رفتن به مطلب

در صورت مشکل با خرید و فروشگاه ، مشکلات رو در این تاپیک بیان کنید


Hamed
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

  • کاربر ویژه

من تو تخفیفات بلک فرایدی خرید داشتم امروز رسید

یه پیامی هم بهم دادن که ثبت سفارشها بیش از تصورشون بود

 

مامور پست هم بهم گفت وضعیت پست هم این روزا افتضاح هست

میگه بسته هست که همینطور تلنبار شده

گفت اگر کسی بسته رو تحویل نگیره همون روز بسته رو برگشت میزنن

 

پس من پیشنهاد میکنم این روزا مقداری صبور باشید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

20 ساعت قبل، laser1 گفته است:

خوب من همیشه قبل از خرید اینترنتی هرچی که باشه تماس میگیرم میپرسم فلان کالا موجوده ، قیمتش همونیه که توی سایت زدید و ...

در کل متوجه میشم پاسخگویی دارن یا نه

این بار یه اشتباهی کردم و از لیون برای اولین و البته آخرین بار سفارش دادم. زنگ هم نزدم قبلش متوجه وضعیت فاجعه بار دوستان بشم

دیگه هم هیچ پاسخگوئی وجود نداره

توی این یه هفته 20 بار زنگ زدم ده بار چت آنلاین رو باز کردم جالبیش اینه توی چت آنلاین یه نفر مینوسه سلام دوست عزیر و میره دیگه به امون خدا

توی اینستاگرام کامنت گداشتم جالبه که ادمین اینستاگرام هردفعه میاد میگه دایرکت بفرستید ببینم مشکلی چیه

البته قابل پیش بینیه که اونجا هم قطعا هیچ جوابی وجود نداره

با توجه با تجاربی که داشتم خیلی اصرار داشتم زنگ بزنم بگم حتما با پست بفرستید کد پستی هم بزنید روی بسته ، با تیپاکس نفرستید

که پاسخگویی وجود نداره

بعید هم میدونم کلا در آینده نزدیک یا دور این بسته به دستم برسه

 

lion.JPG

بنده هم یک سفارش داشتم جمعه هنوز ارسال نشده .

امیدوارم زودتر ارسال کنند

لینک به دیدگاه
Share on other sites

20 ساعت قبل، laser1 گفته است:

خوب من همیشه قبل از خرید اینترنتی هرچی که باشه تماس میگیرم میپرسم فلان کالا موجوده ، قیمتش همونیه که توی سایت زدید و ...

در کل متوجه میشم پاسخگویی دارن یا نه

این بار یه اشتباهی کردم و از لیون برای اولین و البته آخرین بار سفارش دادم. زنگ هم نزدم قبلش متوجه وضعیت فاجعه بار دوستان بشم

دیگه هم هیچ پاسخگوئی وجود نداره

توی این یه هفته 20 بار زنگ زدم ده بار چت آنلاین رو باز کردم جالبیش اینه توی چت آنلاین یه نفر مینوسه سلام دوست عزیر و میره دیگه به امون خدا

توی اینستاگرام کامنت گداشتم جالبه که ادمین اینستاگرام هردفعه میاد میگه دایرکت بفرستید ببینم مشکلی چیه

البته قابل پیش بینیه که اونجا هم قطعا هیچ جوابی وجود نداره

با توجه با تجاربی که داشتم خیلی اصرار داشتم زنگ بزنم بگم حتما با پست بفرستید کد پستی هم بزنید روی بسته ، با تیپاکس نفرستید

که پاسخگویی وجود نداره

بعید هم میدونم کلا در آینده نزدیک یا دور این بسته به دستم برسه

 

lion.JPG

کلا خرید از سایت های اینترنتی یه جورایی شانسی شده

بعضی وقتا همه خدمات عالیه بعضی وقتام یه دفعه افت میکنه

من به شخصه از هر سایتی خرید کردم خوشبختانه مشکلی پیش نیومده برام

ولی دیدم دوستانی رو که از همون سایتی که من خرید کردم خرید داشتن و به مشکل خوردن

در مورد خرید کالا مرتبط با کامپیوتر هم من از چند سایت خرید داشتم همشون اوکی بودن ،ولی یکبار لیون سفارش من رو خیلی دیر فرستاد،اتفاقا اون خرید من هم توی تخفیف بود و هدست بود،احتمالا حجم سفارشات نزدیک زمان تخفیف یکم میره بالا و باعث این تاخیر میشه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام. منم اواخر دو سه تا سفارش از لیون داشتم، عملکردشون به کیفیت چند سال قبل نبود. پردازش سفارش در این یکی دو هفته کمی زمان میبره چون حجم سفارشات نه تنها در لیون کامپیوتر بله به طور کل در تمامی فروشگاه های اینترنتی زیاد هست. موفق باشید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سیستم کامل سفارش دادم که طبق گفته خودشون هزینه ارسال رایگان اما از طریق تیپاکس فرستادن و اطلاع ندادن که تیپاکس هزینه داره! (۸۰۰ رفت پاچم!😶) وقت پیگیری نداشتم متاسفانه

قطعاتو هم رو کیس اشتباه بستن و گفتن بخوای مدل درخواستی رو بفرستیم طول میکشه که متاسفانه چون عجله داشتم نشد که بشه!

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۲/۹/۱۱ در 16:22، laser1 گفته است:

با توجه با تجاربی که داشتم خیلی اصرار داشتم زنگ بزنم بگم حتما با پست بفرستید کد پستی هم بزنید روی بسته ، با تیپاکس نفرستید

که پاسخگویی وجود نداره

بعید هم میدونم کلا در آینده نزدیک یا دور این بسته به دستم برسه

دوست عزیز،

تاپیک شما در تاپیک مشکلات فروشگاه ادغام شد.

در مورد مشکل بوجود آمده واقعیت موضوع اینه که تو تهران ارسال با پست مصیبت عظما است. ساعت ها معطلی داره و حجم مرسولات پستی واقعا زیاده بخصوص در این زمان از سال. حتی اگر تماس هم میگرفتید بعید میدونم امکان ارسال با پست وجود میداشت.

به هر صورت امیدوارم خریدهای بعدی تجربه بهتری باشه.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام  4 آذر چند قطعه سفارش دادم  هنوز ارسال نشده! متاسفانه. کسی هم جوابگو نیست

حداقل سفارش را کنسل کنید

لینک به دیدگاه
Share on other sites

16 ساعت قبل، Miad007 گفته است:

سیستم کامل سفارش دادم که طبق گفته خودشون هزینه ارسال رایگان اما از طریق تیپاکس فرستادن و اطلاع ندادن که تیپاکس هزینه داره! (۸۰۰ رفت پاچم!😶) وقت پیگیری نداشتم متاسفانه

قطعاتو هم رو کیس اشتباه بستن و گفتن بخوای مدل درخواستی رو بفرستیم طول میکشه که متاسفانه چون عجله داشتم نشد که بشه!

یاد اون ضرب المثل افتادم (مرغ زیر برنج ) 

تماس بگیرید هزینه  ارسال رو فکر کنم به شما می دهند 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

3 ساعت قبل، HEGMATANE گفته است:

یاد اون ضرب المثل افتادم (مرغ زیر برنج ) 

تماس بگیرید هزینه  ارسال رو فکر کنم به شما می دهند 

والا اون موقع یه مقدار کم پیگیری کردم ولی همون یه ذره هم دردسر داشت بعید میدونم الان بعد حدود ۶ ماه قبول کنن هرچند هزینشم تو سایت ثبت شده

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 4 ماه بعد...

درود

در کنار یک سری قطعات مختلف

پاور کولرمستر از فروشگاه خریداری شده اما روشن نمیشه

از مدت 7 روز مهلت تست گذشته، منتها چون سیستم در دسترس نبود امکان تست نبود

آیا برای تعویض، بفرستیم خود لیون کامپیوتر اقدام میکنه یا باید بره گارانتی الماس رایان؟

تعویض به این محصول تعلق میگیره یا تعمیر میکنن؟

ویرایش شده توسط EHSANRF
لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۳/۱/۲۶ در 19:03، EHSANRF گفته است:

درود

در کنار یک سری قطعات مختلف

پاور کولرمستر از فروشگاه خریداری شده اما روشن نمیشه

از مدت 7 روز مهلت تست گذشته، منتها چون سیستم در دسترس نبود امکان تست نبود

آیا برای تعویض، بفرستیم خود لیون کامپیوتر اقدام میکنه یا باید بره گارانتی الماس رایان؟

تعویض به این محصول تعلق میگیره یا تعمیر میکنن؟

سلام .از اونجایی که کسی از طرف فروشگاه فعلا در فروم فعال نیست، بهتره با فروشگاه تماس بگیرید  . منتها قانونا چون 7 روز گذشته، باید بره برای گارانتی .

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

درود،

لیون کامپیوتر فروشگاه خیلی خوبیه، قیمت هاش هم خیلی مناسبه نسبت به جاهای دیگه.

ولی یکی از مشکلات بزرگتون رویه ارساله، شدیدا تاکید دارید با تیپاکس بفرستین، سفارش آخر من هنوز جاری هست و من زدم با پست بیاد ولی متاسفانه یک دور با تیپاکس فرستادین و طی تماس تلفنی لغو شد و الان من هشت روزه منتظرم این سفارش فقط ارسال بشه و دو بار به من گفته شده امروز ارسال میشه که خوب نشده. در کل اینه که رویه ارسالتون کنده، اگر این موضوع هم درست بشه یکی از بهترین فروشگاه ها هستید.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • 2 هفته بعد...

درود بر شما

29 خرداد خریدم رو نهایی کردم به شماره سفارش 232678

تماس گرفتم با فروشگاه پیگیری کنم که عدم ارسال سفارش تا به امروز چی بوده که تلفن گویا میگه ساعت کاری تموم شده

ساعت کاری پنجشنبه ساعت 9:30 تا 14 هست و منم ساعت 12:40 دقیقه تماس گرفته بودم. پشتیبانی آنلاین هم که کسی پاسخگو نیست

دفعه قبل هم خرید کرده بودم همین داستان رو داشتم و خیلی دیر سفارشم بدستم رسید و مشتری که براش سیستم جمع کرده بودم حسابی شاکی بود. چندین بار هم تماس گرفتم با فروشگاه و میگفتن که در حال پیگیری هستن ولی آخر سر سفارشم با حدود یک هفته تاخیر دستم رسید

سفارش فعلی هم که 9 روز میشه که نهایی شده و هنوز بدستم نرسیده

 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

2 ساعت قبل، HamidGameCenter گفته است:

درود بر شما

29 خرداد خریدم رو نهایی کردم به شماره سفارش 232678

تماس گرفتم با فروشگاه پیگیری کنم که عدم ارسال سفارش تا به امروز چی بوده که تلفن گویا میگه ساعت کاری تموم شده

ساعت کاری پنجشنبه ساعت 9:30 تا 14 هست و منم ساعت 12:40 دقیقه تماس گرفته بودم. پشتیبانی آنلاین هم که کسی پاسخگو نیست

دفعه قبل هم خرید کرده بودم همین داستان رو داشتم و خیلی دیر سفارشم بدستم رسید و مشتری که براش سیستم جمع کرده بودم حسابی شاکی بود. چندین بار هم تماس گرفتم با فروشگاه و میگفتن که در حال پیگیری هستن ولی آخر سر سفارشم با حدود یک هفته تاخیر دستم رسید

سفارش فعلی هم که 9 روز میشه که نهایی شده و هنوز بدستم نرسیده

دوست خوبم

از اینکه سفارش شما با تاخیر همراه بوده از طرف بچه های لیون عذر خواهی میکنم. من خودم سفارشهام با تاخیر یک هفته ای به دستم میرسه در تهران. حجم سفارش‌ها خیلی بالاست.

با این حال شماره سفارشتون رو برام بفرستین من شنبه بتونم پیگیری کنم.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۳/۴/۷ در 15:12، ARMIN گفته است:

دوست خوبم

از اینکه سفارش شما با تاخیر همراه بوده از طرف بچه های لیون عذر خواهی میکنم. من خودم سفارشهام با تاخیر یک هفته ای به دستم میرسه در تهران. حجم سفارش‌ها خیلی بالاست.

با این حال شماره سفارشتون رو برام بفرستین من شنبه بتونم پیگیری کنم.

232678

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۳/۴/۷ در 15:12، ARMIN گفته است:

دوست خوبم

از اینکه سفارش شما با تاخیر همراه بوده از طرف بچه های لیون عذر خواهی میکنم. من خودم سفارشهام با تاخیر یک هفته ای به دستم میرسه در تهران. حجم سفارش‌ها خیلی بالاست.

با این حال شماره سفارشتون رو برام بفرستین من شنبه بتونم پیگیری کنم.

سلام

از روز شنبه تا به امروز  با فروشگاه لیون کامپیوتر بخش پیگیری سفارش ها در تماس بودم و پیگیر ارسال نشدن سفارشم و هر دفعه این جواب رو شنیدم که برای فاکتور شما مشکلی پیش اومده بوده و حل شده و بعلت نبود مامور پست بسته شما فردا صبح ارسال میشه

دقیقا اونجا چی داره میگذره که لیون کامپیوتر یه بسته رو ارسال نمیکنه؟

29 خرداد سفارشم رو ثبت و نهایی کردم و امروز 13 تیر هست و هنوز بسته من ارسال نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

درود

ببخشید بابت اسپم ولی من واقعا برام یه چیزی سواله.

این همه فروشگاه انلاین دیگه میشناسم من که حجم فروششون خیلی بیشتر از لیونه . اگه واقعا مساله، کمبود نیرو و حجم بالای سفارشه، باید یکم نیرو اضافه شه که انقدر مشتری برای سفارش معطل نشه. شاید دو ساله که مشتری های لیون دارن از این قضیه مینالن! چرا براش اقدامی نمیکنن؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در ۱۴۰۳/۴/۱۳ در 15:37، MAhmoOD Nazari گفته است:

درود

ببخشید بابت اسپم ولی من واقعا برام یه چیزی سواله.

این همه فروشگاه انلاین دیگه میشناسم من که حجم فروششون خیلی بیشتر از لیونه . اگه واقعا مساله، کمبود نیرو و حجم بالای سفارشه، باید یکم نیرو اضافه شه که انقدر مشتری برای سفارش معطل نشه. شاید دو ساله که مشتری های لیون دارن از این قضیه مینالن! چرا براش اقدامی نمیکنن؟

درود بر شما

به نظر بنده مساله کمبود نیرو نیست

29 خرداد دو تا سفارش رو ثبت و نهایی کردم . یکی از سفارش ها چند روز بعد بدستم رسید و سفارش دیگری هنوز ارسال نشده!!!! اگر کمبود نیرو بود باید دو تا سفارشی که همزمان ثبت شده بودن ارسال نمیشدن نه اینکه یکی ارسال بشه و دیگری بعد از کلی پیگیری تازه بره تو لیست ارسال 

مشکل در تعداد نیرو نیست در نحوه مدیریت سفارش ها مشکل دارن

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...