رفتن به مطلب

کارت گرافیک مرجوع شده به گارانتی (آواژنگ) و عدم برگشت اون بعد از گذشت یک ماه !!!


Blueman6
 اشتراک گذاری

Recommended Posts

سلام دوستان

من یک مدل کارت گرافیک RX 580 8G گیمینگ گیگابایت با نزدیک یک سال گارانتی (گارانتی آواژنگ) به دلیل فقط دمای زیاد تحویل گارانتی دادم.

دیگه گفتم خودشون یک خمیر خوب بزنن ولی ظاهرا بعد تست های اونا فن از کار افتاده و تعویض فن در دستور کارشون قرار گرفته. ولی مشکل اینجاست که تقریبا 40 روزه که میگن منتظر قطعه (همون فن) از شرکت سازنده هستن.

این طولانی شدن اونم بخاطر یک فن واقعا اذیت کننده شده و واقعا نمیدونم چیکار کنم.؟؟؟ قانونی چیزی وجود داره برای حمایت از مشتری در این موارد؟ یا کلا نظر دوستان چیه؟ بازم صبر؟

 

قصدم از ایجاد تاپیک هم مشورت بود و هم اینکه در جریان باشید در شرایط حال حاضر چندان دلتون به گارانتی با اسم و رسم خوش نباشه. واقعا شرایط خوبی نیست و تقریبا ناپایداره واقعا.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

  • کاربر ویژه

کلا گارانتی ها دوست دارن بپیچونن ، اول با قبول نکردن ایراد قطعه ، بعدش سرکار گذاشتن

فکر کنم شهر سخت افزار نماینده اواژنگ داره بهش پیام بدید ببینید چی میگه

اگه بازم سرکار گذاشتن تهدید به شکایت کنید

فعلا مطلب دیگه ای به ذهنم نمیرسه

لینک به دیدگاه
Share on other sites

نمی خوام از شرکتهای گارانتی کننده دفاع کنم ولی وضع خرابه ، خیلی خراب

اگر وظایفشون را با تاخیر هم انجام بدن کارشون درسته

توی بازار قطعا اون هم طعه اصل خیلی نایابه ، ارتباط مالی و کلا ارتباط قطعه

پیگیری بکن حقته ولی شرایط را هم ببین

لینک به دیدگاه
Share on other sites

4 سال پیش گرافیک GTX980 دادم به گارانتی آواژنگ تا کارت جدید تحویل بدن 20 روز طول کشید ، اون زمان کرونا نبود تحریمم نبود 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

من یدونه گیکابایت ۱۰۸۰ داشتم خراب شد مموریش ۲ روز بعد بهم یدونه اکبند دادن ، مادربوردم سوکتش خراب شد رایگان تعمیر کردن ، تاحالا تجربه بدی با اواژنگ نداشتم حتما واقعا گیر نمیاد یا شهرتون خدماتش مناسب نیست.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

در 5 ساعت قبل، Behrouz Molaei گفته است :

من یدونه گیکابایت ۱۰۸۰ داشتم خراب شد مموریش ۲ روز بعد بهم یدونه اکبند دادن ، مادربوردم سوکتش خراب شد رایگان تعمیر کردن ، تاحالا تجربه بدی با اواژنگ نداشتم حتما واقعا گیر نمیاد یا شهرتون خدماتش مناسب نیست.

من با دفتر مرکزی تهران صحبت هام رو انجام دادم.

خودم که کرج هستم.

در 9 ساعت قبل، Hassan.SK گفته است :

کلا گارانتی ها دوست دارن بپیچونن ، اول با قبول نکردن ایراد قطعه ، بعدش سرکار گذاشتن

فکر کنم شهر سخت افزار نماینده اواژنگ داره بهش پیام بدید ببینید چی میگه

اگه بازم سرکار گذاشتن تهدید به شکایت کنید

فعلا مطلب دیگه ای به ذهنم نمیرسه

ممنونم.

اونجا حسابی ندارم ولی میسازم بهشون پیام میدم.

در 9 ساعت قبل، amir_amd گفته است :

نمی خوام از شرکتهای گارانتی کننده دفاع کنم ولی وضع خرابه ، خیلی خراب

اگر وظایفشون را با تاخیر هم انجام بدن کارشون درسته

توی بازار قطعا اون هم طعه اصل خیلی نایابه ، ارتباط مالی و کلا ارتباط قطعه

پیگیری بکن حقته ولی شرایط را هم ببین

درسته ولی خب تا 2 هفته پیش باید فن براشون میومده طبق گفته هاشون و قطعات جدید حداقل گیگابایت به صورت قطره چکونی در بازار موجود میشه.

واقعا هم شرایط ارتباطی سخته، از طرفی یک شرکت با این سرمایه و وسعت نباید مشتریشو لنگ بذاره دیگه.

در 7 ساعت قبل، Hamed.Madadi گفته است :

4 سال پیش گرافیک GTX980 دادم به گارانتی آواژنگ تا کارت جدید تحویل بدن 20 روز طول کشید ، اون زمان کرونا نبود تحریمم نبود 

بازم خدا رو شکر براتون تعویض کردن.

لینک به دیدگاه
Share on other sites

سلام

فقط مداوم پیگیر باش 

صبر بیش از اندازه تو این دوره مساوی با گذشتن از حقه 

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...