رفتن به مطلب

Recommended Posts

همچنین برخی از دوستان به این موضوع اشاره کرده بودند که در صورت خرابی حتماً می بایست کارت گرافیک با مدل نو و اکبند تعویض بشه.

در جواب این کاربران محترم باید عرض کنیم تصمیم گیری در این موضوع به مدت زمان گذشته از تاریخ شروع گارانتی و نوع مشکل مشاهده شده مربوط میشه. برای مثال مشاهده بفرمایید در شرایط گارانتی کمپانی های شناخته شده EVGA و Sapphire که هر دو از بزرگترین شرکای تجاری AMD و nVIDIA هستند چه مواردی اشاره شده

 

EVGA Graphics Cards Warranty Terms

نقل قول

Product Warranty Replacement:

EVGA CORPORATION reserves the right to check the validity of your warranty and your request for warranty service upon receiving the product.

 

EVGA reserves the right to claim for shipping fees, hold your warranty as well as a service charge from you for any incomplete, damaged or modified product that is returned and requires repair or replacement, or when you are not entitled to any coverage under EVGA's warranty. Service charges are variable based upon the actual material and labor cost to replace missing or modified parts back to their original factory condition.

Products sent in for RMA will be repaired and returned or replaced with a thoroughly tested recertified product of equal or greater performance.

EVGA Warranty begins from the date that the product was originally shipped from the EVGA warehouse.

For the original owner of the product with a valid invoice that can be verified from an approved reseller the warranty begins from the date of purchase on the invoice.

All products returned from EVGA's RMA department are thoroughly tested recertified products. If an RMA is necessary within 30 days of the original purchase date, a new in box OEM replacement will be sent in return if the product was purchased new-in-box, subject to availability.

All recertified (B-Stock) purchases will receive a recertified product for replacement. B-Stock Products are units which may have small scratches, small dents, or noticeable use. B-Stock products are Factory Recertified to meet the performance and reliability of a new product of the same model.

Replacements under EVGA's RMA Service will continue the original product's warranty based on the original warranty start date.

همانطور که مشاهده می کنید به این موضوع اشاره شده که قطعات ارسال شده به گارانتی ممکنه تعمیر و یا با قطعه recertified تعویض بشه. یعنی قطعه که تعمیر شده  ولی از نظر کارایی شرایط مشابه کارت سالم داره.

همچنین اشاره شده تعویض با قطعه نو تنها در صورتی که کمتر از  30 روز از تاریخ شروع گارانتی گذشته باشه امکان پذیره.

 

Sapphire Warranty Policy

نقل قول

The limited warranty does not cover products that the user has disassembled. GPU or ASIC devices (VGA) are sensitive to thermal (heat) issues. The heat sink has been designed to meet the requirements to ensure reliability of the product. Any warranty is rendered invalid if the product has been dismantled or the heat sink has been removed as this may cause damage to the GPU or ASIC device. Non-compliance will cause the warranty of the product to be void and repair will be at the users cost.

At this time SAPPHIRE does not directly provide any warranty extensions. Any warranty extensions purchased will be the sole responsibility of the reseller or distributor that has provided the extension. Any extensions provided by the reseller are independent and not the responsibility of SAPPHIRE.

Any replacement product provided under warranty may include new, reworked or refurbished product and parts.

Any repaired, replaced or exchanged products will be covered for the remaining period of the original warranty.

SAPPHIRE reserves the right to change this policy without advance notice.

این کمپانی هم اشاره کرده که قطعه تعویض شده توسط گارانتی این شرکت ممکنه نو ، کارکرده و refurbished باشه.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 301
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در 5 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

این کمپانی هم اشاره کرده که قطعه تعویض شده توسط گارانتی این شرکت ممکنه نو ، کارکرده و refurbished باشه.

سلام  و عرض ادب 

آیا شرکت msi  هم به چنین مواردی اشاره داشته اند ؟

آیا این موضوع  از پیشا پیش  جزء بند های شرایط گارنتی گرین برای خریداران شفاف شده؟ 

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 58 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

طبق قوانین گارانتی در تمام دنیا زمانی شرکت پشتیبان زمانی اقدام به تعویض و تعمیر قطعه میکنه که ایراد دستگاه محرز شده باشه.در غیر این صورت متاسفانه ممکنه برخی از مشتریان از این امر سوء استفاده کنند و در طول مدت گارانتی محصول برای تعویض قطعه خودشون به گارانتی مراجعه کنند. باور بفرمایید در این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

از موضوعات قبلی تاپیک هایی که استارتر زدند و روند پیشروی تاپیک ها....چیزی که بیش از همه مشخص بود خستگی ایشون از مشکلات عدیده ای بود که از ابتدای خرید این کارت با اون سرکار داشتند. تا دلزدگی و ... . 

و پاسخ های این چنین برای مصرف کنندگان حقیقی   منصفانه نبوده  و به مثال همه را با یک چوب راندن هست.

 

 

ویرایش شده توسط dmcmrk
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 18 دقیقه قبل، dmcmrk گفته است :

سلام  و عرض ادب 

آیا شرکت msi  هم به چنین مواردی اشاره داشته اند ؟

آیا این موضوع  از پیشا پیش  جزء بند های شرایط گارنتی گرین برای خریداران شفاف شده؟ 

برخی شرکت ها قوانین کلی گارانتی را در وب سایت های جهانی خودشون درج می کنند و جزئیات شرایط گارانتی  رو به عرضه کنندگان محلی واگذار می کنند.

به دلیل موارد متعدد سوء استفاده از این بند گارانتی در سال های اخیر این بند ذکر نمیشه. برای مثال بارها پیش آمده که مشتریان به دلایل مختلف تا قبل از اتمام گارانتی تعویض به صورت عمدی دستگاه مورد نظر را معیوب می کنند تا دستگاه نو تحویل بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنم با شماره 02188170017  (گارانتی گرین) تماس بگیرید. بنده  در حال حاضر اطلاعات دقیق تری در اختیار ندارم.

در 15 دقیقه قبل، dmcmrk گفته است :

از موضوعات قبلی تاپیک هایی که استارتر زدند و روند پیشروی تاپیک ها....چیزی که بیش از همه مشخص بود خستگی ایشون از مشکلات عدیده ای بود که از ابتدای خرید این کارت با اون سرکارت داشتند. تا دلزدگی و ... .

و پاسخ های این چنین برای مصرف کنندگان حقیقی   منصفانه نبوده  و به مثال همه را با یک چوب راندن هست.

قوانین گارانتی گرین برای همه مشتریان محترم یکسان و روند رسیدگی به امور مشتریان نیز تعیین شده و مشخص است. ما در صدد رفع مشکل ایشون هستیم و مطمئن باشید اگر ایشون با ما همکاری کنند امرشون در سریع ترین زمان ممکن انجام  خواهد شد.

رسیدگی خارج از نوبت و یا تبعیض میان مشتریان در نهایت باعث ضایع شدن حق سایرین خواهد شد.

ویرایش شده توسط GREEN Support
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

برخی شرکت ها قوانین کلی گارانتی را در وب سایت های جهانی خودشون درج می کنند و جزئیات شرایط گارانتی  رو به عرضه کنندگان محلی واگذار می کنند.

به دلیل موارد متعدد سوء استفاده از این بند گارانتی در سال های اخیر این بند ذکر نمیشه. برای مثال بارها پیش آمده که مشتریان به دلایل مختلف تا قبل از اتمام گارانتی تعویض به صورت عمدی دستگاه مورد نظر را معیوب می کنند تا دستگاه نو تحویل بگیرند. 

پسندیده هست که زمانی که msi  به این موارد اشاره کرد ، گرین نیز پیروی کند و یا حد اقل پس از اینکه نام و برند گرین به صورت رسمی در سایت msi نمایان شد ، سپس به عنوان فروشنده یا پخش کننده  نسبت به  اضافه کردن و نکردن  بند های  مجزاء  اقدام نماید ...هرچند همان گونه که خدمتتان گفتم چنین چیزی جزء بند های گارانتی گرین نیست.... 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 10 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

 

 

جناب آقای عسگری عزیز لحن بنده اون روز صبح به هیچ وجه طلب کارانه نبود. بنده هدفم این بود که چرا برای حل زودتر مشکلتون مستند سازی نکردید. باور بفرمایید لحظه ای که کارت شما به دست همکاران بنده رسیده بود این برگه رو پیدا نکرده بودند. این که چه اتفاقی افتاده ما در جریان این امر نیستیم.

1

 

باور بفرمایید بنده دروغگو نیستم. من تمام تلاشم رو کردم (انجام وظیفه می کینم) تا این مشکل شما که بسیار نادر و خاص هم هست زودتر حل بشه. تون اون تماس هم عرض کردم خدمت شما که همکاران بنده مشکلی که شما مشاهده می کنید رو ندیدند و برای حل سریع تر مشکل لطف بفرمایید این بار با ضبط ویدئو مستند سازی کنید برای بنده بفرستید تا بنده شخصاً پیگر امر شما باشم.

2-

من شوکه شدم . من هدفم کمک به شما و حل سریع تر این موضوع بود. ولی شما کامل چیز دیگه ای برداشت کردید.

از اینکه این مشکلات برای شما پیش اومده بی نهایت متاسفیم و همانطور که عرض کردم  طبق مستندات موجود ما قصدی جز حل سریع تر مشکلات شما نداشتیم.

همواره شما مشتریان محترم ایرانی بزرگترین سرمایه گرین هستید و تحت هر شرایطی حق با شماست.

هر طور که خودتون صلاح می دونید برای شکایت می تونید از واحد CRM ما اقدام کنید (داخلی 7005  خانم تهرانی) و یا از طریق اتحادیه صنف فناوران رایانه اقدام بفرمایید. در هر شرایط همکاران بنده پاسخگو شما خواهند بود.

گرین جزو معدود شرکت هایی هست که در حال حاضر در انجمن های سخت افزاری ایرانی به صورت رسمی پاسخگوی شما مشتریان محترم می باشد. این یوزر هیچ دسترسی مدیریتی در این انجمن نداره و تا زمانی که کسی از قوانین کلی  این انجمن نافرمانی نکنه می تونه آزادانه به بیان مشکلات ، انتقادات و پیشنهاد بپردازه. مطمئن باشید ما هیچ وقت چنین جسارتی نمی کنیم و نخواهیم کرد.

3-

دلیل اینکه به مشکل ایشون رسیدگی نشده همان طور که بارها اینجا عرض کردم خاص بودن مشکل ایشونه.  برای مثال آخرین فرمایشات ایشون پس از دریافت مجدد کارت رو ملاحظه بفرمایید:

ایشون تو همون تستی که قبلاً می گرفتند و باعث ناپایداری کارت گرافیکشون می شد این بار فرمودند که پس از 17 دقیقه این مشکل پیش نیومده. مشکل همکاران بنده هم همینه که متاسفانه در انواع تست های استاندارد تعیین شده توسط کمپانی MSI این مشکل مشاهده نمیشه. به همین دلیل این بار از ایشون درخواست شده که لطف کنند و با ضبط فیلم این مسئله رو مستند سازی کنند تا همکاران بنده با شبیه سازی همون شرایط مشکل ایشون رو مشاهده و به اون رسیدگی کنند.

4-

دوست عزیز شرکت پردیس صنعت سیاره سبز در حال حاضر تنها نماینده رسمی محصولات کامپوننت MSI در ایران است. صحت این موضوع رو می تونید از مراجع مختلف داخلی  پیگیری کنید.

اگر می بینید که اسمی از گرین در وب سایت این کمپانی نیست مسائل مربوط به تحریم و اقدامات محافظه کارانه کمپانی MSI  و کمپانی های مشابه چینی و تایوانی در قبال تجارت با ایران است.

1- برگه ای که وقتی کارتو دریافت کردم روی کارتن بوده و حتی نماینده تبریز هم میتونن تایید کنن ، همکاران شما هم حتما کور هستن که کاغذ a4 ندیدن در ثانی وقتی بنده تلفنی مشکلشو گفتم تاپیک زدم دو تا از نمایندگان گرین و msi در جریان گذاشتم به نظرتون بهانه خوبیه که بگید کارشناس ما از کجا بفهمه ایراد اون کجاست !؟ مگه کارشناس نیست من به هرکسی کارتو دادم زیر 15 دقیقه شاهد رفتار عجیب کارت شد کارشناس شما چرا نمیشه ؟!

2- شما که میگید کارت سالمه و از طرف همکارانتون هم میگن سالمه ، براتون اسکرین گذاشتم که ساعت 14.54 روز شنبه به بنده زنگ زدن و کارت کرش کرده و براش بایوس استیبل میزنن ، اسکرین هم که گذاشتم گرین زنگ زده ، فاکتور تعویض بایوس خودتون گذاشتید با تاریخ شنبه چطوری منکر این قضیه میشید که بازم کارت سالمه ، آیا این همه مستندات براتون کافی نیست که یک نفر این وسط دروغ میگه شاید شما نیستید ولی این وسط یک نفر روی اعصاب بنده راه میره

3-نمیدونم مشکل همه گانیه یا نه بنده از دیروز از وقتی که اون پست دادم دسترسیم به فروم محدود شده با مرورگر گوگل کروم که همیشه بازدید میکردم کلا دسترسی ندارم کش و تاریخچه و کوکی و همه چی پاک کردم ولی بازم نشد مرورگر موزیلا نصب کردم اولش مشکلی نبود ولی بعد لاگین بازم مشکل پیدا کردم الان با مرورگر ویندوز اومدم که به محض لاگین شدن بازم دسترسیم محدود شد و از اکانت خارج میشم چند باری رفرش میکنم تا درست بشه و بتونم پستی بدم 

4-میخواید با بایوس رسمی فروم msi تست کنم ؟ اینو هم بگم طبق گفته پشتیبان اصلی فروم msi تعویض بایوس هیچ خدشه ای به گارانتی وارد نمیکنه حتی گفتن تعویض خمیر کارت اگه با هماهنگی گارانتی باشه موردی برای گارانتی نداره ، بنده یکسال مشکل دارم با این کارت قبلشم زیاد بازی نمیکردم واسه همین مشکلاتش نمایان نبود دلیل این هم که این کارتی هم که گرفتم آکبند نبوده و قبلا روی سیستم بوده

بنده این همه تاکید کردم که با کارت باید بازی بشه بازم شما رفتید 4 تا تست 3d گرفتید و گفتید سالمه همین که مدت کمی تست کردم مشکل دور فن بازم پدیدار شد براتون اسکرین گذاشتم که دور فن روی 74 دما روی 62 حتی دمای کارت میاد زیر 60 باید فنها خاموش بشن اما دور فن همچنان روی 76 درصد ! حتما خود کارت باید زبون در بیاره و بگه ایراد دارم تا شما به کار مراجعه کنندگان رسیدگی کنید صبر بنده هم خیلی زیاده یعنی یکسال باهاش سر کردم ولی دیگه نمیکشم کارت 250 دلاری اون زمان 350 دلار پول دادم اما همش برام کابوس بوده 

پست بنده هم کامل نخوندید بنده اسکرین گذاشتم کاربر لیون که مشکل مشابه بنده داشتن براشون با کارت آکبند تعویض شده حتی یک نفر دیگه بود کارت مشکل 1070 داشتن که آواژانگ چون 1070 موجود نداشتن براشون با کارت 1070ti تعویض کردن بدون هیچ هزینه اضافی ، این همه ادعا داریداما اندازه آواژنگ هم نبودید و انقدر کار بنده معطل میکنید که مدت گارانتیش تموم بشه خودتون حساب کنید از پارسال بهتون مراجعه کردم تا الان وضعیت همینه اعصابی هم برام نمونده در آخر هم اگر به نتیجه ای نرسم احتمالا کارتو با چکش خورد فیلم بزارم یوتیوب و آپارات راحت شیم !

همین الان که این پستو دارم میدم به محض اینکه روی صفحه بعد کلیک میکنم بازم صفحات به هم میریزه که نه میتونم پستی بدم نه پستی بخونم ! اینم از لیون !

 

ویرایش شده توسط Hassan.SK
  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

قوانین گارانتی گرین برای همه مشتریان محترم یکسان و روند رسیدگی به امور مشتریان نیز تعیین شده و مشخص است. ما در صدد رفع مشکل ایشون هستیم و مطمئن باشید اگر ایشون با ما همکاری کنند امرشون در سریع ترین زمان ممکن انجام  خواهد شد.

رسیدگی خارج از نوبت و یا تبعیض میان مشتریان در نهایت باعث ضایع شدن حق سایرین خواهد شد.

شما دائما دم از عدم تبعیض و حقوق یکسان می زنید، قطعا اینم در نظر بگیرید که با سهل انگاری کارشناس شما حداقل قطعه دوبار رفته و برگشته و مدت زمان زیادی هم از این قضیه گذشته و در این موارد با توجه به قصوری که صورت گرفته، شما برای دلجویی می تونید کار ایشون رو در اولویت قرار بدید.(این حداقل کار ممکنه)

اینکه کاغذ همراه جعبه رو مسئول شما ندیده، قطعا یجای کارتون میلنگه دیگه (نمایندگیتون تو اون شهر تایید کردن و تعجب هم کردن!!!- ضمن اینکه وقتی از طرف نمایندگی ارسال میشه، تمام موارد مورد نیاز باید از طرف نماینده ارسال کننده چک بشه) و بازم تمام این موارد برمیگرده به اهمال و سستی در امور محوله.

میشه در مورد محیط شبیه سازی و شرایط این کار در مورد حداقل کارت های گرافیک شفاف سازی بکنید(این کار خالی از لطف نیس - شاید با پیشنهاد سازنده ای مواجه شدید و باعث پیشرفت بشه.)

من سر این قضیه که می فرمایید باید طرف ی کاغذ با توضیح مشکل به جعبه بچسبونه واقعا بحث دارم؛ واقعا تا حالا به این مورد توجه نشده که فرم از پیش آماده ای باشه برای پر کردن موارد مورد نیاز؟؟

یا تا حالا مهندسی شده و روال کار ارسال کالای معیوب بررسی شده که ببینید چه فیلدهایی باید در اون فرم لحاظ بشه؟(اون فرد صاحب کالا از کجا بدونه باید چی بگه) - شما باید فرمی آماده کنید که فرد با حداقل شناخت در مورد امور کامپیوتر حداکثر اطلاعات مورد نیاز برای بررسی قطعه رو عنوان کنه و دیگه نیاز به ارسال فیلم و تلفن و ... نباشه - که قطعا این کار نشده و همین باعث رنجش و به سُتوه اومدن مشتریتون شده. - ضمنا وقتی اون محیط شبیه سازی و کارشناس با هم متوجه مشکل نشدن، قطعا یکی یا هر دوی اونها دچار اشکال هستن.

 

بهتره واقعا بجای جواب های از پیش تعریف شده، بازنگری صورت بگیره در عملکرد و شرایط گارانتی شما و همچنین جلب رضایت مشتری - همچنین قصور صورت گرفته رو بپذیرین.

اینم اضافه کنم اینکه در فضای مجازی و انجمن ها فعالیت می کنین قابل تمجید و تحسینه و مطمئنا باعث رُشد و توسعه شرکتتون میشه.

ویرایش شده توسط Blueman6
  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

-نمیدونم مشکل همه گانیه یا نه بنده از دیروز از وقتی که اون پست دادم دسترسیم به فروم محدود شده با مرورگر گوگل کروم که همیشه بازدید میکردم کلا دسترسی ندارم کش و تاریخچه و کوکی و همه چی پاک کردم ولی بازم نشد مرورگر موزیلا نصب کردم اولش مشکلی نبود ولی بعد لاگین بازم مشکل پیدا کردم الان با مرورگر ویندوز اومدم که به محض لاگین شدن بازم دسترسیم محدود شد و از اکانت خارج میشم چند باری رفرش میکنم تا درست بشه و بتونم پستی بدم

نه بنظر میاد مشکل از فروم و هاست باشه، برای منم همین اتفاق میوفته.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

1- برگه ای که وقتی کارتو دریافت کردم روی کارتن بوده و حتی نماینده تبریز هم میتونن تایید کنن ، همکاران شما هم حتما کور هستن که کاغذ a4 ندیدن در ثانی وقتی بنده تلفنی مشکلشو گفتم تاپیک زدم دو تا از نمایندگان گرین و msi در جریان گذاشتم به نظرتون بهانه خوبیه که بگید کارشناس ما از کجا بفهمه ایراد اون کجاست !؟ مگه کارشناس نیست من به هرکسی کارتو دادم زیر 15 دقیقه شاهد رفتار عجیب کارت شد کارشناس شما چرا نمیشه ؟!

2- شما که میگید کارت سالمه و از طرف همکارانتون هم میگن سالمه ، براتون اسکرین گذاشتم که ساعت 14.54 روز شنبه به بنده زنگ زدن و کارت کرش کرده و براش بایوس استیبل میزنن ، اسکرین هم که گذاشتم گرین زنگ زده ، فاکتور تعویض بایوس خودتون گذاشتید با تاریخ شنبه چطوری منکر این قضیه میشید که بازم کارت سالمه ، آیا این همه مستندات براتون کافی نیست که یک نفر این وسط دروغ میگه شاید شما نیستید ولی این وسط یک نفر روی اعصاب بنده راه میره

3-نمیدونم مشکل همه گانیه یا نه بنده از دیروز از وقتی که اون پست دادم دسترسیم به فروم محدود شده با مرورگر گوگل کروم که همیشه بازدید میکردم کلا دسترسی ندارم کش و تاریخچه و کوکی و همه چی پاک کردم ولی بازم نشد مرورگر موزیلا نصب کردم اولش مشکلی نبود ولی بعد لاگین بازم مشکل پیدا کردم الان با مرورگر ویندوز اومدم که به محض لاگین شدن بازم دسترسیم محدود شد و از اکانت خارج میشم چند باری رفرش میکنم تا درست بشه و بتونم پستی بدم 

4-میخواید با بایوس رسمی فروم msi تست کنم ؟ اینو هم بگم طبق گفته پشتیبان اصلی فروم msi تعویض بایوس هیچ خدشه ای به گارانتی وارد نمیکنه حتی گفتن تعویض خمیر کارت اگه با هماهنگی گارانتی باشه موردی برای گارانتی نداره ، بنده یکسال مشکل دارم با این کارت قبلشم زیاد بازی نمیکردم واسه همین مشکلاتش نمایان نبود دلیل این هم که این کارتی هم که گرفتم آکبند نبوده و قبلا روی سیستم بوده

بنده این همه تاکید کردم که با کارت باید بازی بشه بازم شما رفتید 4 تا تست 3d گرفتید و گفتید سالمه همین که مدت کمی تست کردم مشکل دور فن بازم پدیدار شد براتون اسکرین گذاشتم که دور فن روی 74 دما روی 62 حتی دمای کارت میاد زیر 60 باید فنها خاموش بشن اما دور فن همچنان روی 76 درصد ! حتما خود کارت باید زبون در بیاره و بگه ایراد دارم تا شما به کار مراجعه کنندگان رسیدگی کنید صبر بنده هم خیلی زیاده یعنی یکسال باهاش سر کردم ولی دیگه نمیکشم کارت 250 دلاری اون زمان 350 دلار پول دادم اما همش برام کابوس بوده 

پست بنده هم کامل نخوندید بنده اسکرین گذاشتم کاربر لیون که مشکل مشابه بنده داشتن براشون با کارت آکبند تعویض شده حتی یک نفر دیگه بود کارت مشکل 1070 داشتن که آواژانگ چون 1070 موجود نداشتن براشون با کارت 1070ti تعویض کردن بدون هیچ هزینه اضافی ، این همه ادعا داریداما اندازه آواژنگ هم نبودید و انقدر کار بنده معطل میکنید که مدت گارانتیش تموم بشه خودتون حساب کنید از پارسال بهتون مراجعه کردم تا الان وضعیت همینه اعصابی هم برام نمونده در آخر هم اگر به نتیجه ای نرسم احتمالا کارتو با چکش خورد فیلم بزارم یوتیوب و آپارات راحت شیم !

همین الان که این پستو دارم میدم به محض اینکه روی صفحه بعد کلیک میکنم بازم صفحات به هم میریزه که نه میتونم پستی بدم نه پستی بخونم ! اینم از لیون !

 

جناب آقای عسگری عزیز اون طور که بنده متوجه شدم شما کماکان بسیار عصبانی هستید. بنده شخصاً حال کنونی شما رو درک می کنم و از مشکل پیش اومده متاسفم. طی چند روز اخیر هم تمام تلاشم رو کردم که مشکل شما حل بشه. راه حل مشکل شما رو هم عرض کردم خدمتتون. مستند سازی کنید و برای ما ارسال کنید تا همکاران بنده با شبیه سازی شرایط شما مشکل رو ببینند.

بنده در مورد اون برگه عرض کردم خدمتتون که طبق گفته کارشناس گارانتی اون برگه مشاهده نشده. بنده حتماً این مورد رو پیگیری میکنم.

باور بفرمایید بنده هم مشکل به هم ریختگی صفحات سایت رو دارم. مشکل از خود سایت و کلی هستش. شما ابتدا ما رو به دروغ گویی متهم کردید و حالا هم سانسور. حس می کنم تلاش های این چند وقت بنده برای حل مشکل شما نه تنها اثر مثبتی نداشته بلکه باعث ایجاد سوء تفاهم  شده.

به همین علت در این تاپیک بیش از این وقت شما و سایر کاربران محترم رو نمیگیرم و پیشنهاد می کنم باقی پیگیری های لازم رو تلفنی و مستقیماً  از طریق کارشناسان گارانتی انجام بدید.

در ۱ ساعت قبل، Blueman6 گفته است :

شما دائما دم از عدم تبعیض و حقوق یکسان می زنید، قطعا اینم در نظر بگیرید که با سهل انگاری کارشناس شما حداقل قطعه دوبار رفته و برگشته و مدت زمان زیادی هم از این قضیه گذشته و در این موارد با توجه به قصوری که صورت گرفته، شما برای دلجویی می تونید کار ایشون رو در اولویت قرار بدید.(این حداقل کار ممکنه)

اینکه کاغذ همراه جعبه رو مسئول شما ندیده، قطعا یجای کارتون میلنگه دیگه (نمایندگیتون تو اون شهر تایید کردن و تعجب هم کردن!!!- ضمن اینکه وقتی از طرف نمایندگی ارسال میشه، تمام موارد مورد نیاز باید از طرف نماینده ارسال کننده چک بشه) و بازم تمام این موارد برمیگرده به اهمال و سستی در امور محوله.

میشه در مورد محیط شبیه سازی و شرایط این کار در مورد حداقل کارت های گرافیک شفاف سازی بکنید(این کار خالی از لطف نیس - شاید با پیشنهاد سازنده ای مواجه شدید و باعث پیشرفت بشه.)

من سر این قضیه که می فرمایید باید طرف ی کاغذ با توضیح مشکل به جعبه بچسبونه واقعا بحث دارم؛ واقعا تا حالا به این مورد توجه نشده که فرم از پیش آماده ای باشه برای پر کردن موارد مورد نیاز؟؟

یا تا حالا مهندسی شده و روال کار ارسال کالای معیوب بررسی شده که ببینید چه فیلدهایی باید در اون فرم لحاظ بشه؟(اون فرد صاحب کالا از کجا بدونه باید چی بگه) - شما باید فرمی آماده کنید که فرد با حداقل شناخت در مورد امور کامپیوتر حداکثر اطلاعات مورد نیاز برای بررسی قطعه رو عنوان کنه و دیگه نیاز به ارسال فیلم و تلفن و ... نباشه - که قطعا این کار نشده و همین باعث رنجش و به سُتوه اومدن مشتریتون شده. - ضمنا وقتی اون محیط شبیه سازی و کارشناس با هم متوجه مشکل نشدن، قطعا یکی یا هر دوی اونها دچار اشکال هستن.

 

بهتره واقعا بجای جواب های از پیش تعریف شده، بازنگری صورت بگیره در عملکرد و شرایط گارانتی شما و همچنین جلب رضایت مشتری - همچنین قصور صورت گرفته رو بپذیرین.

اینم اضافه کنم اینکه در فضای مجازی و انجمن ها فعالیت می کنین قابل تمجید و تحسینه و مطمئنا باعث رُشد و توسعه شرکتتون میشه.

عرض کردم تست های صحت عملکرد و کارایی کارت های گرافیک توسط MSI تعیین شده و ما ملزم به استفاده از اون نرم افزارها هستیم. برخی از اون نرم افزارها به صورت تخصصی بخش های مختلف کارت گرافیک رو از نظر محدوده پارامترهای ولتاژ، جریان و فرکانس پایش می کنند. این حالت همانند یک فرآیند diagnostic عمل می کند. در مراحل بعدی نیز عملکرد کارت گرافیک در نرم افزارهای تست و بنچ مارک محک زده می شود.

نقل قول

من سر این قضیه که می فرمایید باید طرف ی کاغذ با توضیح مشکل به جعبه بچسبونه واقعا بحث دارم؛ واقعا تا حالا به این مورد توجه نشده که فرم از پیش آماده ای باشه برای پر کردن موارد مورد نیاز؟؟

یا تا حالا مهندسی شده و روال کار ارسال کالای معیوب بررسی شده که ببینید چه فیلدهایی باید در اون فرم لحاظ بشه؟(اون فرد صاحب کالا از کجا بدونه باید چی بگه) - شما باید فرمی آماده کنید که فرد با حداقل شناخت در مورد امور کامپیوتر حداکثر اطلاعات مورد نیاز برای بررسی قطعه رو عنوان کنه و دیگه نیاز به ارسال فیلم و تلفن و ... نباشه - که قطعا این کار نشده و همین باعث رنجش و به سُتوه اومدن مشتریتون شده. - ضمنا وقتی اون محیط شبیه سازی و کارشناس با هم متوجه مشکل نشدن، قطعا یکی یا هر دوی اونها دچار اشکال هستن.

این فرم به صورت الکترونیکی در واحد خدمات پس از فروش تهران موجود و از مشتریان محترم  موارد از پیش تعیین شده سوال و در فرم الکترونیکی مورد نظر ثبت می گردد. در حالت های این چنینی که مشکلات خاص هستند و نیاز به توضیحات بیشتری هست از مشتریان خواسته میشه تا لطف کنند و برای حل سریع تر مشکلشون اون موارد خاص رو مکتوب بروی رو برگه بنویسند.

 

همان طور که عرض کردم برای جلوگیری از ایجاد سوء تفاهم های بیشتر و تسریع رسیدگی به امر ایشون، این آخرین پست این جانب در این تاپیک خواهد بود.

ویرایش شده توسط GREEN Support
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 43 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

جناب آقای عسگری عزیز اون طور که بنده متوجه شدم شما کماکان بسیار عصبانی هستید.

توضیحی برای فاکتور صادر شده راجب بایوس از طرف گرین نداشتید این سومین بار هست که میپرسم کارت سالم چرا نیاز به تعویض بایوس داره اونم همون مدل بایوس که قبلا زده شده ؟ و این به قول گفته آقای سعیدی استیبل تره

توضیحی برای تلفنی که به بنده شد راجب کرش کارت نداشتید

توضیح منطقی برای ندیدن کاغذ به اون بزرگی نداشتید

توضیحی راجب مشتری مداری آواژنگ نداشتید

با اینکه نماینده msi گفتن به کارشناسان میسپرن که بازی هم بشه نکردید

توضیحی برای مشکل دور فن که اسکرین گذاشتم نداشتید

دلیل منطقی برای این همه سهل انگاری ندارید

یک بار برای روشن برای عموم اون تستهای تخصصی بگید تا همه بدونن (همون 3d خودمون!)

فقط و فقط تاکید میکنید کارت سالمه و مشکلی نداره و بنده و سایر عزیزان که کارتو تست کردن دور از حضورشون مریض و مشکل روانی داریم روی کارت سالم عیب بزاریم چرا ؟ مطمئنم اگه کارت سوخته هم تحویل گرین بدم بازم میگن ایراد ظاهری داره یا مشکل نوسان برق بود که سوخته و به هردلیلی از مسئولیت گارانتیش شانه خالی کنید

هدف گرین دقیقا نمیدونم چیه ولی با توجه به گفته  شما که قرار باشه هر کی کارتش دلشو زده تعویض بشه سنگ سنگ بند نمیشه دیگه همه چی مشخصه یعنی بنده هم کارتم دلمو زده و این کارت با 3 سیستم مشکل داره و چند نفر دیگه کارتو تست کردن مشکل دار بود باد هوا بوده همه دروغ گوییم فقط شما راست گو هستید !؟

بنده هم قبلا عرض کردم دیگه کاری به گرین ندارم اگه بخوام بعدا این ماجرا رو پیگیری کنم از طریق اتحادیه و فروم اصلی msi و کانالهای دیگه اقدام خواهم کرد

چیزی هم که مشخص شد و کاربران با شعور لیون کامپیوتر براحتی میتونن ببینند مجموعه گرین برای شانه خالی کردن مسئولیت فقط به بهانه جویی و پنهان کاری و دروغ گویی متوسل شد

در آینده  اگر خواستید اقدامی مشابه برای کاربران دیگه انجام بدید حداقل با همکارانتون هماهنگی لازم داشته باشید و مدرکی به جا نزارید که اینجوری آبروتون توی عموم نره احتمالا توی فروم های دیگه هم تاپیک مشابه بزنم که خریداران دیگه با دقت بیشتری خرید کنن اینو هم از کسی میشنونن که مشتری گرین بوده و تو تاپیکهای مشاوره همیشه گرین پیشنهاد دادم .

بنده هم تا الان خدماتی به غیر از دروغ گویی و امثال مشابه نداشتم انتظار دارید خوشحال و خرم باشم و همه جا تعریف گرین بکنم !

موفق باشید

ویرایش شده توسط Hassan.SK
  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 15 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

توضیحی برای فاکتور صادر شده راجب بایوس از طرف گرین نداشتید این سومین بار هست که میپرسم کارت سالم چرا نیاز به تعویض بایوس داره اونم همون مدل بایوس که قبلا زده شده ؟ و این به قول گفته آقای سعیدی استیبل تره

توضیحی برای تلفنی که به بنده شد راجب کرش کارت نداشتید

توضیح منطقی برای ندیدن کاغذ به اون بزرگی نداشتید

توضیحی راجب مشتری مداری آواژنگ نداشتید

با اینکه نماینده msi گفتن به کارشناسان میسپرن که بازی هم بشه نکردید

توضیحی برای مشکل دور فن که اسکرین گذاشتم نداشتید

دلیل منطقی برای این همه سهل انگاری ندارید

یک بار برای روشن برای عموم اون تستهای تخصصی بگید تا همه بدونن (همون 3d خودمون!)

فقط و فقط تاکید میکنید کارت سالمه و مشکلی نداره و بنده و سایر عزیزان که کارتو تست کردن دور از حضورشون مریض و مشکل روانی داریم روی کارت سالم عیب بزاریم چرا ؟ مطمئنم اگه کارت سوخته هم تحویل گرین بدم بازم میگن ایراد ظاهری داره یا مشکل نوسان برق بود که سوخته و به هردلیلی از مسئولیت گارانتیش شانه خالی کنید

هدف گرین دقیقا نمیدونم چیه ولی با توجه به گفته  شما که قرار باشه هر کی کارتش دلشو زده تعویض بشه سنگ سنگ بند نمیشه دیگه همه چی مشخصه یعنی بنده هم کارتم دلمو زده و این کارت با 3 سیستم مشکل داره و چند نفر دیگه کارتو تست کردن مشکل دار بود باد هوا بوده همه دروغ گوییم فقط شما راست گو هستید !؟

بنده هم قبلا عرض کردم دیگه کاری به گرین ندارم اگه بخوام بعدا این ماجرا رو پیگیری کنم از طریق اتحادیه و فروم اصلی msi و کانالهای دیگه اقدام خواهم کرد

چیزی هم که مشخص شد و کاربران با شعور لیون کامپیوتر براحتی میتونن ببینند مجموعه گرین برای شانه خالی کردن مسئولیت فقط به بهانه جویی و پنهان کاری و دروغ گویی متوسل شد

در آینده  اگر خواستید اقدامی مشابه برای کاربران دیگه انجام بدید حداقل با همکارانتون هماهنگی لازم داشته باشید و مدرکی به جا نزارید که اینجوری آبروتون توی عموم نره احتمالا توی فروم های دیگه هم تاپیک مشابه بزنم که خریداران دیگه با دقت بیشتری خرید کنن اینو هم از کسی میشنونن که مشتری گرین بوده و تو تاپیکهای مشاوره همیشه گرین پیشنهاد دادم .

بنده هم تا الان خدماتی به غیر از دروغ گویی و امثال مشابه نداشتم انتظار دارید خوشحال و خرم باشم و همه جا تعریف گرین بکنم !

موفق باشید

عزیز به نظرم اعصابت خیلی خرد شده و البته حقم داری. یه کارت ارزش اعصاب خردی نداره و به نظرم یکم سعی کن ریلکس تر باشی. بیخیال تو زندگی صدها مشکل این مدلی پیش میاد بخواد اینقدر اعصابمون خرد بشه که کاری نمیشه از پیش برد. البته باز می گم حق داری.

برای شخص خودم اعصابم از همه چی مهمتره. من بودم احتمالا زودتر از اینا بیخیال گارانتی میشدم و خارج از گارانتی سعی می کردم بیشتر از خسارتی که بهم زدن بهشون خسارت بزنم.

 

خیلی وقتا جز مقابله به مثل راهی نمیمونه و باید مقابله به مثل کرد.

 

دیگه به نظرم زیاد خودت رو درگیر برای پاسخ دادن به نماینده گرین نکن. ظاهرا ایشون بجای حل مشکل اومدن برای توجیه رفتارشون.

 

کارت رو به هیچ وجه خرد نکن. این کارت بزرگترین برگ برنده شما هستش. کارت رو سعی کن برای افراد بیشتری که سابقه دار هستن چه در فروم لیون و چه خارج از اون بفرستی تا تست کنن. بعد اون افراد لطف می کنن نتیجه تست رو داخل همین تایپیک یا تایپیک های دیگه قرار میدن.

 

وقتی تعداد افرادی که حرفه ای هستن مشکل کارت شما رو تایید کنن ادعای شما موثق جلوه می کنه و این یه برگ برنده برای شما هستش.

 

وقتب ادعای شما اثبات بشه. دو حالت داره یا کارشناسای گرین متوجه نشدن  که خوب خیلی برای یه گارانتی بده که کارشناسای غیر وارد و در پیت دارن یا مشکل فهمیدن و دارن شانه خالی می کنن که باز برای یه گارانتی خیلی بده. در هر دو حالت ضربه به گارانتی مورد نظر هست.

 

به نظرم احتمالا دیگه کارت برای شما زنده نمیشه در نتیجه تا می تونی به اعتبار گارانتی شرکت گرین ضربه بزن. با ارزشترین چیز برای یه شرکت اعتبار اونه ضربه بخوره خیلی سخت جبران میشه.

 

پنج نفر رو منصرف کنی از خرید محصولاتی که گارانتی گرین دارن معادل خسارتی که به شما زدن خسارت می بینن جدا از اینکه اعتبارشون لطمه می خره.

 

انشاالله مشکل مشابه دیگه ای برای شما پیش نیاد و قطعات بعدیت مثل ساعت کار کنن.

هیچ چیز برای یه گیمر لذت بخش تر از بازی گیم مورد نظرش بدون دردسر و دغدغه نیست و گارانتی گرین مانع این امر شده.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوست عزیز از یه عده بی سواد که احتمالا با پارتی و رانت دارن اونجا پول مفت میگیرند چه انتظاری دارید؟کلا مثل جاهای دیگه این مملکت هیچ چیچز و هیچ کس سر جای خودش نیست و گرنه این مشکلات پیش نمی اومد،شما اگه میتونید از طریق اتحادیه و خود ام اس آی پیگیری کنید چون بعید میتونم این آقایان جواب بدن.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده مسلما از این تاریخ به بعد نه محصولات تولیدی و گارانتی شده توسط گرین رو میخرم و نه به کسی پیشنهاد میدم. با کسی تعارف نداریم که... نماینده گرین برای همه کارهاش توجیه داره میاره چون فلان شرکت این رویه رو پیش گرفته همه شرکتها مثه همه تقی به توقی میخوره میگه بیان شرکت با هزینه ما خودتون از نزدیک ببینید. 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 37 دقیقه قبل، saeed110 گفته است :

 

سلام

هدف بنده این بود که کارتم درست بشه به هر راهی تعمیر یا تعویض  و گرنه توی این یکسال یکبار اومدم از گرین بد بگم ؟

مشکل اصلی من اینه که کارتی که نزدیک یکساله ایرادات جور واجور و به غیر از خودم کاربر hamed2g ، memex و آقا مجید تست کردن شاهد کرش کارت و ایراد دور فن و رفتار عجیب غریب کارت شدن

پافشاری میکنن سالمه اگر قبول میکردن کارت ایراد داره و این کارها رو کردیم و درست شده مشکلی نداشتم مشکل دیگم اینه که چرا توی دفعات قبل به کار بنده رسیدگی نکردن ؟ حتما باید تاپیک بزنیم چند نفر ضد گرین بد بگن تا به کار بنده رسیدگی بشه اونم به چه جور ! و به بنده توی تلفن میگن توی تاپیک چیزی ننویس چون برای گرین بد میشه ، بنده هم واقعیت ها رو نوشتم

الان نیم ساعتی بازی کردم و مشکلی نداشتم و دیروز هم تست استرس 17 دقیقه ای گرفتم مشکلی نبود ، یه کاری با کارت کردن که رفتارش بهتر شده ولی هنوز مشکل دور فن دارم ولی اگه حالم سر جاش بیاد حتما تست های بیشتری انجام میدم و اگه مشکلی مشاهده کردم از دوستان اورکلاکر که اسم و رسمی در کردن دعوت میکنم کارتو تست کنن

تو این مدت اندازه 10 سال اعصابم خورد شده فقط به خاطر دروغ گویی

ولی به نصیحت شما دو دوستان گوش میدم و سعی میکنم ریلکس باشم و از گیمینگ لذت ببرم

ولی در آخر چیزی که مسلمه دیگه دور بر گرین نمیرم

نماینده msi هم چیزی نداشتن بگن ! قرار بود پیگیر کار بنده و بسپرن که با کارت بنده هم بازی بشه اما نشده !

در 22 دقیقه قبل، Mprince گفته است :

دوست عزیز از یه عده بی سواد که احتمالا با پارتی و رانت دارن اونجا پول مفت میگیرند چه انتظاری دارید؟کلا مثل جاهای دیگه این مملکت هیچ چیچز و هیچ کس سر جای خودش نیست و گرنه این مشکلات پیش نمی اومد،شما اگه میتونید از طریق اتحادیه و خود ام اس آی پیگیری کنید چون بعید میتونم این آقایان جواب بدن.

کارت بعد از برگشت از گارانتی تا بحال به غیر از مشکل دور فن مشکلی نداشته ولی به محض اینکه مشکل جدید مشاهده کنم فیلمشو همینجا آپلود میکنم و از طریق اتحادیه اقدام میکنم چون فعلا وقت نکردم کارتو کامل زیر فشار ببرم

ویرایش شده توسط Hassan.SK
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

به همین علت در این تاپیک بیش از این وقت شما و سایر کاربران محترم رو نمیگیرم و پیشنهاد می کنم باقی پیگیری های لازم رو تلفنی و مستقیماً  از طریق کارشناسان گارانتی انجام بدید

فک کنم اونجا حس مسولیت پذیری زیاده و هرکی برای خودش آشپزی میکنه 

این سهل انگاری ها منجر به اتهام میشه

وقتی کار درست پیش بره هیچ دلیلی نیست نه ایشون عصبی بشه نه شما متهم بشی نه 50 پست اعتراضی اینجا زده شده

این بند اخرتون دقیقا پاسکاری هست 

لازم نیست دلسرد بشید از پیگیری که کردید شما یک مسئولید و باید دنبال بهبود مجموعه باشید نه شونه خالی کردن 

شما یا مجموعه شما قبال هر شایعه و واقعیت و ابهام باید پاسخگو باشه و این تعریف واقعی کلمه مسئول هست وگرنه پشت میز نشستن و باد کولر خوردن از تعریف کلمه مسئول نیست چه بسا کارش سخت تر از کل کارمندان  و زیردستاش باشه 

قطعا هدف شما پیگیری بوده ولی فرایند کاریتون بسیار بی نظم تا حدی که خودتون نمیدونید چه کسی به ایشون از گارانتی زنگ زده😂

در هرصورت بنده هم سپاسگذارم بابت پیگیری 🌹هم معترض به روال کاری پیگیری و چیز هایی که بیان شد 👊 و 1درصد هم کوتاه نمیام 

مجموعه شما قبلا خیلی هماهنگ تر و بهتر بود ولی الان با توجه به شروع تحریم های حداکثری کلا ریخته بهم 

هدف دوستمون هم سو استفاده و تعویض جنسش نبوده ایشون دنبال  دلیل سهل انگاری قبلی و حل مشکل پیش اومده با ذکر بیان راه حل مشکل از جانب مجموعه شما بود

که متاسفانه در فاکتور فقط تعویض بایوس خورد 

البته فعلا که مشکلی جز دورفن دیده نشده و امیدوارم مشکلی هم نباشه  و شاهد کرش نباشیم 

دراخرم جا داره از فرجام عزیز @Farjam دعوت کنم به تست و انالیز ولتاژ و فرکانس کارت ایشون بپردازن و درصورت وجود مشکل همینجا بیان کنن

همچنین از نماینده( روابط عمومی طور) msi تشکر کنم که علاوه بر سکوت کلا در صحنه حاضر نبودند☺️

 

 

 

ویرایش شده توسط memex
  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

 

کارت بعد از برگشت از گارانتی تا بحال به غیر از مشکل دور فن مشکلی نداشته ولی به محض اینکه مشکل جدید مشاهده کنم فیلمشو همینجا آپلود میکنم و از طریق اتحادیه اقدام میکنم چون فعلا وقت نکردم کارتو کامل زیر فشار ببرم

درود حسن جان 

از ابتدای تاپیک مشکلات کارتت پیگیر مشکل شما بودم و متاسف ازمشکلی که برایتان پیش اومده  و امیدوارم که حل بشه 

 سوالی که دارم اینه که دور فن بالا که فرمودین مداوم هست یا فقط موقع تحت فشار قرار گرفتن کارت توی بازی یا تست استرس این اتفاق می افته ؟ 

به نظر من در هر دو موردش  یه جورایی  باز صورت مساله پاک شده  چرا که دور فن بالا باعث خنک شدن نسبی قطعاتی  میشه  به علت داغ شدنباعث میشدن کارت کرش کنه 

و اما به اعتقاد من یه سری از شرکتهای وارد کننده و گارانتی  کننده امثال سازگار و ویستا و.... به دلیل عدم نظارت توی کشورمون اخلاق را زیر پا می گذارند و به جای وارد نمودن قطعات اورجینال به خاطر سود بیشتر قطعات ریفر را وارد نموده به جای قطات اصلی می فروشند ومتاسفانه در بسیاری از قطعات شاهد مشکلاتی هستیم که پس از اندکی کارکرد نمایان میشن و موجبات این چنینی و فراهم می کنند 

بایستی هنگام خرید دقت و حساسیت  لازم را داشته باشیم تا دچار مشکلات این چنینی نباشیم 

و اما گارانتی  گرین، شاید در گارانتی پاور گارانتی خوبی باشه آنهم از دید کسانی  که بلا فاصله پس از مراجعه به گارانتی پاورشان با یک پاور تعمیری تعویض میشه  ( که معلوم نیست قبلا تحت چه شرایطی استفاده شده است)  و خاطره خوبی در ذهنشون از گرین ثبت میشه و با لبخند خارج میشن  ولی متاسفانه هنگام پذیرش حتی کوچکترین تستی هم از پاور گرفته نمیشه و حتی اگر پاور نو را هم جلوی همون شرکت از پک باز کنی و به گارانتی ارائه بدی سریعا تعویض می کنند

ولی در بخش قطعات سخت افزاری گرین به عنوان ی گارانتی نوپا محسوب میشه که راه درازی در پیش داره تا مثل گارانتی های معتبر دیگر حرفی برای گفتن داشته باشه

و نکته ای هم که ذکر کردی کارت خریداری شده از لیون  همون هفته  اول با یک کارت دیگری که به ظاهر استفاده شده بوده تعویض شده  جای بحث داره    

 

 

ویرایش شده توسط Saman.Kh
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

نتیجه چی شد؟ دیگه سمت محصولاتی که green گارانتیشه نریم؟به همکاران لینک بفرستیم ؟ از گارانتی که بخاری در نمیاد یکی از تعمیرکاران محترم بیاد نظرشو در مورد مشکل کارت بگه

 

@derakulla

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 ساعت قبل، Saman.Kh گفته است :

درود حسن جان 

از ابتدای تاپیک مشکلات کارتت پیگیر مشکل شما بودم و متاسف ازمشکلی که برایتان پیش اومده  و امیدوارم که حل بشه 

 سوالی که دارم اینه که دور فن بالا که فرمودین مداوم هست یا فقط موقع تحت فشار قرار گرفتن کارت توی بازی یا تست استرس این اتفاق می افته ؟ 

به نظر من در هر دو موردش  یه جورایی  باز صورت مساله پاک شده  چرا که دور فن بالا باعث خنک شدن نسبی قطعاتی  میشه  به علت داغ شدنباعث میشدن کارت کرش کنه 

و اما به اعتقاد من یه سری از شرکتهای وارد کننده و گارانتی  کننده امثال سازگار و ویستا و.... به دلیل عدم نظارت توی کشورمون اخلاق را زیر پا می گذارند و به جای وارد نمودن قطعات اورجینال به خاطر سود بیشتر قطعات ریفر را وارد نموده به جای قطات اصلی می فروشند ومتاسفانه در بسیاری از قطعات شاهد مشکلاتی هستیم که پس از اندکی کارکرد نمایان میشن و موجبات این چنینی و فراهم می کنند 

بایستی هنگام خرید دقت و حساسیت  لازم را داشته باشیم تا دچار مشکلات این چنینی نباشیم 

و اما گارانتی  گرین، شاید در گارانتی پاور گارانتی خوبی باشه آنهم از دید کسانی  که بلا فاصله پس از مراجعه به گارانتی پاورشان با یک پاور تعمیری تعویض میشه  ( که معلوم نیست قبلا تحت چه شرایطی استفاده شده است)  و خاطره خوبی در ذهنشون از گرین ثبت میشه و با لبخند خارج میشن  ولی متاسفانه هنگام پذیرش حتی کوچکترین تستی هم از پاور گرفته نمیشه و حتی اگر پاور نو را هم جلوی همون شرکت از پک باز کنی و به گارانتی ارائه بدی سریعا تعویض می کنند

ولی در بخش قطعات سخت افزاری گرین به عنوان ی گارانتی نوپا محسوب میشه که راه درازی در پیش داره تا مثل گارانتی های معتبر دیگر حرفی برای گفتن داشته باشه

و نکته ای هم که ذکر کردی کارت خریداری شده از لیون  همون هفته  اول با یک کارت دیگری که به ظاهر استفاده شده بوده تعویض شده  جای بحث داره    

 

 

سلام

بله مشکل دور فن کارت توی لود اتفاق می افته که اونم معمولا توی فشار رخ میده

-----

بله اون قسمت همون موقع باید علنی میکردم و اون موقع مستندات هم داشتم (البته آقا مجید تایید کردن اون قسمتو ولی مستندات پیامی هم داشتم که پاک شده)  اما آدم ساده لوح و زود باوری هستم و سریعا باور کردم و یه علت دیگش چون دو هفته بدون کارت بودم و باید بعد 3 هفته دیگه بدون کارت میموندم دیگه رضایت به اون کارت دادم که نتیجشو میبینید

الانم تنها دلخوری من از اینه که هر بار این کارت رفته گارانتی به اسم سالم برگشت خورده الانم که اشتباها قبول کردن کارت مشکل داره و حالا چجوری فیکسش کردن با تعویض بایوس یا کارهای دیگه (فقط خدا میدونه)

سعی در جمع کردنش دارن ( چون گند این موضوع در میاد که کارت خراب دوبار از زیر دستشون در رفته و میخواستن قضیه بی سر و صدا تموم بشه ولی بنده خیلی اعصابم خورد شد وقتی که مطمئن شدم سهل انگاری از طرف اینا بوده و یکسال با کارت خراب سر کردم ، میتونستن با یه عذرخواهی ساده قضیه تموم بشه اما لجاجت اینا باعث شد قضیه علنی بشه حتی قضیه اسفند 95 که به ضررشون تموم میشه) و بازم تاکید میکنن کارت سالمه و بیخودی نبود به بنده تضمین میدادن که اگه فیلمشو گرفتی ما قبول میکنیم ای کاش این حرفو قبل ارسال به گارانتی میزدن که براشون 100 تا فیلم تهیه میکردم الانم هنوز دیر نشده چون با کارت تست زیادی نکردم ولی توی همون تست 17 دقیقه ای استرس و بازی رفتار کارت نرمال بود برعکس قبل ارسال ، فقط الان مشکل دور فن بعضا شاهدش بودم

در 43 دقیقه قبل، Sabertooth گفته است :

نتیجه چی شد؟ دیگه سمت محصولاتی که green گارانتیشه نریم؟به همکاران لینک بفرستیم ؟ از گارانتی که بخاری در نمیاد یکی از تعمیرکاران محترم بیاد نظرشو در مورد مشکل کارت بگه

 

@derakulla

 

بنده که کیس و پاور و یه کیبورد قدیمی ساخت گرین دارم و کولر پردازنده ، گرافیک و کیبورد تحت گارانتی گرین مجموعا 6 قطعه که رقم زیادی هستش واسه یه کیس معمولی توصیه میکنم طرفش نرید اگه وقت و اعصابتون براتون مهمه

واسه این مشکل کرش که منجر به سیاهی صفحه و قطع اتصال مانیتور میشه و پیغام no signal میده و دور فن گرافیک میره روی 100% با تحقیقی که قبلا کردم اکثراً خمیر کارتشون فاسد شده بود و با تعویضش درست شده بود یه تعدادی با تعویض پاور یکی دو نفر با تعویض کابل برق پاور و تعمیر چیپ برد مشکلشون حل شده بود اما تعدادی هم همه اینکارا رو کردن و مشکلشون پا برجا بود و بعضی ها هم حتی گارانتی ها سر در نیاوردن چی باعث این مشکل میشه و به ممراجعه کننده کارت جایگزین دادن یک نمونشو اسکرین گذاشتم که جایگزین آکبند گرفته بود

بنده به غیر از تعویض خمیر همه اینکارو کردم ولی مشکلم پا برجا بود الانم به نظر مشکل موقتا فیکس شده یا از بایوس بوده یا کار دیگه ای که کردن فعلا فیکس شده ولی میدونم که در روزهای آتی بازم مشکل دارم چون دور فن کارت به 76% میره زیر لود و با اینکه باید زیر 60 درجه فنها باید خاموش بشن اما مثلا دیدم توی دمای 51 فنها همچنان با شدت 76% کار میکنن

بازم تعمیرکاران گرافیک خیلی مجرب تر از بنده هستن و بهتر میتونن ایراد کارتو مشاهده کنن

مثبت هام هم تموم شده بعدا برای دوستان جبران میکنم

ویرایش شده توسط Hassan.SK
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Saman.Kh گفته است :

درود حسن جان 

از ابتدای تاپیک مشکلات کارتت پیگیر مشکل شما بودم و متاسف ازمشکلی که برایتان پیش اومده  و امیدوارم که حل بشه 

 سوالی که دارم اینه که دور فن بالا که فرمودین مداوم هست یا فقط موقع تحت فشار قرار گرفتن کارت توی بازی یا تست استرس این اتفاق می افته ؟ 

به نظر من در هر دو موردش  یه جورایی  باز صورت مساله پاک شده  چرا که دور فن بالا باعث خنک شدن نسبی قطعاتی  میشه  به علت داغ شدنباعث میشدن کارت کرش کنه 

و اما به اعتقاد من یه سری از شرکتهای وارد کننده و گارانتی  کننده امثال سازگار و ویستا و.... به دلیل عدم نظارت توی کشورمون اخلاق را زیر پا می گذارند و به جای وارد نمودن قطعات اورجینال به خاطر سود بیشتر قطعات ریفر را وارد نموده به جای قطات اصلی می فروشند ومتاسفانه در بسیاری از قطعات شاهد مشکلاتی هستیم که پس از اندکی کارکرد نمایان میشن و موجبات این چنینی و فراهم می کنند 

بایستی هنگام خرید دقت و حساسیت  لازم را داشته باشیم تا دچار مشکلات این چنینی نباشیم 

و اما گارانتی  گرین، شاید در گارانتی پاور گارانتی خوبی باشه آنهم از دید کسانی  که بلا فاصله پس از مراجعه به گارانتی پاورشان با یک پاور تعمیری تعویض میشه  ( که معلوم نیست قبلا تحت چه شرایطی استفاده شده است)  و خاطره خوبی در ذهنشون از گرین ثبت میشه و با لبخند خارج میشن  ولی متاسفانه هنگام پذیرش حتی کوچکترین تستی هم از پاور گرفته نمیشه و حتی اگر پاور نو را هم جلوی همون شرکت از پک باز کنی و به گارانتی ارائه بدی سریعا تعویض می کنند

ولی در بخش قطعات سخت افزاری گرین به عنوان ی گارانتی نوپا محسوب میشه که راه درازی در پیش داره تا مثل گارانتی های معتبر دیگر حرفی برای گفتن داشته باشه

و نکته ای هم که ذکر کردی کارت خریداری شده از لیون  همون هفته  اول با یک کارت دیگری که به ظاهر استفاده شده بوده تعویض شده  جای بحث داره    

 

 

شما چند مورد همچین چیزی که میگگید رو مشاهده کردید. بنده هم پاور رو به گارانتی بردم که تعویض شد وهم کارت گرافیکی که بجای تعویض صرفا یک فن کل پنل جلوی فن رو برای تعویض کردن. اینکه کارت ایشون تست نمیشه صرفا باید با تعمیرکار صحبت کنن یا حتی موقع مراجعه بخان همون جا قبل پذیرش قطعه رو اونجور که باید تست کنن . این چیزهارو بنده داشتم و انجام شده پاورم سالم بود و بخاطر شبهه چند دقیقه زیر تست گذاشتن علاوه بر دیباگر.  ولی ایرادی که شامل قسمت پذیرش هست اینکه توی فرم پذیرش ایراد اصلی رو نمینویسن و صرفا مینویسن مشکل فن به طور مثال .  چیزی که ایشون لازم دارن بنظرم یه صحبت چند دقیقه ای با اون تعمیرکار هست . با نامه و درخاست هم کار بجایی نمیرسه . از بس بحث پیچیده میشه و هرکسی باشه قید خوندن نامه رو میزنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 50 دقیقه قبل، milad.azn گفته است :

شما چند مورد همچین چیزی که میگگید رو مشاهده کردید.

بنده چندین بار پاور بردم فوری تعویض کردم در مورد کارت و سایر قطعات چیزی از گارانتی گرین ندارم 

 چیزی که ایشون لازم دارن بنظرم یه صحبت چند دقیقه ای با اون تعمیرکار هست . با نامه و درخاست هم کار بجایی نمیرسه . از بس بحث پیچیده میشه و هرکسی باشه قید خوندن نامه رو میزنه

کارت ایشون قبلا هم این مشکل و داشته یکبار قبلا هم به گارانتی ارسال شده که مشکل کارت مرتفع نشده و این بار دوم هست و خودشون گفتند توی نامه مفصل شرح بدین 

 
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Saman.Kh گفته است :

بنده چندین بار پاور بردم فوری تعویض کردم در مورد کارت و سایر قطعات چیزی از گارانتی گرین ندارم 

 چیزی که ایشون لازم دارن بنظرم یه صحبت چند دقیقه ای با اون تعمیرکار هست . با نامه و درخاست هم کار بجایی نمیرسه . از بس بحث پیچیده میشه و هرکسی باشه قید خوندن نامه رو میزنه

کارت ایشون قبلا هم این مشکل و داشته یکبار قبلا هم به گارانتی ارسال شده که مشکل کارت مرتفع نشده و این بار دوم هست و خودشون گفتند توی نامه مفصل شرح بدین 

 

مرکز ارسالی شون رو هم بنظرم عوض کنن خوبه بهرحال مدیریت های مختلف فرق میکنه.  من شخصا  از مرکز خیابون سمیه راضی بودم تا الان.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، milad.azn گفته است :

مرکز ارسالی شون رو هم بنظرم عوض کنن خوبه بهرحال مدیریت های مختلف فرق میکنه.  من شخصا  از مرکز خیابون سمیه راضی بودم تا الان.

ایشون هم همون جا ارسال کردن کارت و جای دیگری وجود نداره 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود دوستان

حسن خان امیدوارم مشکلت حل بشه(که بشه یا نشه دیگه اعصابت بحدی خراب شده که ارزش خاصی هم نداره گویا[])

یادمه چند ماه پیش هر تایپیکی که میرفتم همین اقایون تعریف تمجید مجموعه گرینشون و اون دم و تشکیلاتشونو میکردن  یکی کلیپ شرکتشونو میزاشت یکی فقط مسعول بخش پاورا بود و .... حال که باید دقیقا یه کارت نو تحویل حسن عسگری بدند  اقا میفرماید اگر کارت نو بدیم که سنگ رو سنگ بند نمیمونه(وااای که چقدر دقیقید در کارتون وااای از اینهمه هماهنگی و قانون در مجموعه بسیااااااار بزرگ گرینتون).فقط خاستم از مجموعه گرین تشکر کنم بخاطر اینهمه زرنگی و اینکه مثل همه جاهای دیگه این مملکت عقب نمونده و سکان دروغ و خوردن پول رو میچرخونه .پول حسن خان هم که باد هواست دیگه داده به کارت.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 46 دقیقه قبل، فرهاد کوهکن گفته است :

درود دوستان

حسن خان امیدوارم مشکلت حل بشه(که بشه یا نشه دیگه اعصابت بحدی خراب شده که ارزش خاصی هم نداره گویا[])

یادمه چند ماه پیش هر تایپیکی که میرفتم همین اقایون تعریف تمجید مجموعه گرینشون و اون دم و تشکیلاتشونو میکردن  یکی کلیپ شرکتشونو میزاشت یکی فقط مسعول بخش پاورا بود و .... حال که باید دقیقا یه کارت نو تحویل حسن عسگری بدند  اقا میفرماید اگر کارت نو بدیم که سنگ رو سنگ بند نمیمونه(وااای که چقدر دقیقید در کارتون وااای از اینهمه هماهنگی و قانون در مجموعه بسیااااااار بزرگ گرینتون).فقط خاستم از مجموعه گرین تشکر کنم بخاطر اینهمه زرنگی و اینکه مثل همه جاهای دیگه این مملکت عقب نمونده و سکان دروغ و خوردن پول رو میچرخونه .پول حسن خان هم که باد هواست دیگه داده به کارت.

سلام عزیز جان ممنون از لطف و حماییت

این فیلمی هست که الان ضبط کردم مشکل دور فن بنده در حالت اتوماتیک هستش که به 73% میرسه و اگه بزارم ادامه پیدا کنه حتی بعضا بیشتر هم میشه که متاسفانه بعد از رفت و برگشت به گارانتی دمای کارت بیشتر شده

قبلا با دور فن 21-44 دما میشد 62-65 که قبلا توی فروم توی تاپیکهای مختلف اسکرین گذاشتم و پز دمای عالی کارتمو دادم !

الان توی فیلم مشخصه با دور فن 73% دما 66-68 هستش که واسه این کارت فاجعه به حساب میاد !

واسه مشکل کرش هم به نظر میاد موقتا فیکس شده اما در فرصت مناسب تستهای بیشتر و بهتری میگیرم

حداقل الان این فیلم نشون میده کارت بدون مشکل و سالم نیست .

حجم فیلم هم تا جایی که بلدم کم کردم ولی بازم 120 مگ هستش

http://s9.picofile.com/file/8368550818/rx_480_fan_problem.mp4.html

 

 

ویرایش شده توسط Hassan.SK
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...