رفتن به مطلب

Recommended Posts

در 4 دقیقه قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

از کلمات داخل امضاشون مشخصه!

چرا پس من مشاهده نمیکنم کجاس😁

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 301
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

  • کاربر ویژه
در 7 دقیقه قبل، ultragame888 گفته است :

بنده از اون اول تایپیک پیگیر بودم و همینطور تمام دوستان لیونی دیگه

حسن آقا حتی کوچکترین توهین و بی احترامی به این شرکت و اعضا نکرده 

با اینکه هر کس جای ایشون بود سر تا پای مجموعه رو هدف میگرفت 

لطفا حرف تو دهن کسی نگذارید

و دنبال سوژه درست کردن نباشید

داداش پستها هست خودم  3 سال توی سازمان زندانها کار کردم نگران نباشید هر حیله ای به کار بردن همین مونده که از این چیزها بترسونن ، یه اشاره کوچیک بکنم : یکبار یه دزد برده بودم دادگاه ، طرف با اینکه جرمش ثابت شده بود و سابقه هم داشت اما توی دادگاه گردن نمیگرفت تا اینکه شاکی گفت اگه گردن بگیری رضایت میدم یعنی جرم ثابت شده رو نمیتونن گردن کسی بندازن حالا اینا میخوان مثلا چیکار کنن ، یه 480 ارزششو داره !؟

درسته عصبانی بودم و هستم ولی تا اونجایی که یادمه توهین نکردم و فقط واقعیتها رو نوشتم که غیر از این بود تاپیک به بیراهه میرفت و احتمالا از طرف مدیریت اخطار دریافت میکردم که شکر خدا اینجوری نبوده

ایشون هم فقط میخوان تاپیکو منحرف کنن تا به هدفشون برسن و رفتن تو لیست سیاه بنده که از دوستان تقاضا میکنم اصلا پستهای ایشون رو نقل نکنن که تو تنهایی خودش بپوسه ، اگه بازم بخواد تاپیک به انحراف بکشه گزارش میشه و احتمالا اخطار یا تذکر بگیره

در 9 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

شبیه ساز تعویض کارت در ایران1f611.png

Screen_Shot_2019_03_12_at_12_38.45_PM.thumb.jpg.53dded09c1579bedd9aabbff20874e83.jpg

@Hassan.SKرفیق ناراحت نشی1f601.png

نه بابا چه ناراحتی ، هر چه از دوست رسد نکوست

 

خوشحال شدم یه لبخند کوچیک زدم 😄

  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

هرگونه دستکاری نرم‌افزاری( که به کرات در پست‌هاتون خودتون قید کردین توسط خودتون و بعضی دوستان انجام شده حالا بیاین بگین از نظر  خود MSI مشکل نداره بایوس فلش بزنیم ) و سخت افزاری قطعه از نظر قوانین صنفی خارج از گارانتی هستش زیاد انرژی مصرف نکنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

http://green-guarantee.ir/guarantee/view/vga

در 15 دقیقه قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

هرگونه دستکاری نرم‌افزاری( که به کرات در پست‌هاتون خودتون قید کردین توسط خودتون و بعضی دوستان انجام شده حالا بیاین بگین از نظر  خود MSI مشکل نداره بایوس فلش بزنیم ) و سخت افزاری قطعه از نظر قوانین صنفی خارج از گارانتی هستش زیاد انرژی مصرف نکنید

دکتر جان این عین شرایط گارانتی کارت گرافیک گرین هست  لطفا مطالعه فرمایید .

شرایط گارانتی کارت گرافیک

تاریخ انتشار: 1394/7/5

  • مشتری گرامی با تشکر از انتخاب شما ، این کالا توسط GREEN گارانتی شده است و آسیب های ناشی از نقص فنی ، مواد بکار رفته و شرایط تولید و عملکرد ناصحیح دستگاه در صورت سلامت ظاهری و نداشتن آسیب فیزیکی ، مشمول گارانتی خواهد بود . دریافت این ضمانتنامه به منزله قبول شرایط توسط مشتریان می باشد .
  • مدت زمان گارانتی دستگاه بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی کارت گارانتی دستگاه می باشد .
  • ارائه خدمات گارانتی فقط با همراه داشتن کارت گارانتی مقدور می باشد.
  • در هنگام خرید، مشتری باید از سلامت فیزیکی کالا، کامل بودن متعلقات، صحت مشخصات فنی و سریال درج شده در کارت گارانتی با سریال کالا و جعبه اطمینان حاصل نماید.
  • عدم سازگاری کارت گرافیک با سایر قطعات سیستم یا عدم کارکرد در یک نرم افزار خاص به منزله معیوب بودن آن نبوده و در صورت گذراندن مراحل تست و حصول اطمینان از سالم بودن آن ، دستگاه سالم تلقی می گردد.
  • کارت گرافیک معیوب می‌بایست به صورت مجزا و خارج از Case برای شرکت ارسال شود.
  •  آسیب دیدگی کارت گرافیک نیاز به بررسی بعد از پذیرش خواهد داشت ، بنابراین در صورت احراز غیرگارانتی بودن آن پس از تست فنی ، کارت گرافیک به صورت خارج از گارانتی پیگیری می شود .
  • چنانچه خرابی کارت گرافیک پس از بررسی و تست فنی خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، گارانتی مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و کارت گرافیک در چرخه خارج از گارانتی با اخذ هزینه های مربوطه در صورت امکان تعمیر خواهد شد .
  • مسئولیت بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال بر عهده مشتری است. توصیه می‌گردد از بسته‌بندی اصلی بدون لوازم جانبی و متعلقات استفاده شود. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نادرست بر عهده مشتری می باشد.
  • صدمات و خرابی‌های ناشی از نوسانات برق،نفوذ مایعات،سولفاته شدن،آتش سوزی،رعد و برق،وارد آمدن ضربه،تخریب عمدی،بسته بندی نامناسب مشتری برای حمل­و­نقل،سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیرمجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیراستاندارد،قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی،صدمات و خرابی‌های ناشی از اتصال نادرست یا ارتباط با سایر دستگاه‌ها،مخدوش شدن سریال ها،خرابی فن به دلیل ضربه،شکستگی،گرد و خاک زیاد و استفاده از مواد شوینده ، استفاده از منبع تغذیه نامرغوب و یا معیوب ، هرگونه خراشیدگی ، تاب برداشتن و یا ترک برد، تغییر رنگ و یا سوختگی ظاهری قطعات برد و پایه ها،بازشدگی هیت سینک و استفاده از سیلیکون برای GPU،خم شدگی،شکستگی و یا له شدگی کلیه پین ها،قطعات،کانکتور های VGA، آسیب های ناشی از استفاده غیر استاندارد ، صنعتی و خارج از کیس نظیر (OVERCLOCK، MININGعدم توجه به دفترچه راهنمای کالا و هرگونه ایراد فیزیکی دیگر موجب ابطال گارانتی می­گردد.
  • لطفا قبل از ارسال دستگاه به مراکز گارانتی و پس از تایید مشکل دستگاه بدون قطعات اضافه شده ، تمامی قطعات اضافه شده از روی دستگاه خارج و کالا به تنهایی ارسال گردد، گارانتی گرین در قبال هر گونه مشکل برای قطعات اضافه شده بر روی دستگاه ( سخت افزاری ، نرم افزاری ، آسیب دیدگی ) مسئولیتی بر عهده ندارد .
  • حمل دستگاه به مراکز گارانتی در تهران و شهرستان ها به عهده خریدار می باشد . ( برای اطلاع کامل از نحوه ارائه خدمات در شهرستان ها به سایت شرکت مراجعه فرمایید . )
  • با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری ، در صورت نیاز به تعویض و موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی ، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارایه خواهد شد .

 

ویرایش شده توسط Saman.Kh
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 52 دقیقه قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

احسنتم تا آخرش پیگیری کنید. هرچند به خاطر توهین ها به این شرکت در صورت شکایت قضایی  طرف مقابل باید پاسخگو باشین! اون موقع فکر نکنم حتی  480 یادتون بیاد

توهین؟ مدرک این وسطه! برن شکایت غذایی(؟!) کنن البته قبلش بهتره با تعزیرات جمهوری اسلامی رو به رو بشن ^_^

اونجا که یهو دیدی استارتر پست زد مشکلم حل شد از نمایندگی زنگ زدنو تعزیرات اومده و اینا اونجا خودم تگت میکنم!  هرچند شاید کار بیخ پیدا کنه ولی بلخره دست خالی به سرانجام نمیرسه

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 26 دقیقه قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

هرگونه دستکاری نرم‌افزاری( که به کرات در پست‌هاتون خودتون قید کردین توسط خودتون و بعضی دوستان انجام شده حالا بیاین بگین از نظر  خود MSI مشکل نداره بایوس فلش بزنیم ) و سخت افزاری قطعه از نظر قوانین صنفی خارج از گارانتی هستش زیاد انرژی مصرف نکنید

تعویض بایوس ربطی به گارانتی نداره

شرکت های مادربرد معمولا هر چندماه برای مادربرد های رو بورسشون برای یوزر ها بایوس منتشر میکنن تا اپدیت کنن

گرافیک هم همینطور بهتره نگاهی به بایوس هایی که  شرکت های برند برای rtx ها اومد بندازید البته نسخه های کارت های 2070 به بالا یا  فریموری که خود انویدیا برای display port داد

بایوس رسمی و مرجع هیچ عیبی نداره شما 200بار فلش کن زمانی از گارانتی خارجه که بایوس ادیت شده باشه یعنی خودت بایوس بسازی البته اینم بعید بدونم بستگی به شرکت داره

اورکلاکینگم قابل اثبات نیست این حرف چرته مدار تغذیه جعبه سیاه نداره که فرکانسارو ثبت کنه یا میسوزه یا سالمه

ماینینگ هم خوب شما 20تا کارت رو میز طرف بزاری قطعا برا ماین بوده دیگه برا رندر که 20تاش همزمان مشکل پیش نمیاد... 

 

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 56 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

داداش پستها هست خودم  3 سال توی سازمان زندانها کار کردم نگران نباشید هر حیله ای به کار بردن همین مونده که از این چیزها بترسونن ، یه اشاره کوچیک بکنم : یکبار یه دزد برده بودم دادگاه ، طرف با اینکه جرمش ثابت شده بود و سابقه هم داشت اما توی دادگاه گردن نمیگرفت تا اینکه شاکی گفت اگه گردن بگیری رضایت میدم یعنی جرم ثابت شده رو نمیتونن گردن کسی بندازن حالا اینا میخوان مثلا چیکار کنن ، یه 480 ارزششو داره !؟

درسته عصبانی بودم و هستم ولی تا اونجایی که یادمه توهین نکردم و فقط واقعیتها رو نوشتم که غیر از این بود تاپیک به بیراهه میرفت و احتمالا از طرف مدیریت اخطار دریافت میکردم که شکر خدا اینجوری نبوده

ایشون هم فقط میخوان تاپیکو منحرف کنن تا به هدفشون برسن و رفتن تو لیست سیاه بنده که از دوستان تقاضا میکنم اصلا پستهای ایشون رو نقل نکنن که تو تنهایی خودش بپوسه ، اگه بازم بخواد تاپیک به انحراف بکشه گزارش میشه و احتمالا اخطار یا تذکر بگیره

نه بابا چه ناراحتی ، هر چه از دوست رسد نکوست

 

خوشحال شدم یه لبخند کوچیک زدم 😄

داداش چقد وضعشون افتضاح شده براشون که میفرستن تهدید کنن تو تاپیک.

منم به احترام شما جوابی بهشون نمیدم.

تا آخرش پیگیری کنید اگه نیاز بشه من و خیلی ها کامل پشت شماییم.

اصلا جریح شدم. (خیلی زشت شد کارشون)

  • لایک 5
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 1 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است :

داداش چقد وضعشون افتضاح شده براشون که میفرستن تهدید کنن تو تاپیک.

منم به احترام شما جوابی بهشون نمیدم.

تا آخرش پیگیری کنید اگه نیاز بشه من و خیلی ها کامل پشت شماییم.

اصلا جریح شدم. (خیلی زشت شد کارشون)

ممنون دوست عزیز ، 

اینم یه نوعشه که جو تاپیک به هم بریزه قفل یا حذف بشه هدف اصلی همینه ،  صلاح باشه منطقی جواب بدید ولی دیدید به هیچ صراطی مستقیم نیست یا جو بهم میزنه یه گزارش کوچول بزنید مدیران در خدمتش هستن 

دلیل ایجاد این تاپیک هم از اول جهت اطلاع رسانی و نحوه رسیدگی گرین به کار بنده بوده که تا زمانی که دروغ گویی و تناقض تو حرفاشون نبود بنده هیچ حرفی نزدم حتی از اسفند 95 که مشتری بخش گارانتیشون بودم هیچ حرفی و هر چی گفتن قبول کردم و هیچ چیزیو علنی نکردم ولی صبر آدم یه حدی داره ولی بیشتراز زمانی که دروغ هاشون مشخص شد و غیرمستقیم به بنده برچسب ناشی بودن ، احمق و امثال مشابه زدن و میزنن ناراحت شدم و جریان اینجوری شد که الان شده ، بنده صبرم زیاده که ثابت شده هستش اما به شدت از دروغ و حق خوری تنفر دارم و تا هر جا که بتونم مقابله به مثل میکنم هزینشم میپردازم

هر کدوم از دوستان هم خواستن میتونم آیدی تلگرام تو خصوصی بدم جهت گفتگو و آشنایی بیشتر یا هر چی 

یه مطلبی هم دو هزاریم الان افتاد اگه بازم اشتباه میکنم تصحیح کنید اختلاف قیمتی که به بنده دادن گفتن قیمت دلاری خرید خودشون حساب کردن الان که قیمت سایتها رو یه نگاه مختصر انداختم دیدم اختلاف قیمت بازار ایران رو دارن حسب میکن مثلا 1060 شده بالای 5 میلیون ولی 580 چون ماین شده هاش تو بازار فراوانه و ماینر ها با زیر قیمت دارن میفروشن باعث شده قیمت 580 خیلی پایین باشه یعنی در حد 1050ti یکمی بیشتر واسه همین برای 1060 1300 مابه تفاوت خواستن ولی نمیدونن 1060 همرده 480 هستش (هم قدرتی هم قیمتی)که الان به لطف درایورهای جدید انویدیا تو بعضی بازیها حتی عملکردش کمتر از 570 شده 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

احسنتم تا آخرش پیگیری کنید. هرچند به خاطر توهین ها به این شرکت در صورت شکایت قضایی  طرف مقابل باید پاسخگو باشین! اون موقع فکر نکنم حتی  480 یادتون بیاد

دوست عزیز توهین در این انجمن ممنوع هستش. اگه فکر می کنی توهینی شده حتما گزارش کنید. البته این تایپیک حتما توسط ناظران و مدیران انجمن دنبال میشه اگه استارتر حرفاشون نابجا و توهین آمیز بود قطعا برخورد می کردن.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود حسن جان @Hassan.SK

متاسفانه بنده 28 مرداد آزمون مهم  داشتم که نتونستم به لیون سر بزنم یا تاپیکی رو حتی مشاهده کنم  و تا الانم کلاسهای مکرر که متاسفانه وقت نکردم به تاپیک شما کامل بازدید بزنم و تمامی مطالب رو بخونم تا اینکه دوست عزیز بنده @ASTS لینک رو فرستادن و تاپیک رو امشب کامل خوندم و واقعا متاثر شدم . آخر ما که مثل بغضیا یه شبه پول بدست نیاوردیم بیایم قطعه بخریم و خنگ هم نیستیم که قطعه ای که با هزار زور و  زحمت و ((خرجهایی اعم از شما حسن جان که برای مدتی هم هزینه ی درمان میدادید  که اگر  درست خاطرم باشه به خاطر کمرتون بود)) پولش رو در آوردیم بزنیم خراب کنیم که قطعه ی نو بگیریم؟! این چیزی فراتر از توهین هست خود بنده اگر درگیر  اینهمه توهین و جنگ اعصاب  میشدم  کنترل رفتارم رو از دست میدادم ولی شما واقعا باهاشون خوب تا کردید که نشونه شرافت شماست . در این وضعیت اسفناک اقتصادی خود آدم تو نون شبشم میمونه  چه برسه به اینکه پول زور بده به خاطر کارتی که ازش پایینتره . این گرینی که شده گرین به خاطر حمایت من وشما بوده اگر این نباشه کمتر از یک سال به غلط کردن میوفته (خواهید دید) . من کار زیادی از دستم بر نمیاد و در همین  حد قول خواهم داد که به این تحریم کمک کنم . همین (یه کارت واقعا ارزشش رو نداره) که شما فرومودید و نشونه ی غم  بزرگتونه رو خود گرین بایکم تغییر  اینجوری خواهد گفت :

یه کارت واقعا ارزش اینهمه ضربه ی تجاری رو نداشت!

  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود خدمت شما عزیز.

از اتفاق پیش اومده براتون بسیار ناراحت شدم و ازونجایی که تاپیکتون رو از ابتدا دنبال میکردم هربار که میگفتین برای گارانتی ارسال شد با خودم میگفتم اینم یه کار درستی دیگه از گرین منتهی الان میبینیم که تا به اینجا کشیده واقعا متاسف شدم.

تا الان تمامی حرفایی که شنیدم از گرین راجب خوش برخوردی و درستکاری بوده از دوستان گرینی میخوام که این روندشون رو خراب نکند و درصورت امکان کارت حسن جان که از گلهای فورم هم هستن تعویض کنند با این حال که تا اینجا کشیده شده خودش فراموش امکان داره نشه ولی از بدبینی دوستان جلوگیری میکنه حداقل.

امیدوارم شما هم حسن جان بتونین درنهایت به مقصد برسید متاسفانه کار دیگه ای از دستم برنمیاد که براتون انجام بدهم.در ادامه هم تاپیکتون رو دنبال خواهم کرد.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود حسن جان  

واقعاً از شیوه برخوردشون «حداقل با شما» متأثر شدم ؛ فردی که واقعاً طرفدار این برند به ظاهر منصف بود ...

اگر به یاد داشته باشید بنده یه زمانی مخالف سر سخت گرین بودم . دوستان دیگر  و خود شما بودید که بنده رو قانع  به خرید از محصولات این شرکت کردید تا برای یه بار هم که شده استفاده کنم «سال ۹۵» حالا این نوع رفتار با شما که  براشون تبلیغات هم کردید واقعاً بی عدالتی هست . اگر به یاد داشته باشید بعد از خرید پاور در فروم ، پستی بر مبنای کیفیت پایین پاور ساخته شده ارسال کردم و با برخورد جناب موسوی و نماینده گرین مواجه شدم که  پس از کشمکش ها ، بنده رو دعوت به بازدید از لابراتورشون کرده بودن «پاسخ همیشگیشون» از اون موقع که دیدم نمیتونن یه جواب ساده بدن و به لابراتورشون فقط مینازن متوجه شدم با چه برندی طرف هستم ولی در این حدبی انصافی  اصلا به ذهنمم خطور نمی‌کرد . 

 

پیشنهاد های تعویض هم واقعاً نوعی توهین به حساب میاد و به هیچ وجه قابل قبول نیست بنده با گارانتی تابا اصلأ به چنین مشکلاتی بر نخوردم و کارت بنده رو با مدل بالاتر«750ti-950» و همچنین با ما به تفاوت اندک معاوضه کردن .

بنده همینجا اعلام میکنم که هیچ قطعه ای از شرکت گرین خریداری نخواهم کرد و به کسی هم پیشنهاد نخواهم داد . دوستانی که بنده رو میشناسن میدونن کجا ها فعالیت دارم و به این کار ادامه میدم تا نتیجه کار شما مشخص بشه و تغییر  رویه بدن  .

موفق باشید

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 11 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

داداش پستها هست خودم  3 سال توی سازمان زندانها کار کردم نگران نباشید هر حیله ای به کار بردن همین مونده که از این چیزها بترسونن ، یه اشاره کوچیک بکنم : یکبار یه دزد برده بودم دادگاه ، طرف با اینکه جرمش ثابت شده بود و سابقه هم داشت اما توی دادگاه گردن نمیگرفت تا اینکه شاکی گفت اگه گردن بگیری رضایت میدم یعنی جرم ثابت شده رو نمیتونن گردن کسی بندازن حالا اینا میخوان مثلا چیکار کنن ، یه 480 ارزششو داره !؟

درسته عصبانی بودم و هستم ولی تا اونجایی که یادمه توهین نکردم و فقط واقعیتها رو نوشتم که غیر از این بود تاپیک به بیراهه میرفت و احتمالا از طرف مدیریت اخطار دریافت میکردم که شکر خدا اینجوری نبوده

ایشون هم فقط میخوان تاپیکو منحرف کنن تا به هدفشون برسن و رفتن تو لیست سیاه بنده که از دوستان تقاضا میکنم اصلا پستهای ایشون رو نقل نکنن که تو تنهایی خودش بپوسه ، اگه بازم بخواد تاپیک به انحراف بکشه گزارش میشه و احتمالا اخطار یا تذکر بگیره

بله داداش دقیقا

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 8 ساعت قبل، saeed110 گفته است :

دوست عزیز توهین در این انجمن ممنوع هستش. اگه فکر می کنی توهینی شده حتما گزارش کنید. البته این تایپیک حتما توسط ناظران و مدیران انجمن دنبال میشه اگه استارتر حرفاشون نابجا و توهین آمیز بود قطعا برخورد می کردن.

درود اگه به تاریخ عضویت ایشون دقت کنید دقیقا بعد از مشکلات بنده با گرین عضو فروم شدن (زمانی که پته اینارو ریختم رو آب)

حالا نمیتونن از طرف یوزر اصلی گرین پیام بدن چون محاکمه میشن و جواب منطقی در دفاع ندارن (تنها کار عذرخواهی به خاطر بی لیاقتی و بی مسئولیتی در قبال گارانتی) که اونم انجام نمیدن و بگن اشتباه کردیم و خودشونو خراب کنن ولی از اول گفتم بهترین کار براشون همین بود و مسئله دوستانه حل میشد 

راجب تهدید ایشون هم دقیق نمیدونم ولی باید سر فرصت پیگیری کنم چون شنیدم تهدید توی فضای مجازی خودش جرمه و فرقی با تهدید زبانی نداره و اگه مطمئن بشم ایشون جرمی مرتکب شدن احتمالا اونم از طریق فتا پیگیری میکنم اسکرین پست ایشون صفحه قبل (تهدید برداشتم) که بعدا نتونن انکار کنن که اگه کار به اونجا به گریه و زاری می افتن که من نبودمم فلانی بهم گفت و بهمان

یکی از پستهای ایشون هم گزارش کردم دوستان اگه صلاح میدونید همین کارو بکنید که هر نیو یوزر نیاد هفت تیر کشی کنه 

در 6 ساعت قبل، Ratchet Wrench گفته است :

درود حسن جان @Hassan.SK

متاسفانه بنده 28 مرداد آزمون مهم  داشتم که نتونستم به لیون سر بزنم یا تاپیکی رو حتی مشاهده کنم  و تا الانم کلاسهای مکرر که متاسفانه وقت نکردم به تاپیک شما کامل بازدید بزنم و تمامی مطالب رو بخونم تا اینکه دوست عزیز بنده @ASTS لینک رو فرستادن و تاپیک رو امشب کامل خوندم و واقعا متاثر شدم . آخر ما که مثل بغضیا یه شبه پول بدست نیاوردیم بیایم قطعه بخریم و خنگ هم نیستیم که قطعه ای که با هزار زور و  زحمت و ((خرجهایی اعم از شما حسن جان که برای مدتی هم هزینه ی درمان میدادید  که اگر  درست خاطرم باشه به خاطر کمرتون بود)) پولش رو در آوردیم بزنیم خراب کنیم که قطعه ی نو بگیریم؟! این چیزی فراتر از توهین هست خود بنده اگر درگیر  اینهمه توهین و جنگ اعصاب  میشدم  کنترل رفتارم رو از دست میدادم ولی شما واقعا باهاشون خوب تا کردید که نشونه شرافت شماست . در این وضعیت اسفناک اقتصادی خود آدم تو نون شبشم میمونه  چه برسه به اینکه پول زور بده به خاطر کارتی که ازش پایینتره . این گرینی که شده گرین به خاطر حمایت من وشما بوده اگر این نباشه کمتر از یک سال به غلط کردن میوفته (خواهید دید) . من کار زیادی از دستم بر نمیاد و در همین  حد قول خواهم داد که به این تحریم کمک کنم . همین (یه کارت واقعا ارزشش رو نداره) که شما فرومودید و نشونه ی غم  بزرگتونه رو خود گرین بایکم تغییر  اینجوری خواهد گفت :

یه کارت واقعا ارزش اینهمه ضربه ی تجاری رو نداشت!

درود دوست عزیز ممنون از حمایت و همدردیت که واقعا یه دنیا ارزش داره برام

بنده اون زمان حقوق 2 ماه دادم به این گرافیک و از وقتی گرفتم آب خوش از گلوم پایین نرفته اون سال اولی هم که مشکلی نداشت قبلا توی تاپیک دیگه اشاره کردم که کلش رویال بازی میکردم یا به تماشای فیلم و سریال مشغول بودم و بازی خیلی کم میکردم واسه همین گرافیک مشکل آنچنانی از خودش نشون نداد بعدها که بازی کردن بیشتر شد ایرادات شروع شد مسئول فنی گرین هم انقدر بی عرضه هستش که یکبار نشد زنگ بزنه بگه آقا مشکل اینکار چیه تستهای ما رو پاس میکنه ایرادشو بپرسه بعد تست بگه سالمه یا خراب ، مطمئنا اوایل یه تست تصویر گرفتن گفتن سالمه بعدش یه 3d ، الانم که کارت به حدی خراب شده که تصویر نمیده حتی یک درصد هم احتمال نمیدن کارت خراب بود و فقط مسئله زمان بود که کامل نابود بشه و خوشحالم که این مسئله سریعتر اتفاق افتاد و از اون مسئله کارت سالم یه پله اومدیم جلو

راجب هزینه درمان کمر هم درست میگید خیلی وقته به خاطر بیکاری و بی پولی حتی پول دوا و دکتر نداشتم و ندارم و کمرم احتمال خیلی زیاد عمل میخواد که فعلا هزینه ویزیت اولیه دکتر هم ندارم چه برسه به هزینه های کمرشکن دکتر، عکس و بیمارستان و ...

یه توصیه هم به تمامی دوستان میکنم اگه تو وضعیت شبیه بنده گرفتار شدن با همین گارانتی یا گارانتی های دیگه خونسردی خودشونو پشت تلفن حفظ کنن چون از طرف اونا مکالمات ضبط میشه و شما هم حتما ضبط کنید که بعدا منکر نشن ، راجب فروم هم تا زمانی که مشکلی از بابت زیر پا گذاشتن قوانین فروم نداشته باشید مدیران چیزی به شما نمیگن برعکس بعضا حمایت هم میکنن که از خانواده لیون انتظاری غیر این نیست همونطور که شما عزیزان حمایت و همدردی میکنید

شنبه بازم آخرین مذاکرات انجام میدیم ببینیم چی میشه 

در 6 ساعت قبل، Chabouk گفته است :

درود حسن جان  

واقعاً از شیوه برخوردشون «حداقل با شما» متأثر شدم ؛ فردی که واقعاً طرفدار این برند به ظاهر منصف بود ...

اگر به یاد داشته باشید بنده یه زمانی مخالف سر سخت گرین بودم . دوستان دیگر  و خود شما بودید که بنده رو قانع  به خرید از محصولات این شرکت کردید تا برای یه بار هم که شده استفاده کنم «سال ۹۵» حالا این نوع رفتار با شما که  براشون تبلیغات هم کردید واقعاً بی عدالتی هست . اگر به یاد داشته باشید بعد از خرید پاور در فروم ، پستی بر مبنای کیفیت پایین پاور ساخته شده ارسال کردم و با برخورد جناب موسوی و نماینده گرین مواجه شدم که  پس از کشمکش ها ، بنده رو دعوت به بازدید از لابراتورشون کرده بودن «پاسخ همیشگیشون» از اون موقع که دیدم نمیتونن یه جواب ساده بدن و به لابراتورشون فقط مینازن متوجه شدم با چه برندی طرف هستم ولی در این حدبی انصافی  اصلا به ذهنمم خطور نمی‌کرد . 

 

پیشنهاد های تعویض هم واقعاً نوعی توهین به حساب میاد و به هیچ وجه قابل قبول نیست بنده با گارانتی تابا اصلأ به چنین مشکلاتی بر نخوردم و کارت بنده رو با مدل بالاتر«750ti-950» و همچنین با ما به تفاوت اندک معاوضه کردن .

بنده همینجا اعلام میکنم که هیچ قطعه ای از شرکت گرین خریداری نخواهم کرد و به کسی هم پیشنهاد نخواهم داد . دوستانی که بنده رو میشناسن میدونن کجا ها فعالیت دارم و به این کار ادامه میدم تا نتیجه کار شما مشخص بشه و تغییر  رویه بدن  .

موفق باشید

بنده 6 تا از قطعات سیستمم یا ساخت گرین یا تحت گارانتی این شرکت که شکر خدا به غیر از این گرافیک مشکل دیگه ای نداشتم و گول تبلیغات میخوردم بعد اینکه کارم به اینا گره خورد فهمیدم چی هستن و تا الان صبر کردم و هر چی گفتن قبول کردم و اعتراضی نداشتم ولی صبر آدم یه حدی داره ، تا الان هم هیچ تبلیغات منفی علیه این شرکت نکردم و فقط توی این تاپیک شرح وقایعی که برام افتاده نوشتم و قضاوت به عهده خوددوستان گذاشتم بلانسبت به غیر از خودشونو بقیه رو احمق فرض میکنن (اولیش خودم) و این حرص آدمو در میاره ، تا الان هم روشهای مختلفی جهت حل مشکل بنده به کار بردن آخریش هم تهدید بود الا رسیدگی واقعی به مشکل که واقعا خیلی برام سواله شرکت به اون بزرگی یعنی لنگ یه کارت 250 دلاریه ، اگه اینجوریه که وضعش خیلی خرابه یعنی گشنه تر از این من ندیدم .

در آخر هم تا مثبت دارم پستهای دوستان لایک میکنم کمترین کاری که ازم بر میاد در قبال حمایتتون  😘

 

  • لایک 6
لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده خدا هم از ترسش کلمات امضا رو عوض میکنه 🤣🤣 بنده خدا هم تصور میکنه تغییرات تو لاگ سرور نیست!😂😂

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حسن جان ما تا آخرش پشتت هستیم ،اینو بدون که حق گرفتنیه رفیق هرجورشده باید مشکل شما حل بشه از طریق همین فروم .واقعا دیگه از شرکت گرین توقع این برخورد رو نداشتم.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 58 دقیقه قبل، mojtaba7 گفته است :

حسن جان ما تا آخرش پشتت هستیم ،اینو بدون که حق گرفتنیه رفیق هرجورشده باید مشکل شما حل بشه از طریق همین فروم .واقعا دیگه از شرکت گرین توقع این برخورد رو نداشتم.

الهی قربان دل روشنتون بشم باید توقع هرچیزی رو داشت.

طرف تووی برف و یخ  جاده  ماشین اش خراب میشه  امداد خودرو نمیاد به داد برسه. آدم رو بدون پول از بیمارستان میندارن بیرون!   اونوقت ما توقع خدمات پس از فروش به صورت حرفه ای داریم. کل بحث و درگیری های جامعه از پول و صرف شخصی هست متسفانه.

در بحث گارانتی قطعات الکتریکی؛ تلویزیون و موبایل و تبلت که هیچ، فقط دلمون به گارانتی سخت افزار کامپیوتری خوش بود که ظاهرا...

 

پ.ن

یکی از کاربران هم داره تهدید میکنه ؛ یاد شکایت خودم از اداره پست افتادم که تهدید شدم !

در سامانه ثبت شکایت اداره پست شکایت ثبت کردم با ادبیات کمی تند.بعد یه خانم اپراتور زنگ زد کمی از روند کار توضیح داد و کمی از بنده دلجویی کرد (مثلا) عذرخواهی کرد.

بعد چند ساعت یه آقا که خودشو رئیس بخش معرفی کرد تماس گرفت گفت این مزخرفات چی بود در سامانه ثبت کردی ! و کلی تهدید کرد و اخرش گفت: میخوای آدرست رو پیدا کنم مامور بفرستم درب منزلتون 🤐😁

گفتم  ا*** جان؛ شما در اداره پست آدرس بنده و همه ۸۰میلیون نفر رو داری پس زودتر بیا که درب منزل هستم و منتظر شما !!

حالا تووی ژاپن مسوولین برای عذرخواهی جلوی مردم تعظیم میکنند اینجا تهدید. اسما خدمتگذار مردم رسما ....

ویرایش شده توسط aVaOMi
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

با سلام

فردی که با نام کاربری AMIN در حال فعالیت تو تاپیک هستن، گزارششون داده شد.

ضمن اینکه تا خود نماینده رسمی گرین رسما تو همین فروم اعلام نکنه که ایشون از طرف ما نیستن، بنده فعالیت های این شکلی رو از طرف شرکت گرین می بینم.

و من الله توفیق 🙂

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 28 دقیقه قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

فروم که بی‌در و پیکر میشه قورباغه هفت تیر کش میشه.

 

عجالتا یه اخطار برای شما ثبت می کنم تا متوجه بشین فروم همچین بی در و پیکر هم نیست. مدیران فروم تاپیک رو زیر نظر دارند تا مشخص شدن پایان موضوع.

 

از کلیه دوستانی هم که در تاپیک شرکت کردند، اگر صحبتی مبنی بر بی احترامی یا حمله شخصی کرده باشند، لطفا سریع اصلاح کنند.

بحث خدمات گارانتی مطرحه، این وسط با بد و بیراه گفتن به اشخاص و دیگران، هیچ چیزی حل نمیشه.

  • لایک 11
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

با سلام
یه چیز بگم تا اخر تاپیک سر نرسیده
بزودی به احتمال بسیار زیاد میان و کارت رو تعویض میکنند
این هم یکی از سیاست های ناجوانمردانه ای هست که در امر فروش و بازاریابی و زنده نگه داشتن مثلاً اسم و برندشون و ... انجام میشه
این پست فراموش نشه امیدوارم
بعد از حل مشکل خیلی از دوستان میان میگن خوب شد ااا کار گرین و MSI خوب بود جواب این بنده خدا رو دادن و کلی به به و چه چه میزنن و ...
و همه فراموش میکنند چه زمانی هدر رفته و چقدر اعصاب و روان این دوستمون و انرژی گزاشته شده

 

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
  • لایک 4
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 4 دقیقه قبل، mInI_ClockEr گفته است :

با سلام
یه چیز بگم تا اخر تاپیک سر نرسیده
بزودی به احتمال بسیار زیاد میان و کارت رو تعویض میکنند
این هم یکی از سیاست های ناجوانمردانه ای هست که در امر فروش و بازاریابی و زنده نگه داشتن مثلاً اسم و برندشون و ... انجام میشه
این پست فراموش نشه امیدوارم
بعد از حل مشکل خیلی از دوستان میان میگن خوب شد ااا کار گرین و MSI خوب بود جواب این بنده خدا رو دادن و کلی به به و چه چه میزنن و ...
و همه فراموش میکنند چه زمانی هدر رفته و چقدر اعصاب و روان این دوستمون و انرژی گزاشته شده

 

درود دوست عزیز بنده و سایر دوستان فراموش نمیکنیم که چه فشار ، استرس و ناراحتی برا بنده وارد شد توی این یکسال ، تعویض کارت یا مرجوعی با قیمت منصفانه حداقل کاری هست که میتونن انجام بدن

قبلا هم اعلام کردم آخرین خریدم از گرین خواهم بود و به سایرین پیشنهاد نمیدم . و اولین کاری که میکنم تعیوض پاورم خواهد بود فعلا دستمم خالیه ولی به محض اینکه بودجه لازم جور شد عوضش میکنم

نماینده msi هم کلا آنلاین نشده که ببینیم حرفی برای گفتن دارن ، نمایندگان گرین که محکوم شدن و توجیح منطقی نداشتن ساکت شدن الان هم به هر طریقی میتونن میخوان به بنده فشار وارد کنن حداقل تا زمانی که گرین اعلام نکنه کاربر تازه وارد از طرف این شرکت دست و پا نمیزنه از چشم اینها میبینیم 

در 10 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

 

عجالتا یه اخطار برای شما ثبت می کنم تا متوجه بشین فروم همچین بی در و پیکر هم نیست. مدیران فروم تاپیک رو زیر نظر دارند تا مشخص شدن پایان موضوع.

 

از کلیه دوستانی هم که در تاپیک شرکت کردند، اگر صحبتی مبنی بر بی احترامی یا حمله شخصی کرده باشند، لطفا سریع اصلاح کنند.

بحث خدمات گارانتی مطرحه، این وسط با بد و بیراه گفتن به اشخاص و دیگران، هیچ چیزی حل نمیشه.

ممنون آرمین جان

هر جا احساس کردید بنده پست نامربوط یا مطلبی توهین آمیز هر چیزی که خلاف قوانین باشه نوشتم توی خصوصی اطلاع دهید سریعا ویرایش میکنم 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

بنده از طرف هیچ‌کس نیستم و مثل بقیه یوزر هستم منظور بنده این بود با تخریب هیچ کس نمیتونید به حق‌تون برسید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

بنده از طرف هیچ‌کس نیستم و مثل بقیه یوزر هستم منظور بنده این بود با تخریب هیچ کس نمیتونید به حق‌تون برسید

اگر از دید شما این تخریب هست موردی نداره، احتمالا شما تو این شرایط قرار نگرفتی تا وضع دوستمون رو درک کنی، نفست از جای گرم بلند میشه مرد حسابی؟

پست اول رو مراجعه کن و مو به مو بخون تا متوجه بشی!

پ.ن: منکر خدمات خوب دیگه گرین به هیچ وجه نمیشم، بارها تاپیک هایی رو دیدم که گفته بودن گرین به خوبی کار گارانتیشونو انجام داده بود. شما به ورزشگاه رو

تصور کن 100 هزار نفر داخلشن از داخل اون 100 هزار نفر یکی بی اخلاقی در بیاره به ضرر همه اونها میشه! پس از گرین با این همه ادعای مشتری مداری

باید این انتظار رو داشت که حرفه ای و اصولی تر برخورد کنن، اون هم با کاربری بسیار با سابقه، به شخصه بارها دیدم تو بحث کیس، پاور و خنک کننده از سال های

قبل حسن محصولات گرین رو به خاطر قیمت مناسب، کیفیت خوب و گارانتی عالی پیشنهاد داده.

ویرایش شده توسط Nsm1000
  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، mInI_ClockEr گفته است :

با سلام
یه چیز بگم تا اخر تاپیک سر نرسیده
بزودی به احتمال بسیار زیاد میان و کارت رو تعویض میکنند
این هم یکی از سیاست های ناجوانمردانه ای هست که در امر فروش و بازاریابی و زنده نگه داشتن مثلاً اسم و برندشون و ... انجام میشه
این پست فراموش نشه امیدوارم
بعد از حل مشکل خیلی از دوستان میان میگن خوب شد ااا کار گرین و MSI خوب بود جواب این بنده خدا رو دادن و کلی به به و چه چه میزنن و ...
و همه فراموش میکنند چه زمانی هدر رفته و چقدر اعصاب و روان این دوستمون و انرژی گزاشته شده

 

دقیقا حرف اصلی همینجاست که شما فرمودید.نباید شرکتهای گارانتی کننده که حسابی هم خداروشکرازقبال همین مردم نجیب ایران وضعشون خوب شده و سروسامون گرفتن اینجوری با حتی یکنفرهم که شده برخورد بکنند.حالا گرین یا هرشرکت بظاهر ایرانی دیگه.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

 

این تاپیک اگر حاصلی برای شما نداشت اما برای سایر کاربران محصولات گرین بسیار مفید بود که جا داره از شما از این بابت سپاسگزاری کنم. .

خواندن تمامی برگه های این پست اگر چه وقت زیادی از من گرفت اما کمک شایانی کرد که هیچ زمانی دیگر سراغ برند گرین  و همچنین محصولاتی که گارانتی این شرکت را دارند نروم . 

در تمامی این صفحات توهینی نسبت به شرکت گرین از سوی شما ندیدم که اگربیان فرار  از زیر مسئولیت و ... توهین تلقی نشود!

  • لایک 7
لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری


×
×
  • اضافه کردن...