده یه کولر گرین green 360 evo

خریدم بعد مدتی پمپش از کار افتاده بردم گارانتی ۷روز اونجا بوده برای تعمیر بعد ازینکه کلی پروژه رو دستم موند و برگشت خورد کولر و رفتم گرفتم

۷۰ت هم دادم خمیر سیلیکون خریدم

زدم به سیستم یه بوق جدید میزد مادربرد ۴تا بوق سرچ کردم ارور مال کولر بود ویندوز بالا نمیومد گفتم مگه میشه سوکت پمپ رو از مین جدا کردم ویندوز بالا اومد ولی خب حرارتش همینجوری رفت بالا خاموشش کردم

حالا میخوام بگم که بعداز ۷ روز پمپ خراب بهم دادن که فیش پمپش حتی باعث شده مین به مشگل بخوره

خودم حضوری رفتم هزینه کردم بردم گارانتی با هزینه خودم رفتم گرفتم ۷۰ت خمیر هم رفت رو هوا بنظرتون الان گارانتی گرین معتبره؟قطعاتشون قابل اعتماده؟از کار افتادگی بنده رو اینا جوابگو هستن؟

کسی میتونه بهم پیشنهادی در این رابطه بده بهم اطلاع بده مرسی

09367145699

 

  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ای بابا چقدر پست در مورد گارانتی گرین میزنن بچه ها منم همین مدل دارم اگه اینطوریه بفروشمش برم سمت مدلها دیگه :|

@GREEN Support

ویرایش شده توسط Golds
لینک به دیدگاه
Share on other sites

منم یه 1060 msi دارم فنش یکم صدا میده خواستم ببرم برا تعویض ،اگه قراره بدتر بشه . پس منم نبرم

دوستان کسی تجربه از گرین و گارانتیش داره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۴/۱۱ در 20:04، V.j گفته است:

سلام دوستان بنده یه کولر گرین green 360 evo

خریدم بعد مدتی پمپش از کار افتاده بردم گارانتی ۷روز اونجا بوده برای تعمیر بعد ازینکه کلی پروژه رو دستم موند و برگشت خورد کولر و رفتم گرفتم

۷۰ت هم دادم خمیر سیلیکون خریدم

زدم به سیستم یه بوق جدید میزد مادربرد ۴تا بوق سرچ کردم ارور مال کولر بود ویندوز بالا نمیومد گفتم مگه میشه سوکت پمپ رو از مین جدا کردم ویندوز بالا اومد ولی خب حرارتش همینجوری رفت بالا خاموشش کردم

حالا میخوام بگم که بعداز ۷ روز پمپ خراب بهم دادن که فیش پمپش حتی باعث شده مین به مشگل بخوره

خودم حضوری رفتم هزینه کردم بردم گارانتی با هزینه خودم رفتم گرفتم ۷۰ت خمیر هم رفت رو هوا بنظرتون الان گارانتی گرین معتبره؟قطعاتشون قابل اعتماده؟از کار افتادگی بنده رو اینا جوابگو هستن؟

کسی میتونه بهم پیشنهادی در این رابطه بده بهم اطلاع بده مرسی

09367145699

 

نمایش  

سلام. شماره پذیرش دستگاهتون رو لطف کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۴/۱۱ در 21:07، GREEN Support گفته است:

سلام. شماره پذیرش دستگاهتون رو لطف کنید.

نمایش  

میشه بدونم چرا مشگل حل که نشد بدتر هم شد الان یک هفته س منتظرم واقعا اینجوری بشه باید؟تعمیر نشده که هیچی سکوت برق پمپ هم به مادربرد من مشگل وارد کرد

۳۳۰۴۴

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۴/۱۱ در 20:15، rahyarpaul گفته است:

منم یه 1060 msi دارم فنش یکم صدا میده خواستم ببرم برا تعویض ،اگه قراره بدتر بشه . پس منم نبرم

دوستان کسی تجربه از گرین و گارانتیش داره

نمایش  

گارانتی شون پیگیری میکنه مشکل تون رو  اگر شامل گارانتی باشه/ من خودم واترکولر ام فرستادم گارانتی پیگیری کردن و تست کردن .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ایشون  همون روز تشریف آوردن و همکاران بنده در خدمتشون بودن. کولر ایشون از همون اول کاملا سالم بوده و همکاران بنده تنها کولر ایشون رو سرویس کرده بودن. کولر در حضور خودشون تست و تحویلشون شد. حدس میزنیم خطای انسانی یا مشکل مربوط به مادربرد باعث ایجاد این مشکل شده. 

  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۴/۱۳ در 16:00، GREEN Support گفته است:

ایشون  همون روز تشریف آوردن و همکاران بنده در خدمتشون بودن. کولر ایشون از همون اول کاملا سالم بوده و همکاران بنده تنها کولر ایشون رو سرویس کرده بودن. کولر در حضور خودشون تست و تحویلشون شد. حدس میزنیم خطای انسانی یا مشکل مربوط به مادربرد باعث ایجاد این مشکل شده. 

نمایش  

سلام خسته نباشین

بنده مشگلم هنوز حل نشده بهتون زنگ هم زدم اما....نتیجه نگرفتم

بهترین کار تهیه کولر جدید چون واقعا ارزش اینهمه رفت و برگشت و خمیر هدر دادن رو نداشت

یبار فرستادم گارانتی ۱۵۰ت هزینه برام برداشت

با اینکه ۲۰کیلومتر تا گارانتی بیشتر فاصله ندارم

مشگل برق سوکت و پمپ داره

ممنون که رسیدگی شد اما حل نشد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۴/۱۷ در 18:13، V.j گفته است:

سلام خسته نباشین

بنده مشگلم هنوز حل نشده بهتون زنگ هم زدم اما....نتیجه نگرفتم

بهترین کار تهیه کولر جدید چون واقعا ارزش اینهمه رفت و برگشت و خمیر هدر دادن رو نداشت

یبار فرستادم گارانتی ۱۵۰ت هزینه برام برداشت

با اینکه ۲۰کیلومتر تا گارانتی بیشتر فاصله ندارم

مشگل برق سوکت و پمپ داره

ممنون که رسیدگی شد اما حل نشد

نمایش  

تماسی با بنده حاصل نشده. یک ریال از هزینه هایی که کردید به حساب گرین و گارانتی گرین واریز نشده.

همانطور که خودتون در جریان هستید کولر در حضور خودتون تست شد. کولر شما از نظر واحد کنترل کیفیت ما سالمه. در صورت نیاز سیستمتون رو به گارانتی گرین منتقل کنید تا تست ها روی سیستم خودتون انجام بشه.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
  در ۱۳۹۸/۴/۱۸ در 04:41، GREEN Support گفته است:

تماسی با بنده حاصل نشده. یک ریال از هزینه هایی که کردید به حساب گرین و گارانتی گرین واریز نشده.

همانطور که خودتون در جریان هستید کولر در حضور خودتون تست شد. کولر شما از نظر واحد کنترل کیفیت ما سالمه. در صورت نیاز سیستمتون رو به گارانتی گرین منتقل کنید تا تست ها روی سیستم خودتون انجام بشه.

نمایش  

خدایی کاری ندارم اما تا این حد همکاری رو کدوم شرکت گارانتی کننده در ایران داره ؟!!!

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۴/۱۸ در 04:41، GREEN Support گفته است:

تماسی با بنده حاصل نشده. یک ریال از هزینه هایی که کردید به حساب گرین و گارانتی گرین واریز نشده.

همانطور که خودتون در جریان هستید کولر در حضور خودتون تست شد. کولر شما از نظر واحد کنترل کیفیت ما سالمه. در صورت نیاز سیستمتون رو به گارانتی گرین منتقل کنید تا تست ها روی سیستم خودتون انجام بشه.

نمایش  

اره واقعا دستتون درد نکنه فقط نمیدونم چرا مجبور شدم کولر جدید بخرم😅

این کولر هم یادگادی نگه میدارم از شرکت گرین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۴/۱۸ در 07:01، Uranium گفته است:

خدایی کاری ندارم اما تا این حد همکاری رو کدوم شرکت گارانتی کننده در ایران داره ؟!!!

نمایش  

اره واقعا دستشون درد نکنه  

فقط زمان خیلی از دستشون در میره ۵روز کنترل کیفیت برای یه کولری که باز هم نشده

 درجریان نیستن سیستم هایی که این کولر رو میخرن اکثرا کارشون رندرینگ و اورکلاکه وزمان براشون مهمه

باتشکر از طرفداریتون

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۴/۱۱ در 20:15، rahyarpaul گفته است:

منم یه 1060 msi دارم فنش یکم صدا میده خواستم ببرم برا تعویض ،اگه قراره بدتر بشه . پس منم نبرم

دوستان کسی تجربه از گرین و گارانتیش داره

نمایش  

ببر ولی انتظار زیادی نداشته باش ازشون

فقط امیدوارم مث من یه خرج نندازه رو دستت هزینه رفت و برگشت ۳بار و هدر دادن خمیر اونم ۲بار ۷۰ت 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۴/۱۱ در 20:15، rahyarpaul گفته است:

منم یه 1060 msi دارم فنش یکم صدا میده خواستم ببرم برا تعویض ،اگه قراره بدتر بشه . پس منم نبرم

دوستان کسی تجربه از گرین و گارانتیش داره

نمایش  

منم یه 1060 اک خریدم کویل واین داشت حضوری بردم گارانتی  بعد از 7 روز گفتن صدایی مشاهده نشد !

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۴/۲۳ در 16:12، V.j گفته است:

ببر ولی انتظار زیادی نداشته باش ازشون

فقط امیدوارم مث من یه خرج نندازه رو دستت هزینه رفت و برگشت ۳بار و هدر دادن خمیر اونم ۲بار ۷۰ت 

نمایش  

 

  در ۱۳۹۸/۴/۲۳ در 16:24، mohammadhossein گفته است:

منم یه 1060 اک خریدم کویل واین داشت حضوری بردم گارانتی  بعد از 7 روز گفتن صدایی مشاهده نشد !

نمایش  

پس نبرم  چون صداش هنگام لود بالا ،میاد

هر موقع عین تراکتور صدا داد اونموقع ببرم. و دست به دعا بشم که از بین نره.

تا حالا تنها یه بار کارم به گارانتی افتاده اونم مادیران بود 5 سال قبل یه lg 22 داشتم مدلش دقیق یادم نیست،یهمشکل تو رنگش رخ داده یود حضوری اومد دید ،گفت تولید این متوقف شده و دیگه این مدلو نداریم یه ips 226 دید،نو هم بود 2 سال گارانتی داشت ،گفت خداحافظ.گفت میخوای 100 تومن بیشتتر بده برات 3d بدم ،دیدم کاری با 3d ندارم.گفتم نیازی نیست.

دیگه کارم به گارانتی نخورده .نمیدونم الان lg چجور شده ولی ای کاش همه گارانتیا همینجوری بودن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...
  در ۱۳۹۸/۴/۱۱ در 21:07، GREEN Support گفته است:

سلام. شماره پذیرش دستگاهتون رو لطف کنید.

نمایش  

سلام. خسته نباشید . 

اقا من یک مادربورد B350 gaming plus msi برداشتم. از روز اول یک هارد ام تو انداختم روش. حالا خیلی وقتا خاموش میکنم سیستم رو وقتی میاد بالا فقط هارد ساتا رو میشناسه ! 

از یک طرف بعضی وقتا باطری رو در میارم میزنم جا درست میشه و بعضی وقتا خود هاردو باید درارم بزنم جا ! با هارد ساتا و اس اس دی هیچ مشکلی نداره. میخواستم ببینم میدونید داستان از چه قراره ؟

اپدیت بایوسو فریمور هاردو اینا انجام دادم حل نشده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۶/۶ در 05:06، sisaco گفته است:

سلام. خسته نباشید . 

اقا من یک مادربورد B350 gaming plus msi برداشتم. از روز اول یک هارد ام تو انداختم روش. حالا خیلی وقتا خاموش میکنم سیستم رو وقتی میاد بالا فقط هارد ساتا رو میشناسه ! 

از یک طرف بعضی وقتا باطری رو در میارم میزنم جا درست میشه و بعضی وقتا خود هاردو باید درارم بزنم جا ! با هارد ساتا و اس اس دی هیچ مشکلی نداره. میخواستم ببینم میدونید داستان از چه قراره ؟

اپدیت بایوسو فریمور هاردو اینا انجام دادم حل نشده

نمایش  

@MSI Support

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۴/۱۸ در 07:01، Uranium گفته است:

خدایی کاری ندارم اما تا این حد همکاری رو کدوم شرکت گارانتی کننده در ایران داره ؟!!!

نمایش  

تقریبا هیچ شرکتی، به جرات میگم جز گرین بقیه گارانتی کننده ها شیوه ی کاریشون اینطوری که میگن درست نمیشه که نمیشه بزن به چاک😁

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۶/۶ در 05:06، sisaco گفته است:

سلام. خسته نباشید . 

اقا من یک مادربورد B350 gaming plus msi برداشتم. از روز اول یک هارد ام تو انداختم روش. حالا خیلی وقتا خاموش میکنم سیستم رو وقتی میاد بالا فقط هارد ساتا رو میشناسه ! 

از یک طرف بعضی وقتا باطری رو در میارم میزنم جا درست میشه و بعضی وقتا خود هاردو باید درارم بزنم جا ! با هارد ساتا و اس اس دی هیچ مشکلی نداره. میخواستم ببینم میدونید داستان از چه قراره ؟

اپدیت بایوسو فریمور هاردو اینا انجام دادم حل نشده

نمایش  

سلام 

در بخش MSI  و قسمت پرسش و پاسخ فنی مطرح کنید . تا پاسخ بدهم . البته سوال خو د را به صورت خصوصی ارسال کردید و پاسخ دادم .

ویرایش شده توسط MSI Support
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 3 هفته بعد...

با سلام

به تاریخ 98/06/16 یک دستگاه واتر کولر Green Glacier GLC240 EVO  خریداری کردم که به تاریخ 98/06/21 دستگاه مربوطه را دریافت نمودم.

پس از بررسی دستگاه دریافت شده متوجه تفاوت بین تاریخ اتمام گارانتی بر روی جعبه و کارت گارانتی شدم! ( تصویر نشان دهنده ی این تفاوت در لینک زیر قابل مشاهده می باشد )

http://uupload.ir/files/g5wl_20190912_232512.jpg

پس از پیگیری با فروشگاه مربوطه در رابطه با این که کدام یک از این دو تاریخ ملاک شرکت گارانتی کننده جهت تشخیص پایان گارانتی می باشد ، پاسخ فروشنده به این صورت بود که تاریخ خرید ، تاریخ شروع گارانتی می باشد ، میخواستم بدونم این موضوع مورد تایید شرکت گرین می باشد یا خیر.

با تشکر

 

@GREEN Support

ویرایش شده توسط GUYVER
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

باسلام
من هم از بازار یکعدد واتر 240 خریدم دقیقا وضعیت مشابهی وجود اره و کارت گارانتی و برچسب روی کارتن متفاوت هست
 

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۶/۲۱ در 19:06، GUYVER گفته است:

با سلام

به تاریخ 98/06/16 یک دستگاه واتر کولر Green Glacier GLC240 EVO  خریداری کردم که به تاریخ 98/06/21 دستگاه مربوطه را دریافت نمودم.

پس از بررسی دستگاه دریافت شده متوجه تفاوت بین تاریخ اتمام گارانتی بر روی جعبه و کارت گارانتی شدم! ( تصویر نشان دهنده ی این تفاوت در لینک زیر قابل مشاهده می باشد )

http://uupload.ir/files/g5wl_20190912_232512.jpg

پس از پیگیری با فروشگاه مربوطه در رابطه با این که کدام یک از این دو تاریخ ملاک شرکت گارانتی کننده جهت تشخیص پایان گارانتی می باشد ، پاسخ فروشنده به این صورت بود که تاریخ خرید ، تاریخ شروع گارانتی می باشد ، میخواستم بدونم این موضوع مورد تایید شرکت گرین می باشد یا خیر.

با تشکر

 

@GREEN Support

نمایش  

 

  در ۱۳۹۸/۶/۲۱ در 20:45، mInI_ClockEr گفته است:

باسلام
من هم از بازار یکعدد واتر 240 خریدم دقیقا وضعیت مشابهی وجود اره و کارت گارانتی و برچسب روی کارتن متفاوت هست
 

نمایش  

ما برای احترام به حقوق مشتریان محترم گرین، همواره تاریخ خروج کالا از انبار شرکت رو ملاک شروع تاریخ گارانتی محصول می دونیم. برای اطلاع از تاریخ دقیق گارانتی محصول صفحه کنترل صحت گارانتی رو چک کنید. حتما سریال روی کارت رو وارد کنید.

rma-check.thumb.png.d2fe76e6e18bde51adf696469b93d1f3.png

برای مثال خنک کننده شما تا تاریخ 99/11/10  گارانتی داره.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  در ۱۳۹۸/۶/۶ در 05:06، sisaco گفته است:

سلام. خسته نباشید . 

اقا من یک مادربورد B350 gaming plus msi برداشتم. از روز اول یک هارد ام تو انداختم روش. حالا خیلی وقتا خاموش میکنم سیستم رو وقتی میاد بالا فقط هارد ساتا رو میشناسه ! 

از یک طرف بعضی وقتا باطری رو در میارم میزنم جا درست میشه و بعضی وقتا خود هاردو باید درارم بزنم جا ! با هارد ساتا و اس اس دی هیچ مشکلی نداره. میخواستم ببینم میدونید داستان از چه قراره ؟

اپدیت بایوسو فریمور هاردو اینا انجام دادم حل نشده

نمایش  

سلام

منم مشکل پیدا نکردن  بوت ویندوز ( هاردی که ویندوز روش هست ) رو داره  

هفته ای یبار  یا ماهی یکی دوبار اینجور میشد

بایوس آپدیت کردم  الان مشکل قبلی پابرجاس + مشکل جدید اینه روشن میشه سیستم بعد 5 ثانیه سیستم خاموش میشه و اتوماتیک روشن میشه ( ماهی یکی دوبار ) 

 

گارانتی مادربورد منم گرین هستش و این پیگیری ها رو خوندم منصرف شدم از ارسالش به گارانتی و تا برج 12 هم گارانتی داره 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

میلاد جان . مشکل ار رایزن بود برای من . رفتم سراغ اینتل مشکلم الان بر طرف شده با همون اس اس دی. دوم اینکه توی سری 3 رایزن این مشکل کامل حل شده .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...