رفتن به مطلب

تاریخ رونمایی از پردازنده های Threadripper 3960X ، 3970X و 3990X مشخص شد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

jS52kitcyL8cWWapedVXFed539d0ef2730b3a6.j

 

AMD در حال برنامه ریزی جهت معرفی سه SKU جدید از خانواده Threadripper 3000 ها تحت نام های 3960X ،  3970X و 3990X است.دو مدل 3960 و 3970X تا تاریخ 5 نوامبررونمایی میشوندو از تاریخ 19 نوامبر هم برای فروش در دسترس کاربران خواهند بود.در تاریخ 5 نوامبر AMD جزئیاتی از پردازنده Ryzen Threadripper 3990X را نیز ارائه میکند، اما این مدل در حال حاضر برای عرضه در ژانویه 2020 برنامه ریزی شده است.در ماه نوامبر، AMD تنها نام پردازنده هارا با انتشار یک تیزر معرفی ، مشخص میکند و احتمال این هم وجود دارد که مشخصاتی نظیر سرعت هسته ، نامعلوم باقی بماند.

 

3990X7e96d157bc93a130.jpg

 

در تاریخ ذکر شده ، چیپست TRX40 نیز معرفی خواهد شد و سازندگان مادربرد هم ،چراغ سبز را به جهت رونمایی از مادربردهای TRX40 دریافت میکنند.با این حال این مادربردها نیز تا 19 نوامبر در دسترس قرار نخواهند گرفت.با توجه به اسناد منتشر شده تا کنون نامی از پردازنده Threadripper 3980X و مادربردهایی با چیپست TRX80 برده نشده است.اطلاعات زیادی در این مورد در دسترس نیست و ما باید تا تاریخ اعلام شده منتظر بمانیم و شاهد ارائه جزئیات بیشتر باشیم.

 

منبع : Videocardz

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

ممنون

من یک پردازنده نسل یک دارم میخاستم مادربرد x399 بخرم گفتم از نسل جدیدtrx40  بخرم که pci exp نسل چهار داشته باشه. ولی حرف و حدیثش هست که مادربردهای TRX40 از پردازنده های نسل 1 و 2 تردریپر پشتیبانی نمی کنند. یادمه 3 سال پیش که رایزن های تردریپر معرفی شدند کلی تبلیغات بود که تا 10 سال قراره از این سوکت پشتیبانی بشه😐

لینک به دیدگاه
Share on other sites

درود

 

واقعا پردزانده های خوبی هستند نسل دوم این  High - End عالیه با نسل دوم برای کارهای سنگین محاسباتی و نقشه کشی استفاده کردیم ، سریعتر از رقباء خودش در سمت مقابل قدرت پردازشی در نرم افزارهای کاربردی داره.

این پردازنده ها فقط به درد سرورها و استفاده در نرم افزارهای شبیه ساز و محاسباتی و اجرای برنامه های تعریف شده برای درمان و ... می خوره که واقعا نسبت به هزینه اشون شما کارایی بالاتری می گیرید.

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...