رفتن به مطلب

اشتباه لیون و پرداخت خسارت بی مورد از طرف دوست من


Recommended Posts

در 1 ساعت قبل، alireza771 گفته است :

دوست عزیز

بنده هم از مشتریای لیونم
بسته بندیشون خوبه
ببین وقتی دوستان میگن پست عین گاو بسته رو پرت میکنه حتی اگه فوم هم بزنی باز این مشکل پیش میاد. حالا پرت کردن که خیلی خفنه
شما به جعبه کیس یه لگد بزن قطعات حساس مثل هاردت به فنا میره . حتی دورشم بپیچی
اگرچه با این کارا که گفتین احتمال کم تر میشه ولی باز هم احتمال هست و این مسایل با این کارا برطرف نمیشه به صورت کامل و بازم عده ای شاکی میشن
نظر خودم اینه در اینجور موارد تیپاکس بهتر از پسته
و حتما حتما کالا هنگام ارسال باید بیمه بشه
که موقع خسارت نه فروشنده متضرر شه نه خریدار

 

صحبتای کلی شما صحیح هستش بنده مخالفتی ندارم. اما با توجه به اینکه کارت گارفیک و کولر پردازه سنگین هستش باید حتما داخل کیس با فوم پر بشه. علت این رو هم کامنت دومم پاسخ دادم.

دوستانی که مکانیک یا عمران هستن با مفهوم ضریب اطمینان آشنا هستن. وقتی ما چیزی رو طراحی می کنیم متناسب با اهمیت اون سازه، قدرت تحمل اون رو چند برابر حداکثر باری که قراره بهش اعمال بشه در نظر می گیریم. قاعدتا هر چقدر ضریب اطمینان بالاتر باشه احتمال شکست سازه پایین میاد اما هیچ وقت به صفر نمیرسه. یه مهندس نمی تونه استدلال کنه من هر چقدر ضریب اطمینان رو ببرم بالا شانس شکست سازه هست در نتیجه ضریب اطمینان پایین میذارم. 

وقتی شما داخل کیس رو با فوم پر می کنید بخاطر اینکه کارت گرافیک و کولر هم سنگین هستن و ابعاد بزرگی دارن  احتمال بروز مشکل رو تا حد زیادی پایین میاره. چون نقطه آسیب پذیر ینی پایه های نگه دارنده اونها محافظت میشه.

با گفتن اینکه حتی فوم پر کنیم باز احتمال بروز مشکل هست. کوتاهی در انجام این عمل رو توجیه نمی کنه. با همین استدلال میشه گفت اصلا داخل کارتن نذارید همینجوری کیس رو بفرستید چون تو کارتن باشه باز شانس آسیب هست. :)

منطقا باید این کار انجام میشده و اگه لیون این کار رو نکرده به نظر بنده در انجام بسته بندی کوتاهی کرده. البته قطعا دست استارتر قانونا به جایی بند نیست چون هنگام تحویل امضا داده اما به کل ماجرا و اعتبار لیون نگاه کتیم به نظرم بخشی از خسارت رو باید لیون بر عهده می گرفت.

 

دوست داشتم این تایپیک رو آقای حسینی هم می دیدن اما گویا بر خلاف گذشته کمتر به فروم سر میزنن. تا جایی که یادم میومد آقای حسینی هرکاری از دستش برمیومد برای رضایت مشتری انجام میداد.

 

در 52 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

دوست گرام بنده کل سیستمم رو بصورت اسمبل شده+مانیتور ومتعلقات رو از لیون گرفتم از تهران به شمال ارسال شده بدون هیچ مشکلی حالا شما یه مورد اینطوری پیش اومده و مشکل هم حل شده دیگه اینقدر ناراحتی نداره

 

دوست عزیز وقتی خسارت رو از جیب بدی معلومه مشکل حل میشه دیگه. بحث در مورد اینه آیا تمام خسارت رو استارتر متقبل میشدن یا اینکه لیون کامپیوتر هم بهشی از خسارت رو برعهده می گرفتن.

ضمنا خیلی عالیه شما به مشکل نخوردید. اما خوب قاعدتا وقتی به مشکل نخوردید معلومه همه چیز خوبه. معمولا فرق یه فروشگاه مشتری مدار و معمولی بعد بروز مشکل  و در نحوه حل مشکل مشخص میشه.

ویرایش شده توسط saeed110
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 14 دقیقه قبل، saeedx گفته است :

ماشااله به قیمتها !

عزیزدل برادر .. این فاکتور رو اینجا نشون نده آدم غصه اش میگیره که قبلا کجا بودیم و الان چجوری به فنا رفتیم ..........

پس فاکتورهای چند سال قبلتر رو ببینی حتما گریه میکنی خخخخ

لینک به دیدگاه
Share on other sites

هر جور فکر می کنم، هر طوری سیستم رو اسمبل شده بفرستی، توی کیس دور کارت گرافیک رو شما حتی با سیمان هم پر کنی بازهم احتمال آسیب رسیدن هست.

توی پست و تیپاکس رسما پرت می کنن کارتن ها رو.

بهترین راه برای خرید از راه دور اینه که سیستم اسمبل نشده ارسال بشه یا حضوری خرید کنید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

19 hours ago, saeed110 said:

به نظرم در این مورد که میگن بسته چک نشده و امضا شده بیشتر شانه خالی کردن از مسئولیتی هست که فروشگاه انجام نداده و گذاشته کار به اینجا برسه. مثلا اگه فروشگاه کارت گرافیک رو جدا برای خریدا می فرستاد باز به این مشکل می خوردیم؟ آیا اگه فروشگاه داخل کیس رو از فوم پر می کرد باز شاهد این اتفاق بودیم؟

این وسط پس مسئولیت فروشگاه برای بسته بندی مناسب چی میشه؟

آیا باید خریدار کاتر و پیچ گوشتی به دست منتظر رسیدن  پست باشه و پنج دقیقه مامور پست رو نگه داره، مامور پستی که همون امضا کردن رو میگه تند انجام بده. حقیقتش نهایت اینه نگاه کنیم بسته بندی سالم باشه و فرورفتگی نداشته باشه چک کردن محتویات داخلش مخصوصا کیس عملی نیست.

 

البته قانونا میشه گردن تحویل گیرنده انداخت و مسئله رو جمعش کرد. اما چیزی که واضح هست اینه لیون و تمام فروشگاه های اینترنتی می دونن بسته ها در هنگام حمل ممکنه ضربه بخورن. بدون اینکه کارتن آسیب ببینه وسایل داخل کارتن آسیب ببینن.

در نتیجه وظیفه اشون اینه تمام قطعات رو فیکس کنن و هیچ قطعه ای رو هوا ول نباشه.

حالا این مورد رو با گفتن اینکه هنگام تحویل داخل کیس چک نشده، از سر باز کردیم. اما من بعد از این وقتی کیس رو اسمبل کردید. یا کولر های سنگین پردازنده و کارت های گرافیک بزرگ رو نصب نکنید یا اینکه نصب کردید. داخل کیس رو قشنک با فوم یا هر چیز دیگه پر کنید تا چنین مشکلی پیش نیاد.

دوست عزیز اصلا بحث شانی خالی کردن نبود چون روایتی که نقل شده بود یه جاهاییش کامل گفته نشده بود یکم شرح دادم که بقیه دوستان هم با شرایط پیش آمده و خدماتی که لیون کامپیوتر در مقابلش ارائه داده  آشنا بشن و در جریان کامل امور قرار بگیریند.

در مورد تحویل نگرفتن از پست  که من اشاره کردم برای آگاهی از حقوق مصرف کننده بود در هرجایی شما سفارشی دادید در موقع تحویل گرفتن محموله سلامت بسته بندی و دستکاری شدن یا نشدن  یا آسیب دیدن ش رو چک کنید در صورتی که موردی بود از تحویل خوداری کنید و سریعا به جایی که سفارش گزارش بدید تا پیگیری بشه. در این حالت خیلی راحت و سریع تر میشه مشکل رو برطرف کرد.

همنطور که خودتون اشاره کردید قانونا میشد به گردن تحویل گیرنده انداخت و شونه خالی کرد  ولی لیون کامپیوتر همچین فروشگاهی نبوده و نیست و در این  موارد  کاملا در راستای رضایت مشتری حرکت میکنه که مثل همین مورد که تمام موارد فنی برطرف شد و رضایت کامل مشتری بدست اومد.

19 hours ago, The.13east said:

ممنون بهانه خیلی قشنگی بود

شما بد بسته بندی کردین و pciE مادربرد بخاطر کار نادرست شما شکسته و حتی اگر روی جعبه خط هم نباشه ممکنه این اتفاق بیوفته و از نظر پست حتی اگر شکسته باشه هم به دلیل عدم لفاف مناسب ۱قرون هم خسارت نمیده بهتون 

بعد الان این موضوع رو بهونه کردین که بتونید یه مردی رو که حوصله کل کل باهاتون نداره بپیچونین ؟

تا جایی من اطلاع دارم جعبه دریافتی ضربه ای که داشته مربوط به پایه کیس بوده و همون موقع با پشتیبانی شما تماس گرفتن و پشتیبانی گفته اول چک کن ببین چی مشکل داره عوض اینکه بگن برو پست ثبت شکایت کن

سوکت pciE که شکسته مقصرش ۱۰۰درصد لیون هست و بسته بندی بدی که کردن و اشتباه از دوست من که ناوارد بوده و از سایت شما خرید کرده

حتی اگر ایشونم راضی باشن نشونه خوبی برای بچه ها انجمن هست که به هیچ عنوان قطعاتی که احتمال شکستن در بسته بندی بد دارن رو به هیچ عنوان از لیون نخرن که همچین بلایی سرشون بیاد 

من باز تاکید میکنم که خود شخص خریدار با توجه به مشکلی که پیش اومده بود و نوع خدمات رسانی و رفع مشکل از طرف لیون کامپیوتر از نتیجه رضایت داشتن و باتوجه به خط آخر نوشته های شما من فکر کنم مشکل شما از جای دیگه نشآت میگیره.

پیروز باشید

15 hours ago, Behrouz Molaei said:

منم حرف دوستمون رو قبول دارم ، قبلا لیون برای ارسال منظم تر بود و سریع تر ارسال میکرد همچنین کلا قیمتای لیون نسبت به قبل گرونتر شده نسبت به بقیه جاها. البته ناگفته نمونه که لیون کامپیوتر واسه مشتری ارزش قاعل هست و پیگیر هست اگه مشکلی باشه برعکس بقیه جاها ، ولی خب همیشه باید نکات خوب و بد رو در نظر گرفت. در کل راضی هستم از لیون تا امروز.

دقیقا نکته مهم همینه که ما کار اصلی مون بعد از خرید مشتری شروع میشه و هرگونه مورد و مسئله باشه حتی مثل این مورد نادر ما برای اعتماد مشتری های عزیزمون ارزش قائلییم و در راستای رضایت اونا قدم برمیداریم

در مورد قیمت هر قیمتی رو سایت دید که  مسئله داره و جایی پایین تر میدن میتونید به شخص من گزارش بدید تا در سریعترین زمان ممکن  برطرف بشه

021-88914049

داخلی 129

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Mahdi-Lion گفته است :

 

 

 

خوبه که بدونید پیشنهاد دهنده سایت شما خود من بودم و مطمئن باشید که بچه های انجمن اینو درک میکنن که شکستن pci مادربرد ۱۰۰درصد تقصیر خود لیون کامپیوتر هست چون این شیوه بسته بندی نیست و این تاپیک مرجع خوبی برای دوستانه که در جریان باشن وقتی کیس اسمبل شده رو میخرن ممکنه با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کنن

و مثل منم سایت شما رو برای خرید کیس کامل به یه یوزر عادی پیشنهاد ندن که بعدا هم بهشون بگن خرید از تهرون و سایت اشتباهه و کاش از شهر خودمون میخریدیم

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Mahdi-Lion گفته است :

دوست عزیز اصلا بحث شانی خالی کردن نبود چون روایتی که نقل شده بود یه جاهاییش کامل گفته نشده بود یکم شرح دادم که بقیه دوستان هم با شرایط پیش آمده و خدماتی که لیون کامپیوتر در مقابلش ارائه داده  آشنا بشن و در جریان کامل امور قرار بگیریند.

در مورد تحویل نگرفتن از پست  که من اشاره کردم برای آگاهی از حقوق مصرف کننده بود در هرجایی شما سفارشی دادید در موقع تحویل گرفتن محموله سلامت بسته بندی و دستکاری شدن یا نشدن  یا آسیب دیدن ش رو چک کنید در صورتی که موردی بود از تحویل خوداری کنید و سریعا به جایی که سفارش گزارش بدید تا پیگیری بشه. در این حالت خیلی راحت و سریع تر میشه مشکل رو برطرف کرد.

همنطور که خودتون اشاره کردید قانونا میشد به گردن تحویل گیرنده انداخت و شونه خالی کرد  ولی لیون کامپیوتر همچین فروشگاهی نبوده و نیست و در این  موارد  کاملا در راستای رضایت مشتری حرکت میکنه که مثل همین مورد که تمام موارد فنی برطرف شد و رضایت کامل مشتری بدست اومد.

 

ممنون که پاسخ دادید.

تو ایران همینکه میشه یه فروشگاه رو پاسخ گو کرد جای تقدیر داره. این یه نکته مثبت برای فروشگاه لیون هست. همیشه باید در کنار انتقادها حتما نکات مثبت رو هم دید تا فروشگاه بدونه به چشم میاد.

در مورد چک کردن بسته گفتم در حد ظاهر کلی بسته چک میشه کرد اما مثلا کارتن رو باز کنیم که قاعدتا باز کردن باید با احتیاط باشه تا در هنگام باز کردن آسیب نبینه. بعد کارتن دوم رو باز کنیم که مربوط به خود کیسه بعد با احتیاط خود کیس رو با فوم ها خارج کنیم بعد پیچ رو باز کنیم و داخل کیس رو بادقت چک کنیم حقیقا عملی نیست. تنها کار عملی چک کردن ظاهر بسته هست. بیشتر از این حتی پست هم گردن نمی گیره و میگه ظاهر بسته سالمه و محتویات داخلش باید خودتون خوب بسته بندی می کردی.

 

تو پاسختون این رو عنوان نکردید آیا لیون در نحوه بسته بندی کوتاهی کرده یا نه؟

وقتی کیس اسمبل میشه دو قطعه شدیدا آسیب پذیر هست یک کارت های سنگین، دوم کولر پردازنده این دو مورد حتما باید محافظت بشه. آیا شما این کار رو کرده بودید و داخل کیس با فوم پر شده بود؟

 

معمولا بعد یه مشکل تیم جمع میشه تا یه تصمیم گیری بکنه تا در آینده دیگه اون مشکل تکرار نشه یا میزان اتفاق افتادن اون مشکل رو کاهش بدن.

توصیه من اینه من بعد از این یا کیس رو اسمبل شده پست نکنه. حضورا اومدن مشکل نیست. یا اگه اسمبل کردید. داخل کیس رو پر کنید. مثلا  فوم یا روزنامه باطله. یا کلا کارت های گرافیک و کولر پردازنده سنگیم رو نصب نکنید و جدا بفرستید.

حتما این اتفاق رو با تیمتون در جریان بذارید تا در آینده شاهد این اتفاق نباشیم.

ویرایش شده توسط saeed110
لینک به دیدگاه
Share on other sites

On 14 مهر 1398 at 9:54 PM, saeed110 said:

صحبتای کلی شما صحیح هستش بنده مخالفتی ندارم. اما با توجه به اینکه کارت گارفیک و کولر پردازه سنگین هستش باید حتما داخل کیس با فوم پر بشه. علت این رو هم کامنت دومم پاسخ دادم.

دوستانی که مکانیک یا عمران هستن با مفهوم ضریب اطمینان آشنا هستن. وقتی ما چیزی رو طراحی می کنیم متناسب با اهمیت اون سازه، قدرت تحمل اون رو چند برابر حداکثر باری که قراره بهش اعمال بشه در نظر می گیریم. قاعدتا هر چقدر ضریب اطمینان بالاتر باشه احتمال شکست سازه پایین میاد اما هیچ وقت به صفر نمیرسه. یه مهندس نمی تونه استدلال کنه من هر چقدر ضریب اطمینان رو ببرم بالا شانس شکست سازه هست در نتیجه ضریب اطمینان پایین میذارم. 

وقتی شما داخل کیس رو با فوم پر می کنید بخاطر اینکه کارت گرافیک و کولر هم سنگین هستن و ابعاد بزرگی دارن  احتمال بروز مشکل رو تا حد زیادی پایین میاره. چون نقطه آسیب پذیر ینی پایه های نگه دارنده اونها محافظت میشه.

با گفتن اینکه حتی فوم پر کنیم باز احتمال بروز مشکل هست. کوتاهی در انجام این عمل رو توجیه نمی کنه. با همین استدلال میشه گفت اصلا داخل کارتن نذارید همینجوری کیس رو بفرستید چون تو کارتن باشه باز شانس آسیب هست. :)

منطقا باید این کار انجام میشده و اگه لیون این کار رو نکرده به نظر بنده در انجام بسته بندی کوتاهی کرده. البته قطعا دست استارتر قانونا به جایی بند نیست چون هنگام تحویل امضا داده اما به کل ماجرا و اعتبار لیون نگاه کتیم به نظرم بخشی از خسارت رو باید لیون بر عهده می گرفت.

 

دوست داشتم این تایپیک رو آقای حسینی هم می دیدن اما گویا بر خلاف گذشته کمتر به فروم سر میزنن. تا جایی که یادم میومد آقای حسینی هرکاری از دستش برمیومد برای رضایت مشتری انجام میداد.

 

 

دوست عزیز وقتی خسارت رو از جیب بدی معلومه مشکل حل میشه دیگه. بحث در مورد اینه آیا تمام خسارت رو استارتر متقبل میشدن یا اینکه لیون کامپیوتر هم بهشی از خسارت رو برعهده می گرفتن.

ضمنا خیلی عالیه شما به مشکل نخوردید. اما خوب قاعدتا وقتی به مشکل نخوردید معلومه همه چیز خوبه. معمولا فرق یه فروشگاه مشتری مدار و معمولی بعد بروز مشکل  و در نحوه حل مشکل مشخص میشه.

سلام به همه دوستان عزیز ، به دوست عزیزمون که تاپیک زده و 

 

On 14 مهر 1398 at 9:54 PM, saeed110 said:

صحبتای کلی شما صحیح هستش بنده مخالفتی ندارم. اما با توجه به اینکه کارت گارفیک و کولر پردازه سنگین هستش باید حتما داخل کیس با فوم پر بشه. علت این رو هم کامنت دومم پاسخ دادم.

دوستانی که مکانیک یا عمران هستن با مفهوم ضریب اطمینان آشنا هستن. وقتی ما چیزی رو طراحی می کنیم متناسب با اهمیت اون سازه، قدرت تحمل اون رو چند برابر حداکثر باری که قراره بهش اعمال بشه در نظر می گیریم. قاعدتا هر چقدر ضریب اطمینان بالاتر باشه احتمال شکست سازه پایین میاد اما هیچ وقت به صفر نمیرسه. یه مهندس نمی تونه استدلال کنه من هر چقدر ضریب اطمینان رو ببرم بالا شانس شکست سازه هست در نتیجه ضریب اطمینان پایین میذارم. 

وقتی شما داخل کیس رو با فوم پر می کنید بخاطر اینکه کارت گرافیک و کولر هم سنگین هستن و ابعاد بزرگی دارن  احتمال بروز مشکل رو تا حد زیادی پایین میاره. چون نقطه آسیب پذیر ینی پایه های نگه دارنده اونها محافظت میشه.

با گفتن اینکه حتی فوم پر کنیم باز احتمال بروز مشکل هست. کوتاهی در انجام این عمل رو توجیه نمی کنه. با همین استدلال میشه گفت اصلا داخل کارتن نذارید همینجوری کیس رو بفرستید چون تو کارتن باشه باز شانس آسیب هست. :)

منطقا باید این کار انجام میشده و اگه لیون این کار رو نکرده به نظر بنده در انجام بسته بندی کوتاهی کرده. البته قطعا دست استارتر قانونا به جایی بند نیست چون هنگام تحویل امضا داده اما به کل ماجرا و اعتبار لیون نگاه کتیم به نظرم بخشی از خسارت رو باید لیون بر عهده می گرفت.

 

دوست داشتم این تایپیک رو آقای حسینی هم می دیدن اما گویا بر خلاف گذشته کمتر به فروم سر میزنن. تا جایی که یادم میومد آقای حسینی هرکاری از دستش برمیومد برای رضایت مشتری انجام میداد.

 

 

دوست عزیز وقتی خسارت رو از جیب بدی معلومه مشکل حل میشه دیگه. بحث در مورد اینه آیا تمام خسارت رو استارتر متقبل میشدن یا اینکه لیون کامپیوتر هم بهشی از خسارت رو برعهده می گرفتن.

ضمنا خیلی عالیه شما به مشکل نخوردید. اما خوب قاعدتا وقتی به مشکل نخوردید معلومه همه چیز خوبه. معمولا فرق یه فروشگاه مشتری مدار و معمولی بعد بروز مشکل  و در نحوه حل مشکل مشخص میشه.

سلام سلام به همه لیونی های عزیز ، به دوست گلمون که این تاپیک رو زدن و موردی رو بیان کردن که جای تفکر داره ، ممنونم از نظرات شما دوستان از انتقاد های که کردین و نظراتی که دادین ، 
اما در مورد این مسئله که پیش اومده من ی توضیحی میدم ، دوستان نظر مهندسی و کارشناسی دادن و برام جالب بود! 
عزیزان دل همه شما عزیزان تجربه خرید از فروشگاه های انلاین دیگه رو داشتی و فکر مکینم کسی که خرید انلاین انجام میده با این مشکلات و روند پیگیریش اشنا هست و میدونه مراحل پیگیری چی هست . 
بخشی از کار مربوط به فروشگاه میشه و بخشی مربوط به مشتری ، بخش مربوط به فروشگاه بسته بندی مناسب و ارسال درست مرسوله هست ، توی لیون کامپیوتر روزانه موارد بسیاری کیس در رده های مختلف اسمبل و ارسال میشه و توی این موارد بسیار یک مورد پیش اومده ک اسیب دیده و اون هم توی شرایط خاص، بعضی از دوستان در مورد مقاومت سازه بحث میکردن ، هرکاری استاندارد خودش رو داره و طبق اون استاندارد پیش میره ، توی لیون کامپیوتر کیس ها به صورت کاملا حرفه ای بسته بندی میشه و تحویل کالا رسان ها میشه ، کالارسان ها ی سری وظایف دارن در مقابل مرسوله های که روش لیبل شکستنی میخوره به ویژه در پست پیشتاز و پست ویژه ، توی ارسال این بسته ی اتفاقی افتاده و کیس اسیب دیده ، شما می تونید به سایت اینماد مراجعه کنید و قوانین خرید انلاین رو بخونید و مطلع بشین که روند پیگیری این موارد به چه صورت هست ، بعد از اعلام اقای عنایتی به ایشون ی سری راهکارها ارائه شد برای پیگیری کارشون از پست ، زمانی که پست سر باز زد و گردن نگرفت ، به اقای عنایتی گفتیم برگردونید سیستم رو برای پیگیری از گارانتی با اینکه سیستم ایشون مورد فیزیکی داشت پیگیری های متعدد از گارانتی برای ایشون انجام شد حتی به صورت حضوری کار ایشون رو بخش گارانتی پیگیری کردیم ودر نهایت گارانتی با اینکه در مقابل اسیب فیزیکی مسئولیتی نداره قبول کرد که با هزینه این مادربرد رو تعمییر کنه و برای ما ارسال کنه ، اما زمانی که برای تحویل کالا در نظر گرفته بود حدودا 15 روز تا 1 ماه بود و ما نمیخواستیم مشتری لیون اینقدر منتظر بمونه و وظیفه خودمون دیدیم که براشون این قطعه رو تعویض کنیم ، هزینه تعمییر قطعه نسبت به هزینه تعویض قطعه بیشتر بود! با اقای عنایتی توافقی صورت گرفت که ایشون 0.1 از قیمت مادربرد رو بدن و ما بهشون کالای نو بدیم این در صورتی هست که هزینه تعمییر 400 هزار تومن میشد !! 

فکر میکنم همین امروز 16 مهرماه ساعت 10:28 دقیقه با اقای عنایتی صحبت کردم و ازشون پرسیدم که ایا نارضایتی نسبت به این توافق دارین ؟ ایشون کاملا راضی بودن و گفتن بازهم از ما خرید میکنند. به ایشون گفتم حتی اگر تا چند روز اینده هم به این نتیجه رسیدن که در مقابل این خدمات ناراضی هستن با بنده تماس بگیرن.

شماهم اگر دوست داشتین در این باره با من صحبت کنید می توتنید با داخلی 122 شرکت تماس بگیرین من در خدمت شما هستم.

در انتها باز هم از شما تشکر میکنم که نگران مشتری ما هستین و برای ارتقای خدمات ما نظرات و انتقادات خودتون رو میگین ، ما توی لیون کامپیوتر یک خانواده هستیم و مشتریامون برامون بیشتر دوست و رفیق هستن .

 

موفق باشین

ویرایش شده توسط CRM
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، CRM گفته است :

سلام به همه دوستان عزیز ، به دوست عزیزمون که تاپیک زده و 

ممنون از پاسختون دوست عزیز. تمام تلاش ما ینی من کاربر و شمای فروشنده اینه که مجموعه ای که داریم باش کار می کنیم بهتر کار کنه. خوب کار کردن مجموعه به نفع همه هستش.

قبل پاسخ بهتر هست این رو به عنوان یه کاربر و یه مشتری دائمی لیون عنوان کنم تمام نظرات ما کاربران باید برای شمای فروشنده ارزشمند باشه. چون جامعه ی هدف شما ما هستیم و تک تک صحبتای ما می تونه در بهبود روند کار شما سودمند باشه حتی در این حد که بدونید من خریدار چی در مورد فروشگاه شما فکر می کنم و به قول شما "نظارات کارشناسیش" به درد نمی خوره! بهتر است با بیان کلماتی مثل نظارت کارشناسی و ... که می دونیم یه مدل تیکه انداختن هست صحبتای جامعه هدف خودتون رو کم ارزش جلوه ندید. نمی خوام وارد جزئیات بشم چون بحث طولانی میشه. این یه توصیه هست که من بعد از این بهتر هست در نظر بگیرید. 

تاثیر کار شما در این مورد خاص دو جنبه داره یه جنبه برای خود شخص خریدار و یه جنبه برای دیگران که مشتری شما هستن و شاید در آینده باشن اما نحوه روند رسیدگی این ماجرا براشون مهمه. شما علاوه بر رضایت کاربر برای اعتبار خودتون هم شده باید تا جای ممکن رضایت خاطر مشتریای دیگرتون که این ماجرا رو دنبال می کنن بدست بیارید. خیلی خوب بود بیشتر از جزئیات گفتید و حقیقتا خوشحال شدم که تمام تلاشتون رو کردید که مشتری رو راضی کنید. این برای من کاربر امیدوار کننده هست و احساس بهتری به مجموعه پیدا کردم.

اما هنوز برای من سوال هست بعد از این اتفاق شما و به طور کلی فروشگاه لیون چه درسی گرفته و من بعد از این قرار هست چه کار بیشتری از قبل کنن که شاهد این اتفاق نباشیم.

همه می دونیم یه مجموعه خوب، بی نقص نیست اما از گذشته درس می گیره و سعی می کنه در آینده بهتر بشه. در نتیجه ما همیشه یه استاندارد ثابت نداریم و استاندارد ها همیشه در حال بروز رسانی هستند. نمی تونید بگید لیون استاندارد خودش رو داره و انقدرم خوبه هیچ وقت تغییر نمی کنه. بلکه میشه گفت استاندار لیون خیلی خوبه اما همیشه در حال بهتر شدنه. امیدوارم دوباره تیکه نظر کارشناسی نندازید 😊 ببینید خیلی از کارها مختص یه شرکت نیست و یه اقدام کلی بعد از وقوع اتفاق هست. بعد وقوع اتفاق تیم دوباره جمع میشه و اول می بینه برای چی این اتفاق افتاده، آیا کاری میشه کرد بعد از این دوباره این اتفاق نیوفته یا نه. بعد از اون دوباره استاندارد جدیدی تعریف میشه. مثلا در این مورد خاص مجموعه لیون می گه مثلا باید برای کارت های گرافیک  و کولر پردازنده سنگین این کارای بیشتر رو بکنیم تا یا چنین اتفاقی دیگه نیوفته یا کمتر شاهد این ماجرا باشیم. چند مورد رو کامنت قبل پیشنهاد دادم مثلا یه مورد دیگه که به ذهنم رسید. لیون می تونه وقتی کسی گزینه اسمبل رو انتخاب کرد. احتمال آسیب پذیریه بیشتر کارت گرافیک و کولر پردازنده در حین حمل رو تذکر بده و مثلا گزینه ای باشه بشه بگیم این دو مورد اسمبل نشن و جدا فرستاده بشن. اما تمام کابل کشی انجام شده باشه. یا مثلا بشه با 5 هزارتون هزینه اضافه بگیم داخل کیس رو به صورت فشرده از فوم یا مثلا نایلون حباب دار پر بشه.  البته همه اینا پیشنهاد هست.

 

و در نهایت هم برای تیم لیون آرزوی موفق بیشتر دارم.

ویرایش شده توسط saeed110
لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 hours ago, saeed110 said:

ممنون از پاسختون دوست عزیز. تمام تلاش ما ینی من کاربر و شمای فروشنده اینه که مجموعه ای که داریم باش کار می کنیم بهتر کار کنه. خوب کار کردن مجموعه به نفع همه هستش.

قبل پاسخ بهتر هست این رو به عنوان یه کاربر و یه مشتری دائمی لیون عنوان کنم تمام نظرات ما کاربران باید برای شمای فروشنده ارزشمند باشه. چون جامعه ی هدف شما ما هستیم و تک تک صحبتای ما می تونه در بهبود روند کار شما سودمند باشه حتی در این حد که بدونید من خریدار چی در مورد فروشگاه شما فکر می کنم و به قول شما "نظارات کارشناسیش" به درد نمی خوره! بهتر است با بیان کلماتی مثل نظارت کارشناسی و ... که می دونیم یه مدل تیکه انداختن هست صحبتای جامعه هدف خودتون رو کم ارزش جلوه ندید. نمی خوام وارد جزئیات بشم چون بحث طولانی میشه. این یه توصیه هست که من بعد از این بهتر هست در نظر بگیرید. 

تاثیر کار شما در این مورد خاص دو جنبه داره یه جنبه برای خود شخص خریدار و یه جنبه برای دیگران که مشتری شما هستن و شاید در آینده باشن اما نحوه روند رسیدگی این ماجرا براشون مهمه. شما علاوه بر رضایت کاربر برای اعتبار خودتون هم شده باید تا جای ممکن رضایت خاطر مشتریای دیگرتون که این ماجرا رو دنبال می کنن بدست بیارید. خیلی خوب بود بیشتر از جزئیات گفتید و حقیقتا خوشحال شدم که تمام تلاشتون رو کردید که مشتری رو راضی کنید. این برای من کاربر امیدوار کننده هست و احساس بهتری به مجموعه پیدا کردم.

اما هنوز برای من سوال هست بعد از این اتفاق شما و به طور کلی فروشگاه لیون چه درسی گرفته و من بعد از این قرار هست چه کار بیشتری از قبل کنن که شاهد این اتفاق نباشیم.

همه می دونیم یه مجموعه خوب، بی نقص نیست اما از گذشته درس می گیره و سعی می کنه در آینده بهتر بشه. در نتیجه ما همیشه یه استاندارد ثابت نداریم و استاندارد ها همیشه در حال بروز رسانی هستند. نمی تونید بگید لیون استاندارد خودش رو داره و انقدرم خوبه هیچ وقت تغییر نمی کنه. بلکه میشه گفت استاندار لیون خیلی خوبه اما همیشه در حال بهتر شدنه. امیدوارم دوباره تیکه نظر کارشناسی نندازید 1f60a.png ببینید خیلی از کارها مختص یه شرکت نیست و یه اقدام کلی بعد از وقوع اتفاق هست. بعد وقوع اتفاق تیم دوباره جمع میشه و اول می بینه برای چی این اتفاق افتاده، آیا کاری میشه کرد بعد از این دوباره این اتفاق نیوفته یا نه. بعد از اون دوباره استاندارد جدیدی تعریف میشه. مثلا در این مورد خاص مجموعه لیون می گه مثلا باید برای کارت های گرافیک  و کولر پردازنده سنگین این کارای بیشتر رو بکنیم تا یا چنین اتفاقی دیگه نیوفته یا کمتر شاهد این ماجرا باشیم. چند مورد رو کامنت قبل پیشنهاد دادم مثلا یه مورد دیگه که به ذهنم رسید. لیون می تونه وقتی کسی گزینه اسمبل رو انتخاب کرد. احتمال آسیب پذیریه بیشتر کارت گرافیک و کولر پردازنده در حین حمل رو تذکر بده و مثلا گزینه ای باشه بشه بگیم این دو مورد اسمبل نشن و جدا فرستاده بشن. اما تمام کابل کشی انجام شده باشه. یا مثلا بشه با 5 هزارتون هزینه اضافه بگیم داخل کیس رو به صورت فشرده از فوم یا مثلا نایلون حباب دار پر بشه.  البته همه اینا پیشنهاد هست.

 

و در نهایت هم برای تیم لیون آرزوی موفق بیشتر دارم.

خدمتتون عرض کردم عزیز ما از نظرات شما استفاده میکنیم و موارد احتمالی رو دفع میکنیم، بخشی از کار مربوط به تیم لجستیک میشه ک اونها رو بررسی میکنیم و بخشی مربوط به کالارسان هست که اون هم بررسی و رفع شده.

نه تنها مشتری بلکه شما به عنوان یک مخاطب که خارج از لیون هست حرفی رو بزنید تیم لیون کامپیوتر بررسی میکنه اون مورد رو. 

هرچیزی توی زمان و مکان مناسب خودش معنی پیدا میکنه. 

ممنون از وقتی که گذاشتین:x

لینک به دیدگاه
Share on other sites

خوبه که بدونید پیشنهاد دهنده سایت شما خود من بودم و مطمئن باشید که بچه های انجمن اینو درک میکنن که شکستن pci مادربرد ۱۰۰درصد تقصیر خود لیون کامپیوتر هست چون این شیوه بسته بندی نیست و این تاپیک مرجع خوبی برای دوستانه که در جریان باشن وقتی کیس اسمبل شده رو میخرن ممکنه با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کنن
و مثل منم سایت شما رو برای خرید کیس کامل به یه یوزر عادی پیشنهاد ندن که بعدا هم بهشون بگن خرید از تهرون و سایت اشتباهه و کاش از شهر خودمون میخریدیم
دوست عزیز
بعنوان یک مصرف کننده عادی عرض میکنم کاربرا هم صحبتهای شما رو میخونن هم صحبتهای پرسنل لیون رو
و خودشون عاقل و بالغن و تصمیم میگیرن چه بکنن
دلیل اینکه القا میکنید که از اینجا نخرید رو متوجه نمیشم؟ اونم در شرایطی که کاربر خریدار خودش ظاهرا از تجربه خریدش رضایت کامل داشته
لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...