رفتن به مطلب

Recommended Posts

به شخصیه گرین رو یکی از بهترین ها توی ایران می دونستم .

شرکتی که میشه روی محصولاتش حساب کرد و به گارانتیش دل بست .

خداییش هم در زمینه پاور روز به روز بهتر شدن اما این وضع و اوضاع رو که آدم می بینه به این نتیجه میرسه برای رو شدن بعضی از حقایق فقط صبر لازمه .

این که چقدر به یک شخص یا یک شرکت اعتماد داری بستگی داره که چه مدت با کارهاشون آشنایی داری .

...................................

اگر اشتباه نکنم اون زمانی که استارتر محترم قصد خرید کارت داشتن با بنده و یکی دوتا دیگه از دوستان مشورت کردند . بین 480 و فیوری نانو دو دل بودند .(  بنده نظرم روی نانو بود . ) اگر میدونستم این اتفاقات رخ میده اصرار نمیکردم که نانو بگیره اصرار می کردم 480 با گارانتی گرین نگیره ! الان هم دیر نشده . از این به بعد در مشاوره هام تجدید نظر می کنم تا در آینده شاهد دردسر برای دوستانمون نباشیم .

  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 301
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

بنده مدت زیادی نیست که اینجا هستم . اما از اول پیگیر این تاپیک بودم و میخواستم بدونم بالاخره کی گرین حاضر به تعویض این کارت با یک کارت نو میشه. متاسفم که چنین چیزی محقق نشد. درج لینک این تاپیک در امضا کمترین کاریه که میتونیم انجام بدیم.

چیزی که مشخصه گرین ساده ترین حقوق مصرف کننده ش رو رعایت نکرده. هیچ برچسب دیگه ای نمیتونه این واقعیت رو کتمان کنه! نه تولید ملی ، نه پشتیبانی به قول دوستان در دسترس ، نه "لبخند" ، نه تعریف و تمجید های افراد معلوم الحال و ... . اگر هم سری به بازار زده باشید این موضوع رو متوجه میشید!
شاید از این به بعد تنها چیزی که از این شرکت بخرم یه فن 12 سانتی باشه اونم از ناچاری ...

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام من از دیروز شروع به تحریم خرید محصولات گرین کردم انشاالله حاج حسن به حقش برسه.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه زمانی msi رو به خاطر گارانتی گرینش میگرفتم با اینکه asus رو بیشتر دوس داشتم

مثل اینکه باید برگردم به asus!

هرچیزی که تو ایران یه کم مشهور میشه جنبشو نداره و میزنه جاده خاکی 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، Miad007 گفته است :

یه زمانی msi رو به خاطر گارانتی گرینش میگرفتم با اینکه asus رو بیشتر دوس داشتم

مثل اینکه باید برگردم به asus!

هرچیزی که تو ایران یه کم مشهور میشه جنبشو نداره و میزنه جاده خاکی 

کیفیت ایسوس اثبات شدست 

منتهی طراحی خنک کنندگیش یه ذره پایینه  ولی جنس قطعات تو گراف و مادربردش حرف نداره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 28 دقیقه قبل، Miad007 گفته است :

یه زمانی msi رو به خاطر گارانتی گرینش میگرفتم با اینکه asus رو بیشتر دوس داشتم

مثل اینکه باید برگردم به asus!

هرچیزی که تو ایران یه کم مشهور میشه جنبشو نداره و میزنه جاده خاکی 

باید یه طرحی بریزیم که از آمازون اینا سفاراش بدیم و واسه گارانتی هم یکی دو نفر پیدا کنیم که میرن دوبی واسه تجارت ، با یه هزینه ای قطعه مورد نظر رو ببرن به نمایندگی و کاراش انجام بشه پس بیارن اگه اینجوری بشه خیلی عالی میشه دیگه دردسر و مشکلات گارانتیهای مضخرف ایران رو هم نداریم 

  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

همه کبابی ها اول کباب خوب میزنن مشتری که جمع شد , جفت جیباشون هم پر پول شد کم کم درصد گوشت رو میارن پایین بجاش هله هوله میریزن توش

فقط برای خودی ها همون کباب روزای اول افتتاح رو میزنن . 

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Miad007 گفته است :

یه زمانی msi رو به خاطر گارانتی گرینش میگرفتم با اینکه asus رو بیشتر دوس داشتم

مثل اینکه باید برگردم به asus!

هرچیزی که تو ایران یه کم مشهور میشه جنبشو نداره و میزنه جاده خاکی 

یه زمانی ماتریس محصولات msi رو وارد میکرد با بهترین خدمات ولی همه میرفتن سمت گیگا به خاطر اسمش و صدالبته گارانتی اواژنگ (چه بسا ماتریس هم چیزی ار اواژنگ کم نداشت )

یادم میاد سال88-89 دوستم یه 4870 msi رو دوبار فرستاد ماتریس یه بار با 4870  نو تعویض کردن + گارانتی جدید یه بار هم با 5770 تعویض کردن باز هم با گارانتی جدید !

اون موقع یه رقابتی بود مثل الان همه جا هرکی هرکی نشده بود .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بابا چه خبره انقد شلوغش کردین

اصلا اون مبلغی که بابت گارانتی پرداخت میشه واسه همین چیزاس دیگه

الآن مگه بده واسمون سرگرمی درست کردن؟

--------------------------------------------------------------------

ولی خارج از شوخی مبلغی که برای گارانتی پرداخت میشه سوده خالص نیست که بره تو جیبه گارانتی

گارانتی کردی باید پاش وایسی 

کارت و تعویض کن و تمام

در 2 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

باید یه طرحی بریزیم که از آمازون اینا سفاراش بدیم و واسه گارانتی هم یکی دو نفر پیدا کنیم که میرن دوبی واسه تجارت ، با یه هزینه ای قطعه مورد نظر رو ببرن به نمایندگی و کاراش انجام بشه پس بیارن اگه اینجوری بشه خیلی عالی میشه دیگه دردسر و مشکلات گارانتیهای مضخرف ایران رو هم نداریم 

قبلا تو تاپیک دیگه ای هم بش اشاره شده بود و خیلی جای تعجب داشت که اگه جنس و با گارانتی اصلی توسط سایت های واسطه بخری  با کالایی که تو بازاره ایرانه هم قیمت در میاد یا حتی ارزون تره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 دقیقه قبل، M-yousef گفته است :

 

قبلا تو تاپیک دیگه ای هم بش اشاره شده بود و خیلی جای تعجب داشت که اگه جنس و با گارانتی اصلی توسط سایت های واسطه بخری  با کالایی که تو بازاره ایرانه هم قیمت در میاد یا حتی ارزون تره

منم از همین نظر میگم فقط یکی دو نفر پیدا کنیم واسه گارانتی دوبی حل میشه نمیدونم ترکیه میشه یا نه ولی اگه اونجا بشه خودم شاید بتونم برم بیام البته تا حالا خارج از کشور نرفتم !

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

منم از همین نظر میگم فقط یکی دو نفر پیدا کنیم واسه گارانتی دوبی حل میشه نمیدونم ترکیه میشه یا نه ولی اگه اونجا بشه خودم شاید بتونم برم بیام البته تا حالا خارج از کشور نرفتم !

الآن مالتینا یه همچین خدمتی و ارائه میکنه

https://malltina.com/warranty

البته اگه کارشکنی تو کارش نباشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

@Nezami @WINNER @RED @Bloody @Ali Alborz @atisoc0936 @حمیدرضا الماسی @MEHDI-GTX @𝕶𝖎𝖓𝖌𝖕𝖎𝖓 (تگ کردنش سخته نتونستم !)

 

3.jpg.6ab1a529904a6a433e94af919e1297ab.thumb.jpg.81f04449c16ae88b2dd5846ab00280ac.jpg

این تصویر مال اسفند 95 ، یه کیبورد گرین دارم که توی انباریه الانم کیبورد msi استفاده میکنم که تحت گارانتی گرینه ، 

کیس و پاور ساخت گرین ، کولر پردازنده و گرافیک هم تحت گارانتی گرین

وقتی که میگم 6 تا قطعه از گرین دارم دروغ نمیگم و تا زمانی که خودم چیزی استفاده نکنم به کسی پیشنهاد نمیکنم که به غیر از کیس از بقیه راضی بودم تا الان (البته کیبورد گرین هم ایراداتی داشت ولی واسه کیبورد ارزون قابل درک بود)

برای برادرم هم همون اسفند 95 سیستم معمولی گرفتم با پاور و برد تحت گارانتی گرین ، کیس لیون موجود نداشت مجبورا از برند دیگه برداشتم وگرنه کیس هم گرین میگرفتم .

مفت و مجانی تبلیغ کردیم چون از ته دل خوشمون میومد نه واسه پول  وهمه جا تبلیغ کیفیت ، قیمت مخصوصا گارانتی میکردم که آخرش کار خودم به گارانتی افتاد ، اینا همش نتیجه عشق کورکورانست ببینید و عبرت بگیرید

خیلی همت میخواد آدمی مثل منو از برند مورد علاقش متنفر کنه اونم به دست خودشون

احسنت و آفرین جایزه اسکار ، نوبل و امثال  مشابه کمه واسه حرکتتون !!!

 

  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام حسن جان

خیلی وقته بخاطر اشفته بازار کامپیوتر و کارای شخصی فروم نمیام و فعالیتم تقریبا صفر شده

از اوضاعی که دچارش شدی با خبر شدم واقعا متاسفم شدم بخاطر این همه کلنجار و سختی ک کشیدی

اما جدا از هر چیزی وجود ادم هایی مث تو واسه همه ما خوبه. با وجود تو فهمیدیم پشت دبدبکه کبکبه این شرکتا چ خبره گرچه خود من قبلا یبار این موضوع رو تو انجمن مطرح کردم و گفتم گارانتی یعنی بهونه واسه کاسبی و گردش مالی بازار ثانویه.

اگه من جای تو بودم قطعا کارتی ک داشتم رو مینداختم میرفت و ارزش خودمو با ادم نادون پایین نمیووردم چون میدونی سطح دانش تو ایران جوریه ک هرکس پشت میز بشینه و دفتر بزنه پس سواد و دانشش از شما بیشتره ولی دقیقا برعکسشه مخصوصا تو حیطه کامپیوتر! کل حرف طرف هم اینه که من بیشتر از تو میدونم در صورتی ک خودمم میدونم اندازه بز حالیم نیس فقط جفتک میندازم !خداروشکر تو پاش وایسادی و معلوم شد پشت لبخند های مضحک طرح لبخند چه چیزایی هست.

قابل ذکره خودم اوایل تابستون کارت rx 580 بدون گارانتی خریدم چون تجربیات قبلیم بهم ثابت کرده بود گارانتی سایبر به چیزیه در حد پشمک سازی که کمتر کسی اونجا با واژه سخت افزار اشنایی داره. ۵۰۰ تومن پول ک قرار بود بریزم تو جیب گارانتی ای ک قرار نیس هیچوقت مشکلی رو حل کنه گذاشتم جیبم اگر هم این کارت خراب شه بالاخره یکی دیگه میخرم اخلاق منو همه میدونن دیگه . میخرم دکور نگه میدارم دلمو زد میدم میره. با شرایطی هم اون قطعه رو میفروشم ک ضمانت سالم بودن و در حد بودنشو کردم و حتی خاک هم روش ننشسته بوده. اما همین موضوع صداقت در فروش رو حتی گرین هم اعتنا نکرده و به شما کارت معیوب داده به اسم کارت تعویضی جدید بعد هم قصه به اینجا رسیده.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

گارانتی کلا تو کشور ما مثل تخم مرغ شانسی میمونه

بگیر نگیر داره

 

نباید زیاد روش دل خوش بود

 

تا اونجایی که تو این چند ساله دیدم

گارانتی ها قطعات ارزون قیمت رو زیاد سخت گیری نمیکنن

چونکه زیاد ضرر براشون نداره و صد البته تبلیغ خوبی هم براشون داره

 

ولی مبادا کالای گرون قیمت  خراب بشه و ببری گارانتی

اینجاست که معیار گارانتی مشخص میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا از گارانتی گرین بعیده ! البته من یه تجربه نصفه نیمه ازشون داشتم واسه واترکولر فرستادم گفتن سالمه ولی مشکل همچنان پابرجا بود!😀

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مردم ساده لوح ایران کی میخوان درک کنن که تمامی شرکت‌ها،سازمان‌ها،نهادها و..... کوچک و بزرگشون معروف و غیر معروفشون همه تحت لوای دولت هستن و این معنیش اینه که کارشون فقط حقه بازیو دزدیه بنده ۴سال تو بازار مواد غذایی هستم هیچ خیری ندیدم از خدمات پس از فروش این شرکتا الی بعضیاشون اونم با التماسو دعا.

با ابراز تاسف برای دوست عزیزمون امیدوارم این اتفاق درسی بشه برای هممون که دیگه الکی برای گارانتی اینقدر دلمونو‌گرم نگه نداریم، اسم این کشور ایران و کلمه ایران سه تا معنی بیشتر نداره دزدی،دروغگویی،حیله گری.

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 28 شهریور 1398 در 15:27، Hassan.SK گفته است :

لازم به ذکر میدونم که گرین تا به حال هیچ امتیاز ویژه ای قائل نشده فقط جدیدا اونم در حرف شده در عمل اگه شده بود بنده اینجا پست نمیدادم

ثانیا : بایوس زدن کارت هیچ خدشه ای به گارانتی وارد نمیکنه طبق فروم اصلی msi حتی گفتن که اگه با هماهنگی بخش گارانتی خمیر کارت هم تعویض کنید مشکلی نداره  ولی اگه گارانتی بیاد بایوس ادیت شده بزنه اون ایراد داره و باید پاسخگو باشن که نبودن .

جهت اطلاع بود که اگه از طرف گرین یا کسی یا خود مختاری خواستی یه چیزی بپرونی حداقل قبلش تحقیق کن تا اینجوری ضایع نشی 😎

موفق باشید 

 

ممنون از حمایت عزیزان مخصوصا وحید جان شما لینک این تاپیک تو امضام هست فکر کنم کمتر کسی باشه که این تاپیکو ندیده باشه اگه صلاح میدونید توی امضاتون قرار بدید تشکر فراوان 😘

اقا مثبت ندارم بدم 

 

 

سلام دوست عزیز 

الان  آخرین نتیجه کار شما با گرین به کجا رسیده است . آخرین صحبت شما با خانم تهرانی به کجا رسیده است ؟ 

من متاسفانه پنجشنبه و جمعه امکان آنلاین شدن نداشتم .

الان قرار شده کارت را تعویض کنند ؟ با جه کارت گرافیکی ؟

مختصری توضیح بدید با کد پذیرش که این دفعه ارسال کردید ببینم چه کاری از دستم بر میاد .

من بر اساس آخرین صحبت های شما با گرین پیگیری کنم . 

ویرایش شده توسط MSI Support
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، MSI Support گفته است :

 

سلام دوست عزیز 

الان  آخرین نتیجه کار شما با گرین به کجا رسیده است . آخرین صحبت شما با خانم تهرانی به کجا رسیده است ؟ 

من متاسفانه پنجشنبه و جمعه امکان آنلاین شدن نداشتم .

الان قرار شده کارت را تعویض کنند ؟ با جه کارت گرافیکی ؟

مختصری توضیح بدید با کد پذیرش که این دفعه ارسال کردید ببینم چه کاری از دستم بر میاد .

من بر اساس آخرین صحبت های شما با گرین پیگیری کنم . 

سلام جناب پشتیبان

اول از همه یه مطلب یادآوری بکنم برای شما شاید نخونده باشید کارتی که 3 بار گفتن سالمه برای بار چهارم فرستادم گفتن اول کار به حدی خراب بوده که تصویر نمیده ، حالا دلیلشو نگفتن کارتی که قبلا بنده گفتم خرابه اینا گفتن سالمه چرا به یکباره به حدی خراب شده که حتی تصویر هم نمیده ؟ 3 دفعه قبل اززیر دست مسئول فنی در رفته و مثل بمب ساعتی بوده که کی بترکه ! مسئله اینه که برای اینکه اشتباهشونو قبول نکنن اشتباهات جدید تکرار میکنن که هر روز براشون بدتر میشه پستهای یه نفر هست که هر گونه ای هست میخواد بنده رو از شکایت و غیره منصرف کنه اول با دلایل پوچ بعدش تهدید و غیره ، یه مطلبی رو واسه مسئولین گرین یادآور بشم که میدونم تاپیکو میخونن بنده برای تمامی اداعاهام سند و مدرک محکمه پسند دارم و اگه کار به اونجا بکشه یکسالی با روح و روان بنده بازی کردید این همه انرژی صرف شده از خواب و خوراک افتادم یه مبلغ کلفت بابت جریمه دریافت میکنم .

چهارشنبه یه لیست 4 تایی کارتهای سری 1000 دادن با کلی مابه تفاوت که بنده قبول نکردم اینها کارتهای ته انباری هستن که میبینید واسه کارت همرده 1060 مبلغ یک میلیون 300 هزار میخوان

gtx 1070 armor oc : 3120

gtx 1060 gaming : 1320

gtx 1070 ti gaming : 3480

gtx armor 1070ti : 3660

قولی ندادن ولی گفتن پیگری میکنن که اگه امکانش باشه کارت مرجوع بشه و هزینش پرداخت بشه که منتظر تلفنشون هستم اگه زنگ نزنن خودم میزنم و آخرین مذاکرات خواهد بود و اگه به توافق نرسیم از طریق اتحادیه ، تعزیرات (هر اوگان مشابه ای باشه) اقدام میکنم توی فروم اصلی msi یه تاپیک در همین مورد میزنم توی فرومهای مشابه هم در خدمتشون هستم . 

شماره قبضی هم نگرفتم ولی بگید عسگری از تبریز کارت rx 480 gaming میشناسند شما با خانم تهرانی در ارتباط باشید در جریان هستن .

بازم مطلبی اگه از قلم افتاده بفرمایید تا توضیح بدم 

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

سلام جناب پشتیبان

اول از همه یه مطلب یادآوری بکنم برای شما شاید نخونده باشید کارتی که 3 بار گفتن سالمه برای بار چهارم فرستادم گفتن اول کار به حدی خراب بوده که تصویر نمیده ، حالا دلیلشو نگفتن کارتی که قبلا بنده گفتم خرابه اینا گفتن سالمه چرا به یکباره به حدی خراب شده که حتی تصویر هم نمیده ؟ 3 دفعه قبل اززیر دست مسئول فنی در رفته و مثل بمب ساعتی بوده که کی بترکه ! مسئله اینه که برای اینکه اشتباهشونو قبول نکنن اشتباهات جدید تکرار میکنن که هر روز براشون بدتر میشه پستهای یه نفر هست که هر گونه ای هست میخواد بنده رو از شکایت و غیره منصرف کنه اول با دلایل پوچ بعدش تهدید و غیره ، یه مطلبی رو واسه مسئولین گرین یادآور بشم که میدونم تاپیکو میخونن بنده برای تمامی اداعاهام سند و مدرک محکمه پسند دارم و اگه کار به اونجا بکشه یکسالی با روح و روان بنده بازی کردید این همه انرژی صرف شده از خواب و خوراک افتادم یه مبلغ کلفت بابت جریمه دریافت میکنم .

چهارشنبه یه لیست 4 تایی کارتهای سری 1000 دادن با کلی مابه تفاوت که بنده قبول نکردم اینها کارتهای ته انباری هستن که میبینید واسه کارت همرده 1060 مبلغ یک میلیون 300 هزار میخوان

gtx 1070 armor oc : 3120

gtx 1060 gaming : 1320

gtx 1070 ti gaming : 3480

gtx armor 1070ti : 3660

قولی ندادن ولی گفتن پیگری میکنن که اگه امکانش باشه کارت مرجوع بشه و هزینش پرداخت بشه که منتظر تلفنشون هستم اگه زنگ نزنن خودم میزنم و آخرین مذاکرات خواهد بود و اگه به توافق نرسیم از طریق اتحادیه ، تعزیرات (هر اوگان مشابه ای باشه) اقدام میکنم توی فروم اصلی msi یه تاپیک در همین مورد میزنم توی فرومهای مشابه هم در خدمتشون هستم . 

شماره قبضی هم نگرفتم ولی بگید عسگری از تبریز کارت rx 480 gaming میشناسند شما با خانم تهرانی در ارتباط باشید در جریان هستن .

بازم مطلبی اگه از قلم افتاده بفرمایید تا توضیح بدم 

 

 

سلام دوست عزیز 

من الان با خانم تهرانی صحبت کردم . ایشون در حال پیگیری کار شما هستند . از شما خواهش میکنم یک مقدار صبر داشته باشید (البته میدونم یک مقدار خاطرتون مکدر شده) تا بهترین راه حل ممکن را به شما پیشنهاد خواهند داد . 

با تشکر

ویرایش شده توسط MSI Support
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، MSI Support گفته است :

 

سلام دوست عزیز 

الان  آخرین نتیجه کار شما با گرین به کجا رسیده است . آخرین صحبت شما با خانم تهرانی به کجا رسیده است ؟ 

من متاسفانه پنجشنبه و جمعه امکان آنلاین شدن نداشتم .

الان قرار شده کارت را تعویض کنند ؟ با جه کارت گرافیکی ؟

مختصری توضیح بدید با کد پذیرش که این دفعه ارسال کردید ببینم چه کاری از دستم بر میاد .

من بر اساس آخرین صحبت های شما با گرین پیگیری کنم . 

سلام مهندس

اگر قرار کاری انجام بشه شما انجام بده دیگه! الان چندین ماهه دارین دور میدین!

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 21 دقیقه قبل، Nsm1000 گفته است :

سلام مهندس

اگر قرار کاری انجام بشه شما انجام بده دیگه! الان چندین ماهه دارین دور میدین!

سلام 

صبر داشته باشید . در پست قبلی توضیح دادم . خانم تهرانی پیگیر کارهای دوستمون هستند . مهم نتیجه نهایی کار هست . 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 31 دقیقه قبل، MSI Support گفته است :

سلام 

صبر داشته باشید . در پست قبلی توضیح دادم . خانم تهرانی پیگیر کارهای دوستمون هستند . مهم نتیجه نهایی کار هست . 

سلام خدمت شما و ممنون بابت پیگیری 

ولی مهم فقط نتیجه نیست بخدا صبر هم حدی داره مگر تعویض کارت براساس قانونی که خود گارانتی نوشته چقدر زمان میخواد که بعد این همه مدت بازم صبر

این صبری که شما میگین حتی اگر نتیجه خوبی هم داشته باشه روز به روز باعث اذیت بیشتر مشتری میشه  و باعث از دست رفتم مشتری های شما 

  • لایک 7
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، MSI Support گفته است :

سلام 

صبر داشته باشید . در پست قبلی توضیح دادم . خانم تهرانی پیگیر کارهای دوستمون هستند . مهم نتیجه نهایی کار هست . 

 

در 1 ساعت قبل، MSI Support گفته است :

سلام دوست عزیز 

من الان با خانم تهرانی صحبت کردم . ایشون در حال پیگیری کار شما هستند . از شما خواهش میکنم یک مقدار صبر داشته باشید (البته میدونم یک مقدار خاطرتون مکدر شده) تا بهترین راه حل ممکن را به شما پیشنهاد خواهند داد . 

با تشکر

کلا رویه گارانتی در ایران با "صبر داشته باشید" - "صبور باشید" - "باید صبر کنید تا موجود شه" - "باید صبر کنید تا خبرتون کنیم" و انواع و اقسام جملات مشابه طی میشه.

"دوست عزیز" مگه روند تعویض قطعه در شرایط ذکر شده گارانتی بر اساس "صبر" معیار سنجی میشه؟ یعنی اگر ما توی یه کشور دیگه هم بودیم می رفتیم یه فروشگاهی کالایی رو برای تعویض بر اساس گارانتی ارائه کنیم هی میگفتن لطفا صبر کنید؟ البته نمیشه منکر این شد که اینجا ایرانه و با کل دنیا فرق داره.

شرکتی که داره به اسم شرکتی که شما پشتیبانش هستید قطعه گارانتی می کنه، کوچک ترین قوانین گارانتی رو رعایت نمی کنه "دوست عزیز" و تمام تلاشش رو گذاشته بر مبنای اینکه مشتری رو یه جوری از دست به سر کنه و کالای مرجوعی دریافت نکنه - حالا اینکه آیا هرچی تعداد کالای مرجوعی شما بیشتر بشه مشکل مشتری هست یا مشکل شما و شرکت های به اصطلاح گارانتی؟ مطمئنا مربوط به @Hassan.SK و امثال ایشون که صرفا یه قطعه تهیه کردند که ازش استفاده کنند نمیشه!

شما اگر واقعا می خواستی حقی به مشتری بدی "دوست عزیز" نیازی نبود بری با خانم تهرانی یا هر کس دیگه ای صحبت کنی، اگر می خواستی قوانین اصطلاح MSI Support رو رعایت کنی می رفتید و گزارش این روند گارانتی رو به شرکت مادر MSI ارائه می کردید و بهشون توضیح می دادید که یه شرکتی که داره قطعاتشون رو گارانتی می کنه چطوری با مشتری رفتار می کنه، نه اینکه تازه برید از شرکت گرین پیگیری کنید که روند کار این بنده خدا به کجا رسیده! فکر کردید اونا میان میگن ماست من ترشه؟!

"دوست عزیز" این روند پیگیری کردن به درد لای جرز دیوار هم نمی خورده، باز هم بفرمایید باید "صبر کنیم" و مهم "نتیجه نهایی" ـه.

موفق باشید O.o

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

سلام

پیرو تماسی که با خانم تهرانی داشتم قرار شد 580 گیمینگ تهیه کنن و بدون مابه تفاوت بفرستن 

کارت برسه آکبند بودن و تستهای لازم انجام میدم نتیجه اینجا میزارم 

 

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

سلام

پیرو تماسی که با خانم تهرانی داشتم قرار شد 580 گیمینگ تهیه کنن و بدون مابه تفاوت بفرستن 

کارت برسه آکبند بودن و تستهای لازم انجام میدم نتیجه اینجا میزارم 

 

سلام دوست عزیز 

به خاطر همین به دوستان گفتم  صبر کنند چون خانم تهرانی  خیلی  پیگیر کار شما بودند و دنبال این بودند بهترین شکل ممکن کار شما انجام شود .

با تشکر 

  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...