رفتن به مطلب

سوال در مورد گارانتی تخت جمشید


danyal.fa79
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

من به شخصه هیچ بار با هیچ گارانتی مشکل نداشتم
ولی قضیه کارت داشتن یا نداشتن این دوستمون بهانه گارانتی هست
یه زمانی می بینی یه شیادی میاد هولوگرام یه گارانتیو جعل میکنه و سریال فیک میده . اون بحثش جداس
ولی اگه هولوگرام واسه خود تخت جمشیده و سریالم همینطور
بنابراین قطعا دارن بازی در میارن و می پیچونن
شما هر قطعه گارانتی دار میخوای بخری سریال رو در سایت گارانتی دهنده چک کن . ببین تو دیتابیسشون قطعه جنابعالی هست یا خیر
یا حتی تلفنی
که بعدا به دردسر نیفتی
ولی میگم اگه اون هواوگرام و سریال جعلی نباشه تعزیرات شکایت کن پدرشونو در بیار
اونموقع که میخوان بنداز کنن به ملت به بهونه گارانتی N تومن میبرن رو قیمت

لینک به دیدگاه
Share on other sites

با درود خدمت دوستان

تا امروز که شکایتم رو در سایت تعزیرات ثبت کردم فقط با من تماس گرفتن که میفرستن تهران برای پیگیری های آتی که فکر میکنم تا به مرحله پیگیری برسه گارانتی قطعه تموم بشه!

الان هم فرصت پیدا کردم که در سایت اتحادیه هم شکایتم رو ثبت کنم

حالا امیدوارم که رسیدگی کنن، درسته توانایی خرید یه واترکولر جایگزین داشتیم، ولی این نباید دلیل بر این بشه که شرکت از مسئولیت هاش شونه خالی کنه

فقط دوستان فاکتور خرید رو من موجود ندارم پیشنهادی دارید که اگر از من فاکتور خرید رو خواستن چیکار کنم؟

ویرایش شده توسط danyalbmw
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...