رفتن به مطلب

خرید گرافیک توی بلک فرایدی


 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در 21 دقیقه قبل، matrix.trixx گفته است :

دوستان عزیز کسی که انتقاد می کنه شرکت گرین باید با فراغ بال انتقادش رو قبول کنه ولی متاسفانه چیزی که من می بینم همش تخریبه اینجا کلا ما ایرانیا عادت داریم مرغ همسایه رو غاز بدونیم بابا به والله این پاورا از تایوان وارد میشن و کیفیتشون نسبت به قیمتشون ارزندست البته انتقاد میشه کرد خود من پاورم 2 میلیون  پام اب خورد ولی دریغ از یک تغییر ظاهری اومدن همون شکل و شمایل قدیمی که در سری پاوری oc+ بود رو عینا اینجا استفاده کردن پس من هم به جاهایی انتقاد دارم طراحی باید زیباتر می بود و فن هم باید rgb میزاشتن برای یک محصول گران قیمت

 

در 8 دقیقه قبل، matrix.trixx گفته است :

فارغ از بحث های احساسی دوستان بنده یک انتقاد به فن های گلف که در پاورهای رده بالاتون استفاده میشه دارم خواهشا در اینده برید سراغ فن هایی که نویز معقول تری داشته باشن در هر 2 سری 750b oc ,و 1200 OC DG به نظرم نویز فن بالاتر از حد استاندارد بود که اینجا هم طبق تست سایت techpowerup همین موضوع اثبات شدست

avg_noise.png

بله استقبال می کنیم از انتقادات سازنده و حتما قدردان خواهیم بود. پیشنهاد می کنم در تالار محصولات گرین در انجمن تاپیک جدید ایجاد کنید تا سر فرصت در این مورد بحث کنیم.

پیش بینی میکنم تاپیک خوبی خواهد شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • ارسال 361
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

برترین ارسال کننده‌های این تاپیک

در 9 دقیقه قبل، hosin گفته است :

من که بودم قطعا دست دوم میخریدم گزینه های بدون ماین هم پیدا میشد

اما اکبند هم شما میتونستید 2060 و یا 1070ti اکبند تهیه کنید

 

 

دوست عزیز همه اینها برای قبل از خرید هست وقتی میبینید کسی چیزی خریده دیگه فقط باید بگید مبارکه😉

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، ali.king گفته است :

سلام دادا.با کمال احترام سری tuf گرافیک ایسوس یه شوخی ترسناکه :| حتی اونایی ک بررسی کردم هم همین حرفو میگن

ایسوس کلا پولکیه فقط و فقط برای سری استریکسش سنگ تموم میذاره مابقی مدل هاش  فقط از اسم برندش پول میگیره ! مثلا یه موس 4000DPI میزنه یه لوگو ROG میذاره روش هم قیمت g pro لاجیتک روش قیمت میذاره

مورد های دیگه ای هم بود از برند های دیگه  به هر حال ایشون خریداری کردند و مبارکشون باشه

 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در هم اکنون، Alirezatha گفته است :

دوست عزیز همه اینها برای قبل از خرید هست وقتی میبینید کسی چیزی خریده دیگه فقط باید بگید مبارکه1f609.png

من دوست شما نیستم ;)

اتفاقا اول هم بهشون گفتم مبارک باشه و نیازی به این نبود که شما خودتونو وارد بحث کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

دوست عزیز بنده عرض کردم هزینه کارت گرافیک نو به ایشان پرداخت و توسط همکاران بنده از ایشون عذرخواهی شده  قبلا.

بزارید 2 بار تجربم رو با گارانتی تو ایران بگم تا منظورم رو متوجه بشید:

اولین بار برای هدست ریزر کراکن پرو که خودم سیمشو بر اثر کشیدگی و سهوا از داخل قطع کرده بودم ولی مشکلی در ظاهر سیمش نبود گارانتی پانا بردم و یه ربع بعدش با هدست نو برگشتم خونه

اما دومین بار! گذرم به گارانتی سازگار خورد که حتی از فکر کردن بهش به هم میریزم, پنل دیسپلی لپتاپم مشکل سخت افزاری پیدا کرده بود و چون 6 ماه قبلش گارانتیش تموم شده بود, بردم تا با پرداخت هزینه عوضش کنن, قیمت دلاری پنل بین 65 تا 75 دلار بود در سایت های خارجی ولی از من 3750000 تومن درخاست کردن بابت تعویض و از اونجایی که وقتی بخای پنل رو جدا از خارج بخری یا از ابتدا مشکل داره یا تو انتقال به ایران مشکل دار میشه مجبور شدم قبول کنمو بعد 2 هفته گفتن بیا ببر. رفتم و گرفتم و بعد از برگشتن به خانه متوجه شدم که چند جای خیلی ریز از پنل نور زیاد ناشی از فشار داشت که ممکنه 90 درصد مردم نبیننش یا براشون مهم نباشه ولی برای من مهم بود. برای همین مرجوع کردم تا مجدد تعویض بشه و بعد از یک ماه!!! گفتن بیا ببر, رفتم دیدم همون مشکل رو داره هر چند غوضش کرده بودن ولی جای دیگش مشکل مشابه داشت و همونجا دادم گفتم دوباره عوضش کنید ولی این بار کار به جواب سر بالا دادن اپراتورشون و پاسکاری من بین اپراتور ها رسید و یکی در میون میگفتن پنل تو گمرک منتظر ترخیصه یا همین امروز صبح ترخیص شده, اونم به مدت یک ماه و نیم  هر روز!!!و در نهایت شکایتم به صنف کشید که اونم الکی بود و اونجا نماینده سازگار با مسوو لان صنف داشتن میگفتن میخندیدن و تهشم گفتن 10 روز دیگه آمادست, ولی یک ماه بعدش هم خبری نشد. آخر سر زنگ زدم گفتم پولم رو پس بدید و هیچ رقمه هم کوتاه نیمدم. نتیجش این شد که 24 ساعت بعد لپتاپم رو با پنل اورجینالش و کاملا سالم تحویلم دادن و بابت تاخیر عذر خاهی کردن و بعد از دقیقا 4 ماه لپتاپم به دستم رسید

تو هر 2 مورد من به خاستم رسیدم. ولی آیا این 2 با هم قابل مقایسن؟

ویرایش شده توسط Persian Assassin
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 24 دقیقه قبل، matrix.trixx گفته است :

فارغ از بحث های احساسی دوستان بنده یک انتقاد به فن های گلف که در پاورهای رده بالاتون استفاده میشه دارم خواهشا در اینده برید سراغ فن هایی که نویز معقول تری داشته باشن در هر 2 سری 750b oc ,و 1200 OC DG به نظرم نویز فن بالاتر از حد استاندارد بود که اینجا هم طبق تست سایت techpowerup همین موضوع اثبات شدست

avg_noise.png

من پاور پلات گرین رو دارم جدا از اینکه 5 ساله رو سیستممه و کار میکنه صدای فنش خیلی زنندس وقتی 250 وات ازش میکشم واسه گرافیک خیلی نویز داره یعنی صداش از موقعی که فن گرافیک روی 100 هست بیشتره برای مدت کوتاهی کولرمستر استفاده کردم که نویزش خیلی کمتر بود نسبت به گرین 

ویرایش شده توسط Slasher
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، Persian Assassin گفته است :

پنل بین 65 تا 75 دلار بود در سایت های خارجی ولی از من 3750000 تومن درخاست کردن

سازگار خیلی وضعش خرابه یعنی وحشتناک داغونن این دوستان به همه پیشنهاد میکنم که اصلا جنس گارانتی سازگار نگیرن 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، Persian Assassin گفته است :

بزارید 2 بار تجربم رو با گارانتی تو ایران بگم تا منظورم رو متوجه بشید:

اولین بار برای هدست ریزر کراکن پرو که خودم سیمشو بر اثر کشیدگی و سهوا از داخل قطع کرده بودم ولی مشکلی در ظاهر سیمش نبود گارانتی پانا بردم و یه ربع بعدش با هدست نو برگشتم خونه

اما دومین بار! گذرم به گارانتی سازگار خورد که حتی از فکر کردن بهش به هم میریزم, پنل دیسپلی لپتاپم مشکل سخت افزاری پیدا کرده بود و چون 6 ماه قبلش گارانتیش تموم شده بود, بردم تا با پرداخت هزینه عوضش کنن, قیمت دلاری پنل بین 65 تا 75 دلار بود در سایت های خارجی ولی از من 3750000 تومن درخاست کردن بابت تعویض و از اونجایی که وقتی بخای پنل رو جدا از خارج بخری یا از ابتدا مشکل داره یا تو انتقال به ایران مشکل دار میشه مجبور شدم قبول کنمو بعد 2 هفته گفتن بیا ببر. رفتم و گرفتم و بعد از برگشتن به خانه متوجه شدم که چند جای خیلی ریز از پنل نور زیاد ناشی از فشار داشت که ممکنه 90 درصد مردم نبیننش یا براشون مهم نباشه ولی برای من مهم بود. برای همین مرجوع کردم تا مجدد تعویض بشه و بعد از یک ماه!!! گفتن بیا ببر, رفتم دیدم همون مشکل رو داره هر چند غوضش کرده بودن ولی جای دیگش مشکل مشابه داشت و همونجا دادم گفتم دوباره عوضش کنید ولی این بار کار به جواب سر بالا دادن اپراتورشون و پاسکاری من بین اپراتور ها رسید و یکی در میون میگفتن پنل تو گمرک منتظر ترخیصه یا همین امروز صبح ترخیص شده, اونم به مدت یک ماه و نیم  هر روز!!!و در نهایت شکایتم به صنف کشید که اونم الکی بود و اونجا نماینده سازگار با مسوو لان صنف داشتن میگفتن میخندیدن و تهشم گفتن 10 روز دیگه آمادست, ولی یک ماه بعدش هم خبری نشد. آخر سر زنگ زدم گفتم پولم رو پس بدید و هیچ رقمه هم کوتاه نیمدم. نتیجش این شد که 24 ساعت بعد لپتاپم رو با پنل اورجینالش و کاملا سالم تحویلم دادن و بابت تاخیر عذر خاهی کردن و بعد از دقیقا 4 ماه لپتاپم به دستم رسید

تو هر 2 مورد من به خاستم رسیدم. ولی آیا این 2 با هم قابل مقایسن؟

فرمایش شما صحیح. عرض کردم مشکل قطعه ایشون فوق العاده خاص بوده. ایشون آزرده خاطر شدند و ما به عنوان پشتیبانی قصد جبران داریم. همین ... در سال صدها مورد برای قطعات مختلف با برند مختلف مثل، لپ تاپ، قطعات کامپیوتر، سرور، تجهیزات شبکه و .... به گارانتی  گرین ارجاع داده میشه و اکثر اون ها طبق روال عادی انجام وظیفه میشه.

شما کل این انجمن و یا حتی کل فضای مجازی رو جستجو کنید ... ببینید طی این  20 و اندی سال چند مورد مشابه اینگونه پیش اومده؟ باور کنید از تعداد انگشتان 2 دست هم کمتره. تنها چند مورد در بین هزاران هزار مراجعه.

در ۱ ساعت قبل، Slasher گفته است :

من پاور پلات گرین رو دارم جدا از اینکه 5 ساله رو سیستممه و کار میکنه صدای فنش خیلی زنندس وقتی 250 وات ازش میکشم واسه گرافیک خیلی نویز داره یعنی صداش از موقعی که فن گرافیک روی 100 هست بیشتره برای مدت کوتاهی کولرمستر استفاده کردم که نویزش خیلی کمتر بود نسبت به گرین 

سلام. پاوری که شما دارید نسل قبلی پاورهای +OC هستش. در سری OCDG که تو این چارت مشاهده می کنید شرایط یه کلی فرق میکنه. اگر سوال یا ابهامی براتون ایجاد شده در تالار محصولات گرین تاپیک ایجاد کنید تا پاسخگوی شما باشیم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

به نکته جالبی اشاره کردید. اجازه بدید کامل براتون شرح بدم.

با افتخار عرض می کنم  گرین تنها شرکت مونتاژ کننده منابع تغذیه سوئیچینگ ATX در خاورمیانه محسوب میشه. 

تمامی پاورهای گرین همواره توسط مهندسین ما بهینه سازی می شوند و برخی مدل ها  با بهترین کیفیت ممکن و با مجهز ترین و مدرن ترین دستگاه های روز در ایران تولید می شوند.

آیا شما که منتقد ما هستید از این اطلاع دارید که برند گرین بیش از 20 ساله که پاور به بازار ایران عرضه میکنه؟ 

آیا می دانستید بسیاری از برندهای معتبر خارجی که شما از اون ها حرف می زنید سابقه به مراتب کمتری در عرضه پاور نسبت به گرین دارند؟

آیا می دانستید از ابتدا تا کنون حدودا بیش از 4 میلیون عدد پاور با برند گرین به بازار ایران عرضه شده؟

آیا شما که گرین رو فقط یک مونتاژ کار می دونید اطلاع دارید بسیاری از برندهای معتبر که شما ازشون حرف می زنید حتی یک کارخانه کوچک برای تولید پاور ندارند؟ آیا می دانید حتی برچسب مشخصات فنی بسیاری از برندهای معتبر جهانی در کارخانه های مادر تولید کننده پاور بر روی محصولات درج میشه؟ 

اینجا  می تونید شرکت های مادر تولید کننده پاورهای بسیاری از برندهای جهانی رو مشاهده کنید.

قبلا بارها عرض شده دوست عزیز. برای بار n ام عرض می کنم خدمت شما کاربر محترم:

موسسه plugloadsolutions صادر کننده استانداردهای 80PLUS ملیت آمریکایی داره. گرین سال های پیش مثل همه برندهای دیگه در این وب سایت صفحه اختصاصی داشت و گواهینامه های 80PLUS پاورهای  گرین در این بخش ثبت می شد. ولی با دور اول تحریم ها این کمپانی پروفایل گرین رو حذف کرد و در ادامه نیز حاضر به تست پاورهای گرین نشد.این مورد رو می تونید با یک ایمیل به این موسسه جویا بشید.

به همین دلیل برای کسب استاندارد 80PLUS برخی از پاورهای گرین به ناچار از صفحه کمپانی مادر طراح پاورها یعنی High Power Electric Co استفاده می کنیم.

با بال و پر گرفتن آزمایشگاه جدید اروپایی cybenetics هم فعلا دو نمونه از پاورهای سری OCDG برای کسب استاندارد ETA  این آزمایشگاه ارسال شده و این کار در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

با کمال احترام هیچ کدوم از حرف هایی که زدید برای کسی که فن پاور گرینش صدا میده و درسته که گارانتی داره و ممکنه اونا قبول کنند فن رو سرویس یا تعویض کنند ولی باید پاور رو باز کنه و کلی راه رو تا گارانتی ببره تا تحویل بده و  زمانی که طول میکشه اونجا پاور بمونه تا بهش اطلاع بدن  بعد از انجام سرویس توسط گارانتی بره اونه پس بگیره و بیاد دوباره رو سیستم اسمبل کنه هیچ اهمیتی نداره.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 4 دقیقه قبل، ASTS گفته است :

با کمال احترام هیچ کدوم از حرف هایی که زدید برای کسی که فن پاور گرینش صدا میده و درسته که گارانتی داره و ممکنه اونا قبول کنند فن رو سرویس یا تعویض کنند ولی باید پاور رو باز کنه و کلی راه رو تا گارانتی ببره تا تحویل بده و  زمانی که طول میکشه اونجا پاور بمونه تا بهش اطلاع بدن  بعد از انجام سرویس توسط گارانتی بره اونه پس بگیره و بیاد دوباره رو سیستم اسمبل کنه هیچ اهمیتی نداره.

خرابی یا صدای فن جزو مواردی هست که وجودش به خصوص در مناطقی که گرد و خاک محیط زیاده اجتناب ناپذیره. در همه جای دنیا و ممکنه برای هر مدلی پیش بیاد. این مورد رو خودتون می تونید در فروشگاه های اینترنتی بین المللی و یا فروم های رسمی برندهای مختلف مشاهده کنید.

در همه جای دنیا هم کاربر باید قطعه رو به گارانتی بفرسته و مراحل طی بشه. این روال اکثر گارانتی های کل دنیاست.

البته در گارانتی گرین به خصوص در مورد پاور تعویض پاور معیوب  بلافاصله انجام میشه و کاربر حتی نیم ساعت هم منتظر نخواهند ماند. مگر در موارد خیلی خاص که پاور نیاز به تست های طولانی مدت داشته باشه.

شما پیشنهاد بهتری برای ارائه خدمات دارید؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 12 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

خرابی یا صدای فن جزو مواردی هست که وجودش به خصوص در مناطقی که گرد و خاک محیط زیاده اجتناب ناپذیره. در همه جای دنیا و ممکنه برای هر مدلی پیش بیاد. این مورد رو خودتون می تونید در فروشگاه های اینترنتی بین المللی و یا فروم های رسمی برندهای مختلف مشاهده کنید.

در همه جای دنیا هم کاربر باید قطعه رو به گارانتی بفرسته و مراحل طی بشه. این روال اکثر گارانتی های کل دنیاست.

البته در گارانتی گرین به خصوص در مورد پاور تعویض پاور معیوب  بلافاصله انجام میشه و کاربر حتی نیم ساعت هم منتظر نخواهند ماند. مگر در موارد خیلی خاص که پاور نیاز به تست های طولانی مدت داشته باشه.

شما پیشنهاد بهتری برای ارائه خدمات دارید؟

این پاور ابتدا که من از شخصی خریدم فنش صدا میداد و گرد و قبار داشت و برای گارانتی هم بردم تا قبل از اسمبل کامل مورد بررسی قرار بگیره اونجا دوستان زحمت کشیدند بردند زیر زمین و اوردند و دیگه خبری از گرد و غبار نبود من هم فکر کردم مشکل فنش رفع شده اومدم خونه نصبش کردم رو سیستم و دیدم که ظاهرا فقط باد گرفتند و پلمپ دستگاه همونطوری دست نخورده دیگه من هم چون اسمبل کرده بودم و فاصله محل سکونت من تا شرکت زیاده دیگه بیخیالش شدم ولی همه اینا در شرایطیه که من به واحد پذیرش گفتم فنش صدا میده.

بله در همه جای دنیا خرابی فن ممکنه رو هر دستگاهی پیش بیاد ولی اینکه موقع مراجعه بها بدند و رسیدگی کنند خیلی فرق میکنه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 25 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

در همه جای دنیا هم کاربر باید قطعه رو به گارانتی بفرسته و مراحل طی بشه. این روال اکثر گارانتی های کل دنیاست.

اگر در سایتهای خارجی اگر توجه کرده باشید گزینه هایی مربوط به بیمه کالای خریداری شده هم هست که در داخل نداریم و (نباشه بهتره همینطوریش هم شرکتهای بیمه حسابی سر مردم کلاه میزارن) این بیمه ها برای این هست که اگر جنس خریداری شده در طول مدت بیمه نه گارانتی هر اتفاقی براش افتاد اونها با یک تماس همون کالا را تحویل میدن و کالای آسیب دیده را تحویل میگیرن و میرن که البته اگر چنین کاری را بخوان اینجا انجام بدن مردم جنبه ندارن و  حسابی از این موقعیت استفاده میکنن و همچنین گارانتیها در خارج امکاناتشون خوب هست و هر کاری میتونن انجام بدن و دستشون خیلی بازتر هست نسبت به گارانتیهای داخل که یا جنس ندارن یا لنگه جنسی که فروختن ندارن یا از دلشون نمیاد جایگزین کنن و .....

من به نوبه خودم از گارانتی Green راضی هستم. فن گرافیکم صدا میداد توی دور بالای 60% بردم کل هیتسینک را تعویض کردن که 2 تا فنش هم عوض شد

اینجا فقط مردم و کاربران نیستن که از امکانات موجود رنج میبرن بلکه فروشندگان و گارانتی کنندگان هم رنج میبرن و نمیتونن اونطور که باید مشتریها را راضی  نگاه دارن دستشون باز نیست مدیران هم که فقط میخوان سود داشته باشن یه موقع ضرر نکنن

ویرایش شده توسط Royal
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 3 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

 

مشکل ایشون مربوط به نویز صوتی فن پاور بود. یک بار براشون فن پاور تعویض شده ولی کماکان ناراضی بودند. برای همین خدمتشون عرض کردیم که برای اینکه خیالتون راحت باشه بنده پاورتون رو با یک مدل نو عوض می کنیم. ما هیچ گاه حرفی در مورد تاپیک و پست و ... به ایشون نزدیم. می تونید از خودشون سوال کنید.

مشکل من خرابی کنترلر فن بود که خود به خود دور فن رو بدون در نظر گرفتن مصرف تا ۱۰۰ درصد بالا میبرد که باعت میشد صدای غیر قابل تحملی بده 

خوشبختانه با لطف اقای موسوی با سری uk تعویض شد که تا الان مشکلی نداشته و بی صداست (سری  eud قبل خراب شدن بی صدا تر بود) 

حرف ایشون رو تایید میکنم هیچ گاه حرفی در مورد تاپیک و پست و این چیزا به من نگفتن ... من خیلی عصبانی بودم بابت اتلاف وقتم ولی (بار دوم) خیلی سریع به مشکلم رسیدگی شد 

پیشنهادم به گرین  مثل قبل کیفیت فن های مورد استفاده در پاور و کیس های پایین رده تون رو افزایش بدین ... کوگار نمیخوایم ولی حداقل قابل قبول باشه ... 

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

کارت 3 ساعت پیش رسید دستم فعلا وقت نکردم نصبش کنم فردا ان شاءالله

 

photo_2019-12-04_22-29-54.jpg

photo_2019-12-04_22-29-57.jpg

photo_2019-12-04_22-29-58.jpg

photo_2019-12-04_22-30-01.jpg

photo_2019-12-04_22-30-05.jpg

photo_2019-12-04_22-30-06.jpg

photo_2019-12-04_22-30-07.jpg

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 16 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

کارت 3 ساعت پیش رسید دستم فعلا وقت نکردم نصبش کنم فردا ان شاءالله

آدم نگاش میکنه لذت میبره, 3 فن و هست سینک غولپیکر :) فقط مواظب باش اسلات PCIE X16 رو کج نکنه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 7 دقیقه قبل، Persian Assassin گفته است :

آدم نگاش میکنه لذت میبره, 3 فن و هست سینک غولپیکر :) فقط مواظب باش اسلات PCIE X16 رو کج نکنه

قسمت شما هم بشه ان شاءالله و تهیه کنید و با خوبی و خوشی استفاده کنید 

3 تومنی بدهی دارم تسویه کنم ان شاءالله پول دستم باندل هم عوض میکنم

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

دوستان دو تا درخواست داشتم.

1. مشکلی که برای کارت گرافیک استارتر تاپیک بوجود اومده براش تاپیک زده شده (همه ی صحبت ها در اون تاپیک زده شده) و اون تاپیک بسته و نتیجه اش مشخص شده. ادامه دادن اون مبحث در اینجا نه تنها بی ثمره، بلکه با توجه به عنوان تاپیک بی جهت و Off-Topic هم هست.

2. صحبت در مورد پاور مادامی که در حوزه راهنمایی استارتر باشه و در ارتباط با کارت گرافیکش باشه، مشکلی نداره ولی بحث های عمومی جنگ و جدلی در ارتباط با کیفیت پاور و تولید داخل و خارج و این مباحث، ارتباطی به موضوع این تاپیک نداره.

خوشحال میشم این دو مورد رو رعایت بفرمایید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 43 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

کارت 3 ساعت پیش رسید دستم فعلا وقت نکردم نصبش کنم فردا ان شاءالله

 

photo_2019-12-04_22-29-54.jpg

photo_2019-12-04_22-29-57.jpg

photo_2019-12-04_22-29-58.jpg

photo_2019-12-04_22-30-01.jpg

photo_2019-12-04_22-30-05.jpg

photo_2019-12-04_22-30-06.jpg

photo_2019-12-04_22-30-07.jpg


مبارکه دادا 
خدایی نگاه پیچ های بک پلیت Warranty Void نداره تا هروقت بخوای باز کنی و خمیر عوض کنی  :) 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، Slasher گفته است :


مبارکه دادا 
خدایی نگاه پیچ های بک پلیت Warranty Void نداره تا هروقت بخوای باز کنی و خمیر عوض کنی  :) 

آره تا اونجا که میدونم گیگا تنها برندیه که این کارو می کنه ...

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 7 دقیقه قبل، Slasher گفته است :


مبارکه دادا 
خدایی نگاه پیچ های بک پلیت Warranty Void نداره تا هروقت بخوای باز کنی و خمیر عوض کنی  :) 

آره فقط اشکت در میاد اینو بخوای باز کنی. :D

گیگابایت از یه چسب خاصی برای اتصال سینک به پد های انتقال حرارت استفاده کرده، اگر روزی روزگاری خواستین بازش کنید، باید گرافیک گرم باشه. و خیلی خیلی Slowly باید بازی کنید تا سینک بدون پاره کردن پد ها در بیاد. کاری بسیار ظریف.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، ARMIN گفته است :

آره فقط اشکت در میاد اینو بخوای باز کنی. :D

گیگابایت از یه چسب خاصی برای اتصال سینک به پد های انتقال حرارت استفاده کرده، اگر روزی روزگاری خواستین بازش کنید، باید گرافیک گرم باشه. و خیلی خیلی Slowly باید بازی کنید تا سینک بدون پاره کردن پد ها در بیاد. کاری بسیار ظریف.

مث خنثی کردن بمبه که 😅

لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه سوال: با توجه به اینکه اوورکلاک گارانتی رو باطل میکنه (تو هر کارت گارانتی که دیدم ذکر شده), میخام بدونم که اونا از کجا میفهمن که اورکلاک کردی یا نه؟ چون میتونی کلاک GPU و VRAM رو دوباره به پیشفرض برگردونی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 31 دقیقه قبل، Persian Assassin گفته است :

یه سوال: با توجه به اینکه اوورکلاک گارانتی رو باطل میکنه (تو هر کارت گارانتی که دیدم ذکر شده), میخام بدونم که اونا از کجا میفهمن که اورکلاک کردی یا نه؟ چون میتونی کلاک GPU و VRAM رو دوباره به پیشفرض برگردونی

اگر اورکلاک با تغییر فیزیکی و دست بردن در بایوس همراه باشه - میتونه گارانتی رو باطل کنه.

وگرنه تغییر فرکانس با نرم افزار و این حرفها، اثر جانبی نداره - متوجه نخواهند شد - گارانتی باطل نخواهد شد.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حرف از محافظ برق شد بهتره این ویدیو رو ببینید!

https://www.aparat.com/v/2mAP4/تفاوت_کارکرد_محافظ_برق_با_ترانس_اتوماتیک

 

ویرایش شده توسط Sabertooth
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 30 دقیقه قبل، Sabertooth گفته است :

 

خرابه لینکشو بده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری


×
  • اضافه کردن...