رفتن به مطلب

گلایه از مجموعه ی لیون کامپیوتر و شخص آقای حسینی


Alinajafi_q
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام

امیدوارم که دوستان همه صحیح و سلامت باشند

میخوام در موردی صحبت کنم که انگار مورد جدید و عجیبی نیست و جدیدا در لیون دیده میشه (اینم یه نوع کرونا هست)

بنده یک مشتری داشتم که قصد داشت سیستم خودش رو ارتقا بده گفت از کجا سی پی یو تهیه کنم از دیجی کالا تهیه کنم ولی منم بهش توصیه کردم که از لیون خریداری کن

ایشون هفت اسفند خریدشون رو از لیون انجام دادن (البته ایشون 4790K سفارش داده بودن بعدا از سمت لیون گفتن نداریم و شد 4790 بدون باکس!)

خوب تا اینجا همه چی عادی

سفارش در چند روز بعد به دستشون میرسه و ایشون بسته رو همونطور که رسیده برای من میارن و من بازش میکنم و بررسی میکنم سی پی یو از لحاظ سلامت ظاهری سالم میباشد خوب الحمدلله

سی پی یو رو میذارم رو سیستم ولی سیستم هیچ واکنشی نشون نمیده همه چیز بررسی میشه مشکلی نیست ولی تصویر و... در سیستم دیده و شنیده نمیشه

خوب ما هم برای اطمینان سی پی یو قبلی رو برگردوندیدم و دیدم که سیستم بوق زد و تصویر اومد و ویندوز بالا اومد!!!

یعنی چی؟داستان چیه؟خوب گفتیم رو یه مین دیگه تست کنیم

مادربرد قبلی ایسوس h81-plus بود (بایوس هم اپدیت شد) گذاشتیم روی مادربرد خودم که گیگابایت Z97X-SOC Force هست و کما فی السابق سیستم هیچ واکنشی نشون نداد

تماس گرفتیم با مجموعه ی لیون هی منو پاس دادن به این و اون تا یکی حرف ما رو گوش داد!!

گفتن با رئیسم صحبت کنم اطلاع میدم گفتم خوب بعد از حدودا نیم ساعت کم و زیاد تماس گرفتن که اقای فلانی ما خودمون وقتی اینارو میخریم 3 روز مهلت تست داریم تست تصویر میگیرم و بعد ارسال میکنیم ولی شما از تمام زوایای سی پی یو برای ما تو واتساب عکس بفرست و فیلم هم بگیر که سی پی یو تصویر نمیده ما هم گفتیم باشه قبول حتما میخوان مطمئن بشن که اسیب فیزیکی نزدیم ما هم ادعا نداریم که اشتباه نمیکنیم

غکس و فیلم گرفتیم و دوشنبه  12 اسفند ساعت 5:28 عصر عکس و فیلم رو تو واتساب فرستایم

سه شنبه خبری نشد چهارشنبه ساعت 3:33 دقیقه عصر تو واتساب پیغام دادم که قرار بود خبر بدید؟الان چکار کنیم؟ سی پی یو رو ارسال کنیم براتون؟

یک ربع بعد پیغام دادن که سلام عزیزم! زنده باشین لطفا با داخلی 103 یا 104 یا115 و 116 تماس بگیرین

تماس گرفتم با مصیبت بالاخره دوستی جواب دادن و فکر کنم فرمودن اسمشون وحید هست گفتم خوب اقا وحید اینطور به ما تو واتساب گفتن گفتن من پیگیری میکنم بعد تماس گرفتن که اقا برای ما مقدور نیست مرجوع کنیم یا تعویض کنیم سی پی یو رو کلا اینتل گارانتی ندارن ماهم مهلت تست نمیدیم!!!

گفتم چطور شما میخرید سه روز مهلت تست دارید ولی ما یک روز هم مهلت تست نداریم؟ چه فرقی داره؟

گفتن نه ما مطمئن هستیم گفتم من هم مطمئن هستم ولی شما گفتید فیلم و عکس بفرست و دیدید که سیستمی که سی پی یو روش بود و کار می کرد با سی پی یو ارسالی شما تصویر نمیده یعنی سیستم سالمه و مشکل از سی پی یو هست

گفتن نه ما مطمئن هستیم گفتم اقای عزیز احتمال داره خطای انسانی باشه و تست نکردین گفتن امکان نداره ما خطا کنیم اگر مشکل ظاهری داشت ما نوکرت هم هستیم برات تعویض میکردیم!!!

گفتم عجب خوب من میزنمش زمین مشکل ظاهری پیدا کنه ولی اون موقع نشه داستان بقیه دوستان که بگید چرا کالا با ایراد ظاهری رو تحویل گرفتی!!!

فرمودن ما فقط میتونیم یکاری بکنیم برای ما بفرستید ما رو سیستم خودمون تست کنیم ببینیم سالمه یا نه اگر سالم بود که فبها برای شما اگر سالم هم نبود ما کاری نمیتونیم بکنیم بازهم برای شما!!!

گفتم یعنی چی مگه بنده دور از جون اسکل هستم که هزینه ارسال بدم که اگر حرفم درسته و سی پی یو ارسالی شما خراب بود بازهم گردن من و شما مرجوع نمیکنید؟

گفتن بدید یکی از دوستاتون بره دبی براتون تعویض کنه(تو این وضعیت کرونا! بدم ببرن دبی تعویض کنن!! دمتون گرم)

گفتم خوب شما این کار رو انجام بدید گفتن نمیکنیم گفتم خوب یعنی چی شما موظف هستید مرجوع کنید چون نمیتونید ثابت کنید که شما اشتباه تو تست کردن انجام ندادید اصلا شاید شما میدونستید و با علم به خراب بودن سی پی یو ارسالش کردید چون قبول نمی کنید مهلت تست بدید!!!! در صورتی که به گفته خودتون شما 3 روز مهلت تست دارید!!!!
گفتن همین از دست ما برمیاد درواقع همینه که هست!!!!!

گفتم خوب میخوام با جناب حسینی صحبت کنم گفتن من از خودم نمیگم خود ایشون به من این دستور رو دادن و از خودم نمیگم

گفتم باشه به عنوان مدیر و مسئول مجموعه ایشون باید پاسخگوی من باشن گفتن ایشون نیستن گفتم بگید با بنده تماس بگیرن گفتن حتما

از اون روز تا روز یکشنبه میشه چهار روز و روز دوشنبه میشه پنج روز که بنده منتظر تماس ایشون هستم

مشتری گفت شما توصیه کردی از لیون خرید کنم والا دیجی کالا نه یک روز 7 روز مهلت تست داره!!!

من یادمه جناب حسینی میگفت ما پشت مشتری هستیم ،کارای میکنیم که دیگران نمیکنن ،من ضرر بکنم نمیذارم مشتری متضرر بشه، خودم پیگیری میکنم ولی میبینم که مجموعه تحت نظر ایشون از مسئولیتی که کاملا متوجهشون هست شونه خالی میکنه!!

خوب چطور مجموعه ی شما مهلت تست دارید ما نداریم؟

مگه ما مشتری نیستیم؟درضمن چرا خودتون رو از خطا مبرا میدونید شاید تو تست اشتباه کردید یا تو تست این مورد تست نشده!!

الان هم مجبور شدم بعد از حدود پنج روز متوسل به فروم بشم شاید بتونیم صدای اقای حسینی رو بشنویم و مشکل مارو حل کنن البته اگر مثل سابق کاربران و مشتری ها براشون ارزش داشته باشه!

چون من از جیب مجبور به تهیه سی پی یو برای مشتری شدم برای یه توصیه به خرید از سایت لیون!!!

امیدوارم که بعدا از این توصیه به عنوان خریت یاد نکنم چون 2800 تو این وضعیت کم پولی نیست اگر کم پولی هست بسم الله

اینم لینک و تصاویر از دیجی کالا برای سی پی یو اینتل همین مدل 4790 با مهلت تست 7 روزه

https://www.digikala.com/product/dkp-108067/پردازنده-مرکزی-اینتل-سری-haswell-مدل-core-i7-4790

نه فقط این مدل، مدل 9100 هم مهلت تست 7 روزه رو داره

https://www.digikala.com/product/dkp-1959514/پردازنده-مرکزی-اینتل-سری-coffee-lake-مدل-core-i3-9100f

ببخشید دوستان سرتون رو درد اوردم ولی مجبور شدم دیگه!!!!!

تصاویر سلامت ظاهری سی پی یو و فیلم ارسالی به لیون ضمیه شد!!!!

یاعلی

 

 

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

4.jpeg

5.jpeg

6.jpeg

7.jpeg

8.jpeg

9.jpeg

4790.jpg

9100.jpg

  • لایک 4
  • ممنونم 2
  • چرا؟! 1
  • قلبم گرفت 7
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام جناب 

بابت این اتفاق ناراحت کننده متاسف شدم و باید بگم اگر تیم لیون همچین برخوردی داشته کاملا غیر حرفه ای هست!

اعتقاد دارم که اعتبار خیلی مهم تر از پول و سود و در واقع این اعتبار که پول و سود رو خلق می کنه!

امیدوارم مدیریت محترم لیون در صورت بروز چنین اتفاقی جواب مناسبی داشته باشه

ظاهرا پردازنده رو تری خریدید درسته؟ اگر باکس گرفته باشید جسارتا حق اعتراض ندارید دلیل هم واضح!

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 25 دقیقه قبل، sm.mosavi گفته است :

سلام جناب 

بابت این اتفاق ناراحت کننده متاسف شدم و باید بگم اگر تیم لیون همچین برخوردی داشته کاملا غیر حرفه ای هست!

اعتقاد دارم که اعتبار خیلی مهم تر از پول و سود و در واقع این اعتبار که پول و سود رو خلق می کنه!

امیدوارم مدیریت محترم لیون در صورت بروز چنین اتفاقی جواب مناسبی داشته باشه

ظاهرا پردازنده رو تری خریدید درسته؟ اگر باکس گرفته باشید جسارتا حق اعتراض ندارید دلیل هم واضح!

سلام

بله تری ارسال شده

اگر باکس بود بازهم یه چیزی به قول شما حق اعتراض نداشتیم چون باکس هست

البته لازم به ذکره دیجی کالا سی پی یو باکس رو هفت روز مهلت تست میده تو عکس ها مشخصه 

لینک ۴۷۹۰ که گذاشتم رو چک کنید هم باکس هست هم مهلت تست و مرجوعی ۷ روزه!

ولی تری بدون مهلت تست اصلا نمیشه حتی خودشون مهلت تست میگیرن اونم ۳روز!

ولی متاسفانه فقط اعتبار من جلوی مشتری چند سالم رفت!

امیدوارم که مثل قبل مدیریت لیون پاسخگو باشند

یاعلی

ویرایش شده توسط Alinajafi_q
  • لایک 3
لینک به دیدگاه
Share on other sites

ناراحت شدم از دیدن این موضوع

کلا" من سی پی یو باکس هم تا وقتی تصویر نداده استرس دارم چه برسه به تری اون هم تو کشور ما و برای همین هست که هیچ وقت تری نمیگیرم

امید وارم بچه های لیون مورد شما رو پیگیری کنند و ضرر شما جبران بشه

اما در مورد دیجی کالا چون خودم به شخصه تجربه کردم (سی پی یو نبوده)

دیجی کالا با اینکه یکی از شعارهای اصلیش ضمانت هفت روزه هست ولی در قوانینش هم هست کالاهای حوزه سخت افزار کامپیوتر به هیچ عنوان بازگشت ندارند و باید به شرکت گارانتی کننده مراجعه کنید یا گارانتی سلامت فیزیکی کالا هستند

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، VIP3R گفته است :

ناراحت شدم از دیدن این موضوع

کلا" من سی پی یو باکس هم تا وقتی تصویر نداده استرس دارم چه برسه به تری اون هم تو کشور ما و برای همین هست که هیچ وقت تری نمیگیرم

امید وارم بچه های لیون مورد شما رو پیگیری کنند و ضرر شما جبران بشه

اما در مورد دیجی کالا چون خودم به شخصه تجربه کردم (سی پی یو نبوده)

دیجی کالا با اینکه یکی از شعارهای اصلیش ضمانت هفت روزه هست ولی در قوانینش هم هست کالاهای حوزه سخت افزار کامپیوتر به هیچ عنوان بازگشت ندارند و باید به شرکت گارانتی کننده مراجعه کنید یا گارانتی سلامت فیزیکی کالا هستند

سلام 

ممنونم منم امیدوارم پیگیری بشه

دیجی کالا هم اگر مشکل ظاهری نداشته باشه پس میگیرن

دیدم که میگم

زیر ۴۸ ساعت هم مبلغ رو عودت میدن

یاعلی 

ویرایش شده توسط Alinajafi_q
  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 1 دقیقه قبل، Alinajafi_q گفته است :

سلام 

ممنونم منم امیدوارم پیگیری بشه

دیجی کالا هم اگر مشکل ظاهری نداشته باشه پس میگیرن

دیدم که میگم

زیر ۴۸ ساعت هم مبلغ رو عودت میدن

یاعلی 

زنده باشید

والا برای بنده مین بود و رم

قشنگ هر دو بارش هم گفتن سخت افزار امکان نداریم لینک قانونش رو هم فرستادن که بنده دیگه چیزی نتونستم بگم البته رفتم گارانتی چون دیجی بود درجا تعویض کردن گفتن دیجی نبود میگذاشتیمت در آب نمک

مشتری ضعیفم نیستم بگم زورشون رسید حدود 650 تا تراکنش دشتم باهاشون

حالا برای شما رو نمیدونم چگونه بوده

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

لیون فقط انجمنش قابل استفاده هست.

در مورد فروشگاه اینقدر در طول هفته اینگونه مسائل مطرح میشه آدم جرات نمیکنه از لیون خرید کنه.

من حاضرم چندین درصد بیشتر پرداخت کنم ولی از خدمات پس از فروش دیجیکالا بهره مند شم تا یکم ارزون تر از لیون تهیه کنم و اینگونه مسائل رو تجربه کنم.

مزایای خرید از دیجی کالا خیلی خیلی بیشتر از لیون هست.

من چند سال پیش به همه لیون کامپیتور رو پیشنهاد میدادم برای خرید قطعات کامپیوتر.

اما الان فقط دیجیکالا. حتی خرید حضوری هم به اندازه دیجیکالا قابل اعتماد نیست.

 

  • لایک 7
  • ممنونم 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 دقیقه قبل، Nezami گفته است :

لیون فقط انجمنش قابل استفاده هست.

در مورد فروشگاه اینقدر در طول هفته اینگونه مسائل مطرح میشه آدم جرات نمیکنه از لیون خرید کنه.

من حاضرم چندین درصد بیشتر پرداخت کنم ولی از خدمات پس از فروش دیجیکالا بهره مند شم تا یکم ارزون تر از لیون تهیه کنم و اینگونه مسائل رو تجربه کنم.

مزایای خرید از دیجی کالا خیلی خیلی بیشتر از لیون هست.

من چند سال پیش به همه لیون کامپیتور رو پیشنهاد میدادم برای خرید قطعات کامپیوتر.

اما الان فقط دیجیکالا. حتی خرید حضوری هم به اندازه دیجیکالا قابل اعتماد نیست.

 

دیجی کالا خیلی خوبه واقعا"

همه چیز رو به جز این موردی که ذکر کردم مرجوع میکنه و همونجوری که از شما تحویل گرفت میفروشه به یکی دیگه 😂

چند باری جنس مرجوعی رو فرستاده برای من

البته فروشنده خودش نبود ولی با عذرخواهی مرجوع کرد

  • لایک 1
  • حالم خوب شد 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

لیون قدیم یادمه برای سی پی یو تری میزد با 10 روز مهلت تست

قشنگ یادم هست

ولی الان زده گارانتی ندارد (قدیم فقط باکس رو اینجوری میزد)

فقط سری 8 رو زده 48 ساعت مهلت تست

ویرایش شده توسط VIP3R
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 6 دقیقه قبل، VIP3R گفته است :

دیجی کالا خیلی خوبه واقعا"

همه چیز رو به جز این موردی که ذکر کردم مرجوع میکنه و همونجوری که از شما تحویل گرفت میفروشه به یکی دیگه 1f602.png

چند باری جنس مرجوعی رو فرستاده برای من

البته فروشنده خودش نبود ولی با عذرخواهی مرجوع کرد

اینگونه مسائل هم فقط فروشندگان دیجی‌کالا مقصر هستن.

تنها فروشگاهی هست که حتی سوال هم نمیپرسه بیشتر مواقع و خیلی راحت مرجوع میکنه. 

واقعا تنها گروهی هستن که در حد استاندارد های بین المللی خدمات رسانی میکنن و "خرید خوب - حال خوب" رو فقط با دیجی‌کالا میشه تجربه کرد.

  • لایک 12
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه
در 44 دقیقه قبل، Nezami گفته است :

لیون فقط انجمنش قابل استفاده هست.

در مورد فروشگاه اینقدر در طول هفته اینگونه مسائل مطرح میشه آدم جرات نمیکنه از لیون خرید کنه.

من حاضرم چندین درصد بیشتر پرداخت کنم ولی از خدمات پس از فروش دیجیکالا بهره مند شم تا یکم ارزون تر از لیون تهیه کنم و اینگونه مسائل رو تجربه کنم.

مزایای خرید از دیجی کالا خیلی خیلی بیشتر از لیون هست.

من چند سال پیش به همه لیون کامپیتور رو پیشنهاد میدادم برای خرید قطعات کامپیوتر.

اما الان فقط دیجیکالا. حتی خرید حضوری هم به اندازه دیجیکالا قابل اعتماد نیست.

 

سلام 

با دوستمون موافقم

  • لایک 9
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 54 دقیقه قبل، Alinajafi_q گفته است :

سلام 

ممنونم منم امیدوارم پیگیری بشه

دیجی کالا هم اگر مشکل ظاهری نداشته باشه پس میگیرن

دیدم که میگم

زیر ۴۸ ساعت هم مبلغ رو عودت میدن

یاعلی 

بله برای منم اتفاق افتاده که مشکل داشته و راحت پس گرفتن چون ظارش هیچ ایرادی نداشت لکن برسی کالا توسط کارشناس ها تا واریز مبلغ حدود  یک هفته طول کشید

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 56 دقیقه قبل، Nezami گفته است :

لیون فقط انجمنش قابل استفاده هست.

در مورد فروشگاه اینقدر در طول هفته اینگونه مسائل مطرح میشه آدم جرات نمیکنه از لیون خرید کنه.

من حاضرم چندین درصد بیشتر پرداخت کنم ولی از خدمات پس از فروش دیجیکالا بهره مند شم تا یکم ارزون تر از لیون تهیه کنم و اینگونه مسائل رو تجربه کنم.

مزایای خرید از دیجی کالا خیلی خیلی بیشتر از لیون هست.

من چند سال پیش به همه لیون کامپیتور رو پیشنهاد میدادم برای خرید قطعات کامپیوتر.

اما الان فقط دیجیکالا. حتی خرید حضوری هم به اندازه دیجیکالا قابل اعتماد نیست.

 

یکی از مهم ترین مزایای دیجیکالا پست داخلی و پرداخت در محل در سراسر کشور هستش و اینکه خرید بالای 150 تومن داشته باشی رایگان چه برسه به باندل چند میلیونی!

(من یک دفعه از لیون خرید کردم چند سال پیش بود . خریدم شد حدود 3700 . دیدم تیباکس پس کرایه زده ! تعجب کردم. فکر کردم مثل دیجی کالا هستن ولی خب نبودن)

 

در 41 دقیقه قبل، Nezami گفته است :

 

تنها فروشگاهی هست که حتی سوال هم نمیپرسه بیشتر مواقع و خیلی راحت مرجوع میکنه. 

واقعا تنها گروهی هستن که در حد استاندارد های بین المللی خدمات رسانی میکنن و "خرید خوب - حال خوب" رو فقط با دیجی‌کالا میشه تجربه کرد.

به شدت موافقم

ویرایش شده توسط sm.mosavi
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 29 دقیقه قبل، sm.mosavi گفته است :

یکی از مهم ترین مزایای دیجیکالا پست داخلی و پرداخت در محل در سراسر کشور هستش و اینکه خرید بالای 150 تومن داشته باشی رایگان چه برسه به باندل چند میلیونی!

(من یک دفعه از لیون خرید کردم چند سال پیش بود . خریدم شد حدود 3700 . دیدم تیباکس پس کرایه زده ! تعجب کردم. فکر کردم مثل دیجی کالا هستن ولی خب نبودن)

 

به شدت موافقم

البته شبکه دیجی کالا رو واقعا" نمیشه مقایسه کرد با هیچ مجموعه ای داخل کشور

حالا به خاطر اینکه بحث دیجی کالا تمام بشه و منحرف نشه قضیه و به کار ایشان به جاش رسیدگی بشه

@CRM

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، VIP3R گفته است :

ناراحت شدم از دیدن این موضوع

کلا" من سی پی یو باکس هم تا وقتی تصویر نداده استرس دارم چه برسه به تری اون هم تو کشور ما و برای همین هست که هیچ وقت تری نمیگیرم

امید وارم بچه های لیون مورد شما رو پیگیری کنند و ضرر شما جبران بشه

اما در مورد دیجی کالا چون خودم به شخصه تجربه کردم (سی پی یو نبوده)

دیجی کالا با اینکه یکی از شعارهای اصلیش ضمانت هفت روزه هست ولی در قوانینش هم هست کالاهای حوزه سخت افزار کامپیوتر به هیچ عنوان بازگشت ندارند و باید به شرکت گارانتی کننده مراجعه کنید یا گارانتی سلامت فیزیکی کالا هستند

یه بار از دیجی یه گیرنده دیجیتال یو اس بی گرفتم  با اینکه قبل از اون هم چنین چیزی نداشتم که بدونم توی منطقه ما سیگنال میده یا نه . وقتی به دستم رسید کار نکرد . منم از اینکه خرابه یا نه مطمئن نبودم و بیشتر احتمال میدادم مشکل سیگنال باشه چون انتنش تقویت کننده نداشت.  زنگ زدم دیجی با اینکه پلمپش رو باز کرده بودم و با اینکه خودش گارانتی داشت من رو محول نکردن به گارانتی. گفت که باشه به صورت پس کرایه بفرستش تا چک کنیم.  منم فرستادم بعد از دو روز پولش  به همراه هزینه پست تمام و کمال فرستادن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 2 ساعت قبل، Nezami گفته است :

حتی خرید حضوری هم به اندازه دیجیکالا قابل اعتماد نیست.

قبول ندارم

همچین موردی پیش اومده و فروشنده عوض کرده سیپیو رو بدون ادعا و غیره 

حضوری بهترین روش خرید هست 

دیجی کالا نسبت به سخت افزار هیچ مسولیتی نمیپذیره

البته شاید از لحاظ خدمات بهتر از بقیه تو سایت های اینترنتی باشه ولی حضوری یه چیز دیگست

در 1 ساعت قبل، sm.mosavi گفته است :

من یک دفعه از لیون خرید کردم چند سال پیش بود . خریدم شد حدود 3700 . دیدم تیباکس پس کرایه زده ! تعجب کردم. فکر کردم مثل دیجی کالا هستن ولی خب نبودن)

شما حضوری بری لیون برای اسمبل 200 هزار میبندن! بازار بری رایگانه ! هزینه پست که جای خودش! 🙂 قیمتاشم با بیرون فرقی نداره گرون ترم هست! 

 

----

استارتر به اون شخصی که پشت تلفن بود باید میگفتی اخه مگه سیپیو اینتل پین داره که اسیب ظاهری داشته باشه! اون مال amd هست که پین سیپیو رو خودشه 

دیگه خط و خش و اینا روش که میوفته! لابد انتظار اثر سوختگی دارید ؟

 

واقعا الان دلم میخواد جواب شمارو بشنوم @CRM در تایپک قبلی هم 1طرفه بعد از بسته شدن جواب ها رو نقل قول کردید و نزاشتید بقیه جواب شمارو بدن ! البته که سو استفاده گر هم هست و تایپکو شلوغ میکنن ولی میتونستید یه پ خ چند نفره باز کنید جواب هارو بشنوید! پس بحث اونجارو اینجا باز نمیکنم

الان این پاسکاریا و حرف منم حرف رئیسه یا حرف فلانیه چه معنی میده؟ نکنه اون کارمند اونجا از ترس اخراج حرف تو دهن رئیس واحد میزاره؟  من میدونم تو قسمت فروشگاهی چخبره!

یا باید مشکلی که پیش میاد رو خودت رفع کنی تا شرکت متوجه ضرر مالی یا اعتباری نشه یا اگه شرکت بفهمه ضرری وارد شده قطعا برخورد جدی باهات میکنه که اخریش جریمه و اخراجه مخصوصا اون منشی تلفنی و کارمند های عادی اونیم که چندین ساله سمتی تو لیون داره قطعا به اندازه رئیس حساسیت نداره ولی خودرئیس چون میدونه کوچیک ترین ضرر براش چه مشکلاتی همراه داره سعی میکنه مشکل رو حل کنه 

تماس ها هم که شنود و بررسی نمیشه و جون میده برای شونه خالی کردن !

متاسفانه از انصاف بدوره درسته سیپیو گارانتی نداره ولی وقتی از اول خرابی داره این مشکل مصرف کننده نیست اگه سیپیو تری هست باید خود لیون تست کنه و با پوشش مناسب اونو حفظ کنه 

این فکر کنم چندمین مورد هست در 1ماه که گلگی از لیون پیش اومده تازه اینجا برای کسانی هست که دسترسی و یا شناختی دارن میان اطلاع رسانی میکنن 

بقیه که دستشون جایی بند نیست بماند

لوازم الکتریکی حتی بعد تست هم ضمانتی برای سالم بودن ندارن! چون ممکنه با کوچیک ترین بی احتیاطی بعد تست بسوزن یا نیم سوز بشن یا هراتفاق دیگه!

 

 

ویرایش شده توسط mَd
  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

یه زمانی بود آقای حسینی توی فروم رفت و آمد داشتن ٬حضورش رو حس میکردی روی مجموعه

ولی الان اوضاع جوری شده که حس میکنم آقای حسینی لیون کامپیوتر رو واگذار کرده و رفته 🥴

امیدوارم مشکل شما دوست خوبمون حل بشه و همچنین لیون به روال قبلش برگرده (بر مال و جمال خویشتن غره مشو - کان را به شبی برند و این را به تبی - بسا نام نیکوی پنجاه سال - که یک نام زشتش کند پایمال)

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

واقعا از مجموعه لیون کامپیوتر همچین رفتاری بعیده

االبته شاید مدیریت خبر نداشته باشه

یادمه قبلا ها اقای حسینی میومد و توی فروم ها پست میذاشتن با بچه ها صحبت میکردن

امیدوارم حالشون خوب باشه و این مشکل رو طوری که مشتری متضرر نشه حل کنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

از آقای حسینی بعید هست همچنین موردی رو نادیده بگیره،

انشاللا که پیگیری میشه،

وگرنه اعتبار لیون خدشه دار میشه و در نهایت به ضرر لیون خواهد بود.

  • لایک 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام علی اقا  داداش اگه با باکس خرید کرده بودی و گارانتی داشت من میتونستم بفرستم دبی و برات تعویض کنن ولی بدون باکس رو قبول نمیکنن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

شما جوری در مورد آقای حسینی صحبت میکنید که انگار قدیسه و از اوضاع شرکت خودش خبری نداره. در صورتی که ایشون یه کاسبه و اولویت برای کاسب سود بیشتره. این دیدی هم که میگید اگه هوای مشتری رو داشته باشه سودش بیشتره چون مشتریش بیشتره، الزاما درست نیست. اولا که درصد کمی از مشتری ها اگه مشکلی باشه تا تهش پیگیری میکنن و اکثرا قیدش رو میزنن. چون میدونن پیگیری در ایران یعنی جون کندن و به احتمال بالا بی ثمر. و دوما هم اینجا یه جور انحصار هست. خیلی از کالا ها تو شهرستانا نیست. پس مردم مجبورن از امثال این سایت ها خرید کنن. پس اینا هر کاری کنن (خیلی محترمانه گفتم) مردم مجبورن ازشون خرید کنن. ضمن اینکه همه ی مردم تجربه ی ما ها که تو فروم فعال هستیم رو ندارن. فکر کردید دلیل دوام امثال مقداد و لیون با این وضع چیه؟ جز اجبار خرید شهرستانی ها از ایناست؟ جز اینه که اینا نهایت سعیشون رو میکنن که بار تامین کننده ها تو تهران بمونه و به شهرستانا نرسه؟ الان دیدم واتر کولر 240 گرین رو زده 2 میلیون تو لیون. مدل 360 همین کالا در زمان دلار 13 تومنی بود 940 تومن تو همین سایت. متاستفانه هیچ امیدیم به درست شدن اوضاع نیست. اینا رو گفتم که فقط بدونید ایشون الان که اسم و رسم در کرده دیگه دلسوز شما نیست. یه شوی به ظاهر انسان دوستانه به نام نقطه ی صفر هم راه انداخته بودن که بنده بعد از دیدن اینهمه تضاهر و دورویی و خود بزرگ بینی در چند قسمتش حالم ازش به هم خورد.

  • لایک 8
لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

یادمه یه زمانی آقای حسینی نظرسنجی گذاشت چه چیزی به لیون اضافه کنیم که بهتر بشه ، که نهایت شد 7 روز مهلت تست برای تمامی قطعات

برای قطعات طبق قانون واسطه لیون 48 ساعت مهلت تست در نظر گرفته شده که لیون کاربرانی که از این سیستم استفاده میکنن در نظر گرفته اما خودش به عرف بازار پایبند نیست که برای کالای بدون گارانتی در کمترین حالت 24 ساعت مهلت تست در نظر میگیرن

این یعنی در کمال با ادبی و پر رویی پولتو خوردیم یه آب هم روش

یه توصیه هم به استارتر که منتظر تماس آقای حسینی نشن دیگه سطح ایشون با کاربران لیون یکی نیست (رفتن بالاها) از گفتن این حرف تنفر دارم ولی واقعیته 

نمیدونم قانون اتحادیه و تعزیرات در اینباره چجوریه ولی اگه از طریق این تاپیک به جایی نرسیدید حتما شکایت کنید

در آخر خیلی ناراحت شدم امیدوارم به حقتون برسید

  • لایک 2
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 8 ساعت قبل، Alinajafi_q گفته است :

سلام

امیدوارم که دوستان همه صحیح و سلامت باشند

میخوام در موردی صحبت کنم که انگار مورد جدید و عجیبی نیست و جدیدا در لیون دیده میشه (اینم یه نوع کرونا هست)

بنده یک مشتری داشتم که قصد داشت سیستم خودش رو ارتقا بده گفت از کجا سی پی یو تهیه کنم از دیجی کالا تهیه کنم ولی منم بهش توصیه کردم که از لیون خریداری کن

ایشون هفت اسفند خریدشون رو از لیون انجام دادن (البته ایشون 4790K سفارش داده بودن بعدا از سمت لیون گفتن نداریم و شد 4790 بدون باکس!)

خوب تا اینجا همه چی عادی

سفارش در چند روز بعد به دستشون میرسه و ایشون بسته رو همونطور که رسیده برای من میارن و من بازش میکنم و بررسی میکنم سی پی یو از لحاظ سلامت ظاهری سالم میباشد خوب الحمدلله

سی پی یو رو میذارم رو سیستم ولی سیستم هیچ واکنشی نشون نمیده همه چیز بررسی میشه مشکلی نیست ولی تصویر و... در سیستم دیده و شنیده نمیشه

خوب ما هم برای اطمینان سی پی یو قبلی رو برگردوندیدم و دیدم که سیستم بوق زد و تصویر اومد و ویندوز بالا اومد!!!

یعنی چی؟داستان چیه؟خوب گفتیم رو یه مین دیگه تست کنیم

مادربرد قبلی ایسوس h81-plus بود (بایوس هم اپدیت شد) گذاشتیم روی مادربرد خودم که گیگابایت Z97X-SOC Force هست و کما فی السابق سیستم هیچ واکنشی نشون نداد

تماس گرفتیم با مجموعه ی لیون هی منو پاس دادن به این و اون تا یکی حرف ما رو گوش داد!!

گفتن با رئیسم صحبت کنم اطلاع میدم گفتم خوب بعد از حدودا نیم ساعت کم و زیاد تماس گرفتن که اقای فلانی ما خودمون وقتی اینارو میخریم 3 روز مهلت تست داریم تست تصویر میگیرم و بعد ارسال میکنیم ولی شما از تمام زوایای سی پی یو برای ما تو واتساب عکس بفرست و فیلم هم بگیر که سی پی یو تصویر نمیده ما هم گفتیم باشه قبول حتما میخوان مطمئن بشن که اسیب فیزیکی نزدیم ما هم ادعا نداریم که اشتباه نمیکنیم

غکس و فیلم گرفتیم و دوشنبه  12 اسفند ساعت 5:28 عصر عکس و فیلم رو تو واتساب فرستایم

سه شنبه خبری نشد چهارشنبه ساعت 3:33 دقیقه عصر تو واتساب پیغام دادم که قرار بود خبر بدید؟الان چکار کنیم؟ سی پی یو رو ارسال کنیم براتون؟

یک ربع بعد پیغام دادن که سلام عزیزم! زنده باشین لطفا با داخلی 103 یا 104 یا115 و 116 تماس بگیرین

تماس گرفتم با مصیبت بالاخره دوستی جواب دادن و فکر کنم فرمودن اسمشون وحید هست گفتم خوب اقا وحید اینطور به ما تو واتساب گفتن گفتن من پیگیری میکنم بعد تماس گرفتن که اقا برای ما مقدور نیست مرجوع کنیم یا تعویض کنیم سی پی یو رو کلا اینتل گارانتی ندارن ماهم مهلت تست نمیدیم!!!

گفتم چطور شما میخرید سه روز مهلت تست دارید ولی ما یک روز هم مهلت تست نداریم؟ چه فرقی داره؟

گفتن نه ما مطمئن هستیم گفتم من هم مطمئن هستم ولی شما گفتید فیلم و عکس بفرست و دیدید که سیستمی که سی پی یو روش بود و کار می کرد با سی پی یو ارسالی شما تصویر نمیده یعنی سیستم سالمه و مشکل از سی پی یو هست

گفتن نه ما مطمئن هستیم گفتم اقای عزیز احتمال داره خطای انسانی باشه و تست نکردین گفتن امکان نداره ما خطا کنیم اگر مشکل ظاهری داشت ما نوکرت هم هستیم برات تعویض میکردیم!!!

گفتم عجب خوب من میزنمش زمین مشکل ظاهری پیدا کنه ولی اون موقع نشه داستان بقیه دوستان که بگید چرا کالا با ایراد ظاهری رو تحویل گرفتی!!!

فرمودن ما فقط میتونیم یکاری بکنیم برای ما بفرستید ما رو سیستم خودمون تست کنیم ببینیم سالمه یا نه اگر سالم بود که فبها برای شما اگر سالم هم نبود ما کاری نمیتونیم بکنیم بازهم برای شما!!!

گفتم یعنی چی مگه بنده دور از جون اسکل هستم که هزینه ارسال بدم که اگر حرفم درسته و سی پی یو ارسالی شما خراب بود بازهم گردن من و شما مرجوع نمیکنید؟

گفتن بدید یکی از دوستاتون بره دبی براتون تعویض کنه(تو این وضعیت کرونا! بدم ببرن دبی تعویض کنن!! دمتون گرم)

گفتم خوب شما این کار رو انجام بدید گفتن نمیکنیم گفتم خوب یعنی چی شما موظف هستید مرجوع کنید چون نمیتونید ثابت کنید که شما اشتباه تو تست کردن انجام ندادید اصلا شاید شما میدونستید و با علم به خراب بودن سی پی یو ارسالش کردید چون قبول نمی کنید مهلت تست بدید!!!! در صورتی که به گفته خودتون شما 3 روز مهلت تست دارید!!!!
گفتن همین از دست ما برمیاد درواقع همینه که هست!!!!!

گفتم خوب میخوام با جناب حسینی صحبت کنم گفتن من از خودم نمیگم خود ایشون به من این دستور رو دادن و از خودم نمیگم

گفتم باشه به عنوان مدیر و مسئول مجموعه ایشون باید پاسخگوی من باشن گفتن ایشون نیستن گفتم بگید با بنده تماس بگیرن گفتن حتما

از اون روز تا روز یکشنبه میشه چهار روز و روز دوشنبه میشه پنج روز که بنده منتظر تماس ایشون هستم

مشتری گفت شما توصیه کردی از لیون خرید کنم والا دیجی کالا نه یک روز 7 روز مهلت تست داره!!!

من یادمه جناب حسینی میگفت ما پشت مشتری هستیم ،کارای میکنیم که دیگران نمیکنن ،من ضرر بکنم نمیذارم مشتری متضرر بشه، خودم پیگیری میکنم ولی میبینم که مجموعه تحت نظر ایشون از مسئولیتی که کاملا متوجهشون هست شونه خالی میکنه!!

خوب چطور مجموعه ی شما مهلت تست دارید ما نداریم؟

مگه ما مشتری نیستیم؟درضمن چرا خودتون رو از خطا مبرا میدونید شاید تو تست اشتباه کردید یا تو تست این مورد تست نشده!!

الان هم مجبور شدم بعد از حدود پنج روز متوسل به فروم بشم شاید بتونیم صدای اقای حسینی رو بشنویم و مشکل مارو حل کنن البته اگر مثل سابق کاربران و مشتری ها براشون ارزش داشته باشه!

چون من از جیب مجبور به تهیه سی پی یو برای مشتری شدم برای یه توصیه به خرید از سایت لیون!!!

امیدوارم که بعدا از این توصیه به عنوان خریت یاد نکنم چون 2800 تو این وضعیت کم پولی نیست اگر کم پولی هست بسم الله

اینم لینک و تصاویر از دیجی کالا برای سی پی یو اینتل همین مدل 4790 با مهلت تست 7 روزه

https://www.digikala.com/product/dkp-108067/پردازنده-مرکزی-اینتل-سری-haswell-مدل-core-i7-4790

نه فقط این مدل، مدل 9100 هم مهلت تست 7 روزه رو داره

https://www.digikala.com/product/dkp-1959514/پردازنده-مرکزی-اینتل-سری-coffee-lake-مدل-core-i3-9100f

ببخشید دوستان سرتون رو درد اوردم ولی مجبور شدم دیگه!!!!!

تصاویر سلامت ظاهری سی پی یو و فیلم ارسالی به لیون ضمیه شد!!!!

یاعلی

 

 

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

4.jpeg

5.jpeg

6.jpeg

7.jpeg

8.jpeg

9.jpeg

4790.jpg

9100.jpg

سلام جناب نجفی ، وقت شما بخیر باشه 

در حال پیگیری مسائل عنوان شده از جانب شما هستم، به زودی نتیجه رو در این تاپیک میذارم و با شخص شما تماس میگیرم

  • چرا؟! 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 19 اسفند 1398 در 03:46، Alinajafi_q گفته است :

سلام

امیدوارم که دوستان همه صحیح و سلامت باشند

میخوام در موردی صحبت کنم که انگار مورد جدید و عجیبی نیست و جدیدا در لیون دیده میشه (اینم یه نوع کرونا هست)

بنده یک مشتری داشتم که قصد داشت سیستم خودش رو ارتقا بده گفت از کجا سی پی یو تهیه کنم از دیجی کالا تهیه کنم ولی منم بهش توصیه کردم که از لیون خریداری کن

ایشون هفت اسفند خریدشون رو از لیون انجام دادن (البته ایشون 4790K سفارش داده بودن بعدا از سمت لیون گفتن نداریم و شد 4790 بدون باکس!)

خوب تا اینجا همه چی عادی

سفارش در چند روز بعد به دستشون میرسه و ایشون بسته رو همونطور که رسیده برای من میارن و من بازش میکنم و بررسی میکنم سی پی یو از لحاظ سلامت ظاهری سالم میباشد خوب الحمدلله

سی پی یو رو میذارم رو سیستم ولی سیستم هیچ واکنشی نشون نمیده همه چیز بررسی میشه مشکلی نیست ولی تصویر و... در سیستم دیده و شنیده نمیشه

خوب ما هم برای اطمینان سی پی یو قبلی رو برگردوندیدم و دیدم که سیستم بوق زد و تصویر اومد و ویندوز بالا اومد!!!

یعنی چی؟داستان چیه؟خوب گفتیم رو یه مین دیگه تست کنیم

مادربرد قبلی ایسوس h81-plus بود (بایوس هم اپدیت شد) گذاشتیم روی مادربرد خودم که گیگابایت Z97X-SOC Force هست و کما فی السابق سیستم هیچ واکنشی نشون نداد

تماس گرفتیم با مجموعه ی لیون هی منو پاس دادن به این و اون تا یکی حرف ما رو گوش داد!!

گفتن با رئیسم صحبت کنم اطلاع میدم گفتم خوب بعد از حدودا نیم ساعت کم و زیاد تماس گرفتن که اقای فلانی ما خودمون وقتی اینارو میخریم 3 روز مهلت تست داریم تست تصویر میگیرم و بعد ارسال میکنیم ولی شما از تمام زوایای سی پی یو برای ما تو واتساب عکس بفرست و فیلم هم بگیر که سی پی یو تصویر نمیده ما هم گفتیم باشه قبول حتما میخوان مطمئن بشن که اسیب فیزیکی نزدیم ما هم ادعا نداریم که اشتباه نمیکنیم

غکس و فیلم گرفتیم و دوشنبه  12 اسفند ساعت 5:28 عصر عکس و فیلم رو تو واتساب فرستایم

سه شنبه خبری نشد چهارشنبه ساعت 3:33 دقیقه عصر تو واتساب پیغام دادم که قرار بود خبر بدید؟الان چکار کنیم؟ سی پی یو رو ارسال کنیم براتون؟

یک ربع بعد پیغام دادن که سلام عزیزم! زنده باشین لطفا با داخلی 103 یا 104 یا115 و 116 تماس بگیرین

تماس گرفتم با مصیبت بالاخره دوستی جواب دادن و فکر کنم فرمودن اسمشون وحید هست گفتم خوب اقا وحید اینطور به ما تو واتساب گفتن گفتن من پیگیری میکنم بعد تماس گرفتن که اقا برای ما مقدور نیست مرجوع کنیم یا تعویض کنیم سی پی یو رو کلا اینتل گارانتی ندارن ماهم مهلت تست نمیدیم!!!

گفتم چطور شما میخرید سه روز مهلت تست دارید ولی ما یک روز هم مهلت تست نداریم؟ چه فرقی داره؟

گفتن نه ما مطمئن هستیم گفتم من هم مطمئن هستم ولی شما گفتید فیلم و عکس بفرست و دیدید که سیستمی که سی پی یو روش بود و کار می کرد با سی پی یو ارسالی شما تصویر نمیده یعنی سیستم سالمه و مشکل از سی پی یو هست

گفتن نه ما مطمئن هستیم گفتم اقای عزیز احتمال داره خطای انسانی باشه و تست نکردین گفتن امکان نداره ما خطا کنیم اگر مشکل ظاهری داشت ما نوکرت هم هستیم برات تعویض میکردیم!!!

گفتم عجب خوب من میزنمش زمین مشکل ظاهری پیدا کنه ولی اون موقع نشه داستان بقیه دوستان که بگید چرا کالا با ایراد ظاهری رو تحویل گرفتی!!!

فرمودن ما فقط میتونیم یکاری بکنیم برای ما بفرستید ما رو سیستم خودمون تست کنیم ببینیم سالمه یا نه اگر سالم بود که فبها برای شما اگر سالم هم نبود ما کاری نمیتونیم بکنیم بازهم برای شما!!!

گفتم یعنی چی مگه بنده دور از جون اسکل هستم که هزینه ارسال بدم که اگر حرفم درسته و سی پی یو ارسالی شما خراب بود بازهم گردن من و شما مرجوع نمیکنید؟

گفتن بدید یکی از دوستاتون بره دبی براتون تعویض کنه(تو این وضعیت کرونا! بدم ببرن دبی تعویض کنن!! دمتون گرم)

گفتم خوب شما این کار رو انجام بدید گفتن نمیکنیم گفتم خوب یعنی چی شما موظف هستید مرجوع کنید چون نمیتونید ثابت کنید که شما اشتباه تو تست کردن انجام ندادید اصلا شاید شما میدونستید و با علم به خراب بودن سی پی یو ارسالش کردید چون قبول نمی کنید مهلت تست بدید!!!! در صورتی که به گفته خودتون شما 3 روز مهلت تست دارید!!!!
گفتن همین از دست ما برمیاد درواقع همینه که هست!!!!!

گفتم خوب میخوام با جناب حسینی صحبت کنم گفتن من از خودم نمیگم خود ایشون به من این دستور رو دادن و از خودم نمیگم

گفتم باشه به عنوان مدیر و مسئول مجموعه ایشون باید پاسخگوی من باشن گفتن ایشون نیستن گفتم بگید با بنده تماس بگیرن گفتن حتما

از اون روز تا روز یکشنبه میشه چهار روز و روز دوشنبه میشه پنج روز که بنده منتظر تماس ایشون هستم

مشتری گفت شما توصیه کردی از لیون خرید کنم والا دیجی کالا نه یک روز 7 روز مهلت تست داره!!!

من یادمه جناب حسینی میگفت ما پشت مشتری هستیم ،کارای میکنیم که دیگران نمیکنن ،من ضرر بکنم نمیذارم مشتری متضرر بشه، خودم پیگیری میکنم ولی میبینم که مجموعه تحت نظر ایشون از مسئولیتی که کاملا متوجهشون هست شونه خالی میکنه!!

خوب چطور مجموعه ی شما مهلت تست دارید ما نداریم؟

مگه ما مشتری نیستیم؟درضمن چرا خودتون رو از خطا مبرا میدونید شاید تو تست اشتباه کردید یا تو تست این مورد تست نشده!!

الان هم مجبور شدم بعد از حدود پنج روز متوسل به فروم بشم شاید بتونیم صدای اقای حسینی رو بشنویم و مشکل مارو حل کنن البته اگر مثل سابق کاربران و مشتری ها براشون ارزش داشته باشه!

چون من از جیب مجبور به تهیه سی پی یو برای مشتری شدم برای یه توصیه به خرید از سایت لیون!!!

امیدوارم که بعدا از این توصیه به عنوان خریت یاد نکنم چون 2800 تو این وضعیت کم پولی نیست اگر کم پولی هست بسم الله

اینم لینک و تصاویر از دیجی کالا برای سی پی یو اینتل همین مدل 4790 با مهلت تست 7 روزه

https://www.digikala.com/product/dkp-108067/پردازنده-مرکزی-اینتل-سری-haswell-مدل-core-i7-4790

نه فقط این مدل، مدل 9100 هم مهلت تست 7 روزه رو داره

https://www.digikala.com/product/dkp-1959514/پردازنده-مرکزی-اینتل-سری-coffee-lake-مدل-core-i3-9100f

ببخشید دوستان سرتون رو درد اوردم ولی مجبور شدم دیگه!!!!!

تصاویر سلامت ظاهری سی پی یو و فیلم ارسالی به لیون ضمیه شد!!!!

یاعلی

 

 

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

4.jpeg

5.jpeg

6.jpeg

7.jpeg

8.jpeg

9.jpeg

4790.jpg

9100.jpg

جناب نجفی من مکالمات شما رو با همکارانم گوش دادم و ی سری موارد رو اینجا خدمت شما و دوستان توضیح میدم 

پردازنده ای که در ابتدا توسط خانم تبریزیان خرید شده بود مدل 4790k بود که این پردازنده هم به صورت تری هست و جعبه نداره و به پردازنده 4790 معمولی با رضایت خود ایشون تغییر داده شده و این پردازنده هم تری هست و جعبه نداره ، شما خودتون همکار ما هستین و مطلع هستین که این پردازنده برای نسل های قبل هست و به صورت باکس فروش نمیره و توی بازار ناموجود هست مگر اینکه باکس ساخت داخل باشه ! 


عمده مکالمات شما با اقا وحید بخش فروش بوده و توی مکالمات ایشون به شما نگفتن که از سمت اقای حسینی به شما این حرف رو میزنند ، چیزی که از سمت ایشون عنوان شده
این هست که من این مکالمات رو از سمت خودم به شما نمیگم و با مدیر بالاسریم هماهنگ کردم ، 

مسئله بعدی هم درباره دیجی کالا عنوان کردین که عمده کامپوننتی که روی این سایت فروش میره در مارکت پلیس هست و هر فروشنده شرایط خودش رو داره و اگر مسئله ای برای شما به وجود بیاد دیجی کالا این وسط فقط برای شما پیگیری میکنه و اگر خارج از شرایط باشه مسئولیتی به عهده این سایت نیست. 

باتوجه به این که شما یک روز بعد از تحویل کالا تماس گرفتین و پردازنده تری فقط 24 ساعت مهلت تست سوختگی داره ما برای شما این پردازنده رو تعویض میکنم و یا هزینه اون رو برای شما برمیگردونیم ، 
 

بابت تجربه ای که توی این خرید داشتین متاسفیم و امیدوارم در خرید های اتی شما بتونیم تجربه خوبی برای شما فراهم کنیم.

موفق باشین

ویرایش شده توسط CRM
  • حالم خوب شد 5
  • چرا؟! 4
  • قلبم گرفت 1
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 19 اسفند 1398 در 07:17، mَd گفته است :

قبول ندارم

همچین موردی پیش اومده و فروشنده عوض کرده سیپیو رو بدون ادعا و غیره 

حضوری بهترین روش خرید هست 

دیجی کالا نسبت به سخت افزار هیچ مسولیتی نمیپذیره

البته شاید از لحاظ خدمات بهتر از بقیه تو سایت های اینترنتی باشه ولی حضوری یه چیز دیگست

شما حضوری بری لیون برای اسمبل 200 هزار میبندن! بازار بری رایگانه ! هزینه پست که جای خودش! 1f642.png قیمتاشم با بیرون فرقی نداره گرون ترم هست! 

 

----

استارتر به اون شخصی که پشت تلفن بود باید میگفتی اخه مگه سیپیو اینتل پین داره که اسیب ظاهری داشته باشه! اون مال amd هست که پین سیپیو رو خودشه 

دیگه خط و خش و اینا روش که میوفته! لابد انتظار اثر سوختگی دارید ؟

 

واقعا الان دلم میخواد جواب شمارو بشنوم @CRM در تایپک قبلی هم 1طرفه بعد از بسته شدن جواب ها رو نقل قول کردید و نزاشتید بقیه جواب شمارو بدن ! البته که سو استفاده گر هم هست و تایپکو شلوغ میکنن ولی میتونستید یه پ خ چند نفره باز کنید جواب هارو بشنوید! پس بحث اونجارو اینجا باز نمیکنم

الان این پاسکاریا و حرف منم حرف رئیسه یا حرف فلانیه چه معنی میده؟ نکنه اون کارمند اونجا از ترس اخراج حرف تو دهن رئیس واحد میزاره؟  من میدونم تو قسمت فروشگاهی چخبره!

یا باید مشکلی که پیش میاد رو خودت رفع کنی تا شرکت متوجه ضرر مالی یا اعتباری نشه یا اگه شرکت بفهمه ضرری وارد شده قطعا برخورد جدی باهات میکنه که اخریش جریمه و اخراجه مخصوصا اون منشی تلفنی و کارمند های عادی اونیم که چندین ساله سمتی تو لیون داره قطعا به اندازه رئیس حساسیت نداره ولی خودرئیس چون میدونه کوچیک ترین ضرر براش چه مشکلاتی همراه داره سعی میکنه مشکل رو حل کنه 

تماس ها هم که شنود و بررسی نمیشه و جون میده برای شونه خالی کردن !

متاسفانه از انصاف بدوره درسته سیپیو گارانتی نداره ولی وقتی از اول خرابی داره این مشکل مصرف کننده نیست اگه سیپیو تری هست باید خود لیون تست کنه و با پوشش مناسب اونو حفظ کنه 

این فکر کنم چندمین مورد هست در 1ماه که گلگی از لیون پیش اومده تازه اینجا برای کسانی هست که دسترسی و یا شناختی دارن میان اطلاع رسانی میکنن 

بقیه که دستشون جایی بند نیست بماند

لوازم الکتریکی حتی بعد تست هم ضمانتی برای سالم بودن ندارن! چون ممکنه با کوچیک ترین بی احتیاطی بعد تست بسوزن یا نیم سوز بشن یا هراتفاق دیگه!

 

 

در صورتی که تجربه خریدی از فروشگاه ما داشتید که مسئله ای در این خرید بوده، برای ما مستندات رو ارسال کنید تا پیگیری بشه، در غیر این صورت از ارسال پست های اسپم و ایجاد تشنج در جو تاپیک خودداری کنید.

موفق باشین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...