رفتن به مطلب

گارانتی لایف سرویس


Amir_HA
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

با سلام

کسی از دوستان با این گارانتی سرو کار داشته ؟ تعریفی نشنیدم ازش 

من مادربردم مشکل داشت بردم گارانتی هنوز خبری نیس ازشون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

من 2 دفعه مادربرد سوخته دادم
نو تحویل دادن(تعویض کردن) H110  و B360 ایسوز
ولی نه تایید میکنم نه تخریب چون طولانی بود زمانش حداقل 3 هفته

ویرایش شده توسط mInI_ClockEr
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Amir_HA گفته است :

با سلام

کسی از دوستان با این گارانتی سرو کار داشته ؟ تعریفی نشنیدم ازش 

من مادربردم مشکل داشت بردم گارانتی هنوز خبری نیس ازشون

تلفنی پیگیری کن، اگر مادربردت در بازار موجود باشه، عوض می کنند برات، اگر موجود نباشه، و مجبور به تعمییر باشن، سعی کن یه چیزی سر بدی معوض بگیری. چون تعمییرشون به درد خودشون می خوره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 25 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

تلفنی پیگیری کن، اگر مادربردت در بازار موجود باشه، عوض می کنند برات، اگر موجود نباشه، و مجبور به تعمییر باشن، سعی کن یه چیزی سر بدی معوض بگیری. چون تعمییرشون به درد خودشون می خوره.

مادربرد maximus z170 hero alpha  

 به یکی از دوستان انجمن سپردم هفته پیش دو بار زحمت کشیدن زنگ زدن بار دوم گفتن خوب شده یاداوری کردین!!! انداختن بعد تعطیلات بازم پیگیرش میشم

ممنون

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 ساعت قبل، Amir_HA گفته است :

مادربرد maximus z170 hero alpha  

 به یکی از دوستان انجمن سپردم هفته پیش دو بار زحمت کشیدن زنگ زدن بار دوم گفتن خوب شده یاداوری کردین!!! انداختن بعد تعطیلات بازم پیگیرش میشم

ممنون

منم همین مادربرد رو داشتم، مشکلش چی بوده؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

روی کد 01 موقع بوت 20 ثانیه گیر میکنه گاهی سیستم روشن نمیشد مجبور میشدم باطری رو بیارم بیرون 

از چند نفر پرسیدم گفتن بایوس سخت افزاریش مشکل داره بده گارانتی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 دقیقه قبل، Amir_HA گفته است :

روی کد 01 موقع بوت 20 ثانیه گیر میکنه گاهی سیستم روشن نمیشد مجبور میشدم باطری رو بیارم بیرون 

از چند نفر پرسیدم گفتن بایوس سخت افزاریش مشکل داره بده گارانتی

خیلی بعیده بتونن درستش کنند. درستش هم بکنند خراب خواهد شد.

باهاشون صحبت کن ببین میتونن نسل جدید تر Z270  بهت بدن مابه التفاوت بدی؟ یا مدلهای بهتر Z170 ماکسیموس بدن.

اون مادربرد خرابیش بالا بود، قریب به اتفاق مشکلاتش هم مربوط به بوت و بایوس بوده و هست و خواهد بود. 16 تا نسخه اصلاحی بایوس ایسوس برای اون مادربرد زد، اخرش هم مشکلاتش حل نشد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حالا بسته به نظرشون داره هنوز زیر تست نرفته اگر بخوان تعویض کنن بهتره چون مادربرد تعمییری که حتما مشکل پیش میاد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 35 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

خیلی بعیده بتونن درستش کنند. درستش هم بکنند خراب خواهد شد.

باهاشون صحبت کن ببین میتونن نسل جدید تر Z270  بهت بدن مابه التفاوت بدی؟ یا مدلهای بهتر Z170 ماکسیموس بدن.

اون مادربرد خرابیش بالا بود، قریب به اتفاق مشکلاتش هم مربوط به بوت و بایوس بوده و هست و خواهد بود. 16 تا نسخه اصلاحی بایوس ایسوس برای اون مادربرد زد، اخرش هم مشکلاتش حل نشد.

https://www.asus.com/Motherboards/ROG-MAXIMUS-VIII-HERO-ALPHA/

منظورتان این مادربورد است؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Unknown Truth گفته است :

https://www.asus.com/Motherboards/ROG-MAXIMUS-VIII-HERO-ALPHA/

منظورتان این مادربورد است؟

بله

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه موضوعی هست

اگر بدونن شما قوانین گارانتی رو میدونی درست تر و سریع تر کارت رو انجام میدن

قوانین هم همه یک سان هست

1.بیشتر از 10 روز کاری نمیتونن کالات رو توی گارانتی نگهدارن 

2.درصورتی که کالا مشکل ظاهری مثل آب خوردگی سولفاته بازشدن و دستکار و.. نداشته باشه باید بهش گارانتی بدن

این دو مورد رو یادت نره

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 دقیقه قبل، ATER گفته است :

یه موضوعی هست

اگر بدونن شما قوانین گارانتی رو میدونی درست تر و سریع تر کارت رو انجام میدن

قوانین هم همه یک سان هست

1.بیشتر از 10 روز کاری نمیتونن کالات رو توی گارانتی نگهدارن 

2.درصورتی که کالا مشکل ظاهری مثل آب خوردگی سولفاته بازشدن و دستکار و.. نداشته باشه باید بهش گارانتی بدن

این دو مورد رو یادت نره

ممنون

فعلا از شنبه هفته پیش دستشونه 2 بار تلفن برا یادآوری 

از نظر ظاهری که خوشبختانه سالمه به کسی هم ندادم برای دست کاری یا چیز دیگه

امیدوارم به خوبی و خوشی تموم بشه این مساله

ویرایش شده توسط Amir_HA
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 27 مهر 1398 در 16:01، ARMIN گفته است :

خیلی بعیده بتونن درستش کنند. درستش هم بکنند خراب خواهد شد.

باهاشون صحبت کن ببین میتونن نسل جدید تر Z270  بهت بدن مابه التفاوت بدی؟ یا مدلهای بهتر Z170 ماکسیموس بدن.

اون مادربرد خرابیش بالا بود، قریب به اتفاق مشکلاتش هم مربوط به بوت و بایوس بوده و هست و خواهد بود. 16 تا نسخه اصلاحی بایوس ایسوس برای اون مادربرد زد، اخرش هم مشکلاتش حل نشد.

امروز صحبت شد خوشبختانه با فلش بایوس مخصوص اپدیت کردن چنبار تست کردن گفتن درست شده

بهشون گفتم ارسال کنن ببنیم چی میشه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در ۱ ساعت قبل، Amir_HA گفته است :

امروز صحبت شد خوشبختانه با فلش بایوس مخصوص اپدیت کردن چنبار تست کردن گفتن درست شده

بهشون گفتم ارسال کنن ببنیم چی میشه

از اون بایوس استیبل ها زدن برات که گارانتی ها توش تخصص دارن ! 🤣 امیدوارم برای شما درست بشه :100_pray:

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 28 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

از اون بایوس استیبل ها زدن برات که گارانتی ها توش تخصص دارن ! 🤣 امیدوارم برای شما درست بشه :100_pray:

کلا مشکل حاد نداشت مین فقط همین گیر کردن کد 01 بود گاهی روشن نشدن معلوم میشد مشکل از بایوس بود ولی خودم هر کار کردم نشد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Amir_HA گفته است :

امروز صحبت شد خوشبختانه با فلش بایوس مخصوص اپدیت کردن چنبار تست کردن گفتن درست شده

بهشون گفتم ارسال کنن ببنیم چی میشه

از مجموع 4 باری که مادربردم رو دادم گارانتی، یک بارش مشکل مشابه شما رو داشت و بایوس زدن، درست شد، بنابراین انشاالله که مشکل حل شده. :)

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

از مجموع 4 باری که مادربردم رو دادم گارانتی، یک بارش مشکل مشابه شما رو داشت و بایوس زدن، درست شد، بنابراین انشاالله که مشکل حل شده. :)

برام سواله که چجور بایوسی دارن که درست میشه؟

خدا کنه باز قسمتای اورکلاک رم و cpu استیبل بمونه باز مشکلی پیش نیاد

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سعی کنید هر قطعه ای میخرن گارانتی لایف نباشه

رفتن مادربرد رو هموجوری که بود برگردوندن زنگ میزنی بهشون مشکل از CPU و Ram شماس دیگه دبه کردن حد و اندازه ای داره

متاسفام برای اینجور گارانتیها

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 9 ماه بعد...

درود

بنا ب تجربه بنده هم بدترین شرکت گارانتی کننده توی ایران لایف سرویس هست

کارت گرافیک در حد نو rx470 زیر 6 ماه کارکرده وسط گیم بعد داغ شدن باعث ریستارت سیستم میشد

تقدیم به گارانتی شد بعد یه هفته گفتند smb کارت مشکل داره مشمول گارانتی نمیشه . بحث و توضیحم که میدی هیچی 

واقعا که به قول دوستان به معنای واقعی کلمه برای نفمیدن و از سر باز کردند دارند پول میگیرید

به دوستان پیشنهاد میکنم قطعه با گارانتی دیگه یا شرکتی داشتند بگیرند اما کلا نزدیک لایف سرویس نشدند که واقعا حروم خور هستند

این هم از تجربه چندین دفعه ای بنده

شرکتایی که بنا بر تجربه من بهترین سرویس دهی داشتند یکی گرین و دیگری پانا بود 

موفق و موید باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 28 مهر 1398 در 19:05، Hassan.SK گفته است :

از اون بایوس استیبل ها زدن برات که گارانتی ها توش تخصص دارن ! 🤣 امیدوارم برای شما درست بشه :100_pray:

احتمالا اینم مثله بایوسی بوده که برای گرافیک شما زدن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...