رفتن به مطلب

گلایه از مجموعه ی لیون کامپیوتر و شخص آقای حسینی


Alinajafi_q
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

در در 19 اسفند 1398 در 09:17، MIFans گفته است :

یه زمانی بود آقای حسینی توی فروم رفت و آمد داشتن ٬حضورش رو حس میکردی روی مجموعه

ولی الان اوضاع جوری شده که حس میکنم آقای حسینی لیون کامپیوتر رو واگذار کرده و رفته 🥴

امیدوارم مشکل شما دوست خوبمون حل بشه و همچنین لیون به روال قبلش برگرده (بر مال و جمال خویشتن غره مشو - کان را به شبی برند و این را به تبی - بسا نام نیکوی پنجاه سال - که یک نام زشتش کند پایمال)

سلام دوست من ، وقت شما بخیر باشه 

اقای حسینی مجموعه رو واگذار نکردن دوست من ، شما اگر حرف و یا مسئله ای هست که میخواین به ایشون انتقال بدین میتونید به من بگین من به ایشون انتقال میدم

مطمن باشین هر مسئله ای که توی لیون کامپیوتر اتفاق می افته پیگیری میشه و مسائل رو برطرف میکنیم ، ما برای همین موضوع اینجا هستیم 

موفق باشین

ویرایش شده توسط CRM
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 19 اسفند 1398 در 10:15، Hassan.SK گفته است :

یادمه یه زمانی آقای حسینی نظرسنجی گذاشت چه چیزی به لیون اضافه کنیم که بهتر بشه ، که نهایت شد 7 روز مهلت تست برای تمامی قطعات

برای قطعات طبق قانون واسطه لیون 48 ساعت مهلت تست در نظر گرفته شده که لیون کاربرانی که از این سیستم استفاده میکنن در نظر گرفته اما خودش به عرف بازار پایبند نیست که برای کالای بدون گارانتی در کمترین حالت 24 ساعت مهلت تست در نظر میگیرن

این یعنی در کمال با ادبی و پر رویی پولتو خوردیم یه آب هم روش

یه توصیه هم به استارتر که منتظر تماس آقای حسینی نشن دیگه سطح ایشون با کاربران لیون یکی نیست (رفتن بالاها) از گفتن این حرف تنفر دارم ولی واقعیته 

نمیدونم قانون اتحادیه و تعزیرات در اینباره چجوریه ولی اگه از طریق این تاپیک به جایی نرسیدید حتما شکایت کنید

در آخر خیلی ناراحت شدم امیدوارم به حقتون برسید

سلام وقت شما بخیر باشه 

عزیز در حال حاضر هم ما 7 روز مهلت تست رو داریم و روی کیس های اسمبل شده هم از 1 تا 6 ماه مهلت تست میدیم ، اما بعضی از کالاها مهلت تست ندارن که ما لیست اونها رو توی قوانین خرید گذاشتیم.

اقای حسینی به خاطر مشغله ای که دارن کمتر به فروم سر میزنند ، مطمئن باشین هر مسئله ای که از سمت کاربران عنوان میشه دوست من رسیدگی میشه و ما مسائل مشتریانمون رو رها نکردیم و نمیکنیم.

اگر حرف و یا سخنی با اقای حسینی داشتین هم میتونید از طریق من انتقال بدین و هم میتونید از طریق شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و یا اینستاگرام با ایشون در ارتباط باشین.

موفق باشین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در در 19 اسفند 1398 در 04:52، Nezami گفته است :

لیون فقط انجمنش قابل استفاده هست.

در مورد فروشگاه اینقدر در طول هفته اینگونه مسائل مطرح میشه آدم جرات نمیکنه از لیون خرید کنه.

من حاضرم چندین درصد بیشتر پرداخت کنم ولی از خدمات پس از فروش دیجیکالا بهره مند شم تا یکم ارزون تر از لیون تهیه کنم و اینگونه مسائل رو تجربه کنم.

مزایای خرید از دیجی کالا خیلی خیلی بیشتر از لیون هست.

من چند سال پیش به همه لیون کامپیتور رو پیشنهاد میدادم برای خرید قطعات کامپیوتر.

اما الان فقط دیجیکالا. حتی خرید حضوری هم به اندازه دیجیکالا قابل اعتماد نیست.

 

سلام وقت شما بخیر باشه 

دوست من همه فروشگاه ها این مسائل رو دارن و جزئی از مسائل خرید هست ، اگر این مسائل توی مجموعه لیون به چشم شما میخوره به خاطر این هست که ما فضای رو برای عنوان کردن نارضایتی ها و نظرات دوستان فراهم کردیم و دوستان ازادانه میان نظراتشون رو میذارن  ، گاهی پیش میاد مشتریان دچار مسائلی میشن و تاپیک میزنند اما توی فروم سرچ کنید هیچ تاپیکی پیدا نمیکنید که بی جواب مونده باشه ، هر اتفاقی که افتاده با کمک مشتری حلش کردیم و شونه خالی نکردیم ، همیشه بودیم و پاسخگو بودیم و هستیم.

اگر شما خریدی از ما داشتین که تجربه خوبی نداشتین برای من ارسال کنید حتما برای شما پیگیری میکنم. .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

مهمان
This topic is now closed to further replies.
 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...