رفتن به مطلب

سوال در مورد گارانتی تخت جمشید


danyal.fa79
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با درود خدمت دوستان و اساتید گرامی

بنده یک عدد واترکولر H100i داشتم که خراب شد و روی برچسب روی رادیاتش نوشته شده بود که گارانتیش هنوز یک ماهی موند! هلوگرام شرکت هم هست

IMG_20190926_105541_488.thumb.jpg.462396ba8041f8edcd9df9c97ef89b2f.jpg

حالا من زنگ زدم شرکت میگم آقا این خرابی شامل‌گارانتی هست؟ میگن اصن این واتر کولر دیکه گارانتی نداره! میگم داره روش نوشته! میگن کارت نباشه انگار اصلا گارانتی نیست!

حالا اساتید مارو راهنمایی کنن باید چیکار کنیم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هولوگرام داره دیگه. باید کافی باشه. حالا کارت داشته و گم کردی؟

به نظرم باید اقدام قانونی بکنی. راه دیگه ای نداره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، ARMIN گفته است :

هولوگرام داره دیگه. باید کافی باشه. حالا کارت داشته و گم کردی؟

به نظرم باید اقدام قانونی بکنی. راه دیگه ای نداره.

والا من از جناب بهاور خریداری کردم گفتن کارت نداشته اصلا در اون زمان

به خود گارانتی میگم میگن نهههه ما از اول اصلا کارت داشتیم!

در 1 ساعت قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

از طریق تعزیرات اقدام کنید

باید چیکار کنم؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 9 دقیقه قبل، danyalbmw گفته است :

والا من از جناب بهاور خریداری کردم گفتن کارت نداشته اصلا در اون زمان

به خود گارانتی میگم میگن نهههه ما از اول اصلا کارت داشتیم!

باید چیکار کنم؟

http://tazirat135.ir/

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 24 دقیقه قبل، danyalbmw گفته است :

والا من از جناب بهاور خریداری کردم گفتن کارت نداشته اصلا در اون زمان

به خود گارانتی میگم میگن نهههه ما از اول اصلا کارت داشتیم!

باید چیکار کنم؟

قصد پیچوندن دارن. تمام شماره سریال قطعات که گارانتی میشه شرکت ثبت می کنه. در نتیجه بودن یا نبودن کارت ضروری نیست. من لپتاپ داشتم رفتم گارانتی اصلا از من کارت نخواستن و فقط شماره سریال رو اسکن کردن.

 

خلاصه سریع شکایت کن. قصد همکاری ندارن و خیلی واضح دارن از مسئولیتشون شونه خالی می کنن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، saeed110 گفته است :

قصد پیچوندن دارن. تمام شماره سریال قطعات که گارانتی میشه شرکت ثبت می کنه. در نتیجه بودن یا نبودن کارت ضروری نیست. من لپتاپ داشتم رفتم گارانتی اصلا از من کارت نخواستن و فقط شماره سریال رو اسکن کردن.

 

خلاصه سریع شکایت کن. قصد همکاری ندارن و خیلی واضح دارن از مسئولیتشون شونه خالی می کنن.

آخه من شنیده بودم قبلا تخت جمشید خیلی بی درو پیکره!!

میترسم شکایت کنم کارم پیش نره کلا بی کولر بمونم!

فعلا اینو میفرستم برای تعمیر بعدش میرم شکایت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 دقیقه قبل، danyalbmw گفته است :

آخه من شنیده بودم قبلا تخت جمشید خیلی بی درو پیکره!!

میترسم شکایت کنم کارم پیش نره کلا بی کولر بمونم!

فعلا اینو میفرستم برای تعمیر بعدش میرم شکایت

هر جور خودت صلاح می دونی.

اما تعمیر کنی از گارانتی در میاد راه به جایی نمی بری.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 ساعت قبل، danyalbmw گفته است :

آخه من شنیده بودم قبلا تخت جمشید خیلی بی درو پیکره!!

میترسم شکایت کنم کارم پیش نره کلا بی کولر بمونم!

فعلا اینو میفرستم برای تعمیر بعدش میرم شکایت

قبل از ارسال از تمامی موارد ارسالی تصویر و فیلم تهیه کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان کسی میدونه در این دوره ای که واترکولر من توش گارانتی شده بود اصلا قطعات کورسیر کارت گارانتی داشتن یا نه؟(نمیدونم کولر خرید کی بوده ولی تاریخ انقضاش رو توی عکس اول زدم و مدت زمان گارانتی 5 سال بوده پس کولر برای یه زمانی تو سال 93 بوده)

@سعید بهمنیان  @Behzad Tak

و اینکه آدرس جاهایی که باید برم از گارانتی تخت جمشید شکایت کنم بجز تعذیرات رو به من بگید ممنون میشم(شهرستان هستم)

باتوجه به اینکه روی کارت گارانتی محصولات گارانتی تخت جمشید نوشته شده اگر کارت گارانتی نباشه اصلا شامل گارانتی نیست (بند 1) اصلا شکایت من به جایی میرسه؟؟

ویرایش شده توسط danyalbmw
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، danyalbmw گفته است :

دوستان کسی میدونه در این دوره ای که واترکولر من توش گارانتی شده بود اصلا قطعات کورسیر کارت گارانتی داشتن یا نه؟(نمیدونم کولر خرید کی بوده ولی تاریخ انقضاش رو توی عکس اول زدم و مدت زمان گارانتی 5 سال بوده پس کولر برای یه زمانی تو سال 93 بوده)

@سعید بهمنیان  @Behzad Tak

و اینکه آدرس جاهایی که باید برم از گارانتی تخت جمشید شکایت کنم بجز تعذیرات رو به من بگید ممنون میشم(شهرستان هستم)

باتوجه به اینکه روی کارت گارانتی محصولات گارانتی تخت جمشید نوشته شده اگر کارت گارانتی نباشه اصلا شامل گارانتی نیست (بند 1) اصلا شکایت من به جایی میرسه؟؟

من یک کیس Corsair داشتم کارت گارانتی تخت جمشید داشت.
ولی نباید نیاز باشه، خیلی از شرکت های بی دروپیکر الان بدون نیاز به کارت و فقط از طریق سریال محصول، امکان چک کردن زمان باقیمانده گارانتی رو در سایت خودشون دارند.

ویرایش شده توسط topcd
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

همه محصولات تخت جمشید به جز رم هاشون کارت دارن من جمله همین واتر کولر(روی پک رم هم برچسب دارن+هولوگرام روی خود رم که تاریخ پایان گارانتی و.. ذکر شده)

اما خب دارن بهونه میارن وبا وجود هولوگرام نباید مشکلی داشته باشن وکلا شرکت بدسابقه ای هستند.حیف این برند که افتاده دست اینا.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود 

گارانتی بیش از یک سال است که سودمندی کمینه ش را نیز رها کرده.

به تجربه ام هر جا که قانون مبین رفته، دست کارگزار و قانونگزار را برای تفسیر باز گذاشته تا اینان بتوانند کیسه ی خود را از خون مردمان پربار کنند.

در هر حال شکایت و پیگیری از راه نهادهای موجود را سودمند می دانم، زیرا دست کم دو بار در برابر بهانه جویی های این شیادان با پیگیری و پشتکار کامیاب بوده ام.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

کولرهای قدیمی تخت جمشید هیچ کدام کارت گارانتی تو پکشون ندارن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من پلی فور و ایکس باکس وان و دوربین واقعیت مجازی و نینتندو سویچ رو تو یک روز خریدم،هیچکدوم گارانتی نداشت،گارانتی تو ایران کلا معنایی نداره مگر اینکه با عصاب خوردی و داد بیداد و شکایات مختلف بتونی حقت رو بگیری

یا ممکنه برای کالا های کم قیمت کمی شل بگیرن ولی وقتی بحش کارت گرافیک و مین میشه عملا هیچکاری نمیکنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، testaccount گفته است :

داداش واتر کولرو این همه مدته داری خب عمرشو کرده دیگه از جونشون چی میخوای؟

داداش بحث اصلا مدت داشتنش نیست! بحث سره اینه که گارانتی داره و مسئولیت نمیگیرن! بلاخره گارانتی داره من نباید استفاده کنم چون عمرشو کرده؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 13 دقیقه قبل، testaccount گفته است :

داداش واتر کولرو این همه مدته داری خب عمرشو کرده دیگه از جونشون چی میخوای؟

واتر کولر رو بی خیال دوست عزیز

یکی از دوستان بنده که گیمر هستند و از طریق بازی LOL کسب درامد می کنند به دعوت یکی از دوستانش که در همین بازی پیدا کرده،  همین یک ماه پیش برای سفر تفریحی رفتند ایتالیا

از قضا ایشون چند سال موس Razer Deathadder داشتند که در بازی LOL پدر آن رو در آورده بودند (در این بازی دائم باید کلیک کنند)، گفت بردم نمایندگی ریزر در ایتالیا تایید کردند که موس دچار مشکل شده و کارت 100 یورویی خرید از آمازون ایتالیا بهم دادند.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 41 دقیقه قبل، topcd گفته است :

واتر کولر رو بی خیال دوست عزیز

یکی از دوستان بنده که گیمر هستند و از طریق بازی LOL کسب درامد می کنند به دعوت یکی از دوستانش که در همین بازی پیدا کرده،  همین یک ماه پیش برای سفر تفریحی رفتند ایتالیا

از قضا ایشون چند سال موس Razer Deathadder داشتند که در بازی LOL پدر آن رو در آورده بودند (در این بازی دائم باید کلیک کنند)، گفت بردم نمایندگی ریزر در ایتالیا تایید کردند که موس دچار مشکل شده و کارت 100 یورویی خرید از آمازون ایتالیا بهم دادند.

آدم این چیزارو میشنوه بدتر حرص میخوره

من نمیدونم ایران چرا باید با وجود این همه نعمت و فراوانی برای یه گارانتی انقدر گدا بازی در بیارن و با اعصاب مردم بازی کنن واقعا چرا؟ 

یعنی یه گارانتی تو کل کشور من ندیدم که یه نفر بگه آقا مشکل من اینه بدون اعصاب خوردی براش درست کنن...

ویرایش شده توسط HosseinKm
لینک به دیدگاه
Share on other sites

تو کل زندگیم گارانتی به هیچ دردم نخورده. یکی دوبارم مشکل داشت گارانتی گفت جزو شرایط گارانتی محسوب نمیشه.

 

در هر صورت به نظرم فرصت تست یه هفته ای کافیه و گارانتی عملا در ایران کاربردی نداره. فقط به مشکل بخوره حرص خوردن و دوندگی داره که شاید به وظیفه اشون رسیدگی کنن. 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، saeed110 گفته است :

فقط به مشکل بخوره حرص خوردن و دوندگی داره که شاید به وظیفه اشون رسیدگی کنن. 

دوستانی که هی میگید گارانتی ال گارانتی بل!

لطف کنید موقع فروش قطعاتتون قطعه رو هم قیمت قطعه بی گارانتی هم بفروشید چون گارانتی که کاری نمیکنه!

در 13 ساعت قبل، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

کولرهای قدیمی تخت جمشید هیچ کدام کارت گارانتی تو پکشون ندارن

گوششون بدهکار نیست هرچی میگم!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من نمیگم کاری نمیکنه داداش گلم با حالت عصبی متنو نخون من میگم میکنه ولی با اعصاب خوردی و چرا واقعا باید اینجوری باشه؟ متن رو اول درست بخون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 ساعت قبل، danyalbmw گفته است :

دوستانی که هی میگید گارانتی ال گارانتی بل!

متاسفانه طرف وقتی قطعه رو به قیمت با گارانتی خریده بر اساس قیمت خریدش می فروشه. چون می خواد با اون پول یه قطعه دیگه بخره که احتمالا یه آقا.زاده ببخشید گارانتی دیگه! اون برند رو در کشور در اختیار داره.

 

قطعا با توجه به تجربه ای که داشتم. اگه قطعه ای بی گارانتی باشه و طرف هم مطمئن باشه و مهلت تست منطقی بده. خرید قطعه بی گارانتی اولویت هست برام.

 

کما اینکه الان گوشی می خرم همیشه بدون گارانتی هست. خراب شد هم خودم پولش رو میدم. دیگه درگیر گارانتی های بی کفایت نیستم. خیلی هم برام ارزون تر میوفته. همون پولی که سر چندبار خریدن مثلا گوشی به گارانتی می دم. رو هم جمع بشه میشه وقتی یه بارم گوشی خراب شد با همون پولا برم گوشی نو بخرم. اعصاب خردی و  درگیری با گارانتی هم ندارم. چون تکلیفم مشخصه.

 

تو همین فروم طرف از یه گارانتی خوشنام کارت گرافیک خریده بود. دو سال الاف این بود ثابت کنه کارت مشکل داره آخرم نتونست. اعصابمون رو که از سر راه نیوردیم.

 

این البته نظر شخصیه منه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود بر دوستان

گارانتی تا موقعی که میخواید قطعه بخرید گارانتیه و بعد که محتاجش بشید میشه گارانچی چی چی ....این همون چی هست که تو تماس گرفتن یا مراجعه کردن بهتون جواب میدن...

ماشین لباسشویی ما که متاسفانه جزو تولیدات داخلی هست و مسلما باید گارانتی و پاسخگویی خوبی داشته باشه ، چون که خودشون مثلا تولید کردن و از جایی که وارد نکردن و خارجی نیست که بگن قطعه اش نیست و فلان و بهمان و... بعد از چند ماه کارکرد متاسفانه خراب شد و از کار افتاد و تو شهرمون هم مثلا گارانتی داشت که گفتیم خب این دیگه باید بی مشکل بیاد و حلش کنه. خلاصه زنگ زدیم و گارانتیه که اصلا جا و مکانش معلوم نبود و تازه طرف گفت باید بیام ببینم کدوم قطعه اش مشکل داره و همین اومدنم تا بالای سر ماشین لباسشویی هم ( اون موقع که پول ارزش داشت  ) 30-40 تومن هزینه داشت و بعد گفت باید بیام قطعات رو باز کنم ببرم و ... منم گفتم گور بابای خودتون و تولیداتتون و گارانتیتون... خودم دست به کار شدم و ماشین لباسشویی رو باز کردم و تازه با دست آورد بزرگ تولید کنندگان داخلی از نزدیک آشنا شدم که افتضاح به تمام معنا بود و خلاصه مشکل از برد بود که بیرونش آوردم و قطعات رو تست کردم و قطعه مشکل دار رو پیدا کردم که متاسفانه از مارک های آشغال و بدرد نخور بود خلاصه چند روز دنبال پیدا کردن قطعه اصلی و با کیفیتش تو سایت ها و خریدش بودم تا بدستم رسید و تعویضش کردم و ماشین لباسشویی درست شد و خوشبختانه بدون مشکل کار میکنه؟! اون موقع من برای خرید اون قطعه و چند تا قطعه زاپاس دیگه کلا 20 تومن هزینه کردم و اونوقت آقای مثلا نمایندگی میخواست فقط 30-40 تومن فقط برای تشریف فرمایی از من بگیره تازه هزینه تعمیر و ... بماند؟؟؟!!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 4 مهر 1398 در 14:30، 🅰️🅼🅸🅽 گفته است :

در سایت تعزیرات شکایت کردم

جای دیگه ای هم هست؟ اتحادیه؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، danyalbmw گفته است :

در سایت تعزیرات شکایت کردم

جای دیگه ای هم هست؟ اتحادیه؟

http://www.itunion.ir/latest-news/sabt-shekayat.html

ضمنا تماس هم حتما بگیرین

ویرایش شده توسط 🅰️🅼🅸🅽
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...