رفتن به مطلب

سروکله کارتهای گرافیکی رده بالای NAVI در اتحادیه اقتصادی EEC پیداشد


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

radeon-rx-5700-xt-100801196-large16d3617

 

AFOX یک شریک تجاری کمتر شناخته شده برای هر دو کمپانی AMD و NVIDIA به شمار میرود.اکنون این شرکت نام چند کارت گرافیک جدیدرا به اتحادیه EEC ارسال کرده است.نکته جالب توجه اینکه اعلام شده برخی از این کارتهای گرافیکی طی چند هفته آینده و یا طی ماه های آینده ، قرار است راه اندازی شوند.در میان این کارتها ، مدل های جدیدی از خانواده RADEON تحت نام های RX 5950XT, RX 5900 و یا RX 5800XT  به چشم میخورند که همگی از برند AFOX هستند.البته اینها همه در حالیست که در وب سایت این شرکت ، هنوز هیچ کارتی از خانواده RX 5000 حتی ثبت نشده است.

 

AFOX-Radeon-RX-5950XT83920fa660b7060c.pn

 

با این حال این برای اولین بار نیست که ما درباره این SKU ها اخباری میشنویم.در ژوئن 2019 ، این Sapphire بود که تقریبا یک لیست مشابه را به EEC ارسال کرد.این لیست حتی قبل از معرفی سری RX 5700 منتشر شد.با اینکه AMD  وجود سیلیکن Big Navi را تایید کرده ، اما هیچ کس نمیداند که این سیلیکن در قالب سری RX 5000 منتشر میشود و یا از سری جدیدی به نام RX 6000 برای راه اندازی آنها استفاده میشود.گمان میرود که این تراشه ها در یک خانواده کاملا جدید به مانند خانواده RX VEGA و یا FURY روانه بازار شوند.به نظر شما کارتی مانند RX 5950XT در کدام بخش این داستان جای میگیرد؟ آیا AMD بالاخره میتواند یک رقیب سرسخت را در قسمت کارتهای بالا رده آماده عرضه کند؟ما هنوز چیزی در این باره نمیدانیم، تنها میبایست منتظر خبرهای جدید تر و همچنین تایید شدن آنها توسط منابع رسمی بمانیم.

 

منبع : Videocardz

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...